Εγγραφή | Χάσατε τον κωδικό;

 
Forum
Κάτω

* Πληροφορίες χρήστη Αρχική | Ημερολόγιο | Σύνδεση | Εγγραφή
17 Ιανουάριος 2017, 21:51:05

  +  DPGR Virtual Community  
| | | | |-Μεγάλοι Φωτογράφοι (Συντονιστής: noe)

Σελίδες: [1] 2 3 4 5 6 ... 11 |   Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Μεγάλοι Δάσκαλοι Νο10 - G. Winogrand  (Αναγνώστηκε 70134 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
kkranis
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1292


The Circle


Προφίλ WWW
« στις: 17 Ιούλιος 2004, 15:29:17 »

Garry Winogrand

Ο G. Winogrand γεννήθηκε στη Ν. Υόρκη και ξεκίνησε να φωτογραφίζει το 1946, όταν υπηρετούσε στην Π. Αεροπορία των ΗΠΑ. Το 1947 σπούδασε ζωγραφική στο City College της Ν. Υόρκης και τον επόμενο χρόνο φωτογραφία στο Columbia University.




Από το 1952 έως το 1969 δούλεψε ως ελεύθερος επαγγελματίας φωτογράφος, και συνεργάστηκε με το πρακτορείο Ptix καθώς και το Brackman Associates. Η δουλειά του εκείνη την περίοδο παρουσιάζεται συχνά σε περιοδικά ευρείας κυκλοφορίας όπως το Colliers και το Sports Illustrated.




Από την αρχή της δεκαετίας του ’60, η φωτογραφική δουλειά του G. Winogrand είχε αρχίσει ήδη να αναγνωρίζεται. Οι  φωτογραφίες του τύπου «φωτορεπορτάζ» με εικόνες της καθημερινής ζωής της τότε Αμερικής, τον αναγνώρισαν ως έναν από τους ιστοριογράφους της εποχής του. Οι φωτογραφίες του είναι τις πιο πολλές φορές ενοχλητικές και άκρως πολιτικοποιημένες και πολλές φορές έδιναν ένα γερό χτύπημα στο στομάζι του «Αμερικάνικου Ονείρου».






Ταυτόχρονα, μια φωτογραφική ιδιοφυία όπως ο G. Winogrand, κατάφερνε να παρουσιάσει φωτογραφίες του, οι οποίες είχαν ένα ξεχωριστό χιούμορ, τις περισσότερες φορές καυστικό.





Ο Winogrand δούλεψε σχεδόν αποκλειστικά με 35mm κάμερες. Όπως είναι πολύ εύκολο να παρατηρήσει κανείς, ο τρόπος του, το στύλ του και η άποψή του για τη φωτογραφία δεν είναι καθόλου συμβατικός. Χρησιμοποίησε ευρυγώνιους φακούς και στραβά κάδρα καταφέρνοντας όμως να δημιουργήσει Φωτογραφία, χωρίς βέβαια να ακολουθήσει τους τυποποιημένους και εύκολους κανόνες.



Για παράδειγμα, η τελευταία φωτογραφία, είναι ένα στραβό κάδρο, το οποίο όμως έχει έναν πραγματικό λόγο ύπαρξης. Η κίνηση των αθλητών, η δυναμική του περιεχομένου και το στραβό κάδρο, όλα οδηγούν και συμβάλουν στην ενίσχυση της αίσθησης της κίνησης.

Καταγράφηκε

Αξιολόγηση μηνύματος (15):
MANOS_mm
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 2955


Οι άνθρωποι κρίνονται από τις πράξεις τους.-


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #1 στις: 19 Ιούλιος 2004, 10:35:38 »

Σπουδαίος φωτογράφος ο Winogrand.



Δεν είναι εύκολος βεβαίως , χρειάζεται κάποια εξοικείωση.
Παραθέτω λίγες αγαπημένες φωτογραφίες του (στην πρώτη ποζάρει ο ίδιος με την κόρη του , φωτογραφημένος από έναν καλό του φίλο)
Σας προτρέπω να διαβάσετε  την ανάλυση της Γκλόρυς Ροζάκη , μέλους του «Φωτογραφικού Κύκλου» του Π. Ριβελλη.
Κάντε έναν κόπο. Εχει πολύ «ζουμί»

     

     

     


Εγώ θα μεταφέρω εδώ τα λόγια του φωτογράφου.
Από τα πιο συγκλονιστικά πράγματα που εχει πει.

«Κοιτάω τις φωτογραφίες που έχω κάνει ως τα τώρα, και με κάνουν να νοιώθω ότι πραγματικά δεν έχει καμμία σημασία ούτε το ποιοι είμαστε ούτε το τι νοιώθουμε ούτε το τι θα απογίνουμε. Οι επιθυμίες μας και οι επιτυχίες μας υπήρξαν φτηνές και ευτελείς. Διαβάζω τις εφημερίδες... κάποια βιβλία. Κοιτάω τα περιοδικά. Όλα ασχολούνται με ψευδαισθήσεις και φαντασιώσεις. Το μόνο που μπορώ να συμπεράνω είναι ότι πάμε χαμένοι και ότι η βόμβα μπορεί να μάς αποτελειώσει οριστικά, αλλά δεν πειράζει, αφού δεν αγαπήσαμε τη ζωή. Δεν μπορώ να δεχτώ τα πιο πάνω συμπεράσματα, κι έτσι πρέπει να συνεχίσω την φωτογραφική έρευνα πιο βαθιά. Αυτό είναι το σχέδιό μου.»


« Τελευταία τροποποίηση: 04 Ιούνιος 2005, 18:55:41 από MANOS_mm » Καταγράφηκε

η gallery μου στο :  http://www.manoslykakis.com


Αξιολόγηση μηνύματος (6):
T@KIS
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 935

www.takisfoto.com


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #2 στις: 26 Ιούλιος 2004, 17:12:20 »

ισως να ειναι μεγαλος φωτογραφος. αλλα αναρωτιεμαι αν εμεις τραβουσαμε μια ιδια φωτογραφια σαν και αυτη τι θα ακουγαμε στην κριτικη φωτογραφιων???

τελικα η φωτογραφια κανει το ονομα η το ονομα την φωτογραφια?
« Τελευταία τροποποίηση: 26 Ιούλιος 2004, 17:41:05 από T@KIS » Καταγράφηκε

Αξιολόγηση μηνύματος (-1):
noe
Συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 3211


Nikon F2


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #3 στις: 26 Ιούλιος 2004, 17:30:45 »

T@kis έχει ενδιαφέρον η άποψή σου, αλλά σε παρακαλώ πες μας σε ποια φωτογραφία του Winogrand αναφέρεσαι, δεν φαντάζομαι να μιλάς γενικά.. Roll Eyes
Καταγράφηκε

Hey you
T@KIS
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 935

www.takisfoto.com


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #4 στις: 26 Ιούλιος 2004, 17:40:09 »

T@kis έχει ενδιαφέρον η άποψή σου, αλλά σε παρακαλώ πες μας σε ποια φωτογραφία του Winogrand αναφέρεσαι, δεν φαντάζομαι να μιλάς γενικά.. Roll Eyes

απο που να αρχισω...
ας αρχισω ειδικα απο την πρωτη.
τα κεφαλια πανω πανω ειναι κομμενα.
τα καγκελα κατω δεξια και αριστερα ειναι κομμενα.
καποια φωτογραφια μεσα σε ενα αμαξι αν θυμαμαι παρακατω ειναι λιγο κουνημενη και παρολο που δεν ειναι τραβηγμενη με τηλεφακο η κοπελα ειναι ανεστιαστη.
γενικα πολλα κοψιματα και στραβα καδρα που δειχνουν περισσοτερο ατζαμη παρα εναν μεγαλο φωτογραφο.

βεβαια ποιος ειναι εγω που θα κρινω εναν μεγαλο φωτογραφο.
σιγουρα δεν μπορω να το κανω αυτο
αλλα εχω βαλει αρκετες φωτογραφιες στην κριτικη φωτογραφιων και ειχα και καλα αλλα και κακα σχολια για τα λαθη μου.
 σχολια βεβαια τα οποια με εκαναν καπως καλυτερο φωτογραφο.

αλλα αν ολα αυτα τα σχολια ισχυουν και στην περιπτωση του συγκεκριμενου φωτογραφου και εβαζε αυτος τις δικες του φωτογραφιες πιστευω οτι θα ακουγε και εγω δεν ξερω τι,.

δεν θα πρεπει να ειναι η κριτικη σκληρη  και ιση για ολους?
δεν πρεπει να κριθουν και καποια μεγαλα ονοματα οπως κρινομαστε και εμεις?
Καταγράφηκε

Αξιολόγηση μηνύματος (-1):
BD
***
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 275

Είναι τιμή μου να αποτελώ μέλος του DPGR


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #5 στις: 26 Ιούλιος 2004, 17:44:20 »

 Δεν θα ακούγαμε τίποτε γιατί απλά εμείς δεν θα βγάζαμε τέτοια φωτογραφία . Το μόνο που θα μπορούσαμε να κάνουμε θα ήταν να τη μημηθούμε με αμφίβολη επιτυχία. Wink
Καταγράφηκε
kkranis
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1292


The Circle


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #6 στις: 26 Ιούλιος 2004, 18:19:28 »

...
γενικα πολλα κοψιματα και στραβα καδρα που δειχνουν περισσοτερο ατζαμη παρα εναν μεγαλο φωτογραφο.

...

Ατζαμής ο Winogrand...  Shocked Shocked Shocked και πάλι  Shocked Shocked Shocked

Μάλλον πρέπει να διαβάσεις λίγο προσεκτικά το κείμενο του αφιερώματος.  Wink
Καταγράφηκε

T@KIS
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 935

www.takisfoto.com


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #7 στις: 26 Ιούλιος 2004, 19:24:21 »

Δεν θα ακούγαμε τίποτε γιατί απλά εμείς δεν θα βγάζαμε τέτοια φωτογραφία . Το μόνο που θα μπορούσαμε να κάνουμε θα ήταν να τη μημηθούμε με αμφίβολη επιτυχία. Wink

ΚΑΙ ομως. αν ψαξεις εδω μεσα ολο και κατι θα βρεις που να μοιαζει. και το κραξιμο παει συννεφο...

τελος παντων στην κριτικη μαθαινουμε να τραβαμε σωστες φωτογραφιες.
μας εχει μεταδοθει καποιος τροπος σκεψης ο οποιος μας κανει να βλεπουμε πιο σωστα την φωτογραφια.
αλλα μαλλον οταν προκειτε για ενα μεγαλο ονομα ολα ανατρεπονται.
και ρωταω εγω τωρα. τι θα μπορουσα εγω να διδαχτω απο αυτον τον φωτογραφο?
εδω μεα υπαρχουν πολυ μεγαλα ταλεντα που εχουν παρουσιασει απιστευτα ομορφες φωτογραφιες.
για να μην μιλησω για το αστροβοξ...
εκει μιλαμε για τις πλεον ομορφες φωτογραφιες οι οποιες εχουν βγει μετα απο απειρα ξενυχτια και πειραματισμο ωρων και μερων...

προσφατα εριξα μια ματια στο fotocommunity.de
εκει να δεις πανεμορφες φωτογραφιες και τελεια τραβηγμενες.
εκει μαλιστα. μπορεις να διδαχτεις πολλα
« Τελευταία τροποποίηση: 26 Ιούλιος 2004, 19:25:51 από T@KIS » Καταγράφηκε

BD
***
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 275

Είναι τιμή μου να αποτελώ μέλος του DPGR


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #8 στις: 26 Ιούλιος 2004, 19:51:00 »

 Αγαπητέ φίλε , πως να στο πω , καλή η Βανδή καλή και η καλομοίρα , αλλά Μαρία Κάλλας δεν θα γίνουν ποτέ . Στο υπογράφω αυτό. Wink
Καταγράφηκε
dchrys
*
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 9


Είναι τιμή μου να αποτελώ μέλος του DPGR


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #9 στις: 26 Ιούλιος 2004, 20:54:23 »

Καταπληκτικές οι φωτογραφίες του Winogrand - δεν γνωριζα τη δουλειά του μέχρι σήμερα. Για τους φίλους που αναζητούν την τεχνική "αρτιότητα" στις φωτογραφίες που ανεβάζουν για κριτική, αυτές οι φωτογραφίες μπορούν να διδάξουν πολλά:

1. Μια φωτογραφία μπορεί να καταγράφει την αίσθηση και την ένταση της στιγμής και χωρίς να υπακούει σε τεχνικούς κανόνες.  Όλες  οι φωτογραφίες σε αυτό το αφιέρωμα το πετυχαίνουν αυτό.

2. Ο μεγάλος αυτός φωτογράφος δε χρησιμοποιεί σε καμία από τις φωτογραφίες που φαίνονται εδώ τηλεφακό - μόνο ευρυγώνιο ή νορμάλ από ότι φαίνεται. Όπως διάβασα πρόσφατα σε κάποια ιστοσελιδα για τη φωτογραφία δρόμου: "don't be an observer, be a participant" και αυτό καταφέρνει  ο Winogrand πλησιάζοντας τα θέματά του.

3. Όσο θα προσπαθούμε να πετύχουμε την τελειότητα στην εικόνα μάλλον θα γίνεται εις βάρος του περιεχομένου.

Πρόσφατα ξεφύλλισα ένα αφιέρωμα στους μεγαλύτερους φωτογράφους του εικοστού αιώνα, νομίζω ότι το όνομά του είναι "The Photobook". Είχε μία χαρακτηριστική φωτογραφία από κάθε έναν από τους 500 πιο σημαντικούς φωτογράφους. Ανάμεσά τους ξεχώρισα 3 πασίγνωστες που δε θα περίμενα να βρω εκεί:

α. Τη φωτογραφία του Μπαζ Όλντριν από τον Νιλ Αρμστρονγκ στη σελήνη!

β. Τη φωτογραφία της εν ψυχρώ εκτέλεσης ενός  Βιετναμέζου, τραβηγμένη από ένα φωτορεπόρτερ της εποχής.

γ. Τη φωτογραφία ενός Ισπανού επαναστάτη τη στιγμή που πέφτει νεκρός από σφαίρα κατά τον Ισπανικό εμφύλιο.

Και οι τρεις φωτογραφίες είχαν ελαττώματα αλλά ήταν συγκλονιστικές . Όταν κάποιος καταφέρνει να καταγράψει τη ν αποφασιστική στιγμή, τα κάδρα, η εστίαση και η έκθεση απλά συνοδεύουν τη φωτογραφία - δεν την αναδεικνύουν.

-=dchrys=-  
Καταγράφηκε
T@KIS
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 935

www.takisfoto.com


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #10 στις: 26 Ιούλιος 2004, 21:01:03 »

Αγαπητέ φίλε , πως να στο πω , καλή η Βανδή καλή και η καλομοίρα , αλλά Μαρία Κάλλας δεν θα γίνουν ποτέ . Στο υπογράφω αυτό. Wink

ΝΑΙ ΑΛΛΑ η μαρια καλλας εχει φωνη και κανενας δεν μπορει να το διαψευσει αυτο.
καπου παρακατω στο ιδιο φορουμ υπαρχει ενας φωτογραφος ο οποιος εκατσα και διαβασα μεριοκα πραγματα. ο τυποσ ηταν γατα. ειπα τιποτα για αυτον?
να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους. εγω δεν κρινω κανεναν για το ονομα που του δωσανε οι αλλοι.
τον κρινω οπως το DPGR με εχει διδαξει.
και πιστευω οτι με εχει διδαξει σωστα.
Καταγράφηκε

T@KIS
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 935

www.takisfoto.com


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #11 στις: 26 Ιούλιος 2004, 21:08:32 »

Καταπληκτικές οι φωτογραφίες του Winogrand - δεν γνωριζα τη δουλειά του μέχρι σήμερα. Για τους φίλους που αναζητούν την τεχνική "αρτιότητα" στις φωτογραφίες που ανεβάζουν για κριτική, αυτές οι φωτογραφίες μπορούν να διδάξουν πολλά:

1. Μια φωτογραφία μπορεί να καταγράφει την αίσθηση και την ένταση της στιγμής και χωρίς να υπακούει σε τεχνικούς κανόνες.  Όλες  οι φωτογραφίες σε αυτό το αφιέρωμα το πετυχαίνουν αυτό.

2. Ο μεγάλος αυτός φωτογράφος δε χρησιμοποιεί σε καμία από τις φωτογραφίες που φαίνονται εδώ τηλεφακό - μόνο ευρυγώνιο ή νορμάλ από ότι φαίνεται. Όπως διάβασα πρόσφατα σε κάποια ιστοσελιδα για τη φωτογραφία δρόμου: "don't be an observer, be a participant" και αυτό καταφέρνει  ο Winogrand πλησιάζοντας τα θέματά του.

3. Όσο θα προσπαθούμε να πετύχουμε την τελειότητα στην εικόνα μάλλον θα γίνεται εις βάρος του περιεχομένου.

Πρόσφατα ξεφύλλισα ένα αφιέρωμα στους μεγαλύτερους φωτογράφους του εικοστού αιώνα, νομίζω ότι το όνομά του είναι "The Photobook". Είχε μία χαρακτηριστική φωτογραφία από κάθε έναν από τους 500 πιο σημαντικούς φωτογράφους. Ανάμεσά τους ξεχώρισα 3 πασίγνωστες που δε θα περίμενα να βρω εκεί:

α. Τη φωτογραφία του Μπαζ Όλντριν από τον Νιλ Αρμστρονγκ στη σελήνη!

β. Τη φωτογραφία της εν ψυχρώ εκτέλεσης ενός  Βιετναμέζου, τραβηγμένη από ένα φωτορεπόρτερ της εποχής.

γ. Τη φωτογραφία ενός Ισπανού επαναστάτη τη στιγμή που πέφτει νεκρός από σφαίρα κατά τον Ισπανικό εμφύλιο.

Και οι τρεις φωτογραφίες είχαν ελαττώματα αλλά ήταν συγκλονιστικές . Όταν κάποιος καταφέρνει να καταγράψει τη ν αποφασιστική στιγμή, τα κάδρα, η εστίαση και η έκθεση απλά συνοδεύουν τη φωτογραφία - δεν την αναδεικνύουν.

-=dchrys=-  

ετσι μαλιστα. συμφωνω και επαυξανω.
αλλα γιατι δηλαδη αυτο να ειναι αποδεκτο μονο για αυτον και οχι για εμενα?
εκεινος εαν αποτυπωσει καποια σπανια στιγμη τοτε ολα καλα. εγω αν κανω κατι τετοιο θα με κραξουν εαν δεν ειναι και τεχνικα τελεια. γιατι δηλαδη να υπαρχει αυτη η αδικια?
θα ριξω μια ματια στις φωτογραφιες μου και θα δεις  τι εννοω.θα σου παραθεσω ενα παραδειγμα

λοιπον ριξε μια ματια εδω
http://www.dpgr.gr/index.php?page=photos_show_photo&pid=1432

αλλα και εδω
http://www.dpgr.gr/index.php?page=photos_show_photo&pid=1274

και εδω
http://www.dpgr.gr/index.php?page=photos_show_photo&pid=1579

και πεσμου αν αξιζα τα ασχημα σχολια που ακουσα.
ειλικρινα
« Τελευταία τροποποίηση: 26 Ιούλιος 2004, 21:11:59 από T@KIS » Καταγράφηκε

T@KIS
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 935

www.takisfoto.com


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #12 στις: 26 Ιούλιος 2004, 21:19:07 »

Αγαπητέ φίλε , πως να στο πω , καλή η Βανδή καλή και η καλομοίρα , αλλά Μαρία Κάλλας δεν θα γίνουν ποτέ . Στο υπογράφω αυτό. Wink

και μιας και ειπα για μεγαλουσ φωτογραφους ριξε μια ματια εδω και πεσμου
http://www.bobgarasphoto.com/-/bobgarasphoto/galleryIndex.asp
Καταγράφηκε

DTheo
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1752


Sony DSC-R1


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #13 στις: 26 Ιούλιος 2004, 22:42:35 »

Γιατι βρε Τάκη μας το κάνεις αυτό? Huh

Ειλικρινά πιστεύω ότι ο Winogrand είναι σχετικά εύκολος. Οι φωτογραφίες του είναι όλο ζωντάνια και συναίσθημα. Κάθε φωτογραφία είναι και μια ιστορία... Παω στοίχημα ότι αν ήμασταν μαζεμένοι κάπου όλοι μαζί, θα μιλάγαμε πολλή ώρα για κάθε καρέ.

Θα πρότεινα να τις ξανακοιτάξεις λίγο. Μην μένεις στο καθαρά τεχνικό μέρος. Το θέμα είναι αν κοιτώντας μια φωτό σου έρχονται συνηρμοί στο μυαλό!

Όσον αφορά τις φωτός σου, δεν βλέπω γιατι παραπονιέσαι? Ένα σωρό 9 πήρες, και μόνο δύο άτομα σου την είπανε: ο gmessarit και ο kkranis. Και δεν είχε κανένας τους άδικο! Άδικο είχαν αυτοί που σε πλάκωσαν στα 9άρια! Γιατι ένα καρέ με 40% (τουλάχιστον) μαύρο και άχρηστα στοιχεία στο πλάνο, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να παίρνει 9! Και μην μου πεις ότι το μαύρο πίσω από τους παπαγάλους αναδεικνύει το θέμα...  Roll Eyes

Ωραία και τα μακροζουζουνάκια, δεν λέω... Αλλά, πολύ επιφανειακό είναι, δεν νομίζεις? Η φωτογραφία δεν είναι μόνο τεχνική, είναι και τέχνη. Ο Ριβέλλης έλεγε σε ένα βιβλίο του ότι η φωτογραφία είναι η πιο εύκολη και η πιο δύσκολη τέχνη ταυτόχρονα. Το θέμα δεν είναι μόνο να μάθεις τι είναι το διάφραγμα και τι το βάθος πεδίου - αυτά τα μαθαίνεις σε 5 μέρες το πολύ... Απο εκεί και πέρα καλείσαι να επιλέξεις αν θα μείνεις σε μια άκρως εντυπωσιακή τεχνικά λήψη (όπως το λινκ που μας έδωσες) ή θα προσπαθήσεις να μεταφέρεις συναίσθημα, συγκίνηση, πρωτοτυπία. Αυτά τα τελευταία είναι που έχουν καταφέρει οι μεγάλοι της φωτογραφίας.

 Smiley
Καταγράφηκε
Αξιολόγηση μηνύματος (1):
dchrys
*
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 9


Είναι τιμή μου να αποτελώ μέλος του DPGR


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #14 στις: 26 Ιούλιος 2004, 22:48:58 »


ετσι μαλιστα. συμφωνω και επαυξανω.
αλλα γιατι δηλαδη αυτο να ειναι αποδεκτο μονο για αυτον και οχι για εμενα?
εκεινος εαν αποτυπωσει καποια σπανια στιγμη τοτε ολα καλα. εγω αν κανω κατι τετοιο θα με κραξουν εαν δεν ειναι και τεχνικα τελεια. γιατι δηλαδη να υπαρχει αυτη η αδικια?
θα ριξω μια ματια στις φωτογραφιες μου και θα δεις  τι εννοω.θα σου παραθεσω ενα παραδειγμα

λοιπον ριξε μια ματια εδω
http://www.dpgr.gr/index.php?page=photos_show_photo&pid=1432

αλλα και εδω
http://www.dpgr.gr/index.php?page=photos_show_photo&pid=1274

και εδω
http://www.dpgr.gr/index.php?page=photos_show_photo&pid=1579

και πεσμου αν αξιζα τα ασχημα σχολια που ακουσα.
ειλικρινα

Ωραίες οι φωτογραφίες και η αποτύπωση της στιγμής στις πρώτες δύο πολύ επιτυχυμένη.  Καμία βέβαια δε φτιάχνει την ατμόσφαιρα που έχουν οι φωτογραφίες του Winogrand. Ο συγκεκριμένος έχει κριθεί και καταξιωθεί  από το σύνολο της δουλειάς του που σίγουρα θα περιλαμβάνει πάμπολλες φωτογραφίες, εκθέσεις, λευκώματα κ.λ.π.

Όσον αφορά τα αρνητικά σχόλια που εισέπραξες:  μην περιμένεις να πετύχεις αναγνώριση στην κριτική του dpgr  αν δεν καταφέρεις να  πληρείς τις παρακάτω προϋποθέσεις:

1.  Να πετύχεις ωραία κορεσμένα χρώματα με το Photoshop, ώστε οι φωτογραφίες σου να μοιάζουν με καρτ ποστάλ.

2. Να τραβήξεις κάτι τελείως κλισέ: ηλιοβασίλεμα, λουλούδι σε close-up, πορτραίτο με τηλεφακό κ.λ.π. αρκεί η φωτογραφία  να είναι αψεγάδιαστη αφού την τράβηξες με τα 25 και πλέον μεγαπίξελς και τον σούπερ-ντούπερ zoom φακό τελευταίας εσοδείας.

3. Να μπορεί να "σταθεί" η φωτογραφία σου σαν εικόνα τηλεοπτικής ή έντυπης διαφήμισης, υπακούωντας σε όλους τους κανόνες του marketing.

Αν πάλι έχεις το θάρος, το θράσος και το χρόνο να κατέβεις στο δρόμο και να φωτογραφίσεις τους ανθρώπους από κοντά  τότε ίσως μέσα σε χίλιες φωτογραφίες να τραβήξεις και κάποιες πραγματικά  συγκλονιστικές.  

Θα κατάλαβες ότι δεν δίνω και πολύ βάση στην κριτική του dpgr, αν και κατά καιρούς έχω δει εκεί καταπληκτικές φωτογραφίες.  Θα ήθελα όμως σε ανύποπτο χρόνο να ανέβει για κριτική κάποια σπουδαία φωτογραφία - όχι γνωστή - μεγάλου φωτογράφου από κάποιον, χωρίς τα διθυραμβικά σχόλια που συνήθως συνοδεύουν τέτοιες εικόνες.  Δε νομίζω να άντεχε στα "αντικειμενικά κριτήρια" των μελών του dpgr.

-=dchrys=-
 
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] 2 3 4 5 6 ... 11 |   Πάνω
Μεταπήδηση σε: