Εγγραφή | Χάσατε τον κωδικό;

 
Εξαγωγή αντικειμένων από το φόντο τους

Ανοίξτε μια φωτογραφία που περιέχει ένα άτομο ( ή ένα αντικείμενο) που θέλετε να αποσπάσετε απ’ το φόντο του.




Από το μενού filter επιλέξτε extract. Στο παράθυρο διαλόγου που θα εμφανισθεί, επιλέξτε το εργαλείο edge highlighter (το κορυφαίο στη γραμμή εργαλείων). Ιχνηλατήστε με αυτό την περίμετρο του αντικειμένου που θέλετε να εξάγετε απ’ το φόντο. Καθώς ξεγυρίζετε το θέμα, αφήστε το μισό ίχνος του μαρκαδόρου πάνω στο φόντο και το άλλο μισό στο περίγραμμα του αντικειμένου.
Χρησιμοποιήστε μια μύτη μικρού μεγέθους για το εργαλείο όταν ιχνηλατείτε περιοχές υψηλής ευκρίνειας και  μεγαλύτερη μύτη για περιοχές με χαμηλότερη ευκρίνεια όπως είναι τα τσουλούφια των μαλλιών. Μπορείτε ν’ αλλάζετε το μέγεθος της μύτης του εργαλείου πατώντας το πλήκτρο [ για να γίνει μικρότερη και ] για να γίνει μεγαλύτερη.



Αφού τελειώσετε το περίγραμμα του αντικειμένου, πρέπει να πείτε στο Photoshop ποια μέρη της φωτογραφίας θέλετε να διατηρηθούν. Αυτό είναι πολύ απλό – επιλέγετε το εργαλείο fill ( το δεύτερο από την κορυφή στην εργαλειοθήκη )  και κάντε κλικ μέσα στο περίγραμμα που ορίσατε παραπάνω. Αυτή η ενέργεια γεμίζει το εσωτερικό της περιοχής που καθορίσατε  με μια μπλε απόχρωση.



Αν η μπλε απόχρωση «διαρρεύσει» στο υπόλοιπο της φωτογραφίας όταν κάνετε κλικ με το εργαλείο fill, αυτό σημαίνει ότι δεν έχετε περικλείσει ολοκληρωτικά το θέμα σας  με το edge highlighter. Εάν συμβεί κάτι τέτοιο πατήστε απλά ctrl+z για να αναιρέσετε την προηγούμενη ενέργειά σας και κατόπιν, χρησιμοποιώντας το edge highlighter βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν κενά  στην περίμετρο του αντικειμένου που θέλετε να εξάγετε. Σ’ αυτό το σημείο μπορείτε να κάνετε κλικ στο κουμπί preview για να δείτε το αποτέλεσμα της εντολής extract σε προεπισκόπηση.

Αυτή είναι μια καλή στιγμή για να εξετάσετε την φωτογραφία και να δείτε αν η extract έδωσε το επιθυμητό αποτέλεσμα – συγκεκριμένα στα μαλλιά που είναι η πιο δύσκολη περιοχή. Ακόμα κι αν υπάρχουν ατέλειες στα ρούχα, στο πρόσωπο, στα χέρια κ.λ.π. μην αποθαρρυνθείτε – εφ’ όσον το περίγραμμα των μαλλιών δείχνει καλό, κάντε κλικ στο ok για οριστικοποίηση του αποτελέσματος.



Τώρα που έχει ολοκληρωθεί η εξαγωγή του προσώπου από το φόντο, είναι καιρός για ορισμένες διορθώσεις. Πιθανόν να υπάρχουν μικρές διαφανείς περιοχές στα μαλλιά και σε ορισμένα άλλα σημεία. Ξεκινήστε αντιγράφοντας το επίπεδο  ctrl+J. Η απλή αυτή ενέργεια της αντιγραφής του επιπέδου θα διορθώσει κατά το μεγαλύτερο μέρος τις διαφανείς αυτές κηλίδες στη φωτογραφία. Στη συνέχεια πατήστε ctrl+E για να συγχωνεύσετε τα επίπεδα.
Για τις υπόλοιπες διαφανείς κηλίδες επιλέξτε το εργαλείο πινέλο ιστορικού ή το εργαλείο διαγραφής και εφαρμόστε τα πάνω σ’ αυτές τις περιοχές ανάλογα.
 Το πινέλο ιστορικού επαναφέρει το αρχικό υλικό σ’ αυτές τις περιοχές, που μέρος του θέματός σας έχει εξαφανισθεί. Μεταφέροντας τώρα την εικόνα σε ένα άλλο φόντο ίσως χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο διαγραφής για να διαγράψετε οποιαδήποτε άχρηστα απομεινάρια στην εξωτερική περιοχή των μαλλιών ή και κάπου αλλού. Συνήθως όλα αυτά καθαρίζονται εύκολα, όταν τα βλέπετε πάνω σε νέο φόντο.
 



Συγγραφή και επιμέλεια : Σπύρος Παρασκευόπουλος (spirospar)
Μάρτιος 2004

Συζητήστε σχετικά με το ανωτέρω θέμα



Διαφημιστικός χώρος


Το DPGR στο Facebook

ΦωτοΓράφω
Μελαγχολικό Παγχνίδι
Aπό PanteleimonB

Πως να την πλησιάσεις...Πως να τολμήσεις να της ζητήσεις ένα παιχνίδι, διακόπτωντας τη σκέψη που την εχει μαρμαρώσει. Κρατά στα χέρια της το πιστόλι μα δε σημαδεύει. Ξερει ότι είναι άσκοπο. Ξέρει ότι το μόνο που έχει... Περισσότερα

Wallpapers
H Πεταλούδα του Θεολόγου
GeorgeFocus
9.5 (218 πόντοι / 23 ψήφοι)
η μερα φευγει....
D.Zografos
9.3 (213.5 πόντοι / 23 ψήφοι)
Αιτωλικο
gst
9.1 (172 πόντοι / 19 ψήφοι)
Περισσότερα...

Μεγάλοι Φωτογράφοι
Josef Koudelka
Εγώ δεν προσπαθώ να καταλάβω. Για μένα το πιο ωραίο πράγμα είναι να ξυπνάω, να βγαίνω έξω και να κοιτάζω. Το κάθε τι.

Φωτογραφικές ρήσεις
Όταν κάνω φωτογραφίες ανθρώπων των οποίων γνωρίζω κάτι, δεν εισχωρώ στο είναι τους. Μπορώ μόνον να δω το φανερό τού εαυτού τους. Κατά κάποιο τρόπο πρόκειται για την ύπαρξή τους σαν σύνολο, όχι σύνολο σε απομόνωση, αλλά σαν μέρος τού ιστού τής ύπαρξης, μιας πολύ υλικής και σωματική ύπαρξης. Είναι σημαντικό να το δει κανείς όχι μόνον σαν το σώμα, αλλά το σώμα μέσα στον χρόνο.
- Graigie Horsfield