Εγγραφή | Χάσατε τον κωδικό;

 
Forum
Κάτω

* Πληροφορίες χρήστη Αρχική | Ημερολόγιο | Σύνδεση | Εγγραφή
24 Ιούλιος 2014, 22:22:38

  +  DPGR Virtual Community  

Σελίδες: [1] 2 3 4 5 6 ... 69 |   Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα - Κριτική Καλλιτεχνικής Φωτογραφίας  (Αναγνώστηκε 67378 φορές)
0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Nikiforos
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1907


Προφίλ
« στις: 05 Οκτώβριος 2011, 12:02:49 »


"Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα" ονομάζεται η νέα στήλη Κριτικής - Σχολιασμού
Καλλιτεχνικής Φωτογραφίας.

Ουσιαστικά πρόκειται για αναβίωση - μετεξέλιξη της "Σκύλλας και Χάρυβδης" με τη διαφορά ότι κριτική και σχολιασμό μπορούν να κάνουν όλα ανεξαρτήτως τα μέλη.

Για να επιτύχουμε την ουσία είναι απαραίτητοι κάποιοι απλοί κανόνες.

1. Αναρτάται μόνο μία φωτογραφία σε εβδομαδιαία βάση από κάθε μέλος που το επιθυμεί.
    Όλες οι φωτογραφίες σχολιάζονται και κρίνονται (χωρίς έλεος) ανεξαιρέτως.

2. Η ανάρτηση φωτογραφίας είναι προαιρετική, η κριτική και ο σχολιασμός έχουν χαρακτήρα υποχρεωτικό!

3. Επιτρέπονται οι διαφωνίες, αλλά και τα "μαλλιοτραβήγματα" αφού:
   
   α. Ο εκθέτης αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη για την ανάρτηση σε μια εξειδικευμένη στήλη κριτικής Καλλιτεχνικής Φωτογραφίας, όπου η πιθανότητα να τα "ακούσει άγρια" είναι εξαιρετικά υψηλή.
   β. Ο σχολιαστής αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη και την υποχρέωση να παρουσιάσει και να αναλύσει με κείμενο που θα τεκμηριώνει την άποψή του.
Οπότε ο σχολιασμός - κριτική κάθε φωτογραφίας πρέπει να έχει μέγεθος κειμένου δύο παραγράφων ή αλλιώς 150 λέξεις. Δεν θα πάρει κανείς τη μεζούρα, επαφίεται στη συνέπεια και στην υπευθυνότητα των μελών να τηρηθούν τα παραπάνω, αλλά και τα επόμενα.

4. Δεν υπάρχουν κατηγορίες και κατηγοριοποιήσεις: Όλες οι φωτογραφίες ανήκουν, κατά δήλωση, επιθυμία ή πρόθεση του φωτογράφου - εκθέτη στην ευρύτερη κατηγορία "Καλλιτεχνική Φωτογραφία", για αυτό και αναρτά στο παρόν νήμα.
Και αυτό ως γνωστόν μπορεί και να έχει ένα τίμημα (δυσάρεστο ή ευχάριστο)!

5. Μπορούν (και έχουν την υποχρέωση) οι συμμετέχοντες της στήλης να υπενθυμίζουν ή να κάνουν γνωστό σε νέα μέλη (σε φωτογράφους που κάνουν την πρώτη τους ανάρτηση) τους βασικούς κανόνες της, όπως αυτοί περιγράφονται αναλυτικά εδώ, έτσι ώστε όλοι να αποδέχονται ένα συγκεκριμένο κανονιστικό πλαίσιο λειτουργίας.

6. Αν κάποιος δε συμφωνεί ή νιώθει ότι με οποιοδήποτε τρόπο θίγεται ως φυσικό πρόσωπο ή ως μέλος του dpgr, μπορεί θαυμάσια να μη συμμετέχει (και να αναρτά φωτογραφίες ή να κάνει σχόλια στις στήλες που επιθυμεί ή είναι του γούστου του). Μετά την απομάκρυνση από το ταμείο, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται!

Αν πιστεύετε ότι αυτοί οι 6 κανόνες δεν είναι αρκετοί, ευχαρίστως να τους συμπληρώσω με τις ιδέες και προτάσεις σας (παρακαλώ με pm).

Καλή αρχή και καλή δύναμη.
« Τελευταία τροποποίηση: 03 Ιούνιος 2012, 23:38:42 από Nikiforos » Καταγράφηκε

Αξιολόγηση μηνύματος (12):
Nikiforos
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1907


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #1 στις: 05 Οκτώβριος 2011, 12:03:33 »

Αναρτήσεις εβδομάδας 3 - 9 Οκτωβρίου 2011
Καταγράφηκε

Nikiforos
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1907


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #2 στις: 05 Οκτώβριος 2011, 12:04:09 »

Ας κάνω την αρχή με τη συμμετοχή μου αυτής της εβδομάδας:

Καταγράφηκε

mitsos1
Συνδρομητής
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 503


dimitris apostolos


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #3 στις: 05 Οκτώβριος 2011, 12:59:55 »

γιατι  οχι 5-12 Οκτωβριου? και καλη συνεχεια στο τοπικ, που πιστευω οτι μπορει να εξελιχτει πολυ δημιουργικα, οσο κι αν φαινεται αλλιως, αρκει η βαση των διαφωνιων να ειναι καθαρα φωτογραφικη.

η φωτογραφια σου νικηφορε ειναι φορμαλιστικα αλλά και αισθητικα υπεροχη. αλλα το συναισθημα που επρεπε να ακτινοβολει με την πρωτη ματιά, ερχεται σε δευτερη μοιρα.
χρειαζεται δηλαδη περαιτερω λογικη αναλυση ωστε να φανταστουμε μετα τον πρωτο εντυπωσιασμο, γιατι αυτες οι πετσετες ειναι εκει, γιατι δεν υπαρχουν και πισω απο το τζαμι, ποιους περιμενουν κλπ..
φυσικα υπαρχουν και φωτογραφιες που θελουν πολλες φορες να τις δεις για να τις ''εισπραξεις'' συναισθηματικα. συνηθως δρομου ή τελος παντων φωτογραφιες με πολλα επιμερους στοιχεια.
εδω θα ελεγα δεν αναδεικνυεται ''συγκεκριμενο'' φωτογραφιζομενο, παρα οτι θελει να μας πει κατι ο φωτογραφος. και σιγουρα θελει κατι να μας πει, που αν το πιεσω θα το βρω (ή θα το ακουσω απο καποιον αλλον και θα το δεχτω)
προσωπικα ομως, δεν ζηταω αυτο απο μια φωτογραφια.
θα πω οτι δεν μου μιλαει η ιδια, την θεωρω σαν μια καλη ''σπουδη'' μόνο.
Καταγράφηκε

Αξιολόγηση μηνύματος (1):
Nikiforos
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1907


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #4 στις: 05 Οκτώβριος 2011, 13:03:51 »

γιατι  οχι 5-12 Οκτωβριου? και καλη συνεχεια στο τοπικ, που πιστευω οτι μπορει να εξελιχτει πολυ δημιουργικα, οσο κι αν φαινεται αλλιως, αρκει η βαση των διαφωνιων να ειναι καθαρα φωτογραφικη.

η φωτογραφια σου νικηφορε ειναι φορμαλιστικα αλλά και αισθητικα υπεροχη. αλλα το συναισθημα που επρεπε να ακτινοβολει με την πρωτη ματιά, ερχεται σε δευτερη μοιρα.
χρειαζεται δηλαδη περαιτερω λογικη αναλυση ωστε να φανταστουμε μετα τον πρωτο εντυπωσιασμο, γιατι αυτες οι πετσετες ειναι εκει, γιατι δεν υπαρχουν και πισω απο το τζαμι, ποιους περιμενουν κλπ..
φυσικα υπαρχουν και φωτογραφιες που θελουν πολλες φορες να τις δεις για να τις ''εισπραξεις'' συναισθηματικα. συνηθως δρομου ή τελος παντων φωτογραφιες με πολλα επιμερους στοιχεια.
εδω θα ελεγα δεν αναδεικνυεται ''συγκεκριμενο'' φωτογραφιζομενο, παρα οτι θελει να μας πει κατι ο φωτογραφος. και σιγουρα θελει κατι να μας πει, που αν το πιεσω θα το βρω (ή θα το ακουσω απο καποιον αλλον και θα το δεχτω)
προσωπικα ομως, δεν ζηταω αυτο απο μια φωτογραφια.
θα πω οτι δεν μου μιλαει η ιδια, την θεωρω σαν μια καλη ''σπουδη'' μόνο.


Κάνω μόνο αυτή την επισήμανση, για μία και μοναδική φορά και δε θα την επαναλάβω:

Απολύτως μέσα στο πνεύμα της νέας στήλης το σχόλιο - κριτική του mitsos1 και για αυτό η θετική μου  thumbs up

Πολύ καλή αρχή, λοιπόν.

Περιμένω να δω τα μέλη να συμμετέχουν στη στήλη με αναρτήσεις φωτογραφιών, για την τρέχουσα εβδομάδα (όσοι επιθυμούν να ανεβάσουν φωτογραφία, δεν έχουν παρά να επιλέξουν μία και να κάνουν post).
Kαι φυσικά τα σχόλια και την κριτική τους.

Το έπιασα, για λόγους οικονομίας από Δευτέρα σε Δευτέρα, με το Σαββατοκύριακο διαθέσιμο (και τον περισσότερο ελεύθερο χρόνο όλων μας) για ανακεφαλαιωτική κριτική.
« Τελευταία τροποποίηση: 05 Οκτώβριος 2011, 14:00:37 από Nikiforos » Καταγράφηκε

Johnpap
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1072



Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #5 στις: 05 Οκτώβριος 2011, 15:46:22 »

  Νικηφόρε εύχομαι να πάει καλά αυτή η στήλη της κριτικής και νομίζω ότι θα πάει γιατί ο σχολιασμός είναι ανοιχτός στα μέλη!
  Η φωτογραφία σου Νικηφόρε μου άρεσε πολύ από την πρώτη φορά που την άνοιξα στην γκαλερί σου. Μου άρεσε η αρμονία του κάδρου όπως και οι παλ χρωματικοί τόνοι σε συνάργηση με τον διάχυτο φωτισμό. Περισσότερο όμως την απόλαυσα σκεφτόμενος τα πιτσιρίκια που θα βρίσκονται στο άλλο δωμάτιο και θα μουντζουρώνουν ίσως με  χρωματιστά μολύβια τα μπλοκάκια τους (παρατηρώντας τα παρόμοια πετσετάκια και τα παιδικά αυτοκόλητα από πάνω). Η φωτογραφία σου μου δείχνει ευαισθησία και αγάπη για τα παιδιά. Πολύ καλή για μένα και ίσως εξαιρετική!   thumbs up
Καταγράφηκε

eriinii
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 395



Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #6 στις: 05 Οκτώβριος 2011, 16:05:13 »


θα τολμησω.......
Καταγράφηκε
rudi
Συνδρομητής
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1012



Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #7 στις: 05 Οκτώβριος 2011, 16:11:05 »

εμένα αυτή η φωτογραφία του Nikiforos μου φέρνει στο μυαλό ίδρυμα...με μελαγχολεί κάπως...
όλα στη σειρά..κανόνες
δεν ξέρω άν είναι εικόνα φωτογραφία ή τίποτα απ'αυτά αλλά εμένα με οδηγεί εκεί μέσα ,σε εκείνον τον χώρο και φτιάχνω τις δικές μου ιστορίες..
« Τελευταία τροποποίηση: 06 Οκτώβριος 2011, 09:17:15 από rudi » Καταγράφηκε

I used to think that hippocampus was where hippopotamii study.
Spectacles, testicles, wallet and watch
Novus
Συνδρομητής
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 2100



Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #8 στις: 05 Οκτώβριος 2011, 16:41:42 »


θα τολμησω.......

Η φωτογραφία αυτή θα ήταν απλά μια ακόμα συμπαθητική αποτύπωση ενός, έστω όχι τόσο καθημερινού γεγονότος, άρα μια ακόμα συνηθισμένη καλή εικαστικά καταγραφή, εάν δεν είχε κάτι.

Αυτό το κάτι που μετατρέπει το θέμα σε οπτικό γεγονός, άξιο να ξαφνιάσει για λίγο τον θεατή.

Αυτό προσωπικά το προσδιορίζω στη "μάσκα" που έχει μεταμορφωθεί το πρόσωπο του ενήλικα.

Δεν μου λέει τίποτα το παιδάκι και τα κεράκια, εντάξει είναι μια ρομαντική σκηνή, μέχρι εκεί. Δεν μου λέει τίποτα το ασπρόμαυρο που συνήθως το χρησιμοποιούμε για να "τεντώσουμε" την "φωτογραφικότητα" μιας μέτριας επιλογής.

Όμως αυτή η λεπτομέρεια, αυτή η μεταμόρφωση, καταφέρνει να αναβαθμίσει μια συμπαθητική αλλά τελικά βαρετή εικόνα, κάνοντας τι?

Εισάγοντας στην ουσία μια αντίφαση, το ενδιαφέρον του ενήλικα πάιζει τώρα με την απειλή...

Η αντίφαση είναι η φωτογραφία.
Καταγράφηκε

mitsos1
Συνδρομητής
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 503


dimitris apostolos


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #9 στις: 05 Οκτώβριος 2011, 18:25:56 »

προσπαθεια για καλλιτεχνικη φωτογραφια ναι. καλλιτεχνικη ομως?
φωτογραφια ναι. ''φωτογραφια'' ομως?
τα ναι ειναι αυτονοητα, τα δευτερα που αναφερω εχουν να κανουν με την διαρκεια στον χρονο. που εγω λεω δεν, απ την στιγμη που δεν θα με κρατησει θεματικα(σαν περιεργο, ιδιαιτερο).
ασε που μου θυμιζει momos και χανεις πόντους σαν δευτερος που ερχεσαι  Tongue

εγω σαν πιο κακος δεν θα σε συγχωρεσω. πεταμα τα 2/3 της φωτογραφιας και στο καδρο μεσα μονο τα κεριά και η ''φατσα'' σε α/μ αυστηρα. στο αρχικο κλικ ομως, οχι κροπ και τετοια κολπα..

και μια φωτογραφια απο μενα, που δημιουργει τετοια συγκινηση, που δεν θα μπορεσει ευκολα να βρει καποιος αρνητικα στοιχεια μεσα της. (με το μαλακό ε? Cheesy )
« Τελευταία τροποποίηση: 05 Οκτώβριος 2011, 18:27:31 από mitsos1 » Καταγράφηκε

lolo86
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 805


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #10 στις: 05 Οκτώβριος 2011, 20:09:54 »

 once upon a time there was a wrong message here

message deleted sorry.
« Τελευταία τροποποίηση: 27 Μάιος 2013, 15:18:36 από CSpanos(lolo86 ) » Καταγράφηκε

death and life ... time
DimitrisDelta
Όχι πλέον
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 3578

.


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #11 στις: 05 Οκτώβριος 2011, 23:01:35 »


θα τολμησω.......

Και πολύ καλά θα κάνεις.Ο τολμών κερδίζει.

Για να αποδομήσουμε λίγο τις ενδόμυχες σκέψεις σου.

Εντύπωση πρώτη: Τετράγωνο κάδρο. Εκ των υστέρων. Ένα αυστηρό στοιχείο φόρμας. Γιατί το διάλεξες? Σου ταχτοποιούσε καλύτερα τα στοιχεία του κάδρου? 

Εντύπωση δεύτερη: Κεριά με παιδί. Όπως λέει νωρίτερα ο Γιώργος, κλισέ.

Εντύπωση τρίτη: Ο "περίεργος" δεύτερος άνθρωπος. Έχεις ήδη δύο θεματικά στοιχεία στη φωτογραφία σου. Επομένως, με καλείς να τα συνδέσω. Συνδέονται όμως? Και απο ποιό μονοπάτι με καθοδηγείς να το κάνω? Του απρόοπτου? Του αντισυμβατικού?

Εντύπωση τέταρτη: Σκοτάδι. Άλλο ένα δυνατό στοιχείο φόρμας.

Και τελικά τι έχουμε?
Έχουμε πολλά, Ειρήνη. Πολύ πληροφορία, πολύ φόρμα, ετερόκλητα στοιχεία, συγκεχυμένες πληροφορίες. Και μια μυστηριακή αίσθηση που δεν καθοδηγείται.

Η φωτογραφία σύμφωνα με τα δικά μου δεδομένα οφείλει να είναι απλή. Τούτη εδώ δεν είναι. Κινείται μεταξύ της περιγραφής και του υπονοούμενου. Τελικά όμως, δεν ισορροπεί κάπου.
Καταγράφηκε

eriinii
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 395



Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #12 στις: 05 Οκτώβριος 2011, 23:07:11 »


θα τολμησω.......

Η φωτογραφία αυτή θα ήταν απλά μια ακόμα συμπαθητική αποτύπωση ενός, έστω όχι τόσο καθημερινού γεγονότος, άρα μια ακόμα συνηθισμένη καλή εικαστικά καταγραφή, εάν δεν είχε κάτι.

Αυτό το κάτι που μετατρέπει το θέμα σε οπτικό γεγονός, άξιο να ξαφνιάσει για λίγο τον θεατή.

Αυτό προσωπικά το προσδιορίζω στη "μάσκα" που έχει μεταμορφωθεί το πρόσωπο του ενήλικα.

Δεν μου λέει τίποτα το παιδάκι και τα κεράκια, εντάξει είναι μια ρομαντική σκηνή, μέχρι εκεί. Δεν μου λέει τίποτα το ασπρόμαυρο που συνήθως το χρησιμοποιούμε για να "τεντώσουμε" την "φωτογραφικότητα" μιας μέτριας επιλογής.

Όμως αυτή η λεπτομέρεια, αυτή η μεταμόρφωση, καταφέρνει να αναβαθμίσει μια συμπαθητική αλλά τελικά βαρετή εικόνα, κάνοντας τι?

Εισάγοντας στην ουσία μια αντίφαση, το ενδιαφέρον του ενήλικα πάιζει τώρα με την απειλή...

Η αντίφαση είναι η φωτογραφία.

Η σκοτεινη μορφη μοιαζει να επιβλεπει την σκηνη, εν αγνοια το κοριτσιου.Βασικη συνταγη για λιγο τρομο, ειναι η αγνοια του κινδυνου που εχει το θυμα.
Μεχρι εδω καλα.
Φωτογραφικα ομως..?
Το μεγαλυτερο μερος της φωτογραφιας...νεροβραστο. Συνηθισμενα πραγματα...γαληνη,κερακια,παιδικη αθωοτητα,ταξη... Σιγουρα πολυ σημαντικα στοιχεια, για να μπορεσει  να αναδειχτει η "απειλητικη" φιγουρα ως αντιθεση.Ομως τα στοιχεια αυτα,δεν αποδωθηκαν με τον καλυτερο τροπο κι ετσι "χανω" το μισο θεμα...
Μεγαλυτερο λαθος, θεωρω το χερι του ενηλικα(διπλα στα κερια),το οποιο επρεπε να αφαιρεθει,γιατι αν το προσεξεις,δυστυχως σε επαναφερει στην νεροβραστη πραγματικοτητα της ληψης.Το χερι ,κραταει και κλειδια.Δεν υπαρχει πια απειλη. Υπαρχει οικειοτητα.Κι εδω χαλανε ολα...χανω και το υπολοιπο μισο.Αρα κατα τη δικια μου εκτιμηση ,κι επειτα απο την δικια σας αναγνωση,δεν εχω φωτογραφια...νομιζω,ειστε πολυ επιεικεις και σας ευχαριστω πολυ.
Ομως η ουσια ειναι οτι παντα με βοηθατε αφανταστα στο "ξεμπερδεμα..." Undecided
                                  χαιρετάω χαιρετάω χαιρετάω
Υ.γ.Δημητρη,το σχολιο γραφτηκε πριν διαβασω το δικο σου...
« Τελευταία τροποποίηση: 05 Οκτώβριος 2011, 23:34:43 από eriinii » Καταγράφηκε
path_rider
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 866


I'm just another sad guest, οn this dark earth


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #13 στις: 05 Οκτώβριος 2011, 23:48:13 »

Επιλέγω να θέσω στα δόντια σας αυτήν μου την φωτογραφία. Είναι για μένα μια άλλη προσέγγιση που δοκιμάζω



ΥΓ δεν μου αρέσουν οι διπλό-αναρτήσεις αλλά αυτή είναι ειδική περίπτωση συγχωρείστε με
ΥΓ 2 θα επανέλθω να σχολιάσω λίγο αργότερα

Edit: Νικηφόρε μπράβο για το νήμα!!!
Καταγράφηκε

si non, facta tonsor
Nikiforos
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1907


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #14 στις: 06 Οκτώβριος 2011, 00:18:27 »





Έχουμε μάθει ή τουλάχιστον έτσι πιστεύουν πάρα πολλοί, ότι η έντονη φόρμα είναι ένα εφεύρημα του φωτογράφου και στηρίζεται αποκλειστικά στη γεωμετρία, στα μαθηματικά κλπ κλπ. Ευθείες, γραμμές, όγκοι, γενικότερη αυστηρή τακτοποίηση του κάδρου κοκ θεωρούνται, από μια μεγάλη μερίδα, σαν κάτι που πρέπει να αποφεύγεται ή και, στην χειρότερη περίπτωση, κάτι που αποτελεί ένα ψευδό - τέχνασμα του φωτογράφου που προσπαθεί με μάλλον φθηνά κόλπα να δώσει ειδικό βάρος στο πόνημά του.
Όμως το άλλο άκρο, το σπάσιμο της έντονης, μαθηματική, φόρμας, είναι εξίσου, αν όχι περισσότερο, αυστηρή φόρμα, καθώς εδώ το έντονο φλουτάρισμα, η κίνηση που αποδίδεται με "κίνηση" ολόκληρου του κάδρου, η σύγχυση που προκαλεί η "ρευστότητα" των στέρεων όγκων και των γραμμών στο οπτικό νεύρο, αλλά και η επιπλέον ένταση που επιφέρει μια τόσο δυναμική σύνθεση, είναι βέβαιο ότι κυριαρχούν με έναν τρόπο απόλυτο.
Σε μια άλλη συζήτηση θα λέγαμε ότι αυτή η επιλογή έχει "πολύ φωτογράφο" (?) μέσα της (στο τελικό αποτέλεσμα), αλλά αυτό είναι κάτι που εμένα, όχι μόνο δεν με πειράζει, αλλά το επιδιώκω κιόλας στις δικές μου φωτογραφίες.

Η φόρμα λοιπόν, η κάθε φόρμα, πρέπει να εξυπηρετεί το αποτέλεσμα ή για να το πω διαφορετικά, είτε σπάζοντας και ανατρέποντας τους κανόνες, είτε ακολουθώντας πιστά τις πεπατημένες, οφείλει να τιθασεύεται και προσαρμόζεται στο όλο και το επιμέρους (θέμα, περιεχόμενο, κάδρο κλπ), έτσι ώστε το τελικό αποτέλεσμα, πρώτα απ' όλα να στέκει και στη συνέχεια να δούμε αν μπορεί να κάνει και κάτι παραπάνω (υπέρβαση).

Στη φωτογραφία σου δεν το βλέπω αυτό. Βλέπω όμως κάποιον που σχεδόν ξέρει τι θέλει να κάνει: Λίγο η θέση του υποκειμένου, λίγο το υπερβολικό άσπρο της σανίδας, και η λευκή γραμμή κάτω δεξιά δεν παίζει τόσο ισχυρό ρόλο (αν και σωστά την έβαλες), δεν επιτρέπουν το μάτι να πιαστεί και δημιουργήσει το σημείο ισορροπίας και σταθερότητας (να βρει δηλαδή το κλειδί ανάγνωσης) και να αποφύγει το συνεχές στροβίλισμα. Νομίζω, αν αυτή η φωτογραφία είναι προπομπός κάποιου πράγματος που δουλεύεις, ότι αργά η γρήγορα, η προσπάθεια θα αρχίσει να σου αποδίδει καρπούς.
« Τελευταία τροποποίηση: 06 Οκτώβριος 2011, 00:23:41 από Nikiforos » Καταγράφηκε

Αξιολόγηση μηνύματος (1):
Σελίδες: [1] 2 3 4 5 6 ... 69 |   Πάνω
Μεταπήδηση σε: