Εγγραφή | Χάσατε τον κωδικό;

 
Forum
Κάτω

* Πληροφορίες χρήστη Αρχική | Ημερολόγιο | Σύνδεση | Εγγραφή
26 Μάρτιος 2017, 06:31:39

  +  DPGR Virtual Community  
| | | | |-Ξένοι Φωτογράφοι (Συντονιστής: noe)

Σελίδες: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 |   Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Αρχείο Φωτογραφιών Ημέρας  (Αναγνώστηκε 67906 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
ΤhanosΤakis
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1113


Τιμή μου που συναναστρέφομαι εσάς, εδώ...


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #135 στις: 09 Ιούλιος 2005, 01:04:07 »

Ο Νίκος Οικονομόπουλος είναι ένας από τους κορυφαίους σύγχρονους Έλληνες φωτογράφους.
Γεννήθηκε το 1953 στην Πελοπόννησο και σπούδασε νομικά στην Πάρμα της Ιταλίας. Αρχικά δημοσιογραφεί και φωτογραφίζει επαγγεματικά αρκετά αργότερα, το 1988 οπότε και εγκαταλείπει τη δημοσιογραφία.
Το 1990 γίνεται δόκιμο μέλος του διάσημου πρακτορείου Magnum και το 1994 πλήρες μέλος.
Η δουλειά που τον καθιέρωσε στις συνειδήσεις ως εξαιρετικού φωτογράφου είναι μιά εργασία ετών, στα Βαλκάνια, που εκδόθηκε σε Νέα Υόρκη και Αθήνα με ομώνυμο τίτλο.
Το 1998 κυκλοφορεί μιά μονογραφία του με τίτλο "Λιγνιτορύχοι", παραγγελία της ΔΕΗ.

Από εκείνη τη σειρά επιλέξαμε την (άτιτλη, όπως όλες) σημερινή.



Mπράβο στη ΔΕΗ που τόλμησε την έκδοση μονογραφίας με τέτοιες (καθόλου εμπορικές) φωτογραφίες.
Έντονος κόκκος, φορμαλιστική προσέγγιση. Υπάρχει μιά ομοιομορφία κάπως πληκτική.
Κάποιες όμως ξεχωρίζουν, πιστεύω.

Θα έλεγα κάτι τέτοιο και για την σημερινή μας παράθεση.
Εδώ πέραν της προσπάθειας που υπάρχει στο σύνολο της δουλειάς του για εντυπωσιασμό, δεν μπορούμε παρά να εξάρουμε το προσεκτικό μάτι του καλού φωτογράφου που με δυό-τρία στοιχεία, μεταμορφώνει ένα στιγμιότυπο σε μιά δραματική στιγμή.
Έτσι με τον ζυγισμένο, κεντραρισμένο κορμό, την ανθρώπινη μορφή επάνω του και την οριζόντια προβολή του εκσκαφικού, δημιουργεί μιά σκηνή "σταύρωσης".
Το γυμνό, σκαμμένο τοπίο υποβοηθά στη δραματικότητα της στιγμής.
Ο εργάτης, συνοφρυομένος, σηκώνει το βάρος του κλειδιού, καρτερικά.


Περισσότερα για τον Νίκο Οικονομόπουλο μπορείτε να βρείτε εδώ.
Καταγράφηκε

Με τις συμβουλές του MANOS_mm στο μυαλό...ιδού τα αποτελέσματα            Μεγάλοι Φωτογράφοι            Μind Company
Αξιολόγηση μηνύματος (11):
ΤhanosΤakis
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1113


Τιμή μου που συναναστρέφομαι εσάς, εδώ...


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #136 στις: 10 Ιούλιος 2005, 21:22:35 »

Η Inge Morath γεννήθηκε στο Graz της Αυστρίας το 1923 (1923-2002). Σπούδασε γλώσσες και λογοτεχνία στο Βερολίνο και το Βουκουρέστι. Μετά από πρόσκληση του πρακτορείου "Magnum", μαζί με τον Ernst Haas, επισκέπτεται το Παρίσι το 1953. Γνωρίζεται με τον Henri Cartier-Bresson και γίνεται η βοηθός του από το 1953 έως το 1954. Το 1955 ξεκινά την προσωπική της διαδρομή στην φωτογραφία με το πρώτο της δοκίμιο "War on Sadness". Το 1962 παντρεύεται τον διάσημο συγγραφέα Arthur Miller. Πεθαίνει το 2002, στη Νέα Υόρκη.

H λίστα των εξαιρετικών εικόνων της είναι μεγάλη.
Για σήμερα επιλέξαμε μία από κάποια αποστολή της στην Ισπανία το 1955, που τιτλοφορείται "Spain".


Η μεσημβρινή σιέστα, θεσμός πολυετής στην Ισπανία.
Κι εδώ, με ένα πρακτικό εύρημα επιτυγχάνεται απόλυτη προστασία από τον ισχυρό ισπανικό ήλιο.
Καλό για το δέρμα, καλύτερο για τον αδιατάρακτο ύπνο.
Αφήστε τον άλλο, δεξιά, να κουβαλάει τη ντουλάπα...


Περισσότερα για την Inge Morath μπορείτε να βρείτε εδώ.
Ακόμη περισσότερες πληροφορίες αλλά και κάποιες φωτογραφίες της μπορείτε να βρείτε εδώ.
Καταγράφηκε

Με τις συμβουλές του MANOS_mm στο μυαλό...ιδού τα αποτελέσματα            Μεγάλοι Φωτογράφοι            Μind Company
Αξιολόγηση μηνύματος (7):
aguila21
Επισκέπτης
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #137 στις: 10 Ιούλιος 2005, 21:32:51 »

Εκπληκτική φωτογραφία!
Καταγράφηκε
ΤhanosΤakis
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1113


Τιμή μου που συναναστρέφομαι εσάς, εδώ...


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #138 στις: 12 Ιούλιος 2005, 01:00:45 »

Ο Jordi V. Pou είναι ένας σύχρονος Ισπανός φωτογράφος.
Γεννήθηκε το 1968, στη Lleida της Καταλωνίας και από τα πρώτα εφηβικά του χρόνια ασχολήθηκε ερασιτεχνικά με τη φωτογραφία.
Πριν από λίγους μήνες σκόνταψα τυχαία πάνω σε ένα σετ από φωτογραφίες του και... κόλλησα!
Δυνατές συνθέσεις, εξαιρετική χρήση του - αποκλειστικά - ασπρόμαυρου φιλμ, περιεχόμενο που αναδεικνύεται με έντεχνα τακτοποιημένα κάδρα.
Τον ανακάλεσα μετά το εξαιρετικό μικρό αφιέρωμα του Μάνου στον Bernard Plossu. Ο Jordi Ροu επηρεάστηκε στην θεωρητική κατεύθυνση των σπουδών φωτογραφίας που έκανε, από αυτόν.

Σήμερα διδάσκει φωτογραφία και ταυτόχρονα εργάζεται ως freelance φωτογράφος.

H φωτογραφία που επιλέξαμε ονομάζεται "Passage" και είναι του 2001.


Aπλές γραμμές μιάς φαινομενικά συνηθισμένης και συνήθως αδιάφορης στιγμής.
Όμως, το γοητευτικό ψεύδος της φωτογραφίας κυριαρχεί.
Ακούμε τον ήχο της μηχανής και του νερού που ανασηκώνουν τα ελαστικά.
Το φορτηγό κινείται, όπως και τα βαριά σύννεφα.
Κι όμως ταυτόχρονα το κλείστρο της κάμερας σταμάτησε το χρόνο...


Περισσότερες εικόνες του μπορείτε να δείτε εδώ. Προτείνω να το κάνετε, αν βρείτε λίγο χρόνο.
Καταγράφηκε

Με τις συμβουλές του MANOS_mm στο μυαλό...ιδού τα αποτελέσματα            Μεγάλοι Φωτογράφοι            Μind Company
Αξιολόγηση μηνύματος (7):
ΤhanosΤakis
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1113


Τιμή μου που συναναστρέφομαι εσάς, εδώ...


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #139 στις: 01 Αύγουστος 2005, 09:32:03 »

Επανεφέρουμε έναν σύγχρονο φωτογράφο που εργασία του δείξαμε και στο παρελθόν.
Ο David Strick είναι ένας σύγχρονος Αμερικανός φωτογράφος.
Ειδικεύεται στα πορτρέτα διασημοτήτων και κυκλοφορεί στο Hollywood και ως τοποθεσία αλλά και ως θεσμό.
Έχει φωτογραφήσει τις περισσότερες από τις κινηματογραφικές διασημότητες, στην Αμερική.
Συνεργάτης του πολύ γνωστού κινηματογραφικού περιοδικού "Premiere", σε τακτική, μηνιαία βάση.

Περισσότερα για τον David Strick μπορείτε να βρείτε εδώ.

Ο Strick, κατά την προσωπική μου άποψη, είναι πολύ καλύτερος όταν φωτογραφίζει για τον ίδιο. Και παρότι ξεδιπλώνει τις φωτογραφικές αρετές του στον χώρο που δραστηριοποιείται επαγγελματικά, αυτόν του Χόλλυγουντ, δεν μένει μόνο εκεί. Ορίστε η απόδειξη και μάλιστα με χρώμα.
Η φωτογραφία αυτή τιτλοφορείται "Bakersfield, California".

 

Ωραία φόρμα, το δίχως άλλο.
Όμορφα τα σύννεφα, ο φωτισμός, η στάση του περιπατητή, το πρωτότυπο λοφάκι.
Σταφύλια ή ντοματάκια, θα σας γελάσω. Mάλλον σταφύλια, αφού προσδιορίζεται η τοποθεσία, στην Καλιφόρνια.
Δεν έχει και σημασία βέβαια.
Δεν είναι μιά σπουδαία φωτογραφία εξάλλου, να την συζητήσουμε παραπάνω.

Αλλά είναι όμορφη και καλοκαιρινή.   Smiley
Καταγράφηκε

Με τις συμβουλές του MANOS_mm στο μυαλό...ιδού τα αποτελέσματα            Μεγάλοι Φωτογράφοι            Μind Company
Αξιολόγηση μηνύματος (4):
ΤhanosΤakis
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1113


Τιμή μου που συναναστρέφομαι εσάς, εδώ...


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #140 στις: 30 Αύγουστος 2005, 18:08:49 »

O Jacob Tuggener γεννήθηκε στην Ελβετία το 1904.
Σπούδασε τυπογραφία και γραφικές τέχνες στη Γερμανία.
Από την νεανική του ηλικία ασχολήθηκε με τη φωτογραφία, για ιδιωτικούς αλλά και επαγγελματικούς σκοπούς. Το 1934 αγοράζει μιά Leica και το ύφος του αλλάζει. Επηρεάζεται αρκετά επίσης και από την στρατιωτική του υπηρεσία σε δύσκολα χρόνια (1939 - 1944).
Άφησε ενδιαφέρον έργο, που ξεχωρίζει από τη μάζα, χωρίς όμως να κάνει και την διαφορά. Δεν προσεγγίζει τους Μεγάλους της φωτογραφίας, αλλά όπως αναφέραμε, έδρασε φιλότιμα και επίπονα.
Βραβεύτηκε από τις Ελβετικές Αρχές για το έργο του.
Φωτογραφίες του κοσμούν πολλά γνωστά και έγκυρα μουσεία Τέχνης στην Ευρώπη αλλά και την Αμερική.

Σήμερα επιλέξαμε μιά φωτογραφία του από μιά βιομηχανία παραγωγής πολεμικού υλικού, το 1943.


Αν και δεν πρέπει, δεν μπορώ να παραγνωρίσω την χρονική συγκυρία που υπήρχε όταν ελήφθη αυτή η φωτογραφία.
Το γέμισμα των πυρομαχικών που εδώ παρουσιάζεται άμεσα, σε φόντο το ροζιασμένο και βρώμικο χέρι ενός εργάτη, απειλεί τον θεατή.
Δεν έχει σημασία ποιός παράγει αυτό το υλικό. Σημασία έχει η συνέχεια, η χρήση του.

Ο φωτογράφος δημιουργεί σκέψεις και προβληματισμούς, ακόμη και πολύ μακριά από το μέτωπο του πολέμου...

Κάποιες ακόμη φωτογραφίες του μπορείτε να βρείτε εδώ κι εδώ.
Καταγράφηκε

Με τις συμβουλές του MANOS_mm στο μυαλό...ιδού τα αποτελέσματα            Μεγάλοι Φωτογράφοι            Μind Company
Αξιολόγηση μηνύματος (5):
geostrif
*
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 74


...


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #141 στις: 13 Οκτώβριος 2005, 11:15:12 »

... 13 Οκτωβρίου και η φωτογραφία της ημέρας (θέμα που παρακολουθούσα σχεδόν ανελλειπώς)... έχει "καρφωθεί" στις 30 Αυγούστου... αναμένω εναγωνίως και προτρέπω σε εκκλήσεις κι αλλων μελών...
Καταγράφηκε

Χάρης
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 4122


O tempora, o mores


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #142 στις: 13 Οκτώβριος 2005, 11:19:39 »

... 13 Οκτωβρίου και η φωτογραφία της ημέρας (θέμα που παρακολουθούσα σχεδόν ανελλειπώς)... έχει "καρφωθεί" στις 30 Αυγούστου... αναμένω εναγωνίως και προτρέπω σε εκκλήσεις κι αλλων μελών...

Όλοι περιμένουμε την ημέρα που θα μπορέσει ο καλός μας φίλος Θάνος να ανεβάσει την επόμενη φωτογραφία της ημέρας!

Είναι όμως προφανές πως η φωτογραφία της ημέρας χρειάζεται ώρα / ώρες προετοιμασίας (για την εύρεσή της και το κείμενό της)... Κάτι που ίσως αυτή τη στιγμή ο Θάνος δεν μπορεί να κάνει...

Σκέψου σε παρακαλώ πως αν το κάθε μέλος έγραφε και μία έκκληση εδώ (ή οπουδήποτε), το θέμα θα γέμιζε με μηνύματα άσχετα τελείως, κάτι που θα ανάγκαζε τους συντονιστές της κατηγορίας σε διαγραφές μηνυμάτων, που με την σειρά του θα κατέληγε σε παρεξηγήσεις. Καλοπροαίρετη η κίνησή σου, όμως σκέψου και τις συνέπειές της Wink

Σ'ευχαριστώ Smiley
« Τελευταία τροποποίηση: 13 Οκτώβριος 2005, 11:20:04 από Χάρης » Καταγράφηκε

Όταν οι άνθρωποι θέλουν να καταλάβουν κινέζικα, σκέφτονται πως πρέπει να μάθουν κινέζικα. Γιατί ποτέ δεν σκέφτονται πως πρέπει να μάθουν ζωγραφική φωτογραφία; Pablo Picasso

  |  raw.gr  |  mind company  |  visual poetry
Όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια...
Αξιολόγηση μηνύματος (2):
geostrif
*
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 74


...


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #143 στις: 13 Οκτώβριος 2005, 12:08:19 »

...ακριβής η παρατήρησή σου...βλέποντας την υψηλή επισκεψιμότητα του θέματος και τον λιγοστό σχολιασμό έκανα την "ατυχή"  σκέψη περί κλείσιματος του θέματος... γι αυτό και έγραψα το παραπάνω σχόλιο...κατά τα αλλα καταννοω τον κόπο και τον χρόνο  που απαιτείται... και αρα συμφωνώ και επαξάνω στο σχόλιό σου... θεωρείστε την προτροπή μου "αφελή"...
 εγώ ευχαριστώ... Smiley
Καταγράφηκε

ΤhanosΤakis
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1113


Τιμή μου που συναναστρέφομαι εσάς, εδώ...


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #144 στις: 28 Οκτώβριος 2005, 20:54:02 »

O Harry Callahan θεωρείται ως ένας από τους Μεγάλους της φωτογραφικής τέχνης.
Δεν είναι τυχαίο. Με σπουδές μηχανικού από το 1934 έως το 1944 εργάστηκε στην Chrysler Motors. Όμως έχοντας παρακολουθήσει ένα σεμινάριο το 1941, με τον Ansel Adams ως λέκτορα, γοητεύτηκε από την φωτογραφία καθώς και το προσωπικό ύφος του και αμέσως το υιοθέτησε. To 1946 προσελήφθη από τον Laszlo Moholy-Nagy για να διδάξει φωτογραφία στο Ινστιτούτο Design του Σικάγο. Παρέμεινε έως το 1961 εκεί και μετακόμισε στο Ινστιτούτο Design του Rhode Island, μέχρι την συνταξιοδότησή του το 1977. Περισσότερα για τον σπουδαίο αυτό φωτογράφο μπορείτε να αναζητήσετε εδώ.

Η γκάμα των θεμάτων που ασχολήθηκε ήταν πολύ ευρεία. Αν και ξεκίνησε με φωτογραφία τοπίου όπως γράψαμε πιο πάνω, δεν έμεινε σ'αυτήν. Αστικά τοπία, πορτρέτα (ιδιαίτερα γνωστά είναι εκείνα της συζύγου του Eleanor) είναι κάποιες από τις μορφές όπου ο Callahan εφάρμοσε την φωτογραφική του τέχνη.

Με την ιδιότυπη "οξεία" ματιά του, ο Callahan διαθέτει την μοναδική ικανότητα να απλοποιεί τα αντικείμενα που φωτογραφίζει, μεταφράζοντάς τα παράλληλα σε ποιοτικές συνθέσεις που διαπνέονται από ευαισθησία και χάρη.

Να μιά τέτοια.


Η Ρώμη, μέσα από τον φακού του μεγάλου αυτού φωτογράφου.
Δεν είναι μιά τουριστική εικόνα, όμως.
Με αίσθηση λιτότητας και μέσα σε δυό αδρές γραμμές καταφέρνει να μας παραδώσει το πνεύμα του αρχαίου οικισμού. Ενός μακραίωνου πολιτισμού που δεν διστάζει να ανατρέχει στην ιστορία και την κληρονομιά του ως αυτονόητο, όποτε απαιτείται. Απροσδιόριστη η χρησιμότητα του βέλους, στη βάση της κολώνας.
Μπορεί να ιχνογραφεί περιπεκτικά την φθορά που αυτούσια η εικόνα καταγράφει, ο καλός φωτογράφος.
Καταγράφηκε

Με τις συμβουλές του MANOS_mm στο μυαλό...ιδού τα αποτελέσματα            Μεγάλοι Φωτογράφοι            Μind Company
Αξιολόγηση μηνύματος (7):
ΤhanosΤakis
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1113


Τιμή μου που συναναστρέφομαι εσάς, εδώ...


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #145 στις: 28 Νοέμβριος 2005, 23:37:21 »

Ο Philip Jones Griffiths γεννήθηκε το 1936 στην Ουαλία.
Σπούδασε φαρμακοποιός στο Λίβερπουλ και ασχολήθηκε με τη φωτογραφία περιστασιακά δίνοντας εικόνες του στην "Μanchester Guardian". Ως freelance φωτογράφος κάλυψε τον πόλεμο στην Αλγερία. Ακολούθησε η φωτογραφικά παραγωγική περίοδος του Βιετνάμ. Έπειτα ο πόλεμος των 7 ημερών και η Καμπότζη.
Δόκιμος συνεργάτης του πρακτορείου Magnum από το 1968 και μόνιμος από το 1971.
Εξαιρετικός πολεμικός φωτορεπόρτερ, άγγιξε το απόγειο της φήμης του το 1971 με την κυκλοφορία του βιβλίου του με τίτλο: Vietnam Inc.
Ένα βιβλίο πραγματικός αντιπολεμικός ύμνος.

Από συνέντευξή του αλιεύουμε:
"Πάντα πίστευα πως δεν υπάρχει τίποτε πιό βαρετό σ'αυτό τον πόλεμο από τους στρατιώτες των δύο πλευρών να ανεβοκατεβαίνουν λόφους πυροβολώντας οι μεν τους δε, στο Βιετνάμ. Αυτό όμως που είναι πραγματικά σημαντικό είναι η προσπάθεια μιάς κοινωνίας να ποδηγετήσει μιάν άλλη και η γενναία αντίσταση της δεύτερης..."

Εμείς επιλέξαμε μιά φωτογραφία που παρότι έχει μιά πολεμική ατμόσφαιρα, δεν προέρχεται από πεδίο μαχών.
Είναι από την πατρίδα του φωτογράφου, την Ουαλία και ελήφθη το 1961.


Ένας παιδί που πράττει και δυό στοχαστικοί φίλοι του που παρακολουθούν αμέτοχοι.
Μιά πράξη συμβολική με την σκληρότητά της.
Προετοιμασία για έναν ρόλο τιμωρού του μέλλοντος ή προσαρμογή στο πέραν του Ατλαντικού και προς τα δυτικά πρότυπο;
Κανένα έλεος για το πληγωμένο έγχορδο.
Η χαριστική βολή της ευαισθησίας.


Περισσότερα για τον Griffiths μπορείτε να βρείτε εδώ.
Περισσότερες φωτογραφίες του, εδώ.
Καταγράφηκε

Με τις συμβουλές του MANOS_mm στο μυαλό...ιδού τα αποτελέσματα            Μεγάλοι Φωτογράφοι            Μind Company
Αξιολόγηση μηνύματος (15):
ΤhanosΤakis
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1113


Τιμή μου που συναναστρέφομαι εσάς, εδώ...


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #146 στις: 02 Δεκέμβριος 2005, 00:38:24 »

O Larry Fink γεννήθηκε στην Πενσυλβανία το 1941, όπου ζει έως και σήμερα.
Πρωτοασχολήθηκε με την φωτογραφία στα δεκατρία του. Η γνωριμία του με την Lisette Model τον οδήγησε στην υιοθέτηση αυτού του ιδιότυπου φωτογραφικού στυλ, με την συχνή χρήση του φλας που εύκολα θα διακρίνετε στα κάδρα του.
Ο Fink αγαπά τους ανθρώπους και ασχολείται μαζί τους. Οι φωτογραφίες του, συχνά χιουμοριστικές, συλλαμβάνουν στιγμές καθημερινότητας καταγράφοντας ένα αισθητικό αποτέλεσμα που το όχι και τόσο εκπαιδευμένο μάτι θα μπορούσε να περάσει λανθασμένα για κοινό snapshot.
O Larry Fink έχει ήδη εκθέσει στη μόνιμη συλλογή του Museum of Modern Art, περισσότερες από 60 φωτογραφίες του. Οι περισσότερες είναι εκεί από το 1979.
Σήμερα εργάζεται για λογαριασμό μεγάλης εκδοτικής εταιρείας και φωτογραφίες του εμφανίζονται στα Vanity Fair, The New Yorker, GQ, and The New York Times Magazine.
Επίσης έχει αναλάβει τις καμπάνιες για τις Cunard, Chivas Regal, Smirnoff, Godiva, Nike, Adidas, Bacardi, W Hotels, MasterCard και Βank of New York.

Τα τελευταία 20 χρόνια διδάσκει φωτογραφία στο Bard College.

H σημερινή φωτογραφία τιτλοφορείται "Pat Sabatine's 12th Birthday Party" και είναι από το 1981.




Αναμφισβήτητα είναι πρωτότυπη η προσέγγιση της ματιάς του απέναντι σε ένα παιδικό πάρτυ.
Ο γονιός(Wink ζει λάθρα κάποια στιγμή.
Εμείς επίσης, λάθρα παρακολουθούμε τον θεατή.
Η συγκεκριμένη φωτογραφία διηγείται μιά ιστορία.
Το τι διαδραματίζεται πίσω από αυτή την κουρτίνα, που τόσο ευαίσθητα κρατά το καλοεστιασμένο χέρι, μας είναι άγνωστο.
Μας ωθεί όμως προς την παραγωγή ενός σεναρίου.
Έτσι, δια της ματιάς του καλού αυτού καλλιτέχνη, μιά κοινότυπη στιγμή γίνεται κάδρο φωτογραφικής ιστορίας.


Περισσότερα για τον Larry Fink μπορείτε να βρείτε εδώ.
Περισσότερες φωτογραφίες του, εδώ.
Καταγράφηκε

Με τις συμβουλές του MANOS_mm στο μυαλό...ιδού τα αποτελέσματα            Μεγάλοι Φωτογράφοι            Μind Company
Αξιολόγηση μηνύματος (9):
ΤhanosΤakis
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1113


Τιμή μου που συναναστρέφομαι εσάς, εδώ...


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #147 στις: 04 Δεκέμβριος 2005, 01:47:12 »

O Abelardo Morell γεννήθηκε το 1948 στην Αβάνα της Κούβας.
Εμιγκρές στα 14 χρόνια του, μεταναστεύει στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου και εγκαθίσταται οικογενειακώς στη Νέα Υόρκη. Αποφοιτά από το Yale το 1981, όπου σπούδασε Τέχνες.
Με την γέννηση του παιδιού του το 1986, αρχίζει να πειραματίζεται με την αναγεννησιακή τεχνική camera οbscura, όπου και δημιουργεί ονειρικούς κόσμους, με σκοπό να καταγράψει στο φιλμ, μιά διαφορετική πραγματικότητα της καθημερινότητας και να την προικοδοτήσει στον νεόφερτο βλαστό.
Ταυτόχρονα και με τη βοήθεια του φωτός, καταγράφει αρχαία αλλά και σύγχρονα αντικείμενα με τρόπο ιδιότυπο και ιδιαίτερο.

Σήμερα επιλέξαμε κάποια από τις εικόνες που τον στοιχειώνουν, της τεχνικής camera obscura.
Τις οποίες παράγει αφού έχει κλείσει με μαύρο πλαστικό όλα τα παράθυρα του δωματίου όπου το επιχειρεί, αφήνοντας σε ένα από αυτά μόνο μιά μικρή τρύπα. Διαθέτοντας αρκετή υπομονή, μετά από οκτώ ώρες, έχει καταγράψει το αποτέλεσμα που βλέπετε πιο κάτω.

H φωτογραφία έχει σαν αναφορικό στοιχείο τον τίτλο "Manhattan View Looking South in Large Room, New York" και είναι από το 1996.





O Abelardo Morell είναι καθηγητής της φωτογραφίας στο κολλέγιο της Μασαχουσέτης.


Περισσότερες πληροφορίες για τον Abelardo Morell, θα βρείτε στο site του.
Περισσότερες φωτογραφίες του μπορείτε να βρείτε εδώ.
Καταγράφηκε

Με τις συμβουλές του MANOS_mm στο μυαλό...ιδού τα αποτελέσματα            Μεγάλοι Φωτογράφοι            Μind Company
Αξιολόγηση μηνύματος (10):
vasssos
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 206


Music Is the Soundtrack of Life


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #148 στις: 04 Δεκέμβριος 2005, 02:38:20 »

Για περισσοτερα περι της τεχνικης camera obscura
http://brightbytes.com/cosite/what.html
Καταγράφηκε

"I have never let schooling interfere with my education"
Mark Twain
CLiCK
Αξιολόγηση μηνύματος (2):
irida
***
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 261


Dare to be wrong and to dream


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #149 στις: 04 Δεκέμβριος 2005, 03:03:06 »

Πολλές πληροφορίες για την camera obscura και στη μητρική μας γλώσσα...
http://www.fotoartmagazine.gr/history/proistoria/CameraObscura/

Ευχαριστούμε πολύ thanostakis! Αυτό είναι χρήσιμο μήνυμα!!  thumbs up thumbs up thumbs up
Καταγράφηκε

How quick the sun can drop away...
Σελίδες: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 |   Πάνω
Μεταπήδηση σε: