Εγγραφή | Χάσατε τον κωδικό;

 
Κριτική Φωτογραφίας

Κεντρική | Βοήθεια


Επιλογές εμφάνισης φωτογραφίας

Στοιχεία φωτογραφίας
--
Ανέβηκε στις 11/01/2009 12:12

Φωτογράφος : kritimanos - Οι φωτογραφίες του/της
Εμφανίσεις: 4313

Δεδομένα exif
ΜοντέλοCanon: Canon EOS 20D
Ημερομηνία11/02/2006 17:02:54
Χρόνος έκθεσης1/8000 (0.000125) seconds
Διάφραγμαf4
ΠρόγραμμαAperture priority
Αντιστάθμιση έκθεσης-1 EV
Τύπος φωτομέτρησηςAverage
Χρήση ΦλαςFlash did not fire, compulsory flash suppression mode
Εστιακό μήκος35 mm


Σελίδες: 1
William Tell (τα σχόλια αυτού του μέλους)16/01/2009 12:05
Αν και η συγκεκριμένη φωτογραφία έχει όλα σχεδόν τα στοιχεία ώστε να δημιουργηθεί ένα γερό σύνολο πάραυτα το πάντρεμα τους έχει αδυναμίες.Σουρεαλιστικές και μεταφορικές προθέσεις είναι εμφανείς αλλά η εκτέλεση είναι αυτή που υποβιβάζει το αποτέλεσμα.

Μικρές μικρές λεπτομέρειες....Η διαφορά τονικότητας μεταξύ καθρέφτη και υπόλοιπης φωτογραφίας έχω την εντύπωση ότι είναι ατυχής και φορμαλιστικά σαν να εκβιάζει...την προσοχή του θεατή ώστε να την κατευθύνει στον καθρέφτη.Δεν χρειαζόταν το τεχνικό αυτό τέχνασμα,ήδη την προσοχή μας την κερδίζει ο καθρέφτης.Δεν χρειάζεται δηλαδή το φωτεινός καθρέφτης/σκοτεινός υπόλοιπος κόσμος,πόσο μάλλον όταν ο...υπόλοιπος κόσμος παίζει ρόλο στην σύνθεση.Νοηματικά δηλαδή ο καθρέφτης ούτως η άλλως είναι μια άλλη πραγματικότητα και κάνει την διαφορά.



Άλλη αδυναμία της φωτογραφίας η απόκρυψή του προσώπου της γυναίκας με τον αέρα να σκεπάζει το πρόσωπο με τα μαλλιά της.Εχω την εντύπωση πως θα ήταν καλύτερα να βλέπαμε καθαρά το προφίλ της γυναίκας.Θα προσωποποιούταν η φωτογραφία χωρίς να...προσωποποιηθεί.Αν βλέπαμε το πρόσωπο δεν θα είχαμε απλά ένα άλλο πορτρέτο,δεν θα έχανε την δυναμική της η φωτογραφία.Η απόκρυψη του προσώπου δεν προσθέτει μυστήριο,ούτε νοηματικά μας κάνει να βάλουμε τον καθένα μας στην θέση της.Ενδιαφέρον νομίζω θα είχε να βλέπαμε γυμνούς τους ώμους και τον λαιμό της γυναίκας.

Το κάδρο είναι ενδιαφέρον αλλά θα έπρεπε σε μια ελεγχόμενη λήψη σαν και αυτή να προσέξεις τις πολύ μικρές λεπτομέρειες.Τα γάντια ( ; ! )  δίπλα στον καθρέφτη απροσεξία και ίσως με κάποιο τρόπο καλό θα ήταν να είχες αποκρύψει (με κάποια άλλη τοποθέτηση της γυναίκας/καθρέφτη) τον βράχο στο τέλος της προβλήτας ( ; ! ).Μια υποψία θάλλασας θα βοηθούσε ίσως τονικά και νοηματικά.Ο πέτρινος όγκος με την γωνία είναι ενδιαφέρον σκηνικό πάντως.Η κορνίζα του καθρέφτη ενδιαφέρουσα αλλά πιθανόν να ταίριαζε στο όλο σκηνικό μια πιο λυτή κορνίζα ώστε οι μόνες...καμπύλες να είναι της γυναίκας και των σύννεφων.

 Μια εικόνα ενός φωτογράφου φιλότιμου και ανήσυχου που το μόνο που πρέπει να κάνει εκτός από το να συνεχίσει να εργάζεται με το ίδιο πάθος και όρεξη είναι να κάτσει και να σκεφτεί περισσότερο (με το μάτι στο σκόπευτρο) πριν το κλικ και να μην αφήνει το....τελείωμα καθαρά στο ένστικτό.

Σελίδες: 1



Διαφημιστικός χώρος


Το DPGR στο Facebook

ΦωτοΓράφω
Μελαγχολικό Παγχνίδι
Aπό PanteleimonB

Πως να την πλησιάσεις...Πως να τολμήσεις να της ζητήσεις ένα παιχνίδι, διακόπτωντας τη σκέψη που την εχει μαρμαρώσει. Κρατά στα χέρια της το πιστόλι μα δε σημαδεύει. Ξερει ότι είναι άσκοπο. Ξέρει ότι το μόνο που έχει... Περισσότερα

Wallpapers
---
文言吴语日
9.3 (130.5 πόντοι / 14 ψήφοι)
Smoke
Lucretius
9.3 (260 πόντοι / 28 ψήφοι)
>>>
amixalopoylos
9.3 (336.5 πόντοι / 36 ψήφοι)
Περισσότερα...

Μεγάλοι Φωτογράφοι
Josef Koudelka
Εγώ δεν προσπαθώ να καταλάβω. Για μένα το πιο ωραίο πράγμα είναι να ξυπνάω, να βγαίνω έξω και να κοιτάζω. Το κάθε τι.

Φωτογραφικές ρήσεις
Περισσότερο απ’ όλα, πόθησα να κατακτήσω μέσα στα όρια μίας μοναδικής φωτογραφίας ολόκληρη την ουσία κάποιας κατάστασης που θα ήταν στη διαδικασία του ξετυλίγματός της μπροστά στα μάτια μου.
- Henri Cartier – Bresson