Εγγραφή | Χάσατε τον κωδικό;

 
Forum
Κάτω

* Πληροφορίες χρήστη Αρχική | Ημερολόγιο | Σύνδεση | Εγγραφή
30 Οκτώβριος 2014, 21:00:49

  +  DPGR Virtual Community  
| | | | |-Διαγωνισμοί DPGR (Συντονιστές: Dr_Michael, noe)

Σελίδες: [1] 2 3 4 5 6 7 |   Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Διαγωνισμός: «Περιβαλλοντικά πορτρέτα»  (Αναγνώστηκε 38105 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
anef
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 551



Προφίλ WWW
« στις: 27 Ιανουάριος 2011, 17:51:01 »

Περιβαλλοντικά πορτρέτα



Michal Chelbin

Μια παλιά και αρκετά διαδεδομένη σύμβαση της φωτογραφίας πορτρέτου είναι πως μέσα από την απεικόνιση του προσώπου η φωτογραφία οφείλει να μας βοηθήσει να μάθουμε κάτι σημαντικό για αυτό το πρόσωπο. Θα μας αποκαλύψει υποτίθεται κάτι από την προσωπικότητά του, τον χαρακτήρα και τον ψυχισμό του. Η άποψη αυτή, επηρεασμένη από την παρωχημένη παράδοση του φυσιογνωμισμού, σήμερα αντιμετωπίζεται από πολλούς με καχυποψία ή και εχθρότητα – η φωτογραφία δεν μπορεί να πει την αλήθεια, τουλάχιστον όχι μόνο μέσα από μια απλή απεικόνιση ενός προσώπου. Ίσως αυτή την καχυποψία ήρθε να μετριάσει η πρακτική του περιβαλλοντικού πορτρέτου. Ένα πρόσωπο φωτογραφίζεται στο περιβάλλον του, συχνά σε ένα ιδιαίτερα οικείο πλαίσιο, όπως το σπίτι του, το εργασιακό του περιβάλλον ή ευρύτερα η πόλη του. Με αυτόν τον τρόπο οι πληροφορίες που μεταφέρει το πλαίσιο μας βοηθούν να κατανοήσουμε το πρόσωπο που απεικονίζεται μέσα από τα συμφραζόμενά του. Ένας μάγειρας στο φωτογραφικό έργο του August Sander φωτογραφίζεται μέσα στο μαγειρείο του, μια τσιγγάνικη οικογένεια αποτυπώνεται από το φακό του Koudelka μέσα στο σπίτι της.

  Joakim Eskildsen      Zwelethu Mthethwa 

Σήμερα ωστόσο, καθώς όλο και περισσότερο καθίσταται προβληματική η έννοια της αλήθειας και αναγνωρίζεται η ρευστότητα της ανθρώπινης προσωπικότητας, οι νέοι φωτογράφοι προσπαθούν πολλές φορές να αποσυνδέσουν το περιβαλλοντικό πορτρέτο από την απαίτηση να μας δώσει αληθείς πληροφορίες για το συγκεκριμένο άτομο που απεικονίζεται σε αυτό. Περισσότερο ίσως διακρίνουμε την παράλληλη τάση η φωτογραφία περιβαλλοντικού πορτρέτου να συνδέει με άλλους, πιο περίπλοκους τρόπους το εικονιζόμενο πρόσωπο με το περιβάλλον του: ίσως δεν κατοικεί εκεί, ίσως δεν είναι το σπίτι του, ωστόσο το συγκεκριμένο περιβάλλον σε διάδραση με το συγκεκριμένο πρόσωπο μας δίνουν μια κάποια νοηματική και αισθητική ενότητα – δένουν μαζί σε ένα συνεκτικό φωτογραφικά σύνολο.

  Mark Steinmetz      Paul D'Amato

Αν δεν πρόκειται για ντοκουμέντο, ή για μια καταγραφή με κοινωνιολογικές προθέσεις, ίσως να μη μας ενδιαφέρει ποιο είναι αυτό το πρόσωπο, γιατί είναι φωτογραφημένο εκεί, αρκεί να μας παρακινεί να φτιάξουμε δικές μας ιστορίες και αφηγήσεις. Από την άλλη, για πολλούς φωτογράφους και θεατές, παραμένει σημαντική αυτή η πληροφορία, η οποία αναζητείται είτε μέσα στην ίδια την εικόνα, είτε έξω από αυτήν, στη λεζάντα ή το κείμενο που τη συνοδεύει. Όπως και να έχει, το περιβαλλοντικό πορτρέτο έχει σήμερα, στη σύγχρονη φωτογραφία μια σημαντικότατη θέση, εξοβελίζοντας πολλές φορές το συμβατικό στουντιακό πορτρέτο που σήμερα δυσκολεύεται να προβάλλει ιδιαίτερες καλλιτεχνικές αξιώσεις.

ΤΙ ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Στο διαγωνισμό σας ζητείται να φωτογραφίσετε ανθρώπους μέσα στο γενικώς εννοούμενο περιβάλλον τους. Μπορεί να είναι πράγματι το περιβάλλον όπου κατοικούν ή εργάζονται, μπορεί ωστόσο απλώς να είναι περαστικοί, να τους έχετε εσείς τοποθετήσει στο περιβάλλον της επιλογής σας, ή να έχουν εκείνοι διαλέξει που θα φωτογραφηθούν. Σε κάθε περίπτωση πάντως θα πρέπει η όποια επιλογή να δικαιώνεται με φωτογραφικά κριτήρια. Δεν μας ενδιαφέρει τόσο μια ντοκουμενταρίστικη τεκμηρίωση, που άλλωστε δεν είναι δυνατή μέσα από μία μόνο φωτογραφία, αλλά η παραγωγή μιας δυνατής εικόνας που να μπορεί να σταθεί ως μονάδα. Θα θέλαμε να σας επιστήσουμε την προσοχή στα εξής:

Φροντίστε το περιβάλλον να βοηθάει στην ανάγνωση του προσώπου που φωτογραφίζετε. Αν σας ενδιαφέρει η άμεση σύνδεση μεταξύ τους προβάλετε στοιχεία του περιβάλλοντος χώρου που μπορούν να βοηθήσουν στη σύνδεση αυτή. Μη γίνετε όμως φλύαροι ή πολύ προφανείς στις συνδέσεις σας. Αφήστε τα πράγματα να υπονοούνται.

Η περιβαλλοντική φωτογραφία δεν είναι ούτε καθαρή φωτογραφία πορτρέτου, ούτε φυσικά φωτογραφία τοπίου, ωστόσο δανείζεται και αξιοποιεί στοιχεία και από τις δύο παραδόσεις. Η επιτροπή θα θέλει να δει πόσο δεξιοτεχνικά χειρίζεστε τη γλώσσα και των δύο αυτών φωτογραφικών εφαρμογών.

Αποφύγετε την φευγαλέα καταγραφή ατόμων στο δρόμο. Μας ενδιαφέρει να φαίνεται στη φωτογραφία η επαφή του φωτογράφου με το "μοντέλο" του. Γνωρίστε τους ανθρώπους που φωτογραφίζετε, έστω και ελάχιστα.

Είτε φωτογραφίζετε κάποιον εν ώρα δουλειάς, είτε κάνετε ένα πιο στατικό, μετωπικό πορτρέτο, προσπαθήστε να αξιοποιήσετε όσο καλύτερα μπορείτε τις συνθήκες που σας δίνει ο περιβάλλων χώρος (φωτισμός, δυνατότητες σύνθεσης, άλλα άτομα, ενδιαφέροντα στοιχεία του χώρου κλπ). Προσπαθήστε να ελέγξετε το αποτέλεσμα όσο καλύτερα μπορείτε.

ΤΑ ΕΠΑΘΛΑ

1. Ο πρώτος νικητής κερδίζει μια SONY α55 + 18-55 KIT + μια κάρτα μνήμης 4 GB SD + μια θήκη LCSSC 20, συνολικής αξίας 850 ευρώ και προσφορά του Γαλαίου.

2. Ο δεύτερος νικητής κερδίζει ένα Photobook 40 σελίδων διάστασης 30Χ30, αξίας 140 ευρώ προσφορά από το Photobook.gr

3. Ο τρίτος νικητής κερδίζει ένα Photobook 40 σελίδων διάστασης 30Χ30, αξίας 140 ευρώ προσφορά από το Photobook.gr

Μετά το πέρας του διαγωνισμού οι 10 πρώτες συμμετοχές, αποκτούν θέση στο Σαλόνι του DPGR (γκαλερί με Βραβευμένες φωτογραφίες) και ως εκ τούτου, οι φωτογράφοι καλούνται να τις ανεβάσουν σε ανάλυση (περίπου) 1600Χ1200.

Ο διαγωνισμός ξεκινά σήμερα Πέμπτη 27 Ιανουαρίου  2011 και η τελευταία ημέρα υποβολής συμμετοχών είναι η Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011.

Όλες οι υποβληθείσες φωτογραφίες θα βαθμολογηθούν από τριμελή επιτροπή που αποτελείται από τους , Ανδρέα Τσονίδη anef, Θοδωρή Μάρκου thicktheo και William Faithful William Tell  με ίσο ποσοστό βαρύτητας ο καθένας.

Τα αποτελέσματα θα δημοσιευθούν στo www.dpgr.gr τη Δευτέρα 11 Απριλίου 2011.


ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Κάθε φορά με το εισαγωγικό κείμενο προτρέπουμε τους συμμετέχοντες να μην χρησιμοποιήσουν παλιές και γνωστές φωτογραφίες, καθώς ο διαγωνισμός και κάθε διαγωνισμός, αποκτά μεγαλύτερο ενδιαφέρον για όλους, θεατές, κριτές και κυρίως κρινόμενους αν αποτελέσει το έναυσμα για μια γόνιμη φωτογραφική αναζήτηση και δημιουργία νέου έργου.

Κάθε μέλος του dpgr μπορεί να συμμετάσχει με μία μόνο νέα - τραβηγμένη μετά τις 27/01/2011 - και φυσικά αδημοσίευτη φωτογραφία.

Οι συμμετέχοντες με ψηφιακές φωτογραφίες είναι υποχρεωμένοι να διατηρούν αναλλοίωτα τα στοιχεία exif από τα οποία θα διαπιστώνεται η ημερομηνία δημιουργίας και παράλληλα υποχρεούνται να μην έχουν δημοσιεύσει την φωτογραφία σε οποιοδήποτε μέσο, έντυπο ή ηλεκτρονικό πριν την υποβολή της στον διαγωνισμό.
Για τους συμμετέχοντες με αναλογικές φωτογραφίες, ισχύει επίσης η υποχρέωση για νέα φωτογραφία αλλά όπως είναι φυσικό αυτό μπορεί να ελεγχεί μόνο, και εν μέρει, μέσω του όρου περί μη προγενέστερης δημοσίευσης.

Συμμετοχές που θα αποδειχθούν ότι δεν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις (ακόμη και εκ των υστέρων) θα ακυρώνονται και το μέλος θα χάνει το δικαίωμα νέας υποβολής.


Ειδικά για τις νικητήριες φωτογραφίες, θα γίνει πριν την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, λεπτομερής έλεγχος και όσες αποδειχθεί ότι δεν πληρούν τους όρους συμμετοχής, θα ακυρώνονται και τη θέση τους θα καταλαμβάνουν οι επόμενες.

Είναι υποχρεωτική η ανάρτηση της συμμετοχής να συνοδεύεται με την εγγραφή και αποστολή του ονοματεπώνυμου του μέλους, μέσω της σχετικής φόρμας. Η φόρμα πρέπει να συμπληρώνεται υποχρεωτικά προ της αποστολής, αλλιώς η συμμετοχή δεν θα θεωρείται έγκυρη. Διευκρινιστικά αναφέρουμε πως το ονοματεπώνυμο δεν αναιρεί την επιθυμητή για ορισμένους ανωνυμία του διαδικτύου. Το όνομα είναι γνωστό μόνο στη Διαχειριστική Ομάδα. Δεν έχουν πρόσβαση σε αυτό ούτε οι Συντονιστές, ούτε η Καλλιτεχνική Ομάδα και εννοείται το ίδιο και για την ομάδα των κριτών.

Το μέγεθος των φωτογραφιών που υποβάλλονται δεν πρέπει να ξεπερνάει τα 400ΚΒ. Επιπλέον θα πρέπει η μέγιστη πλευρά να είναι μεγαλύτερη από 500 pixels και μικρότερη από 900 pixels διαφορετικά η συμμετοχή θα θεωρείται άκυρη.
Σκαναρισμένες φωτογραφίες επιτρέπονται. Οι συμμετέχοντες μπορούν να αλλάζουν και να τροποποιούν την συμμετοχή τους όσες φορές και όποτε θέλουν μέχρι τη λήξη του διαγωνισμού.(31/03/2011)

Ο/Η φωτογράφος θα πρέπει να έχει τα πνευματικά δικαιώματα της φωτογραφίας που θα υποβάλει (κοινώς να είναι δικιά του/της). Για την παραλαβή του δώρου θα πρέπει να παρευρεθεί ο ίδιος ο νικητής και να επιδειχθεί η ταυτότητα του πρωτεύσαντος, όπως και η αρχική φωτογραφία στο πλήρες μέγεθός της. Σε περίπτωση σκαναρίσματος ο νικητής θα πρέπει να επιδείξει την φωτογραφία σκαναρισμένη σε τουλάχιστον 200dpi. Το ίδιο ισχύει και για το δεύτερο και τρίτο νικητή.

Τα μέλη της διαχειριστικής συντονιστικής και καλλιτεχνικής ομάδας του dpgr μπορούν να διαγωνιστούν (με εξαίρεση τα μέλη της τρέχουσας κριτικής επιτροπής), δεν δικαιούνται όμως επάθλων. Σε περίπτωση κατάκτησης κάποιας-κάποιων εκ των θέσεων βράβευσης το αναλογούν βραβείο θα διατίθεται σύμφωνα με τις επίκαιρες ανάγκες του site, και εφ' όσον δεν υπάρχουν τέτοιες θα γίνεται μετακύλιση αντίστοιχα στους αμέσως επόμενους συνδρομητές ή μέλη στη βαθμολογική κατάταξη.

Οι διοργανωτές έχουν το δικαίωμα να τροποποιήσουν τους όρους και τις ημερομηνίες του διαγωνισμού, να τον αναβάλλουν ή ακόμα και να τον ματαιώσουν εάν οι συμμετοχές δεν θεωρηθούν επαρκείς ή το επίπεδό τους δεν κριθεί ικανοποιητικό. Μετά το πέρας 3 μηνών από τη λήξη του διαγωνισμού διαγράφονται όλες οι συμμετοχές εκτός από τις 21 πρώτες.

Σημειώνεται πως η συμμετοχή δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τα κοινώς αποδεκτά ήθη και την ελληνική νομοθεσία κι έτσι η Κριτική Επιτροπή και οι Διαχειριστές διατηρούν το δικαίωμα της διαγραφής μιας τέτοιας φωτογραφίας και την ακύρωση της συμμετοχής.
Συμμετοχές που δεν πληρούν όλα τα ανωτέρω κριτήρια δεν θα γίνονται δεκτές.

Μην ξεχνάτε ότι πρόκειται για φωτογραφικό διαγωνισμό με συγκεκριμένους όρους και περιορισμούς. Όπως εύκολα γίνεται αντιληπτό δεν κρίνεται ο φωτογράφος, ούτε το συνολικό του έργο, αλλά η συγκεκριμένη φωτογραφία που επέλεξε ως συμμετοχή του στο διαγωνισμό του dpgr, σε άμεση σχέση και συνάρτηση με ένα σώμα φωτογραφιών (όλων των διαγωνιζόμενων φωτογράφων που έστειλαν φωτογραφία - συμμετοχή).

Επιτρέπεται η ελαφρά επεξεργασία στον τομέα της φωτεινότητας, του κοντράστ, η μετατροπή έγχρωμης φωτογραφίας σε ασπρόμαυρη, η κατάτμηση (crop) της πρωτότυπης, η ύπαρξη απλών πλαισίων γύρω από το κάδρο και όλες γενικά οι επεμβάσεις που μπορούν κατ' αντιστοιχία να γίνουν και στον σκοτεινό θάλαμο. Δεν επιτρέπεται το μοντάζ (σύνθεση), η προσθήκη ψηφιακής κορνίζας και υπογραφής (watermark), η αφαίρεση στοιχείων της εικόνας και ο μερικός αποχρωματισμός (τμήματος ή στοιχείου) της εικόνας. Σε γενικές γραμμές δεν θα πρέπει οι συμμετοχές να κινούνται οριακά στην επεξεργασία. Το είδος και ποσοστό της επεξεργασίας δεν μπορεί να μετρηθεί με τη μεζούρα, οπότε το σημαντικό είναι απλά να μην γίνονται υπερβολές. Η επεξεργασία δηλαδή δεν θα πρέπει να είναι υπερβολική ή προκλητική. Για κάποιον που δεν γνωρίζει τα όρια και τις δυνατότητες του σκοτεινού θαλάμου καλύτερα να αποφεύγει ό,τι μπορεί. Η καλή φωτογραφία ΔΕΝ χρειάζεται στολίδια  - οι πολλές επεμβάσεις που «ζητάει» μια φωτογραφία, τις συντριπτικά περισσότερες φορές είναι σημάδι της αδυναμίας της. Σε κάθε περίπτωση πάντως, ας θυμόμαστε πως όσο περισσότερη η κάθε είδους επέμβαση, τόσο περισσότερο φλερτάρουμε το όριο μηδενισμού λόγω επεξεργασίας.

Δεν επιτρέπεται να ζητείται είτε κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού, είτε μετά τη λήξη του, από την κριτική επιτροπή να αιτιολογήσει τις όποιες απορρίψεις συμμετοχών.
Με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού δεν επιτρέπεται καμία μομφή, παρατήρηση, και αμφισβήτηση των αποτελεσμάτων, της κριτικής επιτροπής, των όρων και του θεσμού. Η συμμετοχή αυτόματα σημαίνει την πλήρη αποδοχή των όρων, των αποτελεσμάτων και της κριτικής επιτροπής. Δεν θα γίνει ανεκτή καμία παρέμβαση για την έκβαση των αποτελεσμάτων. Σε κάθε άλλη περίπτωση, θα γίνεται άμεσος και χωρίς ειδοποιήσεις αποκλεισμός του μέλους. Όσοι διαφωνείτε με τους όρους, την κριτική επιτροπή, και τη διενέργεια του θεσμού, παρακαλούμε μην συμμετάσχετε!

Και μη ξεχνάτε ότι το πνεύμα των διαγωνισμών του dpgr προσδιορίζεται κυρίως στο φωτογραφικό ταξίδι του και όχι τόσο στο αποτέλεσμα και στην απόκτηση ενός ακόμη καταναλωτικού αγαθού. Χαρείτε λοιπόν τη συμμετοχή σας για την οποία σας ευχαριστούμε και σας ευχόμαστε καλή επιτυχία!

« Τελευταία τροποποίηση: 28 Μάρτιος 2011, 10:48:45 από Dr_Michael » Καταγράφηκε

Αξιολόγηση μηνύματος (16):
Ηλίας
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 944



Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #1 στις: 27 Ιανουάριος 2011, 18:09:45 »

 thumbs up thumbs up thumbs up προσκυνώ

Εξαιρετικά ενδιαφέρον διαγωνισμός.
Μάλιστα τον τελευταίο καιρό θέλω πολύ να ασχοληθώ με το συγκεκριμένο είδος. Ευκαιρία για δουλειά και πειραματισμούς.

Ευχαριστούμε το team και ιδιαίτερά τον anef για το όμορφο εισαγωγικό κείμενο(ποιός άλλος θα μπορούσε να παρουσιάσει αυτό το θέμα Grin).
Καταγράφηκε

" Βλέπεις καθαρά μόνο μέσα από την καρδιά σου. Τα ουσιαστικά πράγματα είναι αόρατα στο μάτι"
Antoine de Saint-Exupery

"Το ανοιχτό μάτι στο σκόπευτρο της μηχανής είναι για να κοιτάζει έξω, το κλειστό μάτι για να κοιτά στο εσωτερικό μας."
Henri Cartier-Bresson

"Αυτή ήταν η μέθοδος διδασκαλίας μου. Η προσκόλληση στο αισθητικό γεγονός που δεν χρειάζεται να προσδιοριστεί. Είναι κάτι τόσο προφανές, τόσο άμεσο, τόσο ακαθόριστο, όσο η αγάπη, το νερό, η γεύση των φρούτων."
Jorge Luis Borges

Εξοπλισμός: pentax k-x | 18-55mm f/3.5-5.6 AL | 50-200mm f/4-5.6 ED | 50mm f/1.4 FA || panasonic lumix lx5
Ηλίας
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 944



Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #2 στις: 27 Ιανουάριος 2011, 23:52:51 »

Παράθεση
Κάθε μέλος του dpgr μπορεί να συμμετάσχει με μία μόνο νέα - τραβηγμένη μετά τις 27/01/2011 - και φυσικά αδημοσίευτη φωτογραφία.

Χωρίς να ζητάω συζητήσεις επι συζητήσεων αλλά μόνο μια διευκρίνιση.

Σε τι βοηθάει το αδημοσίευτη;
Είναι πολύ πιθανόν κάποιος που βγάζει καλές φωτογραφίες να μην έχει την ικανότητα της αυτοκριτικής...
Ο μόνος λόγος ο οποίος αντιλαμβάνομαι είναι για το πιο ανεπηρέαστο των σχολιαστών...
Καταγράφηκε

" Βλέπεις καθαρά μόνο μέσα από την καρδιά σου. Τα ουσιαστικά πράγματα είναι αόρατα στο μάτι"
Antoine de Saint-Exupery

"Το ανοιχτό μάτι στο σκόπευτρο της μηχανής είναι για να κοιτάζει έξω, το κλειστό μάτι για να κοιτά στο εσωτερικό μας."
Henri Cartier-Bresson

"Αυτή ήταν η μέθοδος διδασκαλίας μου. Η προσκόλληση στο αισθητικό γεγονός που δεν χρειάζεται να προσδιοριστεί. Είναι κάτι τόσο προφανές, τόσο άμεσο, τόσο ακαθόριστο, όσο η αγάπη, το νερό, η γεύση των φρούτων."
Jorge Luis Borges

Εξοπλισμός: pentax k-x | 18-55mm f/3.5-5.6 AL | 50-200mm f/4-5.6 ED | 50mm f/1.4 FA || panasonic lumix lx5
Ζήσης Καρδιανός
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: leet



Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #3 στις: 28 Ιανουάριος 2011, 00:20:56 »


Χωρίς να ζητάω συζητήσεις επι συζητήσεων αλλά μόνο μια διευκρίνιση.

Σε τι βοηθάει το αδημοσίευτη;
Είναι πολύ πιθανόν κάποιος που βγάζει καλές φωτογραφίες να μην έχει την ικανότητα της αυτοκριτικής...
Ο μόνος λόγος ο οποίος αντιλαμβάνομαι είναι για το πιο ανεπηρέαστο των σχολιαστών...


Εκτός των άλλων είναι ο μόνος τρόπος για να διασφαλιστεί μερικώς, ότι οι φιλμάτες είναι νέες φωτογραφίες. Διαφορετικά θα έπρεπε να τις αποκλείσουμε ή να μην επιμένουμε σε νέα δουλειά.
Καταγράφηκε

papageord
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 84


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #4 στις: 29 Ιανουάριος 2011, 17:34:45 »

"Κάθε μέλος του dpgr μπορεί να συμμετάσχει με μία μόνο νέα - τραβηγμένη μετά τις 27/01/2011  "

Οσον αφορα τις φιλματες φωτο, αυτο πως μπορει να ελεγχθει ?
Αν δεν μπορει, καλυτερα να αποσυρετε τον παραπανω ορο.

Γιατι το να παραποιησεις ενα jpeg ειναι το ιδιο ευκολο (και ατιμο φυσικα)
με το να σκαναρεις μια παλια τραβιγμενη φωτογραφια...
Οπως επισης και το να εκτυπωσεις μια ψηφιακη, και υστερα να την σκαναρεις.
Παραθυρακια υπαρχουν αρκετα, και στρεφονται εναντια σε οσους θελουν να υπακουουν
καποιους ορους και να τα εχουν καλα με τον εαυτο τους.


Επισης προσωπικη μου αποψη παντα, ειναι οτι καλως ενας διαγωνισμος φωτογραφιας λειτουργει σαν ασκηση, και σαν προκληση, για την αναζητηση του ζητουμενου θεματος, αλλα κυριως ειναι κριτικη, και επιβραβευση για μια εικονα, η οποια αιχμαλωτιστηκε, σε παρελθοντα χρονο, και δεν ειχε την ευκαιρια να παρουσιαστει σε ματια ειδικων και μη.

Ευχαριστω για τον χρονο σας.

Καταγράφηκε
jazzman
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 210


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #5 στις: 30 Ιανουάριος 2011, 11:27:46 »

Πολύ ωραίος διαγωνισμός παιδιά να μια ευκαιρία να βάλουμε όλοι την φαντασία  και την δημιουργικότητά μας να δουλέψει.Καλή επιτυχία σε όλους
Καταγράφηκε
anef
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 551



Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #6 στις: 30 Ιανουάριος 2011, 11:46:28 »

"Κάθε μέλος του dpgr μπορεί να συμμετάσχει με μία μόνο νέα - τραβηγμένη μετά τις 27/01/2011  "

Οσον αφορα τις φιλματες φωτο, αυτο πως μπορει να ελεγχθει ?
Αν δεν μπορει, καλυτερα να αποσυρετε τον παραπανω ορο.

Γιατι το να παραποιησεις ενα jpeg ειναι το ιδιο ευκολο (και ατιμο φυσικα)
με το να σκαναρεις μια παλια τραβιγμενη φωτογραφια...
Οπως επισης και το να εκτυπωσεις μια ψηφιακη, και υστερα να την σκαναρεις.
Παραθυρακια υπαρχουν αρκετα, και στρεφονται εναντια σε οσους θελουν να υπακουουν
καποιους ορους και να τα εχουν καλα με τον εαυτο τους.


Επισης προσωπικη μου αποψη παντα, ειναι οτι καλως ενας διαγωνισμος φωτογραφιας λειτουργει σαν ασκηση, και σαν προκληση, για την αναζητηση του ζητουμενου θεματος, αλλα κυριως ειναι κριτικη, και επιβραβευση για μια εικονα, η οποια αιχμαλωτιστηκε, σε παρελθοντα χρονο, και δεν ειχε την ευκαιρια να παρουσιαστει σε ματια ειδικων και μη.

Ευχαριστω για τον χρονο σας.



Τα exif data μιας ψηφιακής φωτογραφίας μπορούν όντως να τροποποιηθούν, και βέβαια μια αναλογική φωτογραφία είναι αδύνατο να ελεγχθεί πλήρως για το πότε τραβήχτηκε. Εμείς βάλαμε αυτούς τους όρους περισσότερο για να παρακινήσουμε όλους εκεί έξω να κάνουν μια νέα προσπάθεια ειδικά για τον διαγωνισμό. Άλλωστε δεν είναι διαγωνισμός για πρόσληψη στο δημόσιο, άρα δεν παίζονται θέματα ζωής και θανάτου, μόνο το φιλότιμο του καθενός και της καθεμιάς μας προκειμένου να διαγωνιστεί με ίσους όρους.
Να πούμε πως δεν πρόκειται να επανέλθουμε σε αυτό το θέμα, που άλλωστε το έχουμε θίξει και στον προηγούμενο διαγωνισμό μας. Αυτοί είναι οι όροι και ας προσπαθήσουμε να κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε με δεδομένους τους όρους αυτούς.
Καταγράφηκε

Αξιολόγηση μηνύματος (5):
anef
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 551



Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #7 στις: 02 Φεβρουάριος 2011, 00:20:35 »

Σας παρακαλούμε να διαβάζετε τους όρους του διαγωνισμού. Σχεδόν όλες οι φωτογραφίες που υποβλήθηκαν έως σήμερα είτε είχαν τραβηχτεί πέρσι (!) είτε δεν είχαν καθόλου (ή ελλειπή) exif data.

Κάθε μέλος του dpgr μπορεί να συμμετάσχει με μία μόνο νέα - τραβηγμένη μετά τις 27/01/2011 - και φυσικά αδημοσίευτη φωτογραφία.

Οι συμμετέχοντες με ψηφιακές φωτογραφίες είναι υποχρεωμένοι να διατηρούν αναλλοίωτα τα στοιχεία exif από τα οποία θα διαπιστώνεται η ημερομηνία δημιουργίας και παράλληλα υποχρεούνται να μην έχουν δημοσιεύσει την φωτογραφία σε οποιοδήποτε μέσο, έντυπο ή ηλεκτρονικό πριν την υποβολή της στον διαγωνισμό.
Για τους συμμετέχοντες με αναλογικές φωτογραφίες, ισχύει επίσης η υποχρέωση για νέα φωτογραφία αλλά όπως είναι φυσικό αυτό μπορεί να ελεγχεί μόνο, και εν μέρει, μέσω του όρου περί μη προγενέστερης δημοσίευσης.


Επίσης, διαβάστε προσεκτικά τι ζητείται από την κριτική επιτροπή. Ούτε φωτογραφίες δρόμου, ούτε κοντινά σε παιδικές φατσούλες συνιστούν περιβαλλοντικά πορτρέτα. Σε αυτή τη φάση δεν γίνεται προέγκριση, οπότε όσες φωτογραφίες πληρούν τους τεχνικούς όρους ανεβαίνουν στον διαγωνισμό. Είναι εύλογο όμως ότι φωτογραφίες άσχετες με το θέμα δεν μπορούν να έχουν καμιά τύχη, όσο καλές και αν είναι.
Καταγράφηκε

Αξιολόγηση μηνύματος (2):
JESUS Photography
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 26


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #8 στις: 02 Φεβρουάριος 2011, 12:06:00 »

φτου το έκανα και εγώ το λάθος με το τραβηγμένη μετά τις 27/01... ελπίζω να μην μου απαγορευτεί η νέα συμμετοχή.
Καταγράφηκε

Canon EOS 5d2, Canon EOS 450d, EF 24-70L F2.8, EF 70-200L F2.8 IS, EFS 10-22, EF50 1.8, EF35 2.0

I sell My Photos @ Shutterstock!
My Website
My Facebook Fan Page
anef
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 551



Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #9 στις: 02 Φεβρουάριος 2011, 12:44:50 »

Από εδώ και στο εξής, (μετά και από αυτή την τελευταία προειδοποίηση) όλες οι ψηφιακές συμμετοχές που δεν έχουν exif data ή που η ημ/νία λήψης σε αυτά είναι πριν την 27η Ιανουαρίου 2011 θα απορρίπτονται και οι φωτογράφοι θα χάνουν το δικαίωμα νέας συμμετοχής.
Καταγράφηκε

Johnpap
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1073



Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #10 στις: 02 Φεβρουάριος 2011, 14:15:29 »

  Ανδρέα μία ερώτηση (που δεν είναι εκ του πονηρού), πως καταλαβαίνει κάποιος ότι ένα ψηφιακό αρχείο (που δεν έχει πληροφορίες EXIF) προέρχεται από σκανάρισμα ή από ψηφιακή μηχανή. Δεν το έχω πολυψάξει αλλά νομίζω ότι δεν μπορεί να διαπιστωθεί, μπορεί να κάνω και λάθος (οπότε γιατί δεν ισχύει και για τις ψηφιακές ότι ισχύει για τις αναλογικές, η μη προηγούμενη δημοσίευση δηλαδή)!  Huh
Καταγράφηκε

bizarrius
the great
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 701


η μανα μου ειναι περηφανη που ειμαι μελος στο DPGR


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #11 στις: 02 Φεβρουάριος 2011, 14:16:35 »

  Ανδρέα μία ερώτηση (που δεν είναι εκ του πονηρού), πως καταλαβαίνει κάποιος ότι ένα ψηφιακό αρχείο (που δεν έχει πληροφορίες EXIF) προέρχεται από σκανάρισμα ή από ψηφιακή μηχανή. Δεν το έχω πολυψάξει αλλά νομίζω ότι δεν μπορεί να διαπιστωθεί, μπορεί να κάνω και λάθος (οπότε γιατί δεν ισχύει και για τις ψηφιακές ότι ισχύει για τις αναλογικές, η μη προηγούμενη δημοσίευση δηλαδή)!  Huh

Το σκανναρισμενο αρχειο θα εχει μεσα στο exif το σκαννερ.
Καταγράφηκε

Το να αγορασεις μια φωτογραφικη μηχανη, δεν σε κανει "φωτογραφο", σε κανει "ιδιοκτητη φωτογραφικης μηχανης"
.
Η φωτογραφια δρομου, δεν θελει δρομο, θελει δρωμο.

www.bizarri.us
Johnpap
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1073



Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #12 στις: 02 Φεβρουάριος 2011, 14:56:13 »

  Εξαρτάται πως σώζεις τις φωτογραφίες, μπορεί (και συνήθως αυτό ισχύει) να μην υπάρχει απολύτως καμία πληροφορία στις σκαναρισμένες φωτογραφίες!  χαιρετάω
Καταγράφηκε

bizarrius
the great
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 701


η μανα μου ειναι περηφανη που ειμαι μελος στο DPGR


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #13 στις: 02 Φεβρουάριος 2011, 15:04:39 »

  Εξαρτάται πως σώζεις τις φωτογραφίες, μπορεί (και συνήθως αυτό ισχύει) να μην υπάρχει απολύτως καμία πληροφορία στις σκαναρισμένες φωτογραφίες!  χαιρετάω

Ε υποτιθεται οποιος θελει να μπει στον διαγωνισμο εχει φιλοτιμο, σεβεται τους υπολοιπους και τον εαυτο του και δε θα κατσει να κανει ολοκληρες κομπινες μονο για να μπει σε ενα διαγωνισμο.
Καταγράφηκε

Το να αγορασεις μια φωτογραφικη μηχανη, δεν σε κανει "φωτογραφο", σε κανει "ιδιοκτητη φωτογραφικης μηχανης"
.
Η φωτογραφια δρομου, δεν θελει δρομο, θελει δρωμο.

www.bizarri.us
Αξιολόγηση μηνύματος (3):
man8os
**
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 164


Aliopis Matthaios


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #14 στις: 02 Φεβρουάριος 2011, 16:18:01 »

«Περιβαλλοντικά πορτρέτα»
Ένα απο τα αγαπημένα μου θέματα! Είμαι σίγορος οτι θα δούμε πολύ καλές φωτογραφίες σε αυτόν τον διαγωνισμό.
ευχομαι τα καλύτερα σε όλους όσους συμετέχουν.  χαιρετάω
Καταγράφηκε

:: The world just does not fit conveniently into the format of a 35mm camera. ::
Σελίδες: [1] 2 3 4 5 6 7 |   Πάνω
Μεταπήδηση σε: