Εγγραφή | Χάσατε τον κωδικό;

 
Forum
Κάτω

* Πληροφορίες χρήστη Αρχική | Ημερολόγιο | Σύνδεση | Εγγραφή
20 Απρίλιος 2014, 09:07:03

  +  DPGR Virtual Community  

Σελίδες: [1] |   Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Σε Studio Λευκο tshirt με Λευκο φοντο???  (Αναγνώστηκε 749 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
alexis77
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 44



Προφίλ
« στις: 09 Μάιος 2012, 01:07:37 »

θελω να φωτογραφισω λευκο μπλουζακι σε λευκο φοντο....και ενω με ολα τα αλλα χρωματα η φωτογραφια ειναι πολυ καλη....με λευκο μπλουζακι ή γενικα ανοιχτοχρωμο χρωμα θεματος δεν βγαινει σωστα...

εχω μια canon 7d με φακο 24-105L
και δουλευω με 4 flash(2 πισω και 2 μπροστα) και 100ταχυτητα 11 διαφραγμα και 100iso

δωστε καμια ιδεα...τι να κανω...

Καταγράφηκε
tz_g
*
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 78


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #1 στις: 09 Μάιος 2012, 10:14:45 »

θελω να φωτογραφισω λευκο μπλουζακι σε λευκο φοντο....και ενω με ολα τα αλλα χρωματα η φωτογραφια ειναι πολυ καλη....με λευκο μπλουζακι ή γενικα ανοιχτοχρωμο χρωμα θεματος δεν βγαινει σωστα...


Καλημέρα alexis77,
μπορείς να ανεβάσεις κάποιο δείγμα για να μπορέσουμε να δούμε το πρόβλημα-δεν βγαινει σωστα- το οποίο περιγράφεις; 
Φιλικά Γιώργος
Καταγράφηκε
huskyknout
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 565



Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #2 στις: 09 Μάιος 2012, 10:39:02 »

θελω να φωτογραφισω λευκο μπλουζακι σε λευκο φοντο....και ενω με ολα τα αλλα χρωματα η φωτογραφια ειναι πολυ καλη....με λευκο μπλουζακι ή γενικα ανοιχτοχρωμο χρωμα θεματος δεν βγαινει σωστα...

εχω μια canon 7d με φακο 24-105L
και δουλευω με 4 flash(2 πισω και 2 μπροστα) και 100ταχυτητα 11 διαφραγμα και 100iso

δωστε καμια ιδεα...τι να κανω...



Μηπως σου καιγεται το λευκο μπλουζακι?Αν δοκιμαζες μικροτερη εκθεση κατα μισο στοπ στα δυο μπροστα φλας?
Βασικα trial and error και θα το βρεις.
Καταγράφηκε

Canon 5D grip, Canon 28 F2.8, Canon 50 F1.4, Canon 100 F2.8 Macro, J135 F4, Nissin 866ii, Nissin 622ii, Canon 430 EXII.

Nikon D600 grip, Tamron 28-75 F2.8, Tamron 17-35 F2.8-F4, Nikon 28 F1.8G, Nikon 35 F1.8G, Nikon 50 F1.8D, Nikon 85 F1.8G, Metz 48.

Nikon FM, Tokina 28-70, Nikon 50 Ai Pancake

Sony Nex F3 kit

Olympus SP801 UZ
DeeperBlue
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1941



Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #3 στις: 09 Μάιος 2012, 13:04:02 »

High key αποτελεσμα θελεις ή μια απλη αποτυπωση;
Καταγράφηκε

Diol
Συνδρομητής
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 5325


Δεν έχουν όλοι ανάγκη την τέχνη που πληγώνει.


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #4 στις: 09 Μάιος 2012, 14:39:40 »

Οπως είπε ο huskuknout θέλει κατ αρχάς αρκετά πιο δυνατά τα πίσω φλας που φωτίζουν το φόντο, ώστε όλο το φόντο μόλις να έχει καεί. Οχι περισσότερο γιατί θα κάνει glow

Το πρόβλημα τώρα είναι οτι ο εμπρόσθιος φωτισμός πρέπει να αφήσει τα άκρα της μπλούζας λιγότερο φωτισμένα απο ότι το εμπρός, ώστε να ξεχωρίζουν απο το 100% άσπρο φόντο. Ολο το θέμα παίζεται στις σκιάσεις. Εγώ θα δοκίμαζα να φωτίσω με ένα φλας με όρθιο μακρόστενο soft box και honeycomb απο γωνία  μεγαλύτερη των 60μοιρών  και απο κοντά έτσι ώστε ο κεντρικός άξονας εκφώτισης να περνάει καλά εμπρός απο το μπλουζί και να το φωτίζει με τρόπο που όσο πάει προς το πλάι η ένταση να πέφτει. Θα δοκίμαζα απο την άλλη ένα απαλό reflector. Με αυτό θα ξεκίναγα και με δοκιμές και λάθος θα διόρθωνα.
Καταγράφηκε

Δημήτρης Μ.
Nikon D800, D700, D90, D70, Nikkor 24-70 F2.8, 16-35 F4 VR, 18-200 VR, 50 F1.2, 50 F1.8D, 35 F1.8, 16 F2.8 fisheye. Flash SB910, SB800, SB400, SB-R200
Compact digital: Canon D10, Olympus C7070, Nikon 995, Fuji F31fd, Fuji F100fd. Video: GoPro
Αναλογικές. Kodak Retina IIa & Olympus OM system: OM4Ti, OM4, OM1, OM2n & αρκετοί φακοί Zuiko κλπ
tz_g
*
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 78


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #5 στις: 09 Μάιος 2012, 23:27:16 »

Φίλε alexis77  καλησπέρα,
αν και δεν μας απάντησες στο τι ακριβώς πρόβλημα έχεις όσο αφορά την φωτογράφηση που θέλεις να κάνεις, μόνο υποθέσεις μπορώ να κάνω...όπως άλλωστε και οι υπόλοιποι...
Θα αναφερθώ λοιπόν στο πιο συχνό πρόβλημα που παρουσιάζεται σε τέτοιου είδους καταστάσεις που δεν είναι άλλο απο τον φωτισμό που μπορεί να δεχθεί δεξιά και αριστερά το αντικείμενο που θέλεις να φωτογραφίσεις απο τον φωτισμό του φόντου και που πολλές φορές μπορεί να όδηγήσει σε ασχημα αποτελέσματα(έλλειψη κοντραστ,μαυρων,σκιών,κ.λ.π)
Και αυτό δεν είναι απαραίτητα και κακό......(στην δική σου περίπτωση, είναι..)

Είναι περιπτώσεις που ο¨έξτρα¨αυτός φωτισμός είναι επιθυμητός και αρκετά γοητευτικός (βλέπε πορτραίτα)...το σημαντικό όμως είναι να γνωρίζεις το πως μπορείς να το ελένξεις και αυτό θέλει λίγο θεωρία...βουυυρρ στα μολύβια...

Σημαντικό στην όλη διαδικασία(για να γίνει πιο εύκολα η ζωή σου) είναι να στήσεις τα φλας σου κατα τέτοιο τρόπο ώστε τα φλας που φωτίζουν το φόντο σου να μην επηρεάζουν το φωτισμό του αντικειμένου σου και αντιστρόφως....καλά μέχρι τώρα;;;
Σημείωσε λοιπόν, για να έχεις ένα καλό αποτέλεσμα όταν χρησιμοποιείς λευκό φόντο θα πρέπει ο φωτισμός του φόντου να είναι περίπου 1,5 στοπ πιο δυνατός απο τον φωτισμό του αντικειμένου σου(εδω ένα φωτόμετρο θα βοηθήσει...)
Ετσι λοιπόν, αφου εσύ θέλεις να χρησιμοποιήσεις διάφραγμα 11, θα πρέπει το φόντο σου απο άκρη σε άκρη να σου δίνει ένδειξη 16,5, εαν θέλεις να χρησιμοποιήσεις διάφραγμα 8 το φόντο σου θα πρέπει να σου δίνει 11,5, και πάει λέγωντας (1,5 στοπ) οκ;;;;
Και τώρα η λύση και η ουσία στο πιθανό πρόβλημά σου....
Με την διάταξη αυτή των φλας δεν πρέπει να ξεχνάμε πως το φόντο σου λειτουργεί και σαν μια μεγάλη φωτιστική πηγή του αντικειμένου σου...έστω και απο πίσω...
Οταν χρησιμοποιούμε λευκό αντικείμενο σε λευκό φόντο θα έχουμε καλύτερο κοντράστ και καλύτερο διαχωρισμό όταν το αντικείμενό μας δέχεται λιγότερο φωτισμό απο το ίδιο το φόντο...αυτή είναι και λύση!!!
Το μόνο που έχουμε να κάνουμε πλέον είναι να απομακρύνουμε το αντικείμενό μας απο τον φόντο μας ωστε να δέχεται λιγότερο φως απο πίσω και να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα... προσοχή όμως: ΔΙΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΙΑ 1,5 στοπ στον φωτισμό αντικειμένου-φόντου

Το πρόβλημα τώρα είναι οτι ο εμπρόσθιος φωτισμός πρέπει να αφήσει τα άκρα της μπλούζας λιγότερο φωτισμένα απο ότι το εμπρός, ώστε να ξεχωρίζουν απο το 100% άσπρο φόντο.
Κατα την δική μου, πολύ σύντομη,έτσι (;;; )-και συγνώμη για αυτό- άποψη φίλε Diol, δεν είναι ο εμπρόσθιος φωτισμός που θα αφήσει τα άκρα της μπλούζας λιγότερο φωτισμένα αλλα ο φωτισμός απο τον ίδιο τον φόντο.
Παιδιά συγνώμη εαν σας κούρασα ή εαν δεν μπόρεσα να γίνουν κατανοητά τα λεγόμενά μου....αλλα με ¨έπιασε¨ο freddo τι να πω....
Καληνύχτα σε όλους σας...
Καταγράφηκε
octap
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 526



Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #6 στις: 10 Μάιος 2012, 11:53:24 »

Αφου στήσεις τον φωτισμό που χρησιμοποιείς και για τα υπόλοιπα μπλουζάκια, μπορείς με δύο μαύρα πανέλα (black bounce boards), μεγέθους όσο το ύψος του shirt ή και μεγαλύτερα, να δημιουργήσεις το επιθυμητο contrast ανάμεσα στο background και το ρούχο. Τα τοποθετείς όσο πιο κοντά γίνεται, δεξιά και αριστερά αλλά εκτός κάδρου φυσικά και τα μετακινείς παράλληλα μπρος-πίσω μέχρι που ο όλος συνδιασμός του συστήματος να σου δώσει τον διαχωρισμό απο το background.

Καταγράφηκε

Canon 5D mIII : 5D mII : 550D : 70-200mm 2.8 IS II : 24-70mm 2.8 : 16-35mm 2.8 : Sigma 15mm fisheye : Atomos Ninja 2 etc...
Σελίδες: [1] |   Πάνω
Μεταπήδηση σε: