Εγγραφή | Χάσατε τον κωδικό;

 
Forum
Κάτω

* Πληροφορίες χρήστη Αρχική | Ημερολόγιο | Σύνδεση | Εγγραφή
22 Οκτώβριος 2014, 07:51:02

  +  DPGR Virtual Community  
| | | |-Καταστήματα (Συντονιστής: Dr_Michael)

Σελίδες: 1 [2] |   Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Στην Intersys η αντιπροσωπεία της Olympus.  (Αναγνώστηκε 1922 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Christos36693
*
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 27



Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #15 στις: 28 Απρίλιος 2012, 18:41:28 »

Υπομονή Παιδιά έχω στείλει την μηχανή πάνω στην ώρα που αλλάζει η αντιπρωσοπεία χέρια... Καινούρια μηχανή, την έβγαλα σπίτι από το κουτί... Δεν λειτουργεί όπως πρέπει το Shutter Button... Πιάνει δεν πιάνει... Και έχω ζητήσει μέσω του καταστήματος που την πήρα αλλαγή ολόκληρη... Αλλιώς θα στείλω δικηγόρο γιατί αν αρνηθεί είναι καθαρά κατ. λάθος... Και όχι δικό μου... Περιμένω από βδομάδα...
Καταγράφηκε
_keysmith
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 3052


Τα μάτια σε πόσα MP "γράφουν"?


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #16 στις: 28 Απρίλιος 2012, 19:31:50 »

H Intersys έχει καλό service εδώ στην ελλάδα. Εμενα που μου χάλασε μια φορητή canon (μπλόκαρε ο φακός) μου την επισκεύασαν εδώ και χωρίς ανταλλακτικό επισκευάζοντας τον φακό το ίδιο (άρα ξέρουν να ανοίγουν μηχανές, δεν ειναι απλοί box movers). Είναι βέβαια μάλλον ακριβοί αλλα έτσι είναι αυτές οι δουλειές (όσα θέλουν ζητάνε). Νομίζω είναι καλή εξέλιξη αυτή η είδηση. Με τον καιρό θα μάθουν και τις olympus οι τεχνικοί της intersys. Αν γίνουν και λίγο ανταγωνιστικοί, θα τα πάνε καλά. 
Καταγράφηκε

Sony Nex 3n 16-50, Canon EOS 500D 18-200mm IS, 50mm f1.8II, Canon S90, Nokia 808 pureview (Olympus C-770,  Зени́т (Zenit) ET 58mm f:2, Canon EOS 500N 28-80mm, sigma 70-300mm)
kbouk
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 3305


Λατρεύω τη φωτογραφία - Olympus Aficionado


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #17 στις: 28 Απρίλιος 2012, 20:52:33 »

Υπομονή Παιδιά έχω στείλει την μηχανή πάνω στην ώρα που αλλάζει η αντιπρωσοπεία χέρια... Καινούρια μηχανή, την έβγαλα σπίτι από το κουτί... Δεν λειτουργεί όπως πρέπει το Shutter Button... Πιάνει δεν πιάνει... Και έχω ζητήσει μέσω του καταστήματος που την πήρα αλλαγή ολόκληρη... Αλλιώς θα στείλω δικηγόρο γιατί αν αρνηθεί είναι καθαρά κατ. λάθος... Και όχι δικό μου... Περιμένω από βδομάδα...

Αν θελεις μας λες ποια μηχανη είναι (προφανως Canon) ?
Καταγράφηκε

Σύστημα 4/3 : Olympus E-1, Ε-5, Leica DigiLux 3, ΕC-2.0X, ΕC-1.4X, ΕΧ-25, ZD 9-18/4-5.6, ZD 12-60/2.8-4.0, ZD 14-35mm/2, ZD 25mm/2.8, ZD 50mm/2.0 macro, Samyang 85mm/1.4, ZD 150mm/2.0, ΖD 50-200mm/2.8-3.5 SWD, Lensbaby 3G, Flash FL50R, MacroFlash STF-22.
Σύστημα ΟΜ : Olympus OM-2N, OM-4 & πλήθος ΟΜΖ φακών.
Συστημα μ4/3 : Olympus E-M1, Panasonic GM1+12-32, BCL 15mm/8, Samyang 7.5mm/3.5, Lumix 7-14mm/4.0, PLeica 25mm/1.4, mZD 12-40mm/2.8, mZD 60mm/2.8 macro, mZD 75mm/1.8, Lumix 35-100mm/2.8, Flash FL-20, FL-600R.
filipdent
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 575



Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #18 στις: 28 Απρίλιος 2012, 22:12:37 »

παντως εγω τους χρειαστηκα 2 φορες μια σε αλλαγη κλειστρου και μια φορα σε ελεγχο καλης λειτουργιας το printer pixma 9000 και ηταν ευγενεστατοι και αμεσοι.ιδιως για το κλειστρο την πηγα μεγαλη τριτη (πριν 2 χρονια) και ηταν ετοιμη τεταρτη μετα το πασχα.απλα πιστευω οτι επειδη canon kai nikon πουλουν πολυ,λογικο ειναι να ειναι φορτωμενοι και να υπαρχουν καποιες καθυστερησεις.παντως οι χρηστες canon καλο ειναι να δουν και το συμβολαιο ηρεμιας (επεκταση εγγυησης),το οποιο ειναι σε καλες τιμες.μακαρι και η nikon να ειχε κατι αναλογο.
Καταγράφηκε

Συστημα NIKON:D700 GRIPPED,Nikkor 24-120 f4,50 f1.8,70-300 f4-5.6,SB 700

Συστημα CANON:CANON 600D,EOS 5 (film),CANON A-1 (film)/EF 50 f1.8/FD 35-105 f3.5/FD 50 f1.8,650-1350mm

Συστημα  SONY:SONY NEX 7,SONY RX100,SONY NEX 5n,SONY NEX VG-20,SONY GW55VE,SONY PJ740,SONY DSC-HX100V,DSC-828,NEX 18-200,NEX 16-50pz,ΝΕΧ 50 f1.8 OSS,NEX 16mm f2.8,NEX 30mm f3,5 macro,NEX 18-55.

PRINTER:CANON PIXMA 9000 MARK IΙ

Christos36693
*
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 27



Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #19 στις: 29 Απρίλιος 2012, 12:03:34 »

 ουπς Ναι συγνώμη ξεχασα να την αναφέρω... Canon EOS 600D... Μα με το που την πήρα τέτοιο πρβλμ...? χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο Έχω ξενερώσει... Αν ήταν π.χ. η καινούρια ΜΚ ΙΙΙ θα ήταν ξεφτίλα για την Canon... Κατά την γνώμη μου...
Καταγράφηκε
agregorio
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 799


Ολύμπιος και ζούικος!


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #20 στις: 29 Απρίλιος 2012, 14:02:51 »

Βοήθειά μας.
Η Ιντερσύς είναι μια εταρεία με την οποία δεν θέλω να έχω παρτίδες. Αποφεύγω να αγοράζω προϊόντα που αντιπροσωπεύει.
Δυστυχώς δεν περιμένω να αλλάξει η νοοτροπία τους.
Κρίμα...
Καταγράφηκε

4/3rds: DZ 14-35mm f/2, DZ 50mm f/2, Leica Summilux 25mm f/1.4, DZ 12-60mm f/3.8-4, DZ 40-150mm f/3.5-4.5
OM-D & m4/3rds: E-M1, mZD 12-40/2.8, Panasonic 20/1.7
OM system: Olympus ΟΜ2n, OMZ 50mm f/1.8
MMF-2, ΜΜF-3, MF-2, HLD-7, MAL-1, FL-20, SRF-11, FL-50R, FL-600R, Manfrotto 190xdb & 496rc2
peperr
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 2484


If it was a footrace, E-M1 should be Usain Bolt


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #21 στις: 10 Μάιος 2012, 16:42:06 »

Σημερινό δελτίο τύπου της Intersys, σχετικό με την τεχνική υποστήριξη

Διετής Πανευρωπαϊκή Εγγύηση & Υπηρεσία Άμεσης Αντικατάστασης
Σε περίπτωση αγοράς ελαττωματικού προϊόντος, η Intersys παρέχει υπηρεσία άμεσης αντικατάστασης εντός διαστήματος 28 ημερών από την αγορά, εφόσον προσκομιστεί το σχετικό παραστατικό με την ημερομηνία αγοράς.
Τα προϊόντα Olympus που διατίθενται στην ελληνική αγορά καλύπτονται από την διετή πανευρωπαϊκή εγγύηση της Olympus, εφόσον κατατεθεί στο κέντρο επισκευής Intersys-Olympus το Πιστοποιητικό Εγγύησης και το παραστατικό αγοράς. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Πανευρωπαϊκή Εγγύηση Olympus ανατρέξτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://www.olympus.com.gr/consumer/208_1564.htm 

Αποστολή Προϊόντων με υπηρεσία ταχυμεταφορών
Για τους κατόχους προϊόντων της Olympus υπάρχει η δυνατότητα αποστολής της συσκευής μέσω υπηρεσίας ταχυμεταφορών (Γενική Ταχυδρομική τηλ.210-6655533) για την παράδοση  και την επιστροφή προϊόντων που χρήζουν επισκευής. Η υπηρεσία παρέχεται δωρεάν για τα προϊόντα που καλύπτονται από εγγύηση, ενώ για τα προϊόντα, στα οποία ο χρόνος εγγύησης έχει λήξει, ο κάτοχος μπορεί να επικοινωνεί στα τηλέφωνα 2109554071 και 2109554053, ώστε να ενημερωθεί για το συνολικό κόστος της μεταφοράς, του ελέγχου και της επισκευής της συσκευής.

Λειτουργία Service & Επικοινωνία
Το επίσημο service των φωτογραφικών προϊόντων της Olympus βρίσκεται στα κεντρικά γραφεία της Intersys στην Παιανία και λειτουργεί τις καθημερινές από τις 08:00 έως και τις 16:00.
ΙNTERSYS Α.Ε. – OLYMPUS SERVICΕ
19 Χλμ. Αθηνών-Μαρκοπούλου, ΠΑΙΑΝΙΑ, ΤΚ 19002 (δείτε το χάρτη)
ΤΗΛ 210 9554000 - 210 9554315
Web: www.intersys.gr, email: service@intersys.gr

Καταγράφηκε

Olympus Ε-5, Ε-Μ1, E-M5, E-P3, TG-2
Fujifilm X100s, Panasonic GX7, GM1
Zuiko 50/2 Macro, 9-18, 14-35, 50-200 SWD, EC-14
mZuiko 12/2, 17/1.8, 45/1.8, 12-40, 14-42 ΕΖ, Lumix Χ 35-100, G 12-32, 45-200, 20/1.7 ΙΙ, Pleica 25/1.4, Sigma 30/2.8, 60/2.8, Samyang 7.5/3.5
Olympus OM 24/2.8, 35/2, 50/1.4, 50/3.5 Macro, 85/2, 135/2.8, 200/5, TC-2X
agregorio
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 799


Ολύμπιος και ζούικος!


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #22 στις: 10 Μάιος 2012, 17:57:28 »

Δηλαδή όσοι έχουμε αγοράσει Olympus, πρέπει να στείλουμε φωτοτυπία απόδειξης και την κάρτα εγγύησης στην Ιντερσύς;
Ανεξάρτητα από το πότε αγοράσαμε το προϊόν;
Καταγράφηκε

4/3rds: DZ 14-35mm f/2, DZ 50mm f/2, Leica Summilux 25mm f/1.4, DZ 12-60mm f/3.8-4, DZ 40-150mm f/3.5-4.5
OM-D & m4/3rds: E-M1, mZD 12-40/2.8, Panasonic 20/1.7
OM system: Olympus ΟΜ2n, OMZ 50mm f/1.8
MMF-2, ΜΜF-3, MF-2, HLD-7, MAL-1, FL-20, SRF-11, FL-50R, FL-600R, Manfrotto 190xdb & 496rc2
cacau
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 504


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #23 στις: 10 Μάιος 2012, 18:17:54 »

Εμπειρία από Canon S95: την αγόρασα από Γιαννάτο, κανονικά αντιπροσωπείας. Όλα καλά, αλλά όπως είναι πάγια τακτική της Canon το πλήρες manual δεν υπήρχε μέσα στο κουτί, κατεβαίνει από το διαδίκτυο...  Σε όλες τις γλώσσες ΕΚΤΟΣ από Ελληνικά! Τηλέφωνο στην Intersys, όπου μια κυρία μου ζήτησε να τους στείλω τα στοιχεία μου και αντίγραφο της απόδειξης αγοράς. Επειδή η διακριτική μεταχείριση δεν μου αρέσει, κατέβασα το Αγγλικό, για το οποίο ουδείς σου ζητάει υποχρεωτικά τα στοιχεία σου.

Το σχετικό τεστ από τα παραπάνω links ήταν θετικό, ουδείς σου ζητάει κάτι παραπλήσιο για να κατεβάσεις οτιδήποτε σχετικό με Olympus...  Ας ελπίσουμε ότι έχοντας πλέον μια μάρκα που ΔΕΝ πουλάει μόνη της (όπως η Canon), θα είναι καλύτεροι από πριν - ας μην τους γρουσουζεύουμε - καλά να πάνε οι άνθρωποι, να μας προσέχουν και να τους δίνουμε τα λεφτά μας!
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 [2] |   Πάνω
Μεταπήδηση σε: