Εγγραφή | Χάσατε τον κωδικό;

 
Forum
Κάτω

* Πληροφορίες χρήστη Αρχική | Ημερολόγιο | Σύνδεση | Εγγραφή
21 Οκτώβριος 2014, 02:00:11

  +  DPGR Virtual Community  

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 15 |   Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Nikon D3200  (Αναγνώστηκε 31737 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Diol
Συνδρομητής
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 5325


Δεν έχουν όλοι ανάγκη την τέχνη που πληγώνει.


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #15 στις: 19 Απρίλιος 2012, 11:20:56 »

Τα Mpix είτε είναι μαρκετίστικη φανφάρα, είτε είναι αποτέλεσμα ωρίμανσης της τεχνολογίας. Εδώ έχουμε να κάνουμε καθαρά με ωρίμανση.

Η διαφορά είναι οτι στην πρώτη περίπτωση τα Mpix σαν στοιχείο εμπορικού εντυπωσιασμού "σπρώχνονταν" όσο ψηλότερα γίνεται εις βάρος κάποιων ποιοτήτων, κυρίως της ικανότητας καλής φωτογραφίας σε χαμηλούς φωτισμούς. Στην δεύτερη περίπτωση, η αύξηση της ανάλυσης είναι αποτέλεσμα ωρίμανσης της τεχνολογίας που μπορεί να δώσει αυτές τις αναλύσεις χωρίς θυσίες σε καταστάσεις (νορμάλ) χαμηλού φωτισμού. Δεν μιλάω για ακραίες καταστάσεις "φωτογράφισης βουβαλιών τη νύχτα" (Vincent Munier http://www.vincentmunier.com/ ) αλλα για συνήθεις καταστάσεις.

Αν πάμε τώρα στο θέμα των φακών και της ανάλυσης. Οπως και να έχει, η συνδυασμένη ανάλυση φακού-αισθητήρα θα είναι μεγαλύτερη, απο ελάχιστα (κακός φακός) ως πάρα πολύ (καλός φακός). Οταν συνδυάζουμε τις αναλύσεις δύο στοιχείων, του φακού και του αισθητήρα, η συνδυασμένη ανάλυση χονδρικά ακολουθεί τον τύπο πυκνωτών εν σειρά ή αντιστάσεων εν παραλλήλω (ανάλογο απο τα ηλεκτρονικά). Δηλ 1/Χ = (1/L + 1/S) όπου Χ η συνδυασμένη ανάλυση και L η ανάλυση του φακού και S η ανάλυση του αισθητήρα. (να εξηγούμαι, ο τύπος είναι πολύ χονδρική προσέγγιση, καθώς εδώ έχουμε συνδυασμό αναλογικής με ψηφιακή ανάλυση και ο τύπος δεν ισχύει, δίνει μόνο μια κάποια αναλογία). Ο τύπος μετασχηματίζεται σε Χ=(L*S)/(L+S)

Για να πάρουμε μια ιδέα της "κατεύθυνσης" που έχει ο συνδυασμός αναλύσεων, ας θεωρήσουμε ένα κακό φακό Α ανάλυσης 50 l/mm και ένα καλό B 150 l/mm. Ας υποθέσουμε και 2 σένσορες με ανάλογες αποδόσεις, Σ1 50 l/mm & Σ2 150 l/mm.

O συνδυασμός κακού σένσορα με τον κακό φακό (Α-Σ1) θα δώσει ανάλυση 25 l/mm
O κακός σένσορας με τον καλό φακό Α-Σ2 θα δώσει ανάλυση 37,5 l/mm

Δηλαδή, στον κακό σένσορα, ο καλός φακός θα κάνει αισθητή την καλύτερη ποιότητά του κατα 50% περισσότερο

Ο συνδυασμός καλού σένσορα με τον κακό φακό Β-Σ1 θα δώσει ανάλυση 37,5 l/mm. Δηλ παρά το ότι χρησιμοποιούμε το κακό φακό, η ποιότητα είναι 50% βελτιωμένη σε σχέση με τον κακό σένσορα. Με άλλα λόγια, στον καλό σένσορα, ακόμα και οι κακοί φακοί θα φαίνονται καλύτεροι

Ο συνδυασμός καλού σένσορα με καλό φακό Β-Σ2 θα δώσει ανάλυση 75 l/mm. Και εδώ απογειώνεται το σύστημα.

Το συμπερασμα είναι οτι με έναν κακό φακό ο αναλυτικός αισθητήρας θα αποδώσει καλύτερα, αλλα με έναν καλό θα αποδώσει πάρα πολύ καλύτερα. Ομως σε καμία περίπτωση ο κακός φακός δεν θα φανεί στον αναλυτικό αισθητήρα περισσότερο κακός απο όσο είναι. Επαναλαμβάνω οτι η πιο πάνω προσέγγιση είναι χονδροειδής αλλα περιγράφει χονδρικά την πραγματικότητα για να γίνουν κάποια πράγματα αντιληπτά.

Η D3200 είναι μεν ώριμο προϊόν, αλλα είναι και το πεδίο δοκιμής του αισθητήρα που θα γίνει αργότερα ο αισθητήρας των ακριβότερων μέχρι την D400 μηχανών και θα είναι η βάση για τον αισθητήρα FF 58 Mpix που πιθανότατα θα μπει στην D4x.

To μόνο πρόβλημα που βλέπω είναι οτι με τέτοια πυκνότητα στοιχείων, με τέτοια ανάλυση, η παραμικρή διαφορά μεταξύ όμοιων φακών θα γίνεται εμφανής. Οπως εμφανής θα γίνεται και οποιαδήποτε ατέλεια κατασκευαστική, μη παραλληλία φακού-αισθητήρα, τοποθέτησης αισθητήρα AF, front-back focus κλπ. Μην σας μπερδέψω: Οχι οτι τώρα θα είναι χειρότερα, είναι οτι τώρα σε επισκόπιση 1:1 οι διαφορές και ατέλειες που κρύβονταν στην χαμηλή ανάλυση θα γίνονται πλέον εμφανείς. Η συνολική ανάλυση και ποιότητα σε όμοια μεγέθη εκτύπωσης, πάντα θα είναι καλύτερη.

Και δυό λόγια για τον θόρυβο σε υψηλά ISO. Με τις τελευταίες γενιές αισθητήρων που η προενίσχυση επι του αισθητήρα δεν προσθέτει θόρυβο, ότι χάνουμε σε θόρυβο απο την μικρότερη επιφάνεια του πίξελ, το κερδίζουμε απο το ότι ο θόρυβος αυτός έχει μικρότερο πίξελ, άρα μικρότερη οπτική συμμετοχή. Το αποτέλεσμα είναι οτι αν και σε 1:1 ο θόρυβος είναι εμφανέστερος, σε όμοια μεγέθη θέασης είναι "ισοδύναμος". Η διαφορά αρχίζει να γίνεται σημαντική σε πολύ υψηλά ISO όπου τα φωτόνια που συγκεντώνει το κάθε πίξελ είναι ελάχιστα, μερικές δεκάδες, και χάνεται η αναλογικότητα. Γι αυτό οι αισθητήρες μεγάλης ανάλυσης, αν και έχουν ισοδύναμο θόρυβο σε υψηλά ISO, στα πολύ ψηλά στο όριο έχουν αυτό που λέω "νευρική" συμπεριφορά και καταρρέουν απότομα, αντίθετα απο τους αισθητήρες μεγάλου εμβαδού πίξελ που παρουσιάζουν μια ελαστικότητα και ομαλή κατάρρευση. Κάτι ανάλογο παλιά στον ήχο όπως μεταξύ τρανζιστοράτων και λαμπάτων ενισχυτών.

ΥΓ: Μια και αναφέρθηκε ο συγχρονισμός φλας. Οι μηχανές με CCD είχαν συγχρονισμό στα 500 αλλα οι CMOS έχουν στα 200 ή 250. Ο συγχρονισμός FP που "υποτίθεται" οτι συγχρονίζει και πολύ ψηλά, είναι τέχνασμα. Δηλ δίνει εκατοντάδες μικρές λάμψεις που αρχίζουν πολύ πριν ανοίξει η κουρτίνα και τελειώνουν πολύ μετά.
« Τελευταία τροποποίηση: 30 Μάιος 2012, 00:06:51 από Diol » Καταγράφηκε

Δημήτρης Μ.
Nikon D800, D700, D90, D70, Nikkor 24-70 F2.8, 16-35 F4 VR, 18-200 VR, 50 F1.2, 50 F1.8D, 35 F1.8, 16 F2.8 fisheye. Flash SB910, SB800, SB400, SB-R200
Compact digital: Canon D10, Olympus C7070, Nikon 995, Fuji F31fd, Fuji F100fd. Video: GoPro
Αναλογικές. Kodak Retina IIa & Olympus OM system: OM4Ti, OM4, OM1, OM2n & αρκετοί φακοί Zuiko κλπ
Αξιολόγηση μηνύματος (7):
KGP
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1910



Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #16 στις: 19 Απρίλιος 2012, 11:28:22 »

Είμαι πολύ συγκινημένος! Επιτέλους η Nikon αποφάσισε να βάλει 50p (PAL) στο video, σε εισαγωγική μηχανή!!!  Cry Έστω σε 1280 Χ 720 ανάλυση... και απ' ότι διαβάζω, θα είναι δυνατός και ο manual έλεγχος; Τι λε ρε παιδί μου; Πάει χάλασε ο κόσμος...  Grin 

edit: Mπα, τζάμπα η χαρά, όπως διαβάζω στην επίσημη σελίδα της Nikon:

"With the D3200, manual setting for movie recording is possible (only when exposure mode is set to M). You can set shutter speed and ISO sensitivity before starting recording*. Furthermore, a flicker reduction function is employed to enable you to select flicker frequency (50Hz/60Hz) or choose automatic."

*
Set shutter speed depends on movie frame rate; ISO sensitivity can be set within the range from ISO 200 to 6400 and ISO 12800 equivalent (Hi 1)

... μια από τα ίδια, "manual" έλεγχος στο video κατά τη λογική της Nikon, δηλαδή βγαίνω από κατάσταση live view, ρυθμίζω ταχύτητα και ISO, ξαναμπαίνω σε κατάσταση live view και τραβάω video... αν θέλω να αλλάξω κάτι, ξαναβγαίνω ή τραβάω μια φωτογραφία και μετά ξαναμπαίνω και αν πάλι κάτι θέλω να αλλάξω, ματαξαναβγαίνω και ματαξαναμπαίνω και αναματαξαναβγαίνω και αναματαξαναμπαίνω κ.ο.κ. Εν τω μεταξύ το διάφραγμα ρυθμίζεται αυτόματα... συγχαρητήρια για άλλη μια φορά...  χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο
« Τελευταία τροποποίηση: 19 Απρίλιος 2012, 12:16:37 από KGP » Καταγράφηκε

Kάπου μεταξύ 28 - 35mm... θα το βρω!
KGP
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1910



Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #17 στις: 19 Απρίλιος 2012, 11:31:21 »

Κατά τα άλλα προβλέπω να πέφτει πολύ γκρίνια για την απώλεια του επιλογέα - μοχλού που ρύθμιζε το drive (βλέπω ότι η λειτουργία αυτή ανήκει πλέον σε ένα κουμπάκι), για την έλλειψη 286 διαφορετικών κουμπιών για την ρύθμιση όλων των λειτουργιών της μηχανής και για την απουσία του Bracketing.  χαιρετάω 
Καταγράφηκε

Kάπου μεταξύ 28 - 35mm... θα το βρω!
stav1606
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 150


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #18 στις: 19 Απρίλιος 2012, 12:56:18 »

Εν τω μεταξύ το διάφραγμα ρυθμίζεται αυτόματα... συγχαρητήρια για άλλη μια φορά...  χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο

με χειροκίνητους φακούς τι γίνεται;
Καταγράφηκε

KGP
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1910



Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #19 στις: 19 Απρίλιος 2012, 13:01:06 »

Εν τω μεταξύ το διάφραγμα ρυθμίζεται αυτόματα... συγχαρητήρια για άλλη μια φορά...  χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο

με χειροκίνητους φακούς τι γίνεται;

Εκεί δεν έχεις πρόβλημα, ρθυμίζεις εσύ εξωτερικά.  χαιρετάω
Καταγράφηκε

Kάπου μεταξύ 28 - 35mm... θα το βρω!
Diol
Συνδρομητής
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 5325


Δεν έχουν όλοι ανάγκη την τέχνη που πληγώνει.


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #20 στις: 19 Απρίλιος 2012, 14:53:53 »

Ηρθε και το δελτίο τύπου απο την αντιπροσωπεία:

Δελτίο Τύπου

Με τη νέα Nikon D3200 η φωτογράφιση όμορφων στιγμών είναι εύκολη για όλους

Αθήνα, Ελλάδα, 19 Απριλίου 2012 – Η Nikon παρουσιάζει την D3200, μια νέα εύχρηστη μηχανή D-SLR για αρχάριους, η οποία περιλαμβάνει τη Λειτουργία οδηγού τελευταίας γενιάς, καθώς και τη λειτουργία βίντεο Full HD για λήψη όμορφων φωτογραφιών υψηλής ποιότητας και video κινηματογραφικής ποιότητας.

Η Marina Gurevich, Διευθύντρια Προϊόντων της Nikon Europe, δήλωσε: "Η D3200 αποτελεί συνέχεια της D3100, της μηχανής D-SLR με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη (GFK, Ευρώπη - 24 χώρες, στο σύνολο του 2011, μερίδιο αγοράς κατ' αξία και κατ' όγκο) . Είναι μια πανίσχυρη φωτογραφική μηχανή που προσφέρει ανώτερη ποιότητα εικόνας, με εξαιρετικά υψηλό πλήθος megapixel, καθώς και video Full HD. Για τους νέους οπαδούς της φωτογράφισης με μηχανές D-SLR, η λήψη εκπληκτικών φωτογραφιών γίνεται ευκολότερη με τη Λειτουργία οδηγού, η οποία καθοδηγεί το χρήστη βήμα-βήμα στη διαδικασία της φωτογράφισης με σαφείς οδηγίες και εικόνες. Αποτελεί την ιδανική φωτογραφική μηχανή για εκείνους που επιθυμούν να απαθανατίζουν εύκολα εντυπωσιακές εικόνες των σημαντικών στιγμών και των αγαπημένων τους προσώπων, όπως είναι η οικογένειά τους ή τα συναρπαστικά ταξίδια που κάνουν."

Εύκολη φωτογράφιση με μηχανές D-SLR

Η D3200 είναι ιδανική για εκείνους που επιθυμούν να αποτυπώνουν ποιοτικές φωτογραφίες και video. Είτε ετοιμάζεστε να δημιουργήσετε οικογένεια είτε ξεκινάτε για ένα μεγάλο ταξίδι, θα κατανοήσετε πολύ εύκολα τις λειτουργίες της D3200 και θα μπορέσετε να τραβήξετε πανέμορφες φωτογραφίες, ακόμα κι αν δεν έχετε ξαναχρησιμοποιήσει μια φωτογραφική μηχανή D-SLR στο παρελθόν.

Η Λειτουργία οδηγού, η οποία ήταν διαθέσιμη στις δημοφιλείς D-SLR  φωτογραφικές μηχανές D3000 και D3100, βρίσκεται τώρα στην τρίτη της γενιά και έχει υποστεί σημαντικές βελτιώσεις, για να σας βοηθήσει να κατανοήσετε τις πιο δημιουργικές επιλογές που παρέχονται, καθοδηγώντας σας βήμα-βήμα σε ολόκληρη τη διαδικασία. Παράλληλα, η Assist Images (Λειτουργία Βοηθητικών Εικόνων) χρησιμοποιεί οπτικά παραδείγματα, για να σας βοηθήσει να προσδιορίσετε τη λήψη που έχετε στο μυαλό σας. Ποτέ ξανά δεν ήταν τόσο εύκολο να απαθανατίσετε αυτό το όμορφο θαμπό φόντο στα πορτραίτα ή να τραβήξετε ευκρινείς φωτογραφίες των παιδιών σας ενώ παίζουν. Στο μενού Προηγμένη λειτουργια έχουν προστεθεί νέα στοιχεία. Για παράδειγμα, στοιχεία που θα σας βοηθήσουν να ενισχύσετε το κόκκινο του ηλιοβασιλέματος ή να μειώσετε το θάμπωμα.

Το αυτόματο Σύστημα αναγνώρισης σκηνής της Nikon θα αναλύσει διεξοδικά τη σκηνή που φωτογραφίζετε και θα προσαρμόσει την εστίαση, την έκθεση και την ισορροπία λευκού για άριστα αποτελέσματα. Επιπλέον, αν θέλετε να κάνει η ίδια η φωτογραφική μηχανή όλη τη δουλειά για εσάς, υπάρχει μια ποικιλία αυτόματων λειτουργιών όπως η Scene Auto Selector (Αυτόματη Επιλογή Σκηνής) στη Ζωντανή προβολή καθώς και Λειτουργίες σκηνής που θα εφαρμόσουν την πιο κατάλληλη ρύθμιση.

Ανώτερη ποιότητα εικόνας

Το απίστευτα υψηλό πλήθος 24,2 megapixel της D3200 αποτυπώνει εικόνες με πλούσιες λεπτομέρειες, ώστε να μπορείτε να περικόψετε ή να εκτυπώσετε αγαπημένες φωτογραφίες σε μεγάλο μέγεθος, κρατώντας τις αναμνήσεις σας ζωντανές, χωρίς να επηρεάζεται η ευκρίνεια της εικόνας. Ο πιο πρόσφατος επεξεργαστής εικόνας της Nikon, ο γρήγορος και πανίσχυρος EXPEED 3, εξασφαλίζει χειρισμούς υψηλής ταχύτητας και αποδίδει εξαιρετικά καθαρές εικόνες με άρτια αναπαραγωγή χρωμάτων, καθώς και ενισχυμένη εγγραφή video. Οι τιμές της ευαισθησίας ISO 100-6400 (με δυνατότητα επέκτασης σε τιμή ισοδύναμη με 12800) σας βοηθούν να φωτογραφίζετε ευκρινείς εικόνες, ακόμα και σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού. Με το εκπληκτικής ευκρίνειας σύστημα αυτόματης εστίασης 11 σημείων, η εστίαση είναι πάντα εξασφαλισμένη και το αποτέλεσμα είναι ευκρινείς εικόνες, ακόμα κι αν το θέμα σας δεν βρίσκεται στο κέντρο του κάδρου ή είναι εντελώς απρόβλεπτο, όπως το μωρό σας που γελάει. Φωτογραφίζοντας τη δράση με ταχύτητα τεσσάρων καρέ ανά δευτερόλεπτο, η D3200 διευκολύνει την αποτύπωση θεμάτων που κινούνται γρήγορα, όπως των παιδιών που κάνουν σκέιτμπορντ, στην καταλληλότερη στιγμή.

Αν φωτογραφίζετε σε συνθήκες υψηλής αντίθεσης, όπως σε σκηνές που φωτίζονται από πίσω, το Ενεργό D-Lighting της Nikon προσαρμόζει αυτόματα το φωτισμό διατηρώντας τη λεπτομέρεια τόσο στις φωτεινές όσο και στις σκοτεινές περιοχές για εντυπωσιακές εικόνες με φυσική αντίθεση.

Βελτιωμένα video HD

Αν θέλετε να απαθανατίσετε ένα σημαντικό γεγονός, όπως τα πρώτα βήματα του παιδιού σας ή το ρόλο του στο θεατρικό έργο του σχολείου, μια φωτογραφία δεν είναι πάντα αρκετή.

Εγγράψτε τα δικά σας συναρπαστικά video σε ποιότητα Full HD (1080p) για να τα αναπαράγετε στην τηλεόραση υψηλής ευκρίνειας που διαθέτετε, χρησιμοποιώντας το εύχρηστο κουμπί εγγραφής video της D3200. Ο μεγάλος αισθητήρας της φωτογραφικής μηχανής και η υψηλή ευαισθησία ISO παρέχουν εξαιρετική ποιότητα εικόνας. Η φωτογραφική μηχανή διαθέτει ένα ενσωματωμένο μικρόφωνο υψηλής ποιότητας, αλλά αν επιθυμείτε ηχογράφηση ανώτερου επιπέδου, μπορείτε να αξιοποιήσετε την προαιρετική είσοδο εξωτερικού μικροφώνου. Μπορείτε εύκολα να επεξεργαστείτε τα video σας στην ίδια τη φωτογραφική μηχανή επιλέγοντας τα σημεία έναρξης και λήξης, καθώς και αποθηκεύοντας τα επιλεγμένα καρέ, ώστε να μην χάνετε ποτέ ούτε μια στιγμή. Χρησιμοποιώντας τη μεγάλη ποικιλία φακών NIKKOR, μπορείτε να δημιουργήσετε εκπληκτικά κινηματογραφικά εφέ και να δώσετε σάρκα και οστά στα οικιακά σας video HD.

Σύνδεση της φωτογραφικής μηχανής

Τώρα, είναι δυνατή η ασύρματη μεταφορά εικόνων από τη φωτογραφική μηχανή σε μια έξυπνη συσκευή, χάρη στο WU-1a, τον προαιρετικό Ασύρματο προσαρμογέα για σύνδεση με συμβατές κινητές συσκευές. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε εύκολα και άμεσα να τις μοιράζεστε με τους φίλους σας και την οικογένειά σας χρησιμοποιώντας τα κοινωνικά δίκτυα και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή να τις αποθηκεύετε και να δημιουργείτε εφεδρικά αντίγραφα όταν ταξιδεύετε. Επειδή δεν απαιτείται σύνδεση Wi-Fi για τη μεταφορά εικόνων από τη φωτογραφική μηχανή στην έξυπνη συσκευή, ο Ασύρματος προσαρμογέας WU-1a για σύνδεση με συμβατές κινητές συσκευές αποτελεί ένα ιδανικό εξάρτημα για τα ταξίδια σας. Μπορείτε, επίσης, να χειρίζεστε τη φωτογραφική μηχανή απομακρυσμένα από την έξυπνη συσκευή σας, ώστε να μην μένετε έξω από ομαδικές φωτογραφίες όπως τα οικογενειακά πορτραίτα, έχοντας τη δυνατότητα προεπισκόπησης της εικόνας πριν από τη λήψη. Η D3200 είναι συμβατή με έξυπνες συσκευές με Android.

Επεξεργασία μέσα στη μηχανή

Διατίθεται μια ποικιλία λειτουργιών επεξεργασίας που θα σας βοηθήσουν να εκφράσετε το καλλιτεχνικό σας ταλέντο. Προσθέτοντας δημιουργικά εφέ όπως τα εφέ μινιατούρας, επιλεκτικό χρώμα, έγχρωμο σκίτσο και εφέ φίλτρου – για να προσθέσετε ζεστά ή απαλά φίλτρα – θα δώσετε ένα προσωπικό ύφος στην ολοκληρωμένη εικόνα. Μπορείτε, επίσης, να αλλάξετε το μέγεθος των εικόνων σας, να εφαρμόσετε γρήγορη επεξεργασία ή ακόμα και να τις ευθυγραμμίσετε αν είναι απαραίτητο, απευθείας μέσα στη φωτογραφική μηχανή, ώστε να βελτιώσετε γρήγορα και εύκολα την ποιότητα των φωτογραφιών σας.
Επιπλέον, η υψηλής ανάλυσης (921.000 κουκκίδων) οθόνη LCD 7,5cm (3 ιντσών) κάνει την ανασκόπηση και την επεξεργασία των φωτογραφιών σας μια ευχάριστη διαδικασία. 

Εύκολος χειρισμός

Χάρη στο ελαφρύ, μικρό σώμα της D3200 μπορείτε εύκολα να τη μεταφέρετε μέσα στη θήκη της, για να μην χάνετε ούτε μία από τις σημαντικές στιγμές. Όσον αφορά το χειρισμό της φωτογραφικής μηχανής, η διάταξη των χειριστηρίων είναι διαισθητική, για να εξασφαλίζεται ένα σταθερό κράτημα που διευκολύνει το χειρισμό. Οι πιο συνηθισμένες λειτουργίες, όπως η Ζωντανή προβολή και η Λειτουργία λήψης, έχουν τα δικά τους ειδικά κουμπιά. Αν θέλετε να φωτογραφίσετε τον εαυτό σας χρησιμοποιώντας το προαιρετικό τηλεχειριστήριο ML-L3, η D3200 διαθέτει για αυτόν το σκοπό έναν δέκτη, που είναι τοποθετημένος στο μπροστινό και το πίσω μέρος. Η πρόσβαση στο κουμπί πληροφοριών είναι εξίσου εύκολη, σε περίπτωση που χρειαστείτε επιπλέον βοήθεια.

Άλλες βασικές δυνατότητες: 

Έξυπνη αυτόματη εστίαση για video: απολαύστε τη συνεχή αυτόματη εστίαση (AF) κατά τη λήψη D-movie. Η διαρκής λειτουργία AF (AF-F) και η παρακολούθηση θέματος AF (AF) διατηρούν την εστίαση σταθερή κατά τη φωτογράφιση κινούμενων θεμάτων. Η αυτόματη εστίαση στο πρόσωπο πρώτα είναι ιδανική για την κινηματογράφηση γεγονότων στα οποία θέλετε να χαλαρώσετε και να αφήσετε τη φωτογραφική μηχανή να εστιάσει σε πρόσωπα.
Εκτεταμένες επιλογές video: μπορείτε να πραγματοποιήσετε εγγραφή σε ποιότητα Full HD (1080p). Επιπλέον, η φωτογραφική μηχανή υποστηρίζει τη χρήση του στερεοφωνικού μικροφώνου ME-1 της Nikon. Οι λειτουργίες επεξεργασίας μέσα στη μηχανή σάς δίνουν τη δυνατότητα να εκτελείτε εργασίες όπως ο ορισμός σημείων έναρξης και λήξης στα video. Η υποδοχή εξόδου mini HDMI επιτρέπει την αναπαραγωγή σε τηλεοράσεις υψηλής ευκρίνειας (HDTV).
Φακοί NIKKOR: επωφεληθείτε από τους θρυλικούς φακούς NIKKOR της Nikon, για να αποτυπώσετε εικόνες με ζωντανά χρώματα, έντονη αντίθεση και ευκρινείς λεπτομέρειες ή για να πειραματιστείτε με τα κινηματογραφικά εφέ. Χρησιμοποιήστε γρήγορους σταθερούς φακούς για εκθαμβωτικά πορτραίτα, μικροφακούς για κοντινές λήψεις πραγματικών διαστάσεων ή φακούς τηλεφωτογραφίας για μακρινά θέματα.
Επιλογές του συστήματος της Nikon: προσφέρουν ατελείωτες δημιουργικές δυνατότητες με μια μεγάλη γκάμα εξαρτημάτων. Σε αυτά περιλαμβάνεται η μονάδα GPS GP-1, για να θυμάστε πάντα πού τραβήχτηκε μια φωτογραφία. Η D3200 είναι εξοπλισμένη με ένα εύχρηστο ενσωματωμένο αναδυόμενο φλας, ενώ με τα προαιρετικά φλας Speedlight, η εμπνευσμένη φωτογράφιση με φλας γίνεται ακόμα πιο εύκολη και πιο δημιουργική. Το compact και ελαφρύ φλας SB-400 παρέχει έξυπνο έλεγχο του φλας μέσα από το φακό (i-TTL) και δυνατότητα αναπτυσσόμενου φλας για πιο φυσικά εφέ φωτισμού χωρίς έντονες σκιάσεις. Το πολυλειτουργικό φλας SB-700 προσφέρει τις συναρπαστικές δυνατότητες της λειτουργίας ασύρματων πολλαπλών φλας μέσω του Συστήματος δημιουργικού φωτισμού της Nikon (Creative Lighting System)
Καταγράφηκε

Δημήτρης Μ.
Nikon D800, D700, D90, D70, Nikkor 24-70 F2.8, 16-35 F4 VR, 18-200 VR, 50 F1.2, 50 F1.8D, 35 F1.8, 16 F2.8 fisheye. Flash SB910, SB800, SB400, SB-R200
Compact digital: Canon D10, Olympus C7070, Nikon 995, Fuji F31fd, Fuji F100fd. Video: GoPro
Αναλογικές. Kodak Retina IIa & Olympus OM system: OM4Ti, OM4, OM1, OM2n & αρκετοί φακοί Zuiko κλπ
Deorum
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1613


Λυκόσκυλο!


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #21 στις: 19 Απρίλιος 2012, 15:24:11 »

Έχω αρχίσει και ζηλεύω την Νίκον, αλλά μεγάλο το κόστος μετακίνησης... για έναν χρόνια στρατιώτη της Canon...
Καταγράφηκε

Now the flame burns higher, and it purifies the love that died.... they've taking the Queen, to some better place... so they think.
KGP
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1910



Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #22 στις: 19 Απρίλιος 2012, 15:31:21 »

Δύο επίσημα δείγματα από τη Nikon, που σημαίνει ότι δεν μπρούμε να ξέρουμε τι και πόση επεξεργασία είχει γίνει.

Nikkor 40mm f/2.8 micro, στα 200 ISO, με f/2.8:

http://chsv.nikon-image.com/products/camera/slr/digital/d3200/img/sample/img_04_l.jpg

Nikkor 85mm f/1.8 (εικάζω, ότι βλέπω στο exif αντιγράφω...), στα 100 ISO, με f/3.5:

http://chsv.nikon-image.com/products/camera/slr/digital/d3200/img/sample/img_09_l.jpg

edit: ...και στο flickr, αν και δεν είναι όλα από τη D3200:

http://www.flickr.com/search/?q=nikon%20d3200
« Τελευταία τροποποίηση: 19 Απρίλιος 2012, 15:35:38 από KGP » Καταγράφηκε

Kάπου μεταξύ 28 - 35mm... θα το βρω!
Diol
Συνδρομητής
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 5325


Δεν έχουν όλοι ανάγκη την τέχνη που πληγώνει.


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #23 στις: 19 Απρίλιος 2012, 15:59:59 »

Δύο επίσημα δείγματα από τη Nikon, που σημαίνει ότι δεν μπρούμε να ξέρουμε τι και πόση επεξεργασία είχει γίνει.

Καμία επεξεργασία δεν δίνει το αυθεντικό ρεζολούσιον που βλέπω εδώ. Δεν είναι όξυνση, είναι ανάλυση.

Είμαι περίεργος να δω τι κάνει ο σένσορας απο δυναμική περιοχή.
Καταγράφηκε

Δημήτρης Μ.
Nikon D800, D700, D90, D70, Nikkor 24-70 F2.8, 16-35 F4 VR, 18-200 VR, 50 F1.2, 50 F1.8D, 35 F1.8, 16 F2.8 fisheye. Flash SB910, SB800, SB400, SB-R200
Compact digital: Canon D10, Olympus C7070, Nikon 995, Fuji F31fd, Fuji F100fd. Video: GoPro
Αναλογικές. Kodak Retina IIa & Olympus OM system: OM4Ti, OM4, OM1, OM2n & αρκετοί φακοί Zuiko κλπ
KGP
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1910



Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #24 στις: 19 Απρίλιος 2012, 16:04:56 »

Και άλλα δείγματα (μερικά είναι ίδια) με full exif και την σημείωση ότι είναι ανέγγιχτα από επεξεργασία, το μόνο που έχουν υποστεί είναι μετατροπή από RAW σε JPEG στο Capture NX2:

http://mansurovs.com/nikon-d3200-image-samples
Καταγράφηκε

Kάπου μεταξύ 28 - 35mm... θα το βρω!
KGP
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1910



Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #25 στις: 25 Απρίλιος 2012, 11:45:01 »

Δείγματα από το dpreview:

http://www.dpreview.com/news/2012/04/24/Nikon-D3200-preview-samples-gallery
Καταγράφηκε

Kάπου μεταξύ 28 - 35mm... θα το βρω!
ts0gl1s
*
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 22


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #26 στις: 29 Μάιος 2012, 22:10:45 »

Καλησπέρα σας ήθελα την γνώμη σας για την αγορά της d3200 με 18-55 vr μαζί με 55-200 vr + τσάντα +8gb κάρτα στα 820 η 18-105 vr με τσάντα και κάρτα 8gb στα 770?
Καταγράφηκε
lefterisss
*
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 59



Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #27 στις: 29 Μάιος 2012, 22:15:02 »

καλύτερα με τον 105 Wink είναι πιο βολικός ένας φακός
Καταγράφηκε

Nikon D300s - Nikon Speedlight SB-910 -  Sigma 17-70 f/2.8-4 OS HSM - Nikkor 35mm f/1.8G - Nikkor 50mm AF-D f/1.8 - Tamron 90mm macro f/2.8  - Nikkor 70-210mm f/4-5.6 - Nikkor AF-D 80-200 f/2.8 - Benro C-0691 + Benro head B0

ΠΩΛΗΣΗ ΦΑΚΩΝ NIKON 70-210mm, Sigma 17-70mm
ts0gl1s
*
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 22


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #28 στις: 29 Μάιος 2012, 22:22:41 »

Λες ε? προτείνεις κάτι άλλο? Να ψάξω?
Καταγράφηκε
lefterisss
*
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 59



Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #29 στις: 29 Μάιος 2012, 22:28:45 »

Λες ε? προτείνεις κάτι άλλο? Να ψάξω?

από Nikon αρκετά καλύτερος ειναι ο 16-85 αλλά ξεφεύγει σε τιμή.


πολύ καλός φακός all-around ειναι και ο sigma 17-70 f/2.8 - 4 , πιο φωτεινός και γενικά καλύτερος του 18-105.

Αυτά ειναι προσωπική άποψη, περιμενε να ακουσεις κι αλλες γνώμες Smiley
Καταγράφηκε

Nikon D300s - Nikon Speedlight SB-910 -  Sigma 17-70 f/2.8-4 OS HSM - Nikkor 35mm f/1.8G - Nikkor 50mm AF-D f/1.8 - Tamron 90mm macro f/2.8  - Nikkor 70-210mm f/4-5.6 - Nikkor AF-D 80-200 f/2.8 - Benro C-0691 + Benro head B0

ΠΩΛΗΣΗ ΦΑΚΩΝ NIKON 70-210mm, Sigma 17-70mm
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 15 |   Πάνω
Μεταπήδηση σε: