Εγγραφή | Χάσατε τον κωδικό;

 
Forum
Κάτω

* Πληροφορίες χρήστη Αρχική | Ημερολόγιο | Σύνδεση | Εγγραφή
30 Απρίλιος 2017, 08:40:44

  +  DPGR Virtual Community  

Σελίδες: [1] |   Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Η Ιαπωνική ΤΟΚΙΝΑ μπαίνει στον Ανταγωνισμό των 24-70 F2.8 και Προκαλεί  (Αναγνώστηκε 7781 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
vangeliskarp
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 666



Προφίλ WWW
« στις: 17 Ιούνιος 2016, 15:36:04 »

Στο περιοδικό Φωτογράφος τεύχος Νο 242 υπάρχει το Τέστ του Νέου Tokina AT-X 24-70mm f/2,8 Pro FX  .

 Ο Φακός είναι ένα κιλό ,και δεν έχει IS (stabilazer) Αυτά από μένα :




Η αναδημοσίευση στο site όπου αναφέρει όλα τα χαρακτηριστικά (Επισυνάπτω το Κείμενο ώς έχει).


Οι φακοί 24-70mm f/2,8 είναι κάτι σαν μυθικά τέρατα της κατηγορίας full frame.  Μεγάλοι και ογκώδεις με απόλυτες επιδόσεις, ιντριγκάρουν τους φωτογράφους που μόλις πέρασαν το κατώφλι του full frame και αισθάνονται την ανάγκη να αναβαθμίσουν τους φακούς τους. Μόνο που οι τιμές των “γνήσιων” δεν είναι αυτό που θα λέγαμε “ενθαρρυντικές”, ξεπερνώντας το κόστος μιας μεσαίας full frame.

Λύση στο πρόβλημα προτείνουν οι aftermarket κατασκευαστές, με άκρως δελεαστικές τιμές που μας κάνουν να αναρωτιόμαστε για τα περιθώρια κέρδους στην βιομηχανία των οπτικών.

Τελευταία στην συγκεκριμένη κατηγορία zoom μετά τη Sigma και την Tamron, μπήκε η Tokina, η ιαπωνική εταιρία με τη σχετικά μικρή γκάμα που όμως τελευταία έχει δραστηριοποιηθεί έντονα. Με δεδομένο ότι φημίζεται για την ποιότητα κατασκευής και τη μακροχρόνια αξιοπιστία των προϊόντων, περιμέναμε με έκδηλο ενδιαφέρον τo super φακό της Τοkina που χειρίζεται τις δημοφιλείς εστιακές αποστάσεις 24, 28, 35, 50 και 70mm (με οπτικό πεδίο από 84,2°-34,54).

Δηλ. πέντε φακοί σε ένα και μάλιστα με σταθερή φωτεινότητα f/2,8.  Από την πρώτη στιγμή της γνωριμίας, η ποιότητα κάνει αισθητή την παρουσία της. Το σεβαστό βάρος των 1050γρ. εξισορροπείται άνετα σε βαρύτερα σώματα αλλά μοιάζει πολύ πάνω σε μια EOS 6D, για παράδειγμα.

 Να σημειώσουμε εδώ ότι ο φακός διατίθεται μόνο σε μοντούρες Canon και Νikon, χωρίς να έχει δημοσιοποιηθεί η πρόθεση να κυκλοφορήσουν και άλλες εκδόσεις.

Το λαστιχένιο φινίρισμα των δύο ανεξάρτητων δακτυλιδιών, ένα για το zoom και ένα για την εστίαση, εγγυάται το σίγουρο πιάσιμο ακόμη και με ιδρωμένα χέρια του φωτογράφου ενώ η εναλλαγή autofocus/manual focus γίνεται με κίνηση push/pull του εμπρός δακτυλιδιού της εστίασης, απόλυτα λογικό αρκεί να προσέξει κανείς την ένδειξη στο περίβλημα του φακού.

Συνάρτηση των μεγάλων διαστάσεων είναι και το μεγάλης διαμέτρου εμπρός κρύσταλλο που δέχεται όχι ευκαταφρόνητου κόστους φίλτρα 82mm. Τουλάχιστον το παρασολέιγ τύπου πεταλούδας παρέχεται δωρεάν στη συσκευασία, αλλά απουσιάζει κάποια θήκη. Στη δομή του φακού περιλαμβάνονται 15 οπτικά στοιχεία σε 11 γκρουπ. Ακολουθώντας το παράδειγμα του ανταγωνισμού οι σχεδιαστές έδωσαν σημασία στο μηχανισμό της ίριδας με τα 9 πτερύγια ώστε να σχηματίζεται σχεδόν τέλειο κυκλικό σχήμα για την οπή του διαφράγματος καταλήγοντας σε καλύτερη απόδοση του bokeh.

Όπως η πλειονότητα των zoom στην κατηγορία του, ο Τokina έχει την καλύτερη περιοχή απόδοσης στα 24 ως 35mm όπου πραγματικά λάμπει και σύμφωνα με διάφορα δημοσιευμένα τεστ οι μετρήσεις MTF είναι συγκρίσιμες ή και καλύτερες από το μέσο όρο της κατηγορίας, με το αντικειμενικό πλεονέκτημα της τιμής που είναι λίγο παραπάνω από  μισό των “οriginal”. Οι γεωμετρικές παραμορφώσεις δεν είναι σημαντικές όσο για το βινιετάρισμα είναι σχεδόν αόρατο. Αν εξετάζετε την αγορά μεσαίου αλλά φωτεινού zoom για το full frame ο Τοkina αξίζει την προσοχή σας και κάθε ευρώ που κοστίζει!

ΕΣΤΙΑΖΟΝΤΑΣ ΣΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ
ΟΠΤΙΚΑ

Η σχεδίαση περιλαμβάνει 15 οπτικά στοιχεία σε 11 ομάδες
AF

Για την εναλλαγή autofocus/manual focus πρέπει να κάνετε μπροστά πίσω το δακτυλίδι


FOCUS RING

Η διαδρομή του δακτυλιδιού εστίασης είναι 60°

MOUNT

Προς το παρόν παράγεται μόνον σε μοντούρες Canon και Nikon

ΤΙΜΗ

€1049

ΥΠΕΡ

• Εξαιρετική αναλυτική ικανότητα – γράψιμο
• Σταθερό διάφραγμα f/2,8
• Πολύ στιβαρή κατασκευή
• Ίριδα διαφράγματος με 9 πτερύγια
• Άκρως ανταγωνιστική τιμή

ΚΑΤΑ

• Βάρος
• Δεν προβλέπεται σύστημα οπτικής σταθεροποίησης

ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ

Photozone

Αναδημοσίευση από το Περιοδικό Φωτογράφος Νο 242 Μάιος-Ιούνιος, 2016
Καταγράφηκε

Μες την οθόνη του μυαλού μου ,χάρτινα είδωλα νεκρά
KGP
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 2795



Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #1 στις: 17 Ιούνιος 2016, 18:37:08 »

Τον έχει γνωστός μου "ζευγαρωμένο" με D750. Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, εξαιρετικό γράψιμο παντού (τον Nikkor 24-70mm f/2.8 τον ισοφαρίζει σίγουρα). Πιο αργό AF όμως (όχι τραγικά αλλά πιο αργό σίγουρα) και η απουσία σταθεροποίησης παίζει τον ρόλο της στα αρνητικά, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι ο Tamron 24-70mm f/2.8 VC βρίσκεται πλέον κάτω από χιλιάρικο.

Ας είχε σταθεροποίηση και ας τσίμπαγε στην τιμή λίγο, θα ήταν πολύ καλή περίπτωση.
Καταγράφηκε

45 τ.μ. γκαρσονιέρα, μετατροπή σε camera obscura
Cypress
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1263



Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #2 στις: 17 Ιούνιος 2016, 23:51:01 »


Έχοντας τον Tokina 11-16 μπορώ να επιβεβαιώσω την στιβαρή κατασκευή των Tokina. Όμως αυτό το push/pull δεν είναι και ότι καλύτερο. Σε ευρυγώνιο δεν χρειάζεται συχνά (και τις λίγες φορές που χρειάζεται είναι για συγκεκριμένο λόγο), αλλά στον κύριο φακό σου νομίζω θες γρήγορη εναλλαγή auto/manual focus. Όσο αφορά την τιμή, διαβάζω σε διάφορα site ότι κυμαίνεται στα ~1200€. Για να γίνουν περισσότερο αναταγωνιστικοί, θα μπορούσαν να κάνουν κάτι με την τιμή λόγω έλλειψης σταθεροποίησης. Με σταθεροποίηση, όπως έγραψε κι ο KGP, ας τσιμπάγαν την τιμή...

Απ'όλα τα χαρακτηριστικά πάντως, θετικά ή αρνητικά, θα σταθώ στο push/pull γιατί θεωρώ πως δεν βολεύει καθόλου συν το ότι μερικές φορές μπορεί να σκαλώνει λιγάκι.
« Τελευταία τροποποίηση: 18 Ιούνιος 2016, 10:49:40 από Cypress » Καταγράφηκε

500px  Nikon D5100 Tokina 11-16mm f/2.8, AF-S 50mm f/1.8G, AF-S 18-105mm f/3.5-5.6, Vanguard Alta Pro 263AB 100
nicksoti
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 675


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #3 στις: 18 Ιούνιος 2016, 00:17:50 »

Έχοντας τον 11-20 DX θα έλεγα κι εγώ ότι έχει την τάση να σκαλώνει, πρέπει να "παίξεις" λίγο δεξιά - αριστερά το δασχτυλίδι καμιά φορά. Σαν αίσθηση γενικότερη όμως μου αρέσουν τα δαχτυλίδια του και γενικά σου δίνει μια αίσθηση στιβαρής κατασκευής.

Η απουσία της σταθεροποίησης δεν με ενοχλεί σε φωτεινούς ακριβούς ζουμ φακούς. Ειδικά αν είναι "ξυράφια" σε στίαση και απόδοση, χαλάλι η έλειψη σταθεροποίησης.

Πράγματι με τους Sigma/Tamron κάτω από χιλιάρικο θα έχει δύσκολο έργο. Αν όμως είναι τόσο καλός σε παραμόρφωση/βινιετάρισμα στο wide ίσως αξίζει. Εκεί υστερούν ακόμα και οι ακριβοί "μαμίσιοι", αν και εν έτη 2016 αυτά έρχονται στην επεξεργασία.
« Τελευταία τροποποίηση: 18 Ιούνιος 2016, 00:21:54 από nicksoti » Καταγράφηκε
vangeliskarp
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 666



Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #4 στις: 18 Ιούνιος 2016, 02:06:56 »

Από μία πρόχειρη αναζήτηση για να δώ τι "παίζει" με αυτον τον φακό είδα το βίντεο της ΤΟΚΙΝΑ και το push/pull είναι εναλλαγή παιχνιδάκι .

Δεν νομίζω να κολλάει καθόλου και ίσως οι Ιάπωνες τώρα (2016) να θέλουν να επικεντρωθούν και σε καινούργιες καινοτομίες (Δεν ξέρω αν το έχουν και άλλοι ΤΟΚΙΝΑ) .

Το βίντεο της εταιρείας παρακάτω :

https://www.youtube.com/watch?v=w2lDnI7G0oY
Καταγράφηκε

Μες την οθόνη του μυαλού μου ,χάρτινα είδωλα νεκρά
Cypress
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1263



Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #5 στις: 18 Ιούνιος 2016, 07:12:03 »


Δηλαδή πιστεύεις ότι υπήρχε περίπτωση να δείχνει στο official βίντεο της Tokina να σκαλώνει το push/pull?
Καταγράφηκε

500px  Nikon D5100 Tokina 11-16mm f/2.8, AF-S 50mm f/1.8G, AF-S 18-105mm f/3.5-5.6, Vanguard Alta Pro 263AB 100
Gallagher
***
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 205



Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #6 στις: 08 Ιούλιος 2016, 14:54:11 »

Επιβεβαιώνω όπως και οι προλαλήσαντες ότι όντως καμιά φορά θέλει να παίξεις το AF/MF για να κλειδώσει σωστά (έχω τον 16-28).
Κατά τα άλλα τα οπτικά της τοκινα είναι από άλλο πλανήτη, τα coatings πολύ αποτελεσματικά, μόνη ένσταση το AF. Στον υπερευρυγώνιο δεν είναι θέμα αλλά μου έχουν πει ότι είναι το ίδιο AF και στον 24-70 οπότε φοβάμαι ότι είναι ζήτημα. Στον 24-70 θες όσο γίνεται ακαριαίο AF.
Καταγράφηκε

Nikon D700, Tokina 16-28 2.8, Nikon 24-70 2.8, Tamron 70-200 2.8 VC, Nikon 105mm 2.8 micro, Nikon 50mm 1.8G, Nikon SB-700, Nissin Di866
charislet
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #7 στις: 24 Σεπτέμβριος 2016, 00:04:07 »

καλό brand με πολύ καλά reviews
Καταγράφηκε
vangeliskarp
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 666



Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #8 στις: 24 Σεπτέμβριος 2016, 01:00:37 »

Αν βρήκες κάτι δημοσίευσε το!! .

Καταγράφηκε

Μες την οθόνη του μυαλού μου ,χάρτινα είδωλα νεκρά
Σελίδες: [1] |   Πάνω
Μεταπήδηση σε: