Εγγραφή | Χάσατε τον κωδικό;

 
Forum
Κάτω

* Πληροφορίες χρήστη Αρχική | Ημερολόγιο | Σύνδεση | Εγγραφή
06 Φεβρουάριος 2016, 11:01:33

  +  DPGR Virtual Community  

Σελίδες: 1 ... 738 739 740 741 742 [743] 744 745 746 747 748 ... 887 |   Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Φωτογραφία Δρόμου  (Αναγνώστηκε 1145221 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
lolo86
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 805


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #11130 στις: 03 Ιούνιος 2012, 21:21:52 »

ευχαριστω για το σχολιο στο σχολιο. θα το ψαξω λιγο. μ αρεσει να τα βλεπω με αυτο το τροπο τωρα αν ο αλλος δεν συμμεριζεται τον ενθουσιασμο μου νομιζω τριβη χρειαζεται απο πλευρας μου κι απο πλευρας του. λεξ νομιζω οτι ειναι ευκολο. απλα θα χουμε τα εξης κλασσικα γιατι εχει μηχανακια γιατι αυτος ο περιεργος μας κοιταει. και δεν φτανει που μας κοιταει αυτος - ισως κατι ειχε να πει αυτό αλλά μας κοιταει κι άλλος. ε κι αυτος ο Η/Χ - ημιυπαιθριος χωρος - δεν μοιαζει με χερι. μοια ζουν οι κολονες με δακτυλα? δεν μοιαζουν!
 δεν ειναι καθαρη
αλλα αυτο δεν σημαινει "φτου κι απο την αρχη" για μενα απλα σημαινει πιο πολυ υλικο καλυτερη επιλογη για να πεισω.
 ευχαριστω για την ευκαιρια να τα συζητησω αυτα τα πραγματα.

Καταγράφηκε

death and life ... time
Akis Karamanos
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 693



Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #11131 στις: 03 Ιούνιος 2012, 21:36:27 »

Χρήστο ο φωτογράφος χρησιμοποιεί/εκμεταλλεύεται  τα στοιχεία (ακόμα και αυτά που δεν είναι ορατά αλλά υπονοούνται) της σκηνής για να ολοκληρώσει την σκηνή σε φωτογραφία, μέχρι εδώ οκ, μην πάμε στην αντίπερα όχθη όμως δημιουργώντας γρίφους η περιμένοντας να αναγνώσει ο θεατής μια εκδοχή που είναι τραβηγμένη από τα μαλλιά σε σχέση με τα φωτογραφικά στοιχεία που αποτελούν την φωτογραφία.
Απλά η δική μου άποψη πάνω στο θέμα.
Καταγράφηκε

lolo86
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 805


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #11132 στις: 03 Ιούνιος 2012, 21:43:29 »

ευχαριστω για την αποψη σου ακη  Smiley
Καταγράφηκε

death and life ... time
Nikos.Ps
***
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 254



Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #11133 στις: 03 Ιούνιος 2012, 21:56:17 »

   Κάθε φωτογραφία τηρεί 2 ειδών κριτήρια: Τα υποκειμενικά (του φωτογράφου) και τα αντικειμενικά (του θεατή,σε πολύ γενική κλίμακα γιατί δεν είναι όλοι ίδιοι).Η γνώμη μου είναι ότι κατά βάση μια φωτογραφία πρέπει να τηρεί τουλάχιστον τα υποκειμενικά.Αν τώρα ικανοποιεί και τον θεατή,αυτό είναι το καλύτερο.Δεν γίνεται όμως κάποιος να "δείχνει" μια φωτογραφία του επειδή του είπαν κάποιοι ότι είναι καλή χωρίς να ικανοποιεί τον ίδιο.
   Πάνω σε αυτό το επίπεδο,πιστεύω ότι ο Χρήστος καλά κάνει και έχει ένα σκεπτικό και ας μην είναι ευρύτερα αποδεκτό.Τουλάχιστον προς το παρόν.Κάποια στιγμή θα έρθει και η σύγκλιση.Ούτως ή άλλως είναι αρκετές φωτογραφίες μεγάλων φωτογράφων που τις κοιτάς και προσπαθείς να καταλάβεις τι ακριβώς είδε και την έβγαλε.
Καταγράφηκε

"Μια καλή εικόνα γεννιέται από μια κατάσταση χάριτος. Αυτό συμβαίνει όταν κάποιος έχει απελευθερωθεί από τις συμβάσεις, ελεύθερος όπως ένα παιδί ανακαλύπτει την πραγματικότητα για πρώτη φορά. Το όνομα του παιχνιδιού τότε είναι να οργανώσει το ορθογώνιο."

Sergio Larrain 1931-2012
Akis Karamanos
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 693



Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #11134 στις: 03 Ιούνιος 2012, 22:02:35 »

   Κάθε φωτογραφία τηρεί 2 ειδών κριτήρια: Τα υποκειμενικά (του φωτογράφου) και τα αντικειμενικά (του θεατή,σε πολύ γενική κλίμακα γιατί δεν είναι όλοι ίδιοι).Η γνώμη μου είναι ότι κατά βάση μια φωτογραφία πρέπει να τηρεί τουλάχιστον τα υποκειμενικά.Αν τώρα ικανοποιεί και τον θεατή,αυτό είναι το καλύτερο.Δεν γίνεται όμως κάποιος να "δείχνει" μια φωτογραφία του επειδή του είπαν κάποιοι ότι είναι καλή χωρίς να ικανοποιεί τον ίδιο.
   Πάνω σε αυτό το επίπεδο,πιστεύω ότι ο Χρήστος καλά κάνει και έχει ένα σκεπτικό και ας μην είναι ευρύτερα αποδεκτό.Τουλάχιστον προς το παρόν.Κάποια στιγμή θα έρθει και η σύγκλιση.Ούτως ή άλλως είναι αρκετές φωτογραφίες μεγάλων φωτογράφων που τις κοιτάς και προσπαθείς να καταλάβεις τι ακριβώς είδε και την έβγαλε.

Τα Bold δικά μου.
Κατά 99% των περιπτώσεων όμως αυτό που είδε τεκμηριώνεται με φωτογραφικά στοιχεία, τώρα το ότι δεν μπορούμε να το καταλάβουμε έχει σχέση με την κατανόηση της φωτογραφικής γλώσσας
« Τελευταία τροποποίηση: 03 Ιούνιος 2012, 22:04:59 από Akis Karamanos » Καταγράφηκε

Nikos.Ps
***
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 254



Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #11135 στις: 03 Ιούνιος 2012, 22:06:20 »

   Κάθε φωτογραφία τηρεί 2 ειδών κριτήρια: Τα υποκειμενικά (του φωτογράφου) και τα αντικειμενικά (του θεατή,σε πολύ γενική κλίμακα γιατί δεν είναι όλοι ίδιοι).Η γνώμη μου είναι ότι κατά βάση μια φωτογραφία πρέπει να τηρεί τουλάχιστον τα υποκειμενικά.Αν τώρα ικανοποιεί και τον θεατή,αυτό είναι το καλύτερο.Δεν γίνεται όμως κάποιος να "δείχνει" μια φωτογραφία του επειδή του είπαν κάποιοι ότι είναι καλή χωρίς να ικανοποιεί τον ίδιο.
   Πάνω σε αυτό το επίπεδο,πιστεύω ότι ο Χρήστος καλά κάνει και έχει ένα σκεπτικό και ας μην είναι ευρύτερα αποδεκτό.Τουλάχιστον προς το παρόν.Κάποια στιγμή θα έρθει και η σύγκλιση.Ούτως ή άλλως είναι αρκετές φωτογραφίες μεγάλων φωτογράφων που τις κοιτάς και προσπαθείς να καταλάβεις τι ακριβώς είδε και την έβγαλε.

Τα Bold δικά μου.
Κατά 99% όμως αυτό που είδε τεκμηριώνεται με φωτογραφικά στοιχεία, τώρα το ότι δεν μπορούμε να το καταλάβαμε έχει σχέση με την κατανόηση της φωτογραφικής γλώσσας
Σε αυτό συμφωνώ και εγώ.Υπάρχουν αντικειμενικά φωτογραφικά κριτήρια για να κρίνεις μια φωτογραφία.Εγώ λέω απλά ότι δεν είναι σε λάθος δρόμο.
Καταγράφηκε

"Μια καλή εικόνα γεννιέται από μια κατάσταση χάριτος. Αυτό συμβαίνει όταν κάποιος έχει απελευθερωθεί από τις συμβάσεις, ελεύθερος όπως ένα παιδί ανακαλύπτει την πραγματικότητα για πρώτη φορά. Το όνομα του παιχνιδιού τότε είναι να οργανώσει το ορθογώνιο."

Sergio Larrain 1931-2012
lolo86
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 805


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #11136 στις: 04 Ιούνιος 2012, 13:29:16 »

ευχαρστω για την συζητηση σας πολυ ενδιαφεροντα αυτα που αναφερετε. Smiley
Καταγράφηκε

death and life ... time
pkomo
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 2121


κανεις δεν μπορει να μου αφαιρεσει αυτα που εζησα


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #11137 στις: 04 Ιούνιος 2012, 14:33:04 »

Καταγράφηκε

stiore
***
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 207



Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #11138 στις: 04 Ιούνιος 2012, 15:54:55 »

   
 
Καταγράφηκε

eriinii
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 395



Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #11139 στις: 04 Ιούνιος 2012, 16:38:53 »

 
Καταγράφηκε
stiore
***
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 207



Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #11140 στις: 04 Ιούνιος 2012, 17:05:51 »

   

ξεχωριζω αυτη οχι πως γινεται κατι ιδιαιτερο αλλα υπαρχει μια ενδειξη οτι η φορμα της εικονας λειτουργει. η πρωτη εχει παλι ενα ενδιαφερον συνειρμο  το χερι του πωλητη με τα καλαμποκια. αλλα το καδρο θα μπορουσε να ηταν πιο σφιχτο.γενικα προσεχε λιγο το φωτισμο και με το καδρο σου να μπαινεις στο θεμα  ωστε να προκυψουν πιο καθαρες εικόνες. βασικα βλεπω πραγματα στις εικονες σου αλλα ειτε πρεπει να κροπαρω ειτε να φανταστω πως θα ηταν εκεινη την ωρα.

Ευχαριστω που σταθηκες. Δεν εχω πολυ καιρο που κανω "κλικ" στο δρομο και δυσκολευομαι να αποθανατισω αυτο που βλεπω εκεινη την ωρα. Γι'αυτο και τα προβληματα με φωτισμο, καδρο κ.τ.λ.  χαιρετάω χαιρετάω
Καταγράφηκε

eriinii
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 395



Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #11141 στις: 04 Ιούνιος 2012, 19:29:23 »




μ αρέσουν και οι δυο. η πρωτη ειναι λιγο σπινταριστη δή αλλη με κραταει περισσότερο.


Xριστο ,σε ευχαριστω που σταθηκες,ομως προσπαθω να καταλαβω τον ορο σπινταριστη...αν σπινταρισμα σημαινει ταχυτητα η επιταχυνση, το σχολιο σου με γεμιζει αποριες....
Καταγράφηκε
Samson
Michael Golovanis
***
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 285



Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #11142 στις: 04 Ιούνιος 2012, 19:51:22 »

 

Σίγουρα η δεύτερη. Στο παρμπρίζ του λεωφορείου η ιστορία. Ίσως εκει πιο σφιχτο κάδρο.
Καταγράφηκε
ikom
**
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 170


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #11143 στις: 05 Ιούνιος 2012, 01:46:17 »

Καταγράφηκε

http://photoexplore.gr/ - Nikon D610 - 24mm f/2.8D - 35mm f/1.8G - 50mm f/1.8D - Marumi DHG Super Circular Polarizer
no
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 367


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #11144 στις: 05 Ιούνιος 2012, 09:17:09 »

 

ωραιο το περιπου λιμπιντικο πλασιμο του δερματινου οπως καταληγει μετριαζοντας την εντυπωση επι αδειας κεφαλης που οδηγει την περιηγηση αντιθετα διαγωνια προς τα επανω αριστερα και διαχεει τονους και εντυπωσεις

η αλλη μουμοιαζει τοσο οικεια οσο να παιρνεις ψωμι απο τον φουρνο και να μη θελεις ρεστα δηλαδη ενα ξαφνιασμα λειπει
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 ... 738 739 740 741 742 [743] 744 745 746 747 748 ... 887 |   Πάνω
Μεταπήδηση σε: