Εγγραφή | Χάσατε τον κωδικό;

 
Forum
Κάτω

* Πληροφορίες χρήστη Αρχική | Ημερολόγιο | Σύνδεση | Εγγραφή
29 Μάιος 2017, 13:06:50

  +  DPGR Virtual Community  
| | | | |-Ξένοι Φωτογράφοι (Συντονιστής: noe)

Σελίδες: [1] 2 3 4 5 6 ... 12 |   Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Αρχείο Φωτογραφιών Ημέρας  (Αναγνώστηκε 68973 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
ΤhanosΤakis
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1113


Τιμή μου που συναναστρέφομαι εσάς, εδώ...


Προφίλ
« στις: 07 Απρίλιος 2004, 20:07:15 »

Εδώ θα σας παρουσιάζουμε, καθημερινά, μιά γνωστή ή και λιγότερο γνωστή φωτογραφία ενός Μεγάλου ή μίας Μεγάλης Φωτογράφου.

Σήμερα ξεκινούμε με ένα πορτρέτο από έναν πραγματικό βιρτουόζο του συγκεκριμένου πεδίου. Ονομάζεται Yousuf Karsh και ήταν Καναδός που γεννήθηκε στην Αρμενία. Έγινε παγκοσμίως γνωστός για την φωτογραφία του Winston Churchill, το 1941. Σήμερα σας παρουσιάζουμε ένα λιγότερο γνωστό πορτρέτο.


To πορτρέτο απεικονίζει τον ηθοποιό Boris Karloff. Το θρυλικό τέρας του Dr. Frankenstein. Ένα τέρας που στοίχειωσε όλη την υφήλιο με την πρωτοφανή επιτυχία του. Η λήψη έγινε το 1946. Ο Καρλώφ ήταν 59 ετών. Δείτε πως τον λούζει το φως. Κι αυτός - πως υψώνει τα χέρια, σαν να προφυλαχθεί. Η κατάρα μοιάζει να τον κυνηγά ξανά. Οι σκληρές γραμμές του προσώπου του αναδεικνύονται άψογα. Τα χέρια όπως παρουσιάζονται κρύβουν (ίσως και να τετραγωνίζουν) το πάνω μέρος του κεφαλιού, φέρνοντας και πάλι στο μυαλό μας το παραμορφωμένο τέρας με τις βίδες στον λαιμό. Τα μάτια του κοιτούν κάπου ψηλά, κάτι συγκεκριμένο, δεν πλανώνται τυχαία στον χώρο. Αυστηρός, άγριος, απρόσιτος. Μην σας ξεγελά η χαλαρή στάση. Το Τέρας βρίσκεται σε επιφυλακή...

Σίγουρα ένα ιδιότυπο πορτρέτο ενός ιδιότυπου ηθοποιού που χαρακτηρίστηκε από τους ρόλους που κλήθηκε να ερμηνεύσει.
« Τελευταία τροποποίηση: 11 Απρίλιος 2004, 20:22:23 από thanostakis » Καταγράφηκε

Με τις συμβουλές του MANOS_mm στο μυαλό...ιδού τα αποτελέσματα            Μεγάλοι Φωτογράφοι            Μind Company
Αξιολόγηση μηνύματος (2):
ΤhanosΤakis
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1113


Τιμή μου που συναναστρέφομαι εσάς, εδώ...


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #1 στις: 08 Απρίλιος 2004, 20:19:31 »

Η φωτογραφία που παραθέτουμε είναι του Josef Koudelka. Eνός μεγάλου Τσέχου φωτογράφου που αν σας ενδιαφέρουν περισσότερα στοιχεία για αυτόν μιά καλή αρχή θα ήταν να κοιτάξετε εδώ.


H φωτογραφία τιτλοφορείται "Πορτογαλία" και είναι από το 1976. Τι γοητευτική που είναι! Τέτοιο παιχνίδι με το φως και τις εκφράσεις των προσώπων. Τρεις γενιές, τρεις διαφορετικοί κόσμοι. Το φως σκληρό και δύσκολο στον χειρισμό του. Κι όμως. Ο μεγάλος αυτός φωτογράφος καταφέρνει μέσα από την ματιά του μικρού κοριτσιού να τα γλυκάνει όλα. Ίσως να βοηθά και το χαμόγελο της καλόγριας. ’ψογο στήσιμο του "σκηνικού". Ή καλύτερα, άψογη αποτύπωση από την πλευρά του Koudelka.

Συνολικά μιά εξαιρετική φωτογραφία.
« Τελευταία τροποποίηση: 11 Απρίλιος 2004, 20:23:01 από thanostakis » Καταγράφηκε

Με τις συμβουλές του MANOS_mm στο μυαλό...ιδού τα αποτελέσματα            Μεγάλοι Φωτογράφοι            Μind Company
Αξιολόγηση μηνύματος (4):
ΤhanosΤakis
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1113


Τιμή μου που συναναστρέφομαι εσάς, εδώ...


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #2 στις: 10 Απρίλιος 2004, 02:02:48 »

Mία αρκετά διάσημη φωτογραφία του μεγάλου Henri Cartier-Bresson. Tιτλοφορείται "Le Palais Royale" και είναι από το 1960. Περισσότερες πληροφορίες για τον Bresson θα βρείτε εδώ.


Θέμα σύμφωνο και με το τρέχον δικό μας, του Διαγωνισμού. Δέντρα. Ή καλύτερα εδώ, δενδροστοιχίες. ’ψογη διαγώνια απόδοση και εξαιρετικό παιχνίδι με τις αποχρώσεις. Τα σκουρότερα δέντρα μοιάζουν με αντανακλάσεις σε νερό - δεν είναι όμως, προσέξτε το και θα το διαπιστώσετε. Στο κατάλληλο σημείο του κάδρου και το μεγαλοπρεπές κτήριο. Εννοείται πως δεν παραλείπεται και το ανθρώπινο στοιχείο. Μικρό σε επιφάνεια κάλυψης της εικόνας με μεγάλη βαρύτητα όμως στο τελικό αποτέλεσμα. Με παρόμοια κίνηση και στις δύο (τρεις) περιπτώσεις. Τίποτε δεν αφήνει ο Bresson στην τύχη!
« Τελευταία τροποποίηση: 10 Απρίλιος 2004, 02:05:25 από thanostakis » Καταγράφηκε

Με τις συμβουλές του MANOS_mm στο μυαλό...ιδού τα αποτελέσματα            Μεγάλοι Φωτογράφοι            Μind Company
Αξιολόγηση μηνύματος (1):
ΤhanosΤakis
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1113


Τιμή μου που συναναστρέφομαι εσάς, εδώ...


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #3 στις: 11 Απρίλιος 2004, 02:24:59 »

H σημερινή φωτογραφία ανήκει στον David Seymour. O David Seymour, γνωρίστηκε με τον Henri Cartier Bresson στο Παρίσι το 1934. Έκτοτε έγιναν καλοί φίλοι και το 1947 οι δυό τους, μαζί με τον Robert Capa και τον George Rodger ίδρυσαν το πρακτορείο Magnum. Ο Seymour ανέλαβε την προεδρία μετά τον θάνατο του Robert Capa.
Περισσότερα στοιχεία γι'αυτόν μπορείτε να αναζητήσετε εδώ.

Μετά το τέλος του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου ο Seymour ταξίδεψε για λογαριασμό του UNESCO σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες για να καταγράψει τις επιπτώσεις του πολέμου στα παιδιά. Ήρθε και στην Ελλάδα. Κάποιες από τις φωτογραφίες που τράβηξε στην χώρα μας έγιναν πασίγνωστες. Όπως η πιό κάτω.


H φωτογραφία τιτλοφορείται "Displaced children" και είναι του 1948.
Δεν είναι εύκολα αντιληπτό γιά το τι είναι ο χώρος που βρίσκονται τα προσφυγόπουλα. Μοιάζει με καράβι. Ένα γλυκό φως λούζει τα κεφάλια των παιδιών. Είναι όλα κοριτσάκια. Αξιοπρεπή μέσα στην τραγική μοίρα τους, θλιμμένα και σκεπτικά, δύσκολη εποχή για χαμόγελα στον φακό. Τα άλλα, αριστερά, έχουν γείρει σε έναν πρόχειρο ύπνο. Η σκληρή, ρεαλιστική εικόνα της Ελλάδας που απέχει μόνο 50 χρόνια από την δική μας εποχή. Ο φακός κατέγραψε πράγματι τις επιπτώσεις του πολέμου που πέρασε, μα δεν έφυγε ακόμη από τις ζωές όλων και κυρίως των παιδιών που έχασαν μιά εποχή ανεμελιάς που θα τους έπρεπε.
Καταγράφηκε

Με τις συμβουλές του MANOS_mm στο μυαλό...ιδού τα αποτελέσματα            Μεγάλοι Φωτογράφοι            Μind Company
Αξιολόγηση μηνύματος (3):
ΤhanosΤakis
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1113


Τιμή μου που συναναστρέφομαι εσάς, εδώ...


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #4 στις: 11 Απρίλιος 2004, 20:15:52 »

O Edward Weston χαρακτηρίζεται ως ένας από τους Μεγάλους Φωτογράφους κι αυτό δεν είναι τυχαίο. Πρωτοπόρος και αναζητητής, υπολογίζεται ως ένας από τους κορυφαίους της Λέσχης f/64, μιάς πασίγνωστης κομπανίας (Ansel Adams, Imogen Cunninham Brett Weston) της οποίας η ονομασία προήλθε από την χρήση αυτού του διαφράγματος και σαν αποτέλεσμα είχε το μεγαλύτερο δυνατό βάθος πεδίου και μιά καταπληκτική διαύγεια και οξύτητα. Περισσότερα στοιχεία για τον Weston μπορείτε να βρείτε εδώ.

Σήμερα θα δούμε μία από τις πρώτες εργασίες του, μία από τις κορυφαίες κατά την προσωπική μου άποψη. Η φωτογραφία είναι από το 1921 και τιτλοφορείται "Attic, Glendale, California".


Mιά εικόνα καθαρής γεωμετρίας και τονικότητας. Ο χώρος καθορίζεται και οριοθετείται αποκλειστικά και μόνον από το φως. Ακόμη και η φιγούρα της γυναίκας στα δεξιά, αποτελείται από ένα τρίγωνο (του σώματος) και ένα δεύτερο (το χέρι) συν το κεφάλι που είναι ένας κύκλος. ’ψογη φωτοσκίαση, εξαιρετική συνολικά η αφαιρετική αυτή εικόνα.
Καταγράφηκε

Με τις συμβουλές του MANOS_mm στο μυαλό...ιδού τα αποτελέσματα            Μεγάλοι Φωτογράφοι            Μind Company
Αξιολόγηση μηνύματος (3):
Dr_Michael
Ιδρυτής του DPGR
Διαχειριστής
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 10466


Panasonic LX3


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #5 στις: 11 Απρίλιος 2004, 20:22:52 »

Θέμα σύμφωνο και με το τρέχον δικό μας, του Διαγωνισμού. Δέντρα. Ή καλύτερα εδώ, δενδροστοιχίες. ’ψογη διαγώνια απόδοση και εξαιρετικό παιχνίδι με τις αποχρώσεις. Τα σκουρότερα δέντρα μοιάζουν με αντανακλάσεις σε νερό - δεν είναι όμως, προσέξτε το και θα το διαπιστώσετε. Στο κατάλληλο σημείο του κάδρου και το μεγαλοπρεπές κτήριο. Εννοείται πως δεν παραλείπεται και το ανθρώπινο στοιχείο. Μικρό σε επιφάνεια κάλυψης της εικόνας με μεγάλη βαρύτητα όμως στο τελικό αποτέλεσμα. Με παρόμοια κίνηση και στις δύο (τρεις) περιπτώσεις. Τίποτε δεν αφήνει ο Bresson στην τύχη!

Αν δεν το έγραφες ότι δεν είναι νερό ακόμα θα ψαχνόμουν πώς ο άνθρωπος περπατάει πάνω στο νερό!  Shocked Lips Sealed
Καταγράφηκε

ΤhanosΤakis
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1113


Τιμή μου που συναναστρέφομαι εσάς, εδώ...


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #6 στις: 12 Απρίλιος 2004, 21:21:40 »

H Margaret Bourke-White γεννήθηκε το 1904. Ξεκίνησε την σταδιοδρομία της με αρχιτεκτονική φωτογραφία αλλά στα δύσκολα χρόνια που ακολούθησαν το κραχ του 1929 επηρεάστηκε από την πολιτική κατάσταση. Προσελήφθη από το Fortune και συνέχισε με το Life Magazine. Περισσότερα στοιχεία γι αυτήν μπορείτε να βρείτε εδώ.

Από τύχη βρέθηκαν στην Ρωσία, αυτή κι ο σύζυγός της, οι μόνοι Δυτικοί ρεπόρτερς κατά την γερμανική εισβολή του 1941. Από αυτήν την ταραγμένη περίοδο είναι και η πιό κάτω φωτογραφία που τιτλοφορείται "Moscow Bombing" και είναι από τον Ιούλιο του 1941.


O πόλεμος, η φρίκη, ο ήχος και το φως της. Κι όμως. Μπορούμε να υποθέσουμε τον τρόμο των ανθρώπων της Μόσχας εκείνο το βράδυ. Δεν μπορούμε να τον δούμε σ'αυτή την φωτογραφία. Η εικόνα μοιάζει μαγευτική. Αν δεν γνωρίζεις κάτι γι'αυτήν, θα μπορούσε να παρομοιαστεί με μιά βραδυά χαράς. Πυροτεχνημάτων και διασκέδασης. Και οι σιλουέτες των ρωσικών παλατιών επιτείνουν σ'αυτό. Συνολικά μιά ιδιαίτερη και ιδιότυπη πολεμική φωτογραφία από μία μεγάλη φωτογράφο.

Στο μέλλον θα επανέλθουμε κι άλλες φορές σ'αυτήν.
Καταγράφηκε

Με τις συμβουλές του MANOS_mm στο μυαλό...ιδού τα αποτελέσματα            Μεγάλοι Φωτογράφοι            Μind Company
Αξιολόγηση μηνύματος (3):
ΤhanosΤakis
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1113


Τιμή μου που συναναστρέφομαι εσάς, εδώ...


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #7 στις: 13 Απρίλιος 2004, 22:13:29 »

O Alfred Stieglietz γεννήθηκε στην  Nέα Υόρκη το 1864. Σπούδασε φωτογραφία υπό την καθοδήγηση του Hermann Wilhelm Vogel, του φευρέτη του ορθοχρωματικού φιλμ. Περισσότερα για τον μεγάλο αυτό φωτογράφο μπορείτε να βρείτε εδώ.

Σήμερα θα δούμε μιά φωτογραφία του που τιτλοφορείται "Georgia O'Keefe" και είναι από το 1922.


Η Georgia O'Keefe υπήρξε σύντροφός του και πραγματική μούσα για τον καλλιτέχνη Stieglitz. Φωτογράφος και ζωγράφος η ίδια, τον ενέπνευσε όσο κανένα άλλο θέμα. Τα πορτρέτα της από αυτόν ήταν αμέτρητα. Με αυτά έθεσε νέα στάνταρτς στην φωτογραφία πορτρέτου καθότι επεδείκνυε μοναδική αναλλοίωτη αμεσότητα αναζητώντας ταυτόχρονα και την αντικειμενική "αλήθεια". Παρατηρώντας την φωτογραφία αυτή καλό είναι να θυμόμαστε πως η λήψη έγινε το 1922, όπως γράψαμε και παραπάνω και αυτού του είδους τα πορτρέτα ήταν άγνωστα την εποχή εκείνη.
Καταγράφηκε

Με τις συμβουλές του MANOS_mm στο μυαλό...ιδού τα αποτελέσματα            Μεγάλοι Φωτογράφοι            Μind Company
Αξιολόγηση μηνύματος (2):
Parias
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 620


Είναι τιμή μου να αποτελώ μέλος του DPGR


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #8 στις: 13 Απρίλιος 2004, 22:33:18 »

Περιεργο που δεν υπαρχει αφιερωμα στον Stieglitz. . . και ηθελα να το πω εδω και καιρο. . . καθως απο πολλους θεωρειται Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ, και αυτος που προχωρησε τη φωτογραφια τοσο οσο κανεις αλλος.. . .
Καταγράφηκε


Dr. Kosmas Papagiannis
"Leaving aside the mysteries and the inequities of human talent, brains, taste, and reputations, the matter of art in photography may come down to this: it is the capture and projection of the delights of seeing; it is the defining of observation full and felt." W.Evans
ΤhanosΤakis
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1113


Τιμή μου που συναναστρέφομαι εσάς, εδώ...


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #9 στις: 15 Απρίλιος 2004, 00:51:39 »

Ο Georgii Zelma ασχολήθηκε με την φωτογραφία από τα σχολικά του χρόνια, το 1921. Aσχολήθηκε με διάφορα είδη φωτογραφίας κι έτσι η εικόνες του αφορούν σε ένα ευρύ πεδίο από στρατιωτικές ασκήσεις κι επιδείξεις, βιομηχανία και εργάτες, αγρότες έως και εθνολογικά θέματα. Περισσότερα γι'αυτόν τον σπουδαίο Ρώσο φωτογράφο μπορείτε να βρείτε εδώ.  

Αν και έγινε γνωστός περισσότερο από τις φωτογραφίες που τράβηξε στο Στάλινγκραντ το 1942, σήμερα θα δούμε μιά φωτογραφία δρόμου. Η συγκεκριμένη είναι από το 1950 και τιτλοφορείται "Men".


Νομίζω πως αυτή η λήψη έχει σαφείς επηρρεασμούς από αντίστοιχες φωτογραφίες δρόμου Δυτικοευρωπαίων Δασκάλων. Η Σοβιετική αισθητική της εποχής ήταν αρκετά διαφορετική. Ωραίος ο ειρωνικός τίτλος που ο ίδιος έδωσε, ωραίο και το βλέμμα του άνδρα αριστερά.
Καταγράφηκε

Με τις συμβουλές του MANOS_mm στο μυαλό...ιδού τα αποτελέσματα            Μεγάλοι Φωτογράφοι            Μind Company
Αξιολόγηση μηνύματος (2):
kkranis
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1292


The Circle


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #10 στις: 15 Απρίλιος 2004, 16:43:34 »

Χμμ, μια πολύ όμοεφη φωτογραφία. Οι αντιθέσεις είναι εκεί για να τις βρει ο θεατής. Ο άντρας και το παιδί, η αντίθετη φορά κίνησης, τα πρόσωπα που το ένα κοιτάει προς το φωτογράφο ενώ το άλλο όχι και το κλείσιμο της κάθε πλευράς του κάδρου. Από τη μια με δέντρο και από την άλλη με το μισό άντρα.

Thanostakis, ευχαριστούμε για άλλη μια ενδιαφέρουσα φωτογραφία που μας δείχνεις.  Smiley
Καταγράφηκε

ΤhanosΤakis
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1113


Τιμή μου που συναναστρέφομαι εσάς, εδώ...


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #11 στις: 16 Απρίλιος 2004, 01:14:37 »

O Brassaϊ (καλλιτεχνικό ψευδώνυμο του Gyula Halasz) υπήρξε αυτοδίδακτος φωτογράφος. Το 1924 επισκέφτηκε το Παρίσι ως δημοσιογράφος. Εκεί γνωρίστηκε με τον Eugene Atget του οποίου την δουλειά παραδεχόταν ως πρότυπό του. Κατά την διάρκεια των εκτεταμένων περιπλανήσεων του στο Παρίσι, το 1930, κατέγραψε σκηνές από ερειπωμένους δρόμους και πλατείες της πόλης, νυκτερινές εικόνες ως επί το πλείστον. Η εργασία αυτή εκδόθηκε στο πολύ γνωστό βιβλίο του "Paris de Nuit". Περισσότερα για τον μεγάλο αυτόν φωτογράφο μπορείτε να αναζητήσετε εδώ.

H φωτογραφία που επιλέχθηκε σήμερα είναι από το Παρίσι το 1936 και τιτλοφορείται "Les escaliers de Monmarte".


Εξαιρετική ατμόσφαιρα μυστηρίου και πλήρης εκμετάλλευση των παιχνιδιών του φωτός και των φωτοσκιάσεων. Η φωτογραφία αυτή είναι από την σειρά των νυκτερινών λήψεών του, όπου ο φωτογράφος είχε να αντιμετωπίσει εξαιρετικά δύσκολες για την εποχή καταστάσεις, όσον αφορά στο τεχνικό κομμάτι.

Αλλά ας μην μείνουμε στην τεχνική. Ας απολαύσουμε την άψογη αισθητική της.
Καταγράφηκε

Με τις συμβουλές του MANOS_mm στο μυαλό...ιδού τα αποτελέσματα            Μεγάλοι Φωτογράφοι            Μind Company
Αξιολόγηση μηνύματος (1):
ΤhanosΤakis
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1113


Τιμή μου που συναναστρέφομαι εσάς, εδώ...


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #12 στις: 17 Απρίλιος 2004, 01:04:37 »

O Arthur Leipzig γεννήθηκε στο Brooklyn το 1918. Σπούδασε φωτογραφία και από το 1946 έως το 1950 ολοκλήρωσε μιά σειρά φωτογραφιών, ένα δοκίμιο με θέμα τα παιδικά παιχνίδια στο δρόμο. Περισσότερα για τον εξαιρετικό αυτόν φωτογράφο μπορείτε να αναζητήσετε εδώ.

Από την σειρά αυτήν σήμερα θα δούμε μία φωτογραφία του 1950 που τιτλοφορείται "Chalk games".


Αυτή ίσως και να είναι η κορυφαία της σειράς που αναφέρθηκε πιό πάνω. Και σκεφτείτε. Τέσσερα ολόκληρα χρόνια κυνηγούσε ως γνήσιος "συλλέκτης" εικόνες πάνω στο θέμα του παιδικού παιχνιδιού. ’ψογη η διαγώνια παράταξη της πιτσιρικαρίας. Και η άσφαλτος... σωστός χάρτης της παιδικής φαντασίας. Τα μέσα πενιχρά, ανύπαρκτα. Περισσεύει η καρδιά, αναγκαία η παρέα των φίλων, άντε και ένα καμπυλωτό φτερό αυτοκινήτου για να ξαποσταίνουν.

Ονειρική και με λεπτή ευαισθησία εικόνα μιάς εποχής που πέρασε μάλλον ανεπιστρεπτί. Εικόνα αστικού τοπίου που δεν οριοθετείται εύκολα. Είναι πάνω από σύνορα, εθνικότητες, θρησκεία και χρώμα επιδερμίδας.

Δώδεκα παιδιά που παίζουν...
Καταγράφηκε

Με τις συμβουλές του MANOS_mm στο μυαλό...ιδού τα αποτελέσματα            Μεγάλοι Φωτογράφοι            Μind Company
Αξιολόγηση μηνύματος (1):
ΤhanosΤakis
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1113


Τιμή μου που συναναστρέφομαι εσάς, εδώ...


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #13 στις: 18 Απρίλιος 2004, 01:10:07 »

O Andreas Feininger γεννήθηκε το 1906 στο Παρίσι αλλά πέρασε τα νεανικά του χρόνια στην Γερμανία. Σπούδασε αρχιτεκτονική, σύντομα όμως τον γοήτευσε η φωτογραφία. Το 1932 μετακομίζει στο Παρίσι και δουλεύει κοντά στον Le Corbusier. Το 1939 μετακομίζει στη Νέα Υόρκη. Περισσότερα για τον φωτογράφο αυτόν μπορείτε να βρείτε εδώ.

Από αυτές τις φωτογραφικές αναζητήσεις του στην Νέα Υόρκη eπιλέξαμε την παρακάτω που είναι από το 1940 και τιτλοφορείται "Εlevated Armiture in Harlem".


O Feininger, σ'αυτό το χρονικό σημείο της καριέρας του παράγει εξαιρετικές φωτογραφίες δρόμου που οι περισσότερες συνδυάζουν και αρχιτεκτονικά στοιχεία. Ο ίδιος περιγράφει την σύνθεση στις φωτογραφίες του σαν μία "άσκηση διαφάνειας, απλότητας και δομής". Η επιλεχθείσα φωτογραφία είναι μιά εικόνα που λειτουργεί σε πολλά επίπεδα στον χώρο και συνδυάζει φόρμα και περιεχόμενο με μεγάλη επιτυχία.
Καταγράφηκε

Με τις συμβουλές του MANOS_mm στο μυαλό...ιδού τα αποτελέσματα            Μεγάλοι Φωτογράφοι            Μind Company
Αξιολόγηση μηνύματος (1):
ΤhanosΤakis
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1113


Τιμή μου που συναναστρέφομαι εσάς, εδώ...


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #14 στις: 19 Απρίλιος 2004, 00:52:54 »

O Mario de Biasi γεννήθηκε στο Belluno το 1923. Οι φωτογραφικές ανησυχίες του γεννήθηκαν σε μιά επίσκεψη στην Νυρεμβέργη το 1945. Η εξέλιξη του υπήρξε ραγδαία. Ήδη το 1953 βραβεύεται ως ο καλύτερος φωτογράφος της Ιταλίας. Περισσότερα για τον de Biasi μπορείτε να αναζητήσετε εδώ.

H σημερινή φωτογραφία είναι από το 1964 και τιτλοφορείται "Νew York, Park Avenue".


Αφορμή για την επιλογή της εικόνας αυτής από την μεγάλη γκάμα των εξαιρετικών φωτογραφιών του υπήρξε το θέμα των "Αποστολών" του DPGR. Αντανακλάσεις. Εδώ περνάμε σε άλλο επίπεδο. Η γαλήνη του νερού που μάλλον θα διαταραχθεί από το ταξί που τρέχει. Σε δεύτερο επίπεδο το οίκημα που ασφυκτιά ανάμεσα στους ουρανοξύστες. Και μιά διστακτική κι αβέβαια ανθρώπινη σιλουέτα, στέκεται στην άκρη του δρόμου με τα χέρια στις τσέπες. Με το κασκέτο του δείχνει φιγούρα από το παρελθόν και μάλλον αποτελεί το αναγκαίο - αν και ετερόκλιτο - στοιχείο που κάνει σπουδαία την φωτογραφία αυτή.

@ Χάρη, ευχαριστώ!  Wink
« Τελευταία τροποποίηση: 19 Απρίλιος 2004, 01:08:06 από thanostakis » Καταγράφηκε

Με τις συμβουλές του MANOS_mm στο μυαλό...ιδού τα αποτελέσματα            Μεγάλοι Φωτογράφοι            Μind Company
Αξιολόγηση μηνύματος (1):
Σελίδες: [1] 2 3 4 5 6 ... 12 |   Πάνω
Μεταπήδηση σε: