Εγγραφή | Χάσατε τον κωδικό;

 
Forum
Κάτω

* Πληροφορίες χρήστη Αρχική | Ημερολόγιο | Σύνδεση | Εγγραφή
21 Οκτώβριος 2014, 01:47:58

  +  DPGR Virtual Community  

Σελίδες: 1 ... 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 ... 73 |   Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Τοπίο (Τοπιογραφία)  (Αναγνώστηκε 103896 φορές)
0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
ioannisvs
***
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 244


Νυν και Αεί


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #660 στις: 04 Ιούνιος 2012, 18:33:23 »

« Τελευταία τροποποίηση: 17 Οκτώβριος 2012, 20:09:39 από ioannisvs » Καταγράφηκε

Χαρης Π.
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 847



Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #661 στις: 04 Ιούνιος 2012, 19:02:02 »

Καταγράφηκε
Akis Karamanos
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 688



Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #662 στις: 04 Ιούνιος 2012, 23:53:52 »

Πραγματικά εκπλήσσομαι με το πόσο εύκολα κάποιος αποφασίζει να εξαφανίσει φωτογραφικά στοιχεία που θεωρεί περιττά μέσα από τις φωτογραφίες του (θα μου πείτε δικές του είναι ότι θέλει τις κάνει.) μόνο και μόνο επειδή είναι πολύ εύκολο να το κάνει.
Δηλαδή ότι δεν μας κολλάει το πετάμε, δεν θα ήταν καλύτερα να ξαναπροσπαθήσουμε?


Καταγράφηκε

nikosvasvatekis
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 33


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #663 στις: 05 Ιούνιος 2012, 00:21:07 »

Ακι αν το λες για μένα αυτό λόγο για το ότι πριν απο λίγο έσβησα κάτι φωτογραφίες πίστεψε με οτι το έκανα απο βλακία κ μονο διότι προσπαθούσα να της ταξινομήσω σε άλμπουμ κ επειδη δεν ξέρω πως γίνετε κ είμαι στο ψάξιμο είχαμε αυτο το αποτέλεσμα που κ εμενα με χάλασε ουπς 
Καταγράφηκε
Akis Karamanos
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 688



Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #664 στις: 05 Ιούνιος 2012, 00:26:32 »

Όχι δεν γράφτηκε για φωτογραφίες που επέλεξε ο φωτογράφος να διαγράψει η που κατά λάθος διαγραφήκαν αλλά για φωτογραφίες που ο φωτογράφος αφαιρεί φωτογραφικά στοιχεία που ενοχλούν η περισσεύουν.
Καταγράφηκε

Αξιολόγηση μηνύματος (2):
ikom
**
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 156


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #665 στις: 05 Ιούνιος 2012, 06:25:14 »



αν ειχες σκοπο να μας δωσεις την μουνταδα του καιρου και τα συννεφα δεν το εχεις κανει
 γιατι ειναι λιγο ατονα ενω παρασυρουν και την γενικη εικονα του υπολοιπου τοπιου στο αχρωμο....
δηλαδη στην εικονα σου δεν υπαρχει ασπρο και μαυρο...κινειται μονο στα ενδιαμεσα...

Ευχαριστώ για το σχόλιο και το χρόνο!
Καταγράφηκε

http://photoexplore.gr/ - Nikon D610 - 24mm f/2.8D - 35mm f/1.8G - 50mm f/1.8D - Marumi DHG Super Circular Polarizer
ioannisvs
***
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 244


Νυν και Αεί


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #666 στις: 05 Ιούνιος 2012, 11:44:41 »

Πραγματικά εκπλήσσομαι με το πόσο εύκολα κάποιος αποφασίζει να εξαφανίσει φωτογραφικά στοιχεία που θεωρεί περιττά μέσα από τις φωτογραφίες του (θα μου πείτε δικές του είναι ότι θέλει τις κάνει.) μόνο και μόνο επειδή είναι πολύ εύκολο να το κάνει.
Δηλαδή ότι δεν μας κολλάει το πετάμε, δεν θα ήταν καλύτερα να ξαναπροσπαθήσουμε?





Αγαπητέ Άκη νομίζω ότι αναφέρεσαι στη διόρθωση (αφαίρεση ιστών) στη φωτογραφία στο μονοπάτι ανάμεσα στις πικροδάφνες.

Ας εξηγήσω λίγο το σκεπτικό μου.

Γενικά δεν είμαι υπέρ των παρεμβάσεων και δη της αφαίρεσης στοιχείων από φωτογραφίες. Τουναντίον. Στα τοπία τα οποία τραβάω ως απλή καταγραφή του ωραίου (αυτού που βλέπω εγώ τουλάχιστον), δεν παρεμβαίνω παρά μόνο με διόρθωση χρωμάτων, αύξηση ίσως κορεσμού, ίσιωμα ορίζοντα κλπ απλή δηλ. επεξεργασία του raw (σχεδόν πάντα τραβάω raw).

Στη φωτογραφία αυτή για μένα βασικά στοιχεία ήταν οι πικροδάφνες, το πέτρινο  μονοπάτι που είδα ανάμεσα τους, και το σκαλάκι που έβαλα στο κάδρο με την σημειολογία του ένα βήμα προς τα εμπρός και προς τα επάνω. Αυτά είδα και αυτά ήθελα να αποτυπώσω για μένα και να δείξω ενδεχομένως στον όποιο θεατή.
Στο κάδρο όμως υπήρχαν και οι ιστοί. Δεν τους υπολόγιζα στο κάδρο που δημιούργησα στιγμιαία στο μυαλό μου πριν τη λήψη και ήθελα να αποτυπώσω, αλλά και δεν μπορούσα να τους αποφύγω κατά τη λήψη. Δεν μου έβγαινε ούτε με zoom ούτε με μετατόπιση δεξιά- αριστερά αυτό που ήθελα να αποτυπώσω.
Έτσι πήρα την αρχική λήψη όπως την πήρα.

Η προτροπή του Σπύρου (snphotography.gr) μου επανέφερε την αρχική εικόνα που είχα σχηματίσει και που ήθελα να δώσω ... οπότε προέβην στην αφαίρεση. Θεώρησα σκόπιμο και ορθό την αφαίρεση ώστε να μην αποσπάται η προσοχή του θεατή σε κάτι διαφορετικό από αυτό που ήθελα (πχ τι είδους ιστοί είναι?)
Σχετικά με την ισορροπία που ανέφερε ο Μίλτος (MiltosPhys) δεν έχω τις σπουδές - γνώσεις - θεωρητικό υπόβαθρο για να επιλέξω κάδρο με τέτοιο τρόπο. Αν βγει θα βγει μάλλον λόγο διαίσθησης.

Τελικά η αφαίρεση έγινε γατί τη φωτογραφία την ανέβασα στο νήμα της Τοπιογραφίας (Καλλιτεχνική -  δημιουργική).
Αν ήταν ένα απλό τοπίο και δεν ήθελα να δείξω-δώσω αυτό που προανέφερα, δε θα αφαιρούσα τίποτα.

Σε αντιδιαστολή, στη φωτογραφία που ανέβασα μετά, στο ερημικό δρομάκι με την κατολίσθηση, η κολόνα αποτελεί μέρος του κάδρου-σύνθεσης. Έτσι είδα το κάδρο και αυτό ήθελα να δώσω, γι' αυτό και είναι κάθετη λήψη από τη συγκεκριμένη γωνία.

Αυτή είναι η δική μου προσέγγιση, κάποιους μπορεί να τους βρίσκει σύμφωνους, κάποιους άλλους πάλι όχι.
Καταγράφηκε

MiltosPhys
***
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 499



Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #667 στις: 05 Ιούνιος 2012, 13:31:04 »

Πραγματικά εκπλήσσομαι με το πόσο εύκολα κάποιος αποφασίζει να εξαφανίσει φωτογραφικά στοιχεία που θεωρεί περιττά μέσα από τις φωτογραφίες του (θα μου πείτε δικές του είναι ότι θέλει τις κάνει.) μόνο και μόνο επειδή είναι πολύ εύκολο να το κάνει.
Δηλαδή ότι δεν μας κολλάει το πετάμε, δεν θα ήταν καλύτερα να ξαναπροσπαθήσουμε?




Άκη καταλαβαίνω απόλυτα την ένσταση σου για το θέμα της ψηφιακής επεξεργασίας και την σέβομαι.

Αλλά:

Το θέμα σηκώνει φυσικά πολύ πολύ συζήτηση την οποία αν ξεκινήσουμε θα καταλήξουμε σχεδόν σίγουρα σε βασικές αρχές όπως το τι είναι φωτογραφία, τον διαχωρισμό της από τις λεγόμενες "visual arts" (γραφιστική, φωτομοντάζ κτλ), αν η ψηφιακή εποχή συμβάλει στην ανάπτυξη του μέσου ή το εκφυλίζει κτλ.

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι υπάρχουν πάρα πολλές απόψεις και διαφορετικές προσεγγίσεις χωρίς αντικειμενική πραγματικότητα ή ευρέως αποδεκτές απόψεις. Αυτό άλλωστε είναι βασικό χαρακτηριστικό της τέχνης. Μάλλον εσύ είσαι της "αυστηρής" σχολής της φωτογραφίας άρα εναντιώνεσαι σε τέτοιου είδους παρεμβάσεις. Υπάρχουν δε άλλοι που πιστεύουν ότι αν δεν έχει αποτυπωθεί σε φιλμ δεν είναι φωτογραφία, απορρίπτοντας έτσι τον ψηφιακό κόσμο!

Προσωπικά συμφωνώ με την άποψη ότι η φωτογραφική τέχνη δεν είναι καταγραφή της πραγματικότητας αλλά επικοινωνία της ιδιαίτερης ματιάς του φωτογράφου με τον θεατή κατά τρόπο που δεν επιδέχεται περιορισμούς αρκεί να είναι κάτι που "είδε" ο φωτογράφος. Όπως ανέφερε ο Ιωάννης ως δημιουργός της φωτογραφίας, αυτό που "είδε" δεν περιλάμβανε τους ιστούς. Μη έχοντας άλλη επιλογή, -πχ αλλαγή θέσης, επέλεξε την ψηφιακή αφαίρεση τους. Το αποτέλεσμα είναι ότι επικοινώνησε με τους θεατές (εμάς) την ματιά του χρησιμοποιώντας όχι μόνο την φωτογραφική του μηχανή αλλά ένα επιπλέον μέσο, εν προκειμένω την ψηφιακή επεξεργασία. Παρ' όλ' αυτά κατανοώ πλήρως και σέβομαι την ένσταση σου.

Κλείνοντας θα ήθελα να αναφέρω πως όταν άρχισε να διαδίδεται η φωτογραφία γνώρισε σθεναρή αντίσταση από κάποιους ζωγράφους ως παραποίηση του "σωστού" μέσου καταγραφής που κατά τη γνώμη τους ήταν η ζωγραφική. Δεν υπάρχει όμως σωστός και λάθος τρόπος, υπάρχουν μόνο διαφορετικές προσεγγίσεις.
Καταγράφηκε

     
         Perfection is achieved not when there is nothing more to add
but rather when there is nothing left to take away.
-Antoine de Saint-Exupéry
Akis Karamanos
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 688



Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #668 στις: 05 Ιούνιος 2012, 14:13:21 »

Καταρχήν να πω ότι είμαι προγραμματιστής Web εφαρμογών και έχω ενασχόληση με λογισμικά επεξεργασίας γενικά Multimedia  αρκετά χρονιά, επίσης για κάποια σεβαστά διαστήματα έχω δουλέψει ως επαγγελματίας φωτογράφος.
Με αυτά δεν θέλω φυσικά να διαφημίσω τον εαυτό μου άλλα θέλω να πω ότι είμαι πάρα πολύ εξοικειωμένος με την ψηφιακή επεξεργασία γενικά.
Θεωρώ την ψηφιακή επεξεργασία οποιασδήποτε μορφής εργαλείο σε επαγγελματικό επίπεδο αλλά ρε παιδιά στην φωτογραφία που κάνουμε για τον εαυτό μας και την παρουσιάζουμε σε νήματα όπως η καλλιτεχνική φωτογραφία -(δεν θέλω να μπω σε μονοπάτια αντιπαραθέσεων για τον όρο, απλά τον θεωρώ χρήσιμο για να μπορούμε να καταλάβουμε τι παρουσιάζουμε και τι θέλουμε να ακούσουμε για αυτό που παρουσιάζουμε)- και ειδικά σε μια φωτογραφία τοπίου οπού έχουμε τον χρόνο να παρατηρήσουμε, να επανασηνθέσουμε η και να ξαναφωτογραφησουμε ηθικά δεν μου κάθεται να πηγαίνω στο κάθε λογισμικό επεξεργασίας και να προσθαφαιρώ ότι δεν μου αρέσει.
Ποια η "φωτογραφική" μας πρόοδος όταν λέμε οκ μωρέ θα πάω στο PS και θα το διορθώσω.
Τα παραπάνω δεν έχουν σκοπό να κατηγορήσουν κανέναν, ο κάθε ένας κάνει αυτό που θεωρεί σωστό αλλά ίσως κάποιος διαβάζοντας τα να προβληματιστεί ως προς την ουσία της φωτογραφίας
« Τελευταία τροποποίηση: 05 Ιούνιος 2012, 14:15:06 από Akis Karamanos » Καταγράφηκε

κούκου
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 654


έχουμε καταστρέψει την Τέχνη ...


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #669 στις: 05 Ιούνιος 2012, 17:29:20 »

Καταρχήν να πω ότι είμαι προγραμματιστής Web ................ ο κάθε ένας κάνει αυτό που θεωρεί σωστό αλλά ίσως κάποιος διαβάζοντας τα να προβληματιστεί ως προς την ουσία της φωτογραφίας

φιλε
εγω αρχικα βλεποντας την συγκεκριμενη φωτο διαισθανθηκα την αρχικη εικονα
που ελαβε ως εκφραση του αυτος που την τραβηξε.
ισως και να εχουμε πανω κατω κοινα γουστα
μετα καταλαβα και διαπιστωσα οτι θα ηταν αδυνατο να αποφυγει τους ιστους
αλλα συγχρονως ημουν σιγουρος οτι αυτο που κοιτουσε ηταν το μονοπατι και τα δεντρακια.
τοτε λοιπον ΝΑΙ. αφαιρω τους ιστους.
ειμαι απο τους ανθρωπους που λενε "εγω κανω φωτογραφια και οχι γραφιστικη"
αλλα στην συγκεκριμενη περιπτωση τι θα εκανες εσυ ?
θα μας εδειχνες τους ιστους να εισβαλουν δυναμικα μεσα στο καδρο σου ?

απο την αλλη βλεποντας την επομενη καθετη φωτο του φιλου μας
μπορει να μην μου αρεσει ιδιαιτερα
αλλα σεβομαι ΑΠΟΛΥΤΑ την υπαρξη της κολωνας στο καδρο του ως τμημα αυτου.
(και το κρινω και πολυ σωστο)

κοιτα τις δυο φωτο και πες μου ποια σου αρεσει.
αν σου αρεσει η αρχικη (με τους ιστους) σηκωνω τα χερια ψηλα. προσκυνώ
δεν ειμαι λατρης των παρεμβασεων και τις θεωρω κουραστικες και βαρετες
γιατι τις εφαρμοζω πολλες φορες χαρην του πελατη.... thumbs up
Καταγράφηκε

πωλειται  Canon EF 70-200mm f/4L IS USM -> 800 e
http://www.dpgr.gr/forum/index.php?topic=52020.0
MiltosPhys
***
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 499



Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #670 στις: 05 Ιούνιος 2012, 17:53:31 »

Άκη νομίζω ότι καταλαβαίνω απόλυτα τι θέλεις να πεις. Ότι με την λογική "εντάξει μωρέ θα το διορθώσω στο photshop" χάνουμε μεγάλο μέρος της ουσίας της φωτογραφίας.

Ο φωτογράφος για να (προσπαθήσει να) κάνει καλή φωτογραφία ΟΦΕΙΛΕΙ να παλέψει, δοκιμάσει, εξαντλήσει τις δυνατότητες για το κάδρο. Η γνωστή τακτική βλέπω κάτι που μου αρέσει, σηκώνω τη μηχανή και τραβάω απέναντι στον "αγώνα" του δοκιμάζω διαφορετικές γωνίες λήψεις, διαφορετικές εστιακές, φίλτρα κτλ και γενικά ΔΟΥΛΕΥΩ το κάδρο. Μελετάω το φως, αν χρειάζεται κάνω τη μελέτη μου και ξαναπάω σε άλλη στιγμή της ημέρας (ή του έτους), κάνω την προσπάθεια μου στο κυνήγι του φωτός, του κάδρου, της φόρμας.

Αν κατάλαβα λοιπόν αυτό θέλεις να πεις. Και πάλι όμως πολλές φορές ό,τι και να κάνεις οι ιστοί θα μπαίνουν πάντα απειλητικά ανάμεσα (ή επάνω από) στο δρομάκι και στις πικροδάφνες. Τότε όμως έχεις έναν ακόμα όπλο στη φαρέτρα σου ή αλλιώς θα παραιτηθείς από τη φωτογραφία που είδες αλλά δεν τράβηξες λόγω τον ανυπέρβλητων εμποδίων (που όμως δεν είναι ανυπέρβλητα όπως παλιά).

Φυσικά όλα αυτά επαναλαμβάνω είναι καθαρά υποκειμενικά. Αυτή είναι απλά η δική μου άποψη.
Καταγράφηκε

     
         Perfection is achieved not when there is nothing more to add
but rather when there is nothing left to take away.
-Antoine de Saint-Exupéry
Αξιολόγηση μηνύματος (1):
stavrosstam
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 2241


μαθαίνω να βλέπω...


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #671 στις: 06 Ιούνιος 2012, 00:19:49 »



Επανέρχομαι στην αρχική φωτογραφία για να πω δυο λόγια. Ως σύνθεση το μόνο που με χαλάει είναι ο αριστερός ιστός, αυτός που ξεφυτρώνει πίσω από την πικροδάφνη. Οι άλλοι δυο δεξιά δε βλέπω γιατί θα έπρεπε να εγχειριστούν και να αποβληθούν. Αλλά και ο περί ου ο λόγος μπορεί εύκολα να βγει από το κάδρο με ένα κροπ. Για να έρθω όμως στα λόγια του Άκη, γιατί ο φωτογράφος να κάνει εκ των υστέρων μια τέτοια παρέμβαση, όταν θα μπορούσε να έχει φτιάξει το κάδρο του κατά τη λήψη με τρόπο που να μην τον συμπεριλάμβανε; Η συμβουλή λοιπόν δε θα έπρεπε να είναι "πάρε το νυστέρι και κόβε" αλλά "πήγαινε να ξανακάνεις τη φωτογραφία".
Και μια γενική παρατήρηση σχετική με ιστούς, κολόνες, καλώδια και άλλα αστικά ζιζάνια που μας παιδεύουν φωτογραφικά: από τη στιγμή που όλα αυτά υπάρχουν γύρω μας, είτε φροντίζουμε να τα αποκλείσουμε καδράροντας σωστά είτε τα χρησιμοποιούμε εντάσσοντάς τα στη σύνθεση δημιουργικά.

Π.χ.   

Κομματάκι δύσκολο, ε; Δεν νομίζετε όμως ότι αξίζει τον κόπο;  Wink
« Τελευταία τροποποίηση: 06 Ιούνιος 2012, 00:24:15 από stavrosstam » Καταγράφηκε

Αξιολόγηση μηνύματος (11):
seferidis
**
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 114


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #672 στις: 06 Ιούνιος 2012, 11:16:11 »

Ένα σπουδαίο μάθημα φωτογραφίας μέσα σε λίγες γραμμές, και μέσα από λίγες φωτογραφίες…

Ευχαριστούμε Σταύρο
Καταγράφηκε

momos
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 3634


~ ~ ~ | ~ ~ ~


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #673 στις: 13 Ιούνιος 2012, 14:30:55 »

Καταγράφηκε

κούκου
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 654


έχουμε καταστρέψει την Τέχνη ...


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #674 στις: 13 Ιούνιος 2012, 21:48:03 »


αυτες μπορουν να θεωρηθουν αφηρημενες , ιμπρεσιονιστικες , τεχνη , και πολλα αλλα ...
...μα οχι τοπιο....
Καταγράφηκε

πωλειται  Canon EF 70-200mm f/4L IS USM -> 800 e
http://www.dpgr.gr/forum/index.php?topic=52020.0
Σελίδες: 1 ... 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 ... 73 |   Πάνω
Μεταπήδηση σε: