Εγγραφή | Χάσατε τον κωδικό;

 
Forum
Κάτω

* Πληροφορίες χρήστη Αρχική | Ημερολόγιο | Σύνδεση | Εγγραφή
24 Ιούλιος 2014, 09:30:42

  +  DPGR Virtual Community  

Σελίδες: 1 ... 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 ... 57 |   Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Nikon D800  (Αναγνώστηκε 85486 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
kongo
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 51


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #375 στις: 26 Απρίλιος 2012, 01:14:03 »

Λύση για το moire στο video με φίλτρο μπροστά από τον αισθητήρα. Απενεργοποιεί τις φωτογραφίες προσωρινά αλλά απ' ότι φαίνεται από το αποτέλεσμα αξίζει τον κόπο. Κάτι παρόμοιο είχε χρησιμοποιηθεί και στην Mark II. Εδώ μερικά αποτελέσματα από το prototype.
Καταγράφηκε
Diol
Συνδρομητής
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 5325


Δεν έχουν όλοι ανάγκη την τέχνη που πληγώνει.


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #376 στις: 26 Απρίλιος 2012, 03:36:52 »

Δοκιμάζω εδώ και λίγη ώρα σε τεχνητό φωτισμό μια D800E και παρατηρώ τα εξής:

1. Είχε αναφερθεί οτι μια D800 δεν ενεργοποιούσε πάντα τα remote flash. Εγώ το δοκίμασα με master SB910 και τρία remote SB800 σε group A, B, C και όλα σε Α και τέτοιο πρόβλημα δεν υπάρχει

2. Εχει αναφερθεί στην Ασία οτι οι D800 παρουσιάζουν back focus με τους αριστερούς πλαϊνούς αισθητήρες. Αυτή η 800Ε που δοκίμασα εστίαζε άριστα με όλους τους αισθητήρες που δοκίμασα (7, 1 κέντρο και απο 3 εκατέρωθεν)
Καταγράφηκε

Δημήτρης Μ.
Nikon D800, D700, D90, D70, Nikkor 24-70 F2.8, 16-35 F4 VR, 18-200 VR, 50 F1.2, 50 F1.8D, 35 F1.8, 16 F2.8 fisheye. Flash SB910, SB800, SB400, SB-R200
Compact digital: Canon D10, Olympus C7070, Nikon 995, Fuji F31fd, Fuji F100fd. Video: GoPro
Αναλογικές. Kodak Retina IIa & Olympus OM system: OM4Ti, OM4, OM1, OM2n & αρκετοί φακοί Zuiko κλπ
faros
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 92


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #377 στις: 26 Απρίλιος 2012, 10:16:50 »

Ακόμα πάντως η d800 είναι σε έλλειψη στην ελληνική αγορά.
Καταγράφηκε

NIKON D90, NIKON D800,  NIKON AF-S DX NIKKOR 18-105mm, NIKON AF-S DX NIKKOR 35mm f/1.8G, NIKON AF-S NIKKOR 50mm f/1.8 G, TOKINA AT-X 11-16MM F2,8 PRO DX AF, NIKON SB 900, NIKON D80, NIKON 18-55mm,
id
*
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 82


Είναι τιμή μου να αποτελώ μέλος του DPGR


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #378 στις: 26 Απρίλιος 2012, 11:10:54 »

Ή εγώ δεν έχω καταλάβει κάτι σωστά ή εσείς.... Roll Eyes
Δημήτρη αν δεν κάνω λάθος αυτό ακριβώς κάνει η δημιουργία καταλόγου στο Lightroom. Το downsize που κάνει είναι προσωρινό. Δημιουργεί μικρότερα jpg previews από τα raw για να δουλεύουμε πιο γρήγορα. Στο export χρησιμοποιεί τα πραγματικά raw. Το μέγεθος των stadard previews size φτάνει τα 2048 px ανεξαρτήτως αν η φωτογραφία είναι 12 mp ή 36mp. Αυτά χρησιμοποιούνται κάθε φορά που αλλάζουμε φώτο. Άλωστε αν δεν ήταν αυτός ο βασικός ρόλος του καταλόγου γιατί να μην δουλεύει πολύ πιο απλά σαν το Bridge δημιουργόντας απλά τα xmp αρχεία. Ούτε export ούτε import ούτε να περιμένεις μία με δύο ώρες ώστε να δημιουργήσει τα 1:1 previews με High preview quality και 2048px stadart preview size.
Τα Catalog settings τα ανέφερα γιατί θα ήθελα με βάση αυτά στον κατάλογο της D800 ο GFK να δοκιμάσει πως τα πάει το lightroom.
Δυστυχώς δεν έχω ακόμη την D800 για να κάνω εγώ τις δοκιμές αλλά με 60 περίπου αρχεία δικά της που έφτιαξα έναν κατάλογο δεν παρατήρησα καμία διαφορά από την D700!
Δεν ξέρω αν αυτό οφείλετε στον μικρό αριθμό φωτογραφιών του καταλόγου ή στον Η/Υ με τρεις SSD (άλλον για το λειτουργικό, άλλον για τις φώτο και άλλον σαν cache temp) που έχω.
Σε λίγες μέρες θα κάνω και τις δικές μου δοκιμές με πολύ περισσότερες φώτο.
« Τελευταία τροποποίηση: 26 Απρίλιος 2012, 11:17:54 από id » Καταγράφηκε

Νίκος
Diol
Συνδρομητής
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 5325


Δεν έχουν όλοι ανάγκη την τέχνη που πληγώνει.


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #379 στις: 26 Απρίλιος 2012, 12:29:18 »

Ή εγώ δεν έχω καταλάβει κάτι σωστά ή εσείς.... Roll Eyes
Δημήτρη αν δεν κάνω λάθος αυτό ακριβώς κάνει η δημιουργία καταλόγου στο Lightroom. Το downsize που κάνει είναι προσωρινό. Δημιουργεί μικρότερα jpg previews από τα raw για να δουλεύουμε πιο γρήγορα. Στο export χρησιμοποιεί τα πραγματικά raw. Το μέγεθος των stadard previews size φτάνει τα 2048 px ανεξαρτήτως αν η φωτογραφία είναι 12 mp ή 36mp. Αυτά χρησιμοποιούνται κάθε φορά που αλλάζουμε φώτο. Άλωστε αν δεν ήταν αυτός ο βασικός ρόλος του καταλόγου γιατί να μην δουλεύει πολύ πιο απλά σαν το Bridge δημιουργόντας απλά τα xmp αρχεία. Ούτε export ούτε import ούτε να περιμένεις μία με δύο ώρες ώστε να δημιουργήσει τα 1:1 previews με High preview quality και 2048px stadart preview size.
Τα Catalog settings τα ανέφερα γιατί θα ήθελα με βάση αυτά στον κατάλογο της D800 ο GFK να δοκιμάσει πως τα πάει το lightroom.
Δυστυχώς δεν έχω ακόμη την D800 για να κάνω εγώ τις δοκιμές αλλά με 60 περίπου αρχεία δικά της που έφτιαξα έναν κατάλογο δεν παρατήρησα καμία διαφορά από την D700!
Δεν ξέρω αν αυτό οφείλετε στον μικρό αριθμό φωτογραφιών του καταλόγου ή στον Η/Υ με τρεις SSD (άλλον για το λειτουργικό, άλλον για τις φώτο και άλλον σαν cache temp) που έχω.
Σε λίγες μέρες θα κάνω και τις δικές μου δοκιμές με πολύ περισσότερες φώτο.

Το preview jpg που δημιουργεί για να αλλάζει γρήγορα απο εικόνα σε εικόνα περιέχει ένα γρήγορο rendering όλων των αλλαγών που έχουμε κάνει πάνω στο αυθεντικό RAW και έχουν καταγραφεί σε metadata. Οταν επεξεργαζόμαστε μια φωτογραφία, βλέπουμε μεν το jpg preview, αλλα κάθε φορά που προσθέτουμε μια πινελιά, ή φωτεινότητα ή οποιαδήποτε επεξεργασία, ξαναγίνεται άμεσα rendering πάνω στο RAW και εμφανίζεται το νέο preview. Οι επεξεργασίες δεν γίνονται επάνω στο jpg, αν και εμείς το jpg βλέπουμε το οποίο ανανεώνεται ασταμάτητα σε κάθε δική μας επέμβαση.

Αυτό είναι πολύ χρονοβόρο για τα πολύ μεγάλα αρχεία. Και εδώ έρχεται η πρόταση για το RAW αρχείο παλέτα στο 1/4 του μεγέθους. Ολα θα γίνονται πολύ πιο γρήγορα εκτός απο όταν δουλεύουμε σε ανάλυση μεγαλύτερη του 50% οπότε θα επιστρατεύεται πάλι το κανονικό RAW.
Καταγράφηκε

Δημήτρης Μ.
Nikon D800, D700, D90, D70, Nikkor 24-70 F2.8, 16-35 F4 VR, 18-200 VR, 50 F1.2, 50 F1.8D, 35 F1.8, 16 F2.8 fisheye. Flash SB910, SB800, SB400, SB-R200
Compact digital: Canon D10, Olympus C7070, Nikon 995, Fuji F31fd, Fuji F100fd. Video: GoPro
Αναλογικές. Kodak Retina IIa & Olympus OM system: OM4Ti, OM4, OM1, OM2n & αρκετοί φακοί Zuiko κλπ
kongo
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 51


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #380 στις: 28 Απρίλιος 2012, 03:14:53 »

Review για την D800E και προτάσεις για φακούς
Καταγράφηκε
Diol
Συνδρομητής
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 5325


Δεν έχουν όλοι ανάγκη την τέχνη που πληγώνει.


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #381 στις: 28 Απρίλιος 2012, 12:46:45 »

Βλέπετε την κάρτα ανάλυσης στο βάθος στο κέντρο. Η κάρτα αυτή έχει πολύ λεπτά patterns σε κάποια σημεία και είναι μια χαρά και για ανάδειξη του χρωματικού μουαρέ. Στην επόμενη είναι ένα κροπ 100% απο την κάρτα για να δείτε κι εσείς καθαρά το μουαρέ. Η κάρτα είναι α/μ παρ όλα αυτά το μουαρέ εμφανίζεται με έντονη χρωματική εκτροπή σε μπλε και κίτρινο σε 3 περιοχές.

Θέλησα να δοκιμάσω το πινέλο διόρθωσης του μουαρέ του LR4 (ACR7) να δω αν και πόσο το διορθώνει. Το αποτέλεσμα δεν το περίμενα να είναι τόσο καλό και εξεπλάγην ευχάριστα. Στην τρίτη φωτογραφία είναι το ίδιο κροπ με τις τρεις απλές πινελιές. Σημειώστε οτι το πινέλο αφαίρεσε το μουαρέ (χρωματικό μουαρέ λόγω bayern) χωρίς να μειώσει το resolution. Υποθέτω οτι όποιος την προορίζει την D800E κυρίως για τοπίο, μπορεί άφοβα να την αγοράσει γιατί στις σπάνιες περιπτώσεις που θα απαιτηθεί, το μουαρέ διορθώνεται πολύ πιο εύκολα απο ότι νόμιζα. Και μη ξεχνάτε οτι το μουαρέ εμφανίζεται μόνο σε πάρα πολύ λεπτά patterns, που με γυμνό μάτι είναι αόρατα και αν οι επιφάνειες με το pattern είναι μικρές, μάλλον απαρατήρητες θα περνάνε και χωρίς διόρθωση.

Το πινέλο διορθώνει μόνο το χρωματικό μουαρέ.

Φυσικά οι δοκιμές αυτές είναι με την D800E, όχι την απλή.

Ο φωτισμός είναι απο ένα LED video προβολέα

   
________________________

Εδώ έχω τον ίδιο χώρο απο πιο κοντά με ευρυγώνιο που φωτίζεται μόνο απο το LED video light συγκεντρωτικά επάνω στη φωτογραφία και τον χρωματικό πίνακα. Η φωτομέτρηση έγινε με εξωτερικό φωτόμετρο Seconic και μου έδωσε 100 ISO, F8, S1/4

Σε απόλυτες τιμές EV το φωτόμετρο προσπίπτοντος φωτισμού έδειξε στον χρωματικό πίνακα 8,1 EV, στο ξύλο του πικάπ 6,7, πιο πάνω στο λευκό γλυπτό 3,5, ψηλά στο κέντρο στο χάλκινο χαρακτικό πίνακα 3,3, στο βιβλίο 500 πόζες 2,8, στο παιδικό βιβλίο δεξιά 1,5 και τέλος στη βάση του φωτιστικού δεξιά 1EV. Δηλ μεταξύ του φωτεινού κέντρου και του αμπαζούρ δεξιά ξεπερνάμε τα 7 στοπ σε φωτομέτρηση προσπίπτοντος φωτισμού (η μέτρηση προσπίπτοντος είναι η πιο αξιόπιστη σε αυτή την περίπτωση)



Στην επόμενη εικόνα προσπάθησα να κάνω recovery τις σκοτεινές περιοχές στο LR4. Χρησιμοποίησα το Shadows, το Exposure, και λίγο δύο πινέλα, στο ένα έβαλα και ελαφρύ NR και πέρασα τις πρώην σκοτεινές περιοχές. Χρόνος επεξεργασίας 2 λεπτά και να το αποτέλεσμα:


______________________

Εδώ φαίνεται ο ISOless χαρακτήρας του αισθητήρα. Η πρώτη έχει τραβηχτεί σε Aperture priority με ISO 100 αλλα με exposure compensation -5 EV. Η δεύτερη είναι η ίδια μετά απο μια σύντομη διόρθωση με τους sliders μόνο. Η τρίτη είναι λήψη με σωστή εκφώτιση (χωρίς 5 στοπ υποφώτιση) και ISO 3200 (υπήρξε ένα μικρό πρόβλημα γιατί απο λάθος μου η λήψη υποφωτίστηκε κατα 0,6 στοπ - ταχύτητα 1/30 αντί 1/20 αλλα η διαφορά αυτή διορθώθηκε στο LR, οπότε η διαφορά παρέμεινε στα 5 στοπ). Η τρίτη αυτή στα 3200 ISO φαίνεται οτι ελάχιστα διαφέρει απο την δεύτερη που έγινε με 100 ISO αλλα διορθώθηκε.

   
_______________________

Εδώ το εσωτερικό HDR με επιλογή στα 3 στοπ. Επίσης έχει γίνει custom white balance γιατί τα φώτα είναι αμπαζούρ καφεκίτρινα και δίνουν χάλια φως (φωτογραφικά)

Η πρώτη χωρίς το HDR και η δεύτερη με.

 
Καταγράφηκε

Δημήτρης Μ.
Nikon D800, D700, D90, D70, Nikkor 24-70 F2.8, 16-35 F4 VR, 18-200 VR, 50 F1.2, 50 F1.8D, 35 F1.8, 16 F2.8 fisheye. Flash SB910, SB800, SB400, SB-R200
Compact digital: Canon D10, Olympus C7070, Nikon 995, Fuji F31fd, Fuji F100fd. Video: GoPro
Αναλογικές. Kodak Retina IIa & Olympus OM system: OM4Ti, OM4, OM1, OM2n & αρκετοί φακοί Zuiko κλπ
Αξιολόγηση μηνύματος (6):
GfK
***
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 308



Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #382 στις: 28 Απρίλιος 2012, 22:34:04 »


Εδώ φαίνεται ο ISOless χαρακτήρας του αισθητήρα. Η πρώτη έχει τραβηχτεί σε Aperture priority με ISO 100 αλλα με exposure compensation -5 EV. Η δεύτερη είναι η ίδια μετά απο μια σύντομη διόρθωση με τους sliders μόνο. Η τρίτη είναι λήψη με σωστή εκφώτιση (χωρίς 5 στοπ υποφώτιση) και ISO 3200 ... Η τρίτη αυτή στα 3200 ISO φαίνεται οτι ελάχιστα διαφέρει απο την δεύτερη που έγινε με 100 ISO αλλα διορθώθηκε.
Συγγνώμη, στη 2η τι sliders πείραξες? Στο LR4 το exposure από 0 στο +5 ? Έχει τόσο πολύ μεγάλη ανοχή πια Huh
Παρατήρησα κι εγώ την περίεργη συμπεριφορά του αισθητήρα, Έπαθα σοκ όταν τράβηξα κάποιες καμμένες και είδα στο LR να μην ανάβει κόκκινο, άρα λέω παρά του ότι φαίνεται καμμένη υπάρχει πληροφορία και ήταν 3-4στοπ πιο κάτω, απίστευτο..

Πού μπορούμε να βρούμε/συζυτήσουμε για iso-less αισθητήρες?
Φαίνεται να είναι το μέλλον εφόσον ακόμα ένα χαρακτηριστικό αλλάζει χέρια κι από hardwarικό γίνεται softwariκό
« Τελευταία τροποποίηση: 28 Απρίλιος 2012, 22:36:25 από GfK » Καταγράφηκε

στο χόμπυ: Sony A7 +Contax G 35/2, 45/2, 90/2.8, Pentax k-1000, MZ-S, FA 28-70/4, FA 80-320/4.5-5.6, Ricoh 50/1.4
στη δουλειά: Nikon D4, D800, Nikkor 14-24/2.8, 24-70/2.8, 70-200/2.8VRII, 35/1.4Ai-s, 85/1.4Ai-s, 50/1.8G, Sony LEDs, Ianiro Redheads, Hensel Expert heads

Winogrand photographed to see what things look like when photographed
Diol
Συνδρομητής
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 5325


Δεν έχουν όλοι ανάγκη την τέχνη που πληγώνει.


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #383 στις: 29 Απρίλιος 2012, 00:57:17 »

Συγγνώμη, στη 2η τι sliders πείραξες? Στο LR4 το exposure από 0 στο +5 ? Έχει τόσο πολύ μεγάλη ανοχή πια Huh
Παρατήρησα κι εγώ την περίεργη συμπεριφορά του αισθητήρα, Έπαθα σοκ όταν τράβηξα κάποιες καμμένες και είδα στο LR να μην ανάβει κόκκινο, άρα λέω παρά του ότι φαίνεται καμμένη υπάρχει πληροφορία και ήταν 3-4στοπ πιο κάτω, απίστευτο..

Πού μπορούμε να βρούμε/συζυτήσουμε για iso-less αισθητήρες?
Φαίνεται να είναι το μέλλον εφόσον ακόμα ένα χαρακτηριστικό αλλάζει χέρια κι από hardwarικό γίνεται softwariκό

Οι ρυθμίσεις στη δεύτερη είναι:
Exposure: +4,77
Shadows: +12
Blacks:    -14
Vibrance: -19
Temp:     3850 (το αντέγραψα απο την τρίτη, αλλα πιο σωστό είναι 3900)
Tint:        +15 (πιο σωστό είναι το +17)

Η τρίτη έχει μόνο Exposure +0,7 για συμπίεση του λάθους στη λήψη όπως ανέφερα. καμία άλλη αλλαγή απο τα defaults του LR4. Τις αλλαγές τις έκανα κυρίως με το μάτι και λίγο με τον κέρσορα να ελέγξω τοπικά στα γρήγορα κάποια σημεία σε φωτεινότητα RGB

Η Marianne Oelund που γράφει στα φόρουμ του DPreview http://www.dpreview.com/members/8931023692 νομίζω είχε πρωτοαναφέρει για ISOless χαρακτηριστικά του αισθητήρα της D7000. H γυναίκα αυτή είναι απο τα μεγαλύτερα μυαλά στον κόσμο στις αναλύσεις για τους αισθητήρες και η Nikon την συμβουλεύεται και ενσωματώνει δικές της ρουτίνες στο fimware. Δεν θυμάμαι που είχα πρωτοδιαβάσει για τους ISOless
Καταγράφηκε

Δημήτρης Μ.
Nikon D800, D700, D90, D70, Nikkor 24-70 F2.8, 16-35 F4 VR, 18-200 VR, 50 F1.2, 50 F1.8D, 35 F1.8, 16 F2.8 fisheye. Flash SB910, SB800, SB400, SB-R200
Compact digital: Canon D10, Olympus C7070, Nikon 995, Fuji F31fd, Fuji F100fd. Video: GoPro
Αναλογικές. Kodak Retina IIa & Olympus OM system: OM4Ti, OM4, OM1, OM2n & αρκετοί φακοί Zuiko κλπ
Nick_The_Greek
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 2899



Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #384 στις: 29 Απρίλιος 2012, 03:10:29 »

Γιατι ρε παιδιά δεν ανοίγεται καινούργιο νήμα για την D800E....  να καταλάβει ο κόσμος ότι οι φωτογραφίες και οι αναλύσεις τους αφορούν την συγκεκριμένη μηχανή και όχι την κλασική D800. Roll Eyes
Καταγράφηκε
Diol
Συνδρομητής
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 5325


Δεν έχουν όλοι ανάγκη την τέχνη που πληγώνει.


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #385 στις: 29 Απρίλιος 2012, 10:42:44 »

Γιατι ρε παιδιά δεν ανοίγεται καινούργιο νήμα για την D800E....  να καταλάβει ο κόσμος ότι οι φωτογραφίες και οι αναλύσεις τους αφορούν την συγκεκριμένη μηχανή και όχι την κλασική D800. Roll Eyes

Γιατί αφορούν και τις δύο το ίδιο. Δεν υπάρχει απολύτως καμία διαφορά. Και οι δύο έχουν τον ίδιο αισθητήρα και τα ίδια ηλεκτρονικά. Η μόνη διαφορά είναι η ανεπαίσθητη διαφορά στο sharpness και στο μουαρέ.  Αν δημιουργηθεί ξεχωριστό νήμα θα δημιουργηθεί μπέρδεμα και πολυδιάσπαση αφού ότι γραφτεί θα αφορά κατα 98% και τις δύο.

Αν και όπου κάτι που γράφεται αφορά μόνο την "Ε", διευκρινίζεται. Απο αυτά που έγραψα εγώ, το μόνο που αφορά την "Ε" ειδικά είναι το μουαρέ.
Καταγράφηκε

Δημήτρης Μ.
Nikon D800, D700, D90, D70, Nikkor 24-70 F2.8, 16-35 F4 VR, 18-200 VR, 50 F1.2, 50 F1.8D, 35 F1.8, 16 F2.8 fisheye. Flash SB910, SB800, SB400, SB-R200
Compact digital: Canon D10, Olympus C7070, Nikon 995, Fuji F31fd, Fuji F100fd. Video: GoPro
Αναλογικές. Kodak Retina IIa & Olympus OM system: OM4Ti, OM4, OM1, OM2n & αρκετοί φακοί Zuiko κλπ
Dimitris Pylarinos
*
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 41


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #386 στις: 29 Απρίλιος 2012, 12:29:18 »

Καλημερα σε ολους.
Παρακολουθω με μεγαλη προσοχη ολες τις αξιολογησεις που αφορουν την D800, αφου και εγω εχω μαλλον αποφασισει να αποχωριστω για χαρη της την D700 μου. Υπαρχει ομως ενα ζητημα για το οποιο διαπιστωνω οτι δεν γινεται ιδιαιτερη συζητηση, και αφορα την ποιοτητα των οποιων δειγματων της D800 με RAW conversion μεσω οποιουδηποτε αλλου software πλην του Capture NX. Οι περισσοτεροι στο forum - αλλα και διεθνως - χρησιμοποιουν το LR, αλλα απο την προσωπικη μου αντιληψη η ποιοτητα του RAW conversion μεσω Capture NX ειναι απειρως ανωτερη ειτε σε σχεση με το Aperture το οποιο χρησιμοποιω, ειτε σε σχεση με το conversion της Adobe. Πως λοιπον ειναι δυνατον να αξιολογουμε τις δυνατοτητες της D800 (αλλα και οποιασδηποτε αλλης μηχανης Nikon) χωρις να εξαγουμε το βελτιστο που μπορει αυτη να δωσει, κατι που γινεται μονο μεσω του Capture NX (ή και του View NX)? 
Καταγράφηκε

Nikon D800E, AF-S 14-24 2.8, AF-S 70-200 2.8 VR, AF 50 1.8D, AF 35 2D, AF-S 85 1.8
FUJIFILM X-E1, Fujinon XF 35 1.4, XF 56 1.2
Diol
Συνδρομητής
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 5325


Δεν έχουν όλοι ανάγκη την τέχνη που πληγώνει.


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #387 στις: 29 Απρίλιος 2012, 14:12:56 »

Αν και έχω και μάλιστα αγορασμένο το CaptureNX2, δεν το χρησιμοποιώ αλλα προτιμώ το LR για λόγους ευχρηστίας και παραγωγικότητας. Όντως το CptureNX2 ήταν αισθητά καλύτερο, αλλα και στο LR με κάποιες ρυθμίσεις έφτανα σε πολύ καλά αποτελέσματα.

Ομως πρόσφατα που έκανα μια δουλειά ολόκληρη στο LR4 μπορώ να πω οτι η διαφορά στην ποιότητα εικόνας είναι κάτι παραπάνω απο αισθητή, δηλ η εικόνα του LR4 είναι βελτιωμένη σε σχέση με το LR3, αλλα δεν ξέρω αν πλησιάζει αυτήν του NX2.
Καταγράφηκε

Δημήτρης Μ.
Nikon D800, D700, D90, D70, Nikkor 24-70 F2.8, 16-35 F4 VR, 18-200 VR, 50 F1.2, 50 F1.8D, 35 F1.8, 16 F2.8 fisheye. Flash SB910, SB800, SB400, SB-R200
Compact digital: Canon D10, Olympus C7070, Nikon 995, Fuji F31fd, Fuji F100fd. Video: GoPro
Αναλογικές. Kodak Retina IIa & Olympus OM system: OM4Ti, OM4, OM1, OM2n & αρκετοί φακοί Zuiko κλπ
Dimitris Pylarinos
*
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 41


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #388 στις: 29 Απρίλιος 2012, 23:06:23 »

Δημητρη, ειμαι σχεδον σιγουρος οτι ουτε το LR4 θα πλησιαζει το export του Capture. Απο οτι εχω καταλαβει εχεις προσβαση στην D800, γιατι δεν δοκιμαζεις λοιπον μια συγκριση με την D700 σου και με τα δυο αρχεια exported απο το Capture? ετσι θα φανει η πραγματικη διαφορα και το νοημα της πιθανης αναβαθμισης (τουλαχιστον για εμενα).
Καταγράφηκε

Nikon D800E, AF-S 14-24 2.8, AF-S 70-200 2.8 VR, AF 50 1.8D, AF 35 2D, AF-S 85 1.8
FUJIFILM X-E1, Fujinon XF 35 1.4, XF 56 1.2
Diol
Συνδρομητής
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 5325


Δεν έχουν όλοι ανάγκη την τέχνη που πληγώνει.


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #389 στις: 29 Απρίλιος 2012, 23:43:50 »

Την D800E την επέστρεψα, αλλα ανήκει σε καλό φίλο και αργότερα μπορώ να την έχω πάλι.

Το CaptureNX2 εφαρμόζει αυτόματα τις επιλογές της μηχανής οπότε δεν είναι δίκαιη η σύγκριση αν δεν επεξεργαστώ την εικόνα στο LR4. Δηλ όπως μπαίνει το NEF στο LR είναι σχεδόν τελείως ουδέτερο (άχρωμο και άοσμο). Θα μπορούσα να βγάλω κάποια υποκειμενικά αλλα αξιόλογα συμπεράσματα αν το είχα δουλέψει το NX και το ήξερα καλύτερα. Δηλ συμπεράσματα όχι σε 1-2 σύγκριση, αλλα αίσθηση απο την εμπειρία της χρήσης.
Καταγράφηκε

Δημήτρης Μ.
Nikon D800, D700, D90, D70, Nikkor 24-70 F2.8, 16-35 F4 VR, 18-200 VR, 50 F1.2, 50 F1.8D, 35 F1.8, 16 F2.8 fisheye. Flash SB910, SB800, SB400, SB-R200
Compact digital: Canon D10, Olympus C7070, Nikon 995, Fuji F31fd, Fuji F100fd. Video: GoPro
Αναλογικές. Kodak Retina IIa & Olympus OM system: OM4Ti, OM4, OM1, OM2n & αρκετοί φακοί Zuiko κλπ
Σελίδες: 1 ... 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 ... 57 |   Πάνω
Μεταπήδηση σε: