Εγγραφή | Χάσατε τον κωδικό;

 
Κεντρική | Βοήθεια

Επιλογές εμφάνισης φωτογραφίας

Στοιχεία φωτογραφίας
---
Ανέβηκε στις 15/06/2007 21:34
Κατηγορίες : Διάφορα
Φωτογράφος : maneowar - Οι φωτογραφίες του/της
Εμφανίσεις: 2423

Συνολική αξιολόγηση: Καλή

Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε μια εικόνα αν δεν είστε μέλος του φόρουμ


Δεδομένα exif
ΜοντέλοPanasonic: DMC-FZ7
Ημερομηνία13/06/2007 07:53:33
Χρόνος έκθεσης10/2000 (0.005) seconds
Διάφραγμαf3.3
ΠρόγραμμαNormal program
Αντιστάθμιση έκθεσης0 EV
Τύπος φωτομέτρησηςPattern
Χρήση ΦλαςFlash did not fire, compulsory flash suppression mode
Εστιακό μήκος72 mm (432 mm ισοδύναμο σε αναλογία 35mm)


Σελίδες: 1
vasilikos (-) 16/06/2007 01:53
μου αρεσει.Μη ρωτησεις γιατι,μου ειναι δυσκολο να το γραψω

che (-) 16/06/2007 10:20
Βλέπω το περιστέρι ως κεντρικό θέμα σου, αγαπητέ Τόλη, κι είναι πολύ καλό. Θα ήθελα, όμως, να μην έβλεπα τόσο πολύ από το αέτωμα, τον κίονα και την κυκλική κορνίζα...
Έτσι που την παρουσιάζεις, θα την βαθμολογούσα Μέτρια+

« Τελευταία τροποποίηση: 16/06/2007 10:21 από che »

StudioPhotoplan (Πολύ καλή) 16/06/2007 10:27
Αυτή η φωτογραφία θα μπορούσε να φιλοξενήσει αρκετά από τα σχόλια που παρατέθηκαν και εδώ:
http://www.dpgr.gr/index.php?page=photos_show_photo&pid=13012

H ανθρώπινη τάξη (βλέπε "νοητική τακτοποίηση") άλλοτε επ΄ευκαιρία της αισθητικής και άλλοτε
επ΄ευκαιρία της πρακτικής, απέναντι στην κοσμική "αταξία" (βλ.τάξη μη κατανοητή από τον άνθρωπο).
Γεωμέτρηση των κτισμάτων άριστη και ορατή, προσπάθεια καθυπόταξης του "χώρου" μέσω της
απόλυτα περιοριστικής Ευκλείδειας σκέψης, με τεράστιου μεγέθους κατασκευές, και ταυτόχρονα
απόλυτο τσαλάκωμα-ακύρωση των πάντων, από ένα συγκριτικά αμελητέο μέγεθος, με συγκριτικά
αμελητέο χρόνο ζωής, και με φαινομενικά αμελητέα συμμετοχή στο συμπαντικό "είναι".

Γιά μιά ακόμη φορά όμως, γελάει καλύτερα όποιος τελευταίος γελάει, και το ασήμαντο πετούμενο
θα πάρει την εκδίκησή κάπου στην αιωνιότητα, αφού αυτό θα μπορεί να χέζει τα  κτίσματα μερικά
εκατομμύρια χρόνια περισσότερα απ΄ότι αυτά θα μπορούν να υφίστανται με την ίδια αρχιτεκτονική
και δομική ακολουθία.

(Με άλλα λόγια, καλός ο Jean Michel Jarre αλλά η πορδή της μαιμούς θα ακούγεται γιά περισσότερο).

Εχω μιά απόλυτη διαφωνία με την επιλογή του εγχρώμου εδώ, όχι μόνο δεν συνεισφέρει τίποτα στην
φόρμα αλλά και την υπονομεύει μάλιστα με μεγάλο κίνδυνο να φέρνει την φωτογραφία πολύ κοντά
στην "τουριστική" αντίληψη.Δεν το κάνει βέβαια τελικά αλλά λειτουργεί όπως προείπα υπονομευτικά.
Καλή + ή Πολύ καλή -
Εκεί την εντάσσω και αυτό μόνο εξ αιτίας της τελευταίας παραγράφου.
Γιά να μην σε αδικήσω όμως επιλέγω την αξιολόγηση "Πολύ Καλή".

Novus (Καλή) 16/06/2007 17:36
Mετά από αυτό το ...γεωμετρημένο σχόλιο του Παύλου...    προσκυνώ

... τί μένει να σχολιάσει κανείς?   Huh

... αφού το πιθανότερο είναι να ακουστεί σαν ...την πορδή της μαϊμούς!  Grin

maneowar (-) 16/06/2007 18:51
Θα συμφωνήσω μαζί σου Γιώργο. Ο Παύλος, με το μοναδικό του τρόπο, έδωσε τη μία διάσταση του θέματος. Η ανθρώπινη όμως πνευματικότητα, εξυψωμένη και γεωμετρικά, παύει να υφίσταται με την άνοδο και την πτώση λαών και πολιτισμών;
Εν ολίγοις, τα περιττώματα των πτηνών (Παύλο, η έγχρωμη εκδοχή ήταν κάπως απαραίτητη:0 ) είναι το μόνο που θα απομείνει, ως σφραγίδα επάνω στην ανθρώπινη δημιουργία;

« Τελευταία τροποποίηση: 16/06/2007 18:55 από maneowar »

Zacharias (-) 16/06/2007 21:47
Τόλη μου αρέσει πολύ.
Εγώ θα την έβλεπα ως φυσικό φωτογραφικό παζλ. Με όποιους ιστορικούς συνειρμούς φυσικά ανακαλεί. Μα κι αν ο κύκλος, η καμπύλη και το τρίγωνο μάς εγκλωβίζουν, πάντα μέσα στα ορατά όρια του μηδενός ή του ένα, η ζωντανή ύλη πετά ανεφάρμοστα. Για τον λόγο αυτό και ισορροπεί η γεωμετρία με το χάος.

Που είναι ικανό να το δημιουργήσει ένα πέταγμα ενός πουλιού, μια φωτεινή μνήμη, ή ένας ατημέλητος ωκεανός.

Πάλι όμως ο κεραυνός θα υφαίνει το ζωή, το πέταγμα και την ελευθερία.
Δηλαδή εμάς.

Την φαντάζομαι και ασπρόμαυρη με το έντονο τοπικό contrast. Mάλλον μου αρέσουν και οι δύο.

Καλή συνέχεια.
Ζαχαρίας

« Τελευταία τροποποίηση: 16/06/2007 21:49 από Zacharias »

SavvKo (Πολύ καλή) 16/06/2007 23:15
Για να μας φυγει η περιέργεια..

και με πιο έντονο contrast.

fractalbit (Μέτρια) 17/06/2007 00:01
Ενδιαφέρον το παιχνίδι με τα γεωμετρικά σχήματα, αλλά προσωπικά το τελικό αποτέλεσμα δεν με συγκινεί. Την εκδοχή που προτείνει ο Savko θα την χαρακτήριζα καλή.

gst (-) 17/06/2007 08:36
φιλε maneowar, δυστυχως θα συμφωνησω με τον φιλο fractalbit με το σχολιο του  Undecided

φιλικα
γιωργος

vislia (-) 18/06/2007 18:56


« Τελευταία τροποποίηση: 30/09/2012 12:55 από vislia »

maneowar (-) 19/06/2007 23:15
Φίλοι μου, να ευχαριστήσω που σταθήκατε, σχολιάσατε και αξιολογήσατε τη φωτογραφία μου. Cheesy

Τόλης  χαιρετάω

Σελίδες: 1
Όνομα Αξιολόγηση
anhelΠολύ καλή
Andreas D.Μέτρια
g_themisΚαλή
Γιαννης Κ.Καλή
Dr_MichaelΑδιάφορη



Διαφημιστικός χώρος


Ο καιρός σήμερα
Καιρός σήμερα και πρόγνωση καιρού για κάθε περιοχή

Το DPGR στο Facebook

ΦωτοΓράφω
Φ
Aπό Samson

Περπατάει. Σκέφτεται. Τα κάνει όλα μηχανικά. Κάτι άλλαξε σ το φρεάτιο. Είδε αυτό που πραγματικά είναι. Νοιώθει φυλακισμένος. Δεν ξέρει γιατί. Δε βλέπει. Είναι καλά κλεισμένος. Είναι θλιμμένος. Είναι σκιά. Σιωπηλός και παραμορφωμένος . Κατάλαβε ότι είναι... Περισσότερα

Wallpapers
Flying Dolphins
stavrosmel
9.1 (246 πόντοι / 27 ψήφοι)
H Πεταλούδα του Θεολόγου
GeorgeFocus
9.5 (218 πόντοι / 23 ψήφοι)
rose
vmar
9.2 (110 πόντοι / 12 ψήφοι)
Περισσότερα...

Μεγάλοι Φωτογράφοι
Josef Koudelka
Εγώ δεν προσπαθώ να καταλάβω. Για μένα το πιο ωραίο πράγμα είναι να ξυπνάω, να βγαίνω έξω και να κοιτάζω. Το κάθε τι.

Φωτογραφικές ρήσεις
Θα υπάρχουν πάντα εκείνοι που κοιτάζουν μόνο την τεχνική, που ρωτούν «πως», ενώ άλλοι, μιας πιο περίεργης φύσης, θα ρωτάνε «γιατί». Προσωπικά πάντα προτιμούσα την έμπνευση από την πληροφόρηση.
- Man Ray