Εγγραφή | Χάσατε τον κωδικό;

 
Forum
Κάτω

* Πληροφορίες χρήστη Αρχική | Ημερολόγιο | Σύνδεση | Εγγραφή
25 Οκτώβριος 2014, 20:33:28

  +  DPGR Virtual Community  

Σελίδες: 1 ... 11 12 13 14 15 [16] 17 18 |   Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Η σημασία της επιλογής φωτογραφικής μηχανής, μύθοι και πραγματικότητα.  (Αναγνώστηκε 56286 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Anon Ymous
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 773


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #225 στις: 12 Οκτώβριος 2010, 11:33:07 »

Lines per mm, γραμμές ανά χιλιοστό, είναι η μονάδα μέτρησης της ανάλυσης ενός φακού.  Μπορεί να το δείς γραμμένο και lpm ή l/pmm κλπ.  Ο καλύτερος εμπορικός φακός που έχει μετρηθεί ποτέ είναι ο Zeiss Biogon 25/2.8 με 400 lpm αν θυμάμαι σωστά.   Οπότε σε θεωρητικό επίπεδο, αν τίποτα δεν έχει κουνηθεί και τίποτα δεν είναι ανεστίαστο, αυτός είναι ο φακός που θα εκμεταλλευτεί στο έπακρο ένα σένσορα μεγάλης ανάλυσης (μεγκαπίξελ).  Για να πάρεις μια ιδέα μεγέθους, την εποχή του φίλμ ένας φακός 8lpm θεωρείτω αρκετός για φωτογραφικές εκτυπώσεις, γιατί έτσι κι αλλιώς το φιλμ δεν ανέλυε παραπάνω.  Οι ψηφιακές κάμερες έχουν φέρει το νούμερο προς τα πάνω και έχουν αρχίσει να πιέζουν την ανάλυση των φακών, η οποία όμως είναι περατή, έχει τέρμα, λόγω φυσικής.  Όσα μεγκαπίξελ και να στριμώξεις στον ίδιο αισθητήρα, αν ο φακός δεν παράγει την λεπτομέρεια στην εικόνα, το μόνο που καταφέρνεις αυξάνοντας τα μεγκαπίξελ είναι να μεγεθύνεις την εικόνα.  Αλλά όσο και να μεγεθύνεις η λεπτομέρεια δεν πρόκειται να εμφανιστεί ξαφνικά ως δια μαγείας γιατί ο φακός απλά δεν την έχει καταγράψει...

Το 8lpm να υποθέσω ότι είναι τυπογραφικό λάθος που σου ξέφυγε; Είναι υπερβολικά μικρό το νούμερο. Ακόμα και με το χαμηλής ανάλυσης Tri-X μπορείς να έχεις 100l/mm. Μπορείς να βρεις την ανάλυση διάφορων φιλμ από datasheets κατασκευαστών, αλλά η Zeiss είχε επίσης δημοσιεύσει κάποια νούμερα παλιότερα, όπως εδώ, ή εδώ. Μερικά από αυτά τα φιλμ δεν υπάρχουν πλέον, και άλλα έχουν εξελιχθεί, όπως το TMax400, που πλέον κοντράρει 100άρια φιλμ. Γενικά πάντως, η ανάλυση του συστήματος δεν ισούται με τη μικρότερη ανάλυση του οποιουδήποτε στοιχείου του. Αν έχω ν στοιχεία σε ένα σύστημα, τότε η συνολική ανάλυση R είναι:

1/R = 1/r1 + 1/r2 + ... + 1/rv

Αν λοιπόν ο φακός και το φιλμ/αισθητήρας έχουν την ίδια ανάλυση r, τότε η συνολική ανάλυση του συστήματος R είναι r/2! Από αυτά φυσικά προκύπτει ότι όποιο υποσύστημα και να βελτιώσεις, πάντα θα παίρνεις καλύτερο, κι ας σε ρίχνει κάποιο άλλο υποσύστημα. Τώρα, το κατά πόσο θα πρέπει να σε απασχολεί αυτό είναι ένα άλλο θέμα και έχει να κάνει με τις πραγματικές σου ανάγκες.
Καταγράφηκε
Αξιολόγηση μηνύματος (1):
Dkarakou
*
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 6



Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #226 στις: 13 Οκτώβριος 2010, 15:21:11 »

Γνώμη μου είναι πως τα πάντα είναι θέμα φαντασίας
Καταγράφηκε
Μήτσος
*
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 4



Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #227 στις: 29 Οκτώβριος 2010, 13:06:33 »

Ξεκίνησα την περιπέτεια με την φωτογραφία με μια Lubitel2 κάπου στη δεκαετία του '70. Αργότερα μια Nikkormat FT2 με φακό Nikkor 50mm/f2, δώρο του πατέρα μου, την αντικατέστησε. Η "ποιότητα" της εικόνας άπιαστη αλλά η δυσκολία της χρήσης της, λόγω του υπερβολικού βάρους, τελικά την έκανε μηχανή ταξιδίου και μαρτυρίου. Σήμερα στο ψηφιακό παρόν μια μικρή Nikon P50 αγορασμένη μάλιστα και σε τιμή ευκαιρίας λόγω παλιού μοντέλου βάζει σε δεύτερη θέση την Olympus E420 που πιστός στις SLR αγόρασα για να αντικαταστήσω την Nikkormat! Η "ποιότητα" της Olympus πολύ καλή αλλά το μέγεθος της (να σκεφτείτε ότι ειναι η μικρότερη της αγοράς) την  καθιστά δύσχρηστη και έτσι η μικρή P50 βρίσκεται σχεδόν πάντα μέσα στην τσέπη ή στην τσάντα μου χαρίζοντας πραγματικά "άπιαστες" στιγμές, έστω και υποδεέστερες "ποιοτικά" της Olympus.  Grin 
Καταγράφηκε

I got a Nikon camera
I love to take a photograph
So Mama, don't take my Kodachrome away
perisian
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 15


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #228 στις: 13 Ιανουάριος 2011, 12:41:44 »

Πολύ καλό άρθρο. Στις πρώτες μου αναζητήσεις στη φωτογραφία είχα διαβάσει ένα αντίστοιχο άρθρο σε ξένο site που με έκανε να προβληματιστώ με το θέμα κατά πόσο η φωτογραφική κάνει το φωτογράφο.

Για το θέμα αυτό αρκεί να ρίξει κανείς καμιά ματιά στις φωτογραφίες σπουδαίων καλλιτεχνών που φιλοξενούνται στο παρών site. Οι περισσότερες έχουν μικρή ανάλυση και κάποιες έχουν μεταφερθεί σκαναρισμένες με κακή ποιότητα. Ωστόσο δε παύουν και έτσι να είναι αξιόλογες και να ξεχωρίζουν από τις φωτογραφίες που βγάζουμε οι κοινοί θνητοί.

Το τελευταίο 4μηνο έχω αγοράσει μια e pl1 και ήταν αφορμή να ασχοληθώ πιο σοβαρά με τη φωτογραφία. Προσωπικά είδα τεράστια διαφορά με την e pl1 σε σχέση με τη compact που είχα. Επίσης δε μου αρέσει η φιλοσοφία που έχουν οι compact να τα κάνουν όλα αυτόματα και ουσιαστικά να προτρέπουν το χρήστη να μην ασχοληθεί καθόλου με την τεχνική της φωτογραφίας. Προφανώς πρόκειται για marketing. Όλες οι φωτογραφικές compact - dslr κτλ χρειάζονται 4 κουμπιά. Έκθεση - Κλείστρο - Διάφραγμα - ISO. Όλα τα άλλα είναι περιττά.
Καταγράφηκε
Pachinko
Συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 2160


θα μέδιωχνε η γυναίκα μου αν δεν ήμουν στο dpgr


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #229 στις: 13 Ιανουάριος 2011, 13:22:36 »

Προφανώς πρόκειται για marketing. Όλες οι φωτογραφικές compact - dslr κτλ χρειάζονται 4 κουμπιά. Έκθεση - Κλείστρο - Διάφραγμα - ISO. Όλα τα άλλα είναι περιττά.

Άσε φίλε μην υποτιμάς τη δύναμη του μάρκετινγκ, μας έχει πάρει χαμπάρι μια χαρά κι εμάς τους σκληροπυρηνικούς και μας παίζει στα δάχτυλα.

Παράδειγμα 1: ποιά ήταν η πιό ακριβή κόμπακτ του 2010; Η Ricoh GRDiii.  Τί το σπουδαίο έχει σε σχέση με την s90, LX3 και τις άλλες της σειράς της; Τίποτα.  Απλά είναι η μόνη που ΔΕΝ έχει ζούμ και ΔΕΝ έχει πολλά μεγκαπίξελ.  Θες να μην έχεις ζουμ και μεγκαπίξελ; Σκάστα.

Παράδειγμα 2: Ποιά είναι η ακριβότερη ψηφιακή 35μμ, το υπέρτατο όνειρο κάθε φωτογράφου;  Η Λάϊκα Μ9.  Τί ιδιαίτερο έχει; Τίποτα.  Απλά ΔΕΝ έχει ζούμ, ΔΕΝ έχει βίντεο, ΔΕΝ έχει autofocus, ΔΕΝ έχει live view κλπ κλπ.  Θες να ΜΗΝ έχεις; Σκάστα.

Γενικά καλύτερα που δεν έχει βγει η SLR με τα 4 κουμπιά που λές γιατί θα μας την πουλάγανε 5 χιλιάρικα.
Καταγράφηκε

αυτά δε γίνονται ούτε στα καράτε
Αξιολόγηση μηνύματος (2):
rivier
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 45


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #230 στις: 13 Ιανουάριος 2011, 14:03:40 »

καλα τα λές Σπύρο

εμένα τώρα αμα έβγαινε ψηφιακή με τα κουμπιά της fm2 θα μου τρέχαν τα σάλια...
Καταγράφηκε
Pachinko
Συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 2160


θα μέδιωχνε η γυναίκα μου αν δεν ήμουν στο dpgr


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #231 στις: 13 Ιανουάριος 2011, 14:11:27 »

κι εμένα, γι΄αυτό λέω καλά που δεν την βγάζουνε (γιατί πίστεψέ με θα ήτανε πανάκριβη όντως, μας έχουνε πάρει χαμπάρι σου λέωωωω)
Καταγράφηκε

αυτά δε γίνονται ούτε στα καράτε
rivier
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 45


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #232 στις: 13 Ιανουάριος 2011, 14:30:41 »

ή μήπως δε θα έδινες το κατιτίς παραπάνω αμα έμπαινε και ένα δαχτυλιδάκι διαφράγματος στους φακούς...

Τελοσπάντων,
συμπέρασμα (προσωπικά μιλώντας) είναι ότι παντα κάτι λείπει από τις κόμπακτ σε ότι αφορά το χειρισμό με κυριότερη έλλειψη αυτή του αξιοπρεπούς σκοπευτρου...

Γιαυτό εγώ χαράμισα την 1 από τις 4 konica Big Finder που αγόρασα 1$ (+30 μεταφορικά) και το έχω κομπλάρει στην DP1 για να την κάνω κροπ². Αλλα τουλάχιστον καδράρω κάπως πιο ανθρώπινα μιας και από οτι ψιλιάζομαι την έχω παντρευτεί με δόξα και τιμή αυτή τη μηχανούλα...

Καταγράφηκε
Pachinko
Συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 2160


θα μέδιωχνε η γυναίκα μου αν δεν ήμουν στο dpgr


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #233 στις: 13 Ιανουάριος 2011, 14:49:20 »

δεν είναι τόσο το δαχτυλίδι διαφράγματος... είναι βασικά ότι ο σχεδιασμός μιας SLR είναι τέτοιος που δεν μπορείς να έχεις και autofocus και manual focus, το ένα από τα δύο αναγκαστικά θα είναι χάλια.  Όταν ξεκινάς να σχεδιάζεις μία SLR πρέπει από την αρχή να αποφασίσεις τί θα είναι, AF ή MF.  Γιατί αν είναι AF αναγκαστικά θα πρέπει να έχεις ημιδιαφανή καθρέφτη επειδή ο αισθητήρας του AF είναι από πίσω του.  Ο ημιδιαφανής καθρέφτης όμως αντανακλά μόνο το μισό φως, οπότε πάρε το σκοτεινό σου σκόπευτρο και πορέψου, κι εσύ που θες να εστιάσεις από κει μέσα με το χέρι βγάλε τα ματάκια σου δεν πειράζει.  Και φάε στη μάπα και όλα τα άσχετα που δεν χρειάζεσαι, ένα σωρό μοτεράκια, κάτι μπαταριάρες ΝΑ, κάτι φακούς ΝΑ, και λόγω του μεγέθους όλων αυτών πάρε και μια πλαστικούρα περίβλημα γιατί αλλιώς θα ζύγιζε το όλο εξάμβλωμα ένα τόνο.  Μεγειά  Grin

Φυσικά το 90% του κόσμου που προτιμάει AF ποσώς τον ενδιαφέρουν όλα αυτά.  Βέβαια κάποια στιγμή, μαζί με όλες τις άλλες κάμερες που η ψηφιακή τεχνολογία έθαψε τεχνιέντως μην τυχόν και τις θυμηθεί κανείς και φωνάζει (πανοραμικές, full frame τσέπης, μεγάλο φορμά, μεσαίο φορμά τηλεμετρικές, folders κλπ κλπ), θα βγάλει και SLR χειροκίνητης εστίασης.  Αλλά τότε θα της βάλει και ένα μαρκετινίστικο ταμπελάκι "είδος πολυτελείας για μυστήριους ρετρό βροντόσαυρους", θα της βάλει και μια τιμή $5,000 και θα φανεί σε όλους πολύ φυσικό, γιατί μέχρι τότε δε θα έχει μείνει ούτε ένας που να θυμάται ότι το 1980 έπαιρνες τέτοιες μηχανές ολοκαίνουργιες με $200.

Welcome to digital marketing  Grin
Καταγράφηκε

αυτά δε γίνονται ούτε στα καράτε
trent
***
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 280



Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #234 στις: 13 Ιανουάριος 2011, 15:11:43 »

ακριβως οπως τα λεει ο Σπυρος.
Η κατασταση εχει πλεον τα εξης δεδομενα:
Οι εταιριες πηραν πρεφα πως αυτος που θελει MF (κατι περιεργοι σαν κι εμας) εχει και την διαθεση να δοσει περισσοτερα χρηματα για μια μηχανη που του ταιριαζει, διοτι απλα ασχολειται καμποσο παραπανω.
Επισης, η αγορα εχει γεμισει με μηχανες που εχουν 300 κουμπια ανα τετραγωνικο εκατοστο, μιας και αυτες πουλανε στο ευρυ κοινο. Αυτες οι "κακες" μηχανες, προφανως πετυχαινουν εναν ακομη σκοπο: να δινουν την δυνατοτητα σε οποια εταιρια θελει, να βγαζει την πιο "απλη" μηχανη στην αγορα, με τους λιγοτερους αυτοματισμους, με τα λιγοτερα extra και παλι να καταφερνει να τιμολογει αρκετες ,000 ευρο παραπανω απο το super duper εργαλιο dSLR και τους "μυστήριους ρετρό βροντόσαυρους" να δινουν 9,000 για μια Leica M9..
δεν ειναι ο,τι η M9 θελει τοσα πολλα λεφτα για να κατασκευαστει..ειναι που υπαρχει απο πισω η CyberPowerSuperShot digital Camera  Grin
Καταγράφηκε

i love light, just as it is
ear
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 638


η "φωτογραφία" (οφείλει να) είναι ....διασκέδαση!


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #235 στις: 13 Ιανουάριος 2011, 15:18:54 »

εξαιρετικά διασκεδαστικός ο τρόπος γραφής σου αγαπητέ Pachinko, (ιδανικός για πραγματικά ευχάριστο ανάγνωσμα παρέα με καφεδάκι) και πολύ "δεμένη" η σκέψη σου και ο λόγος σου γενικότερα, νά 'σαι καλά, σ'ευχαριστούμε.  thumbs up

το μόνο αντ-επιχείρημα που μπορώ να αρθρώσω απέναντι στα ισχυρότατα επιχειρήματά σου, είναι η λιλιπούτεια "εμπειρία" μου, που μου λέει πως με καμιά κόμπακτ δε μπόρεσα ως τώρα να βγάλω μια φωτό της προκοπής, ισάξια της dsrl μου, που όντως είναι σα μπαζούκας κι η τσάντα με τα φακούδια ασήκωτη...

και για να εξηγούμαι, να τι δε μπόρεσα να βγάλω σωστά με κόμπακτ: ούτε ένα σπουργίτι, ούτε τα παιδιά μου μέσα στο σπίτι να παίζουν ή τη στιγμή που φυσάν τα κεράκια στην τούρτα στα γενέθλιά τους!

αντίθετα, με την γκουμούτσα την dslr, και τους ακριβούς φακούς μου, απίστευτες φωτός έβγαλα (για μένα), με τέλεια χρώματα, φυσική επιδερμίδα, χωρίς να λάμπουν τα κούτελα από το φλας, και πρόλαβα και το φύσημα στα κεράκια, χαλαρά δηλαδή, όλα εύκολα τα κάνω, και με τη μηχανή στο ότο...

από τέχνη δε σκαμπάζω (βλέπω άνετα σβαρτζενέγκερ και σταλόνε και λορντ οφ δε ρινγκς και μάτριξ και όλα τα επεισόδια του "πόλεμος των άστρων" και του ιντιάνα τζόουνς κλπ κλπ κλπ), κι ούτε θέλω να ασχοληθώ με την τέχνη της φωτογραφίας, δε με ενδιαφέρει, ούτε φωτογράφος γάμων είμαι.

ένας ερασιτέχνης πατέρας 3 παιδιών, που θέλει οι φωτός των παιδιών του μέσα στο σπίτι να του θυμίζουν τα παιδιά του κι όχι τον ί-τι.

μάι του σεντς.

πολύ φιλικά,
κωστας
Καταγράφηκε

Olympus Ε-5 + Olympus Power Grip HLD4
ZUIKO DIGITAL ED: 7-14mm f4, 14-35mm f2, 150mm f2
Bigma (Sigma 50-500)
ZUIKO DIGITAL EC-20 (2.0x), EC-14 (1.4x)

OLYMPUS FL-50R flash unit
180W Slave strobe flash/75W Modelling lamp ρυθμιζόμενης έντασης, Honeycomp,Πομπός, Δέκτης
rivier
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 45


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #236 στις: 13 Ιανουάριος 2011, 15:21:52 »

Ε, εντάξει είναι και αναμενόμενο ότι θα κοιτάξουν να διευρύνουν το κοινό που απευθύνονται ταυτόχρονα όμως θα απομυζήσουν ότι παραπάνω μπορούν από τον καθένα.

Ο κολλημένος με την (Μπαλα)Λάϊκα θα δίνει 9.000€ και ο ανθρωπος που θέλει να φωτογραφίζει τον σιδηρό οπλισμό στα θεμέλια της οικοδομής του θα δίνει 50€ στην προσφορά του κωτσόβολου. Πάντως σχεδόν όλοι θα έχουμε μια μηχανούλα και εκεί είναι και τα καλά λεφτά.

Για να μήν είμαι και αχάριστος να πω ότι κάτι με τα μοντέλα των dslr που αλλάζουνε συνέχεια κάτι με τα φοβερά φακουδάκια που κυκλοφορούν (ΟΜ, ASAHI) αμα το ψάξεις και έχεις και λίγο υπομονή φτιάχνεις με μεταχειρισμένα καλές επιλογές.
Καταγράφηκε
rivier
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 45


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #237 στις: 13 Ιανουάριος 2011, 15:30:12 »

Παράθεση
το μόνο αντ-επιχείρημα που μπορώ να αρθρώσω απέναντι στα ισχυρότατα επιχειρήματά σου, είναι η λιλιπούτεια "εμπειρία" μου, που μου λέει πως με καμιά κόμπακτ δε μπόρεσα ως τώρα να βγάλω μια φωτό της προκοπής, ισάξια της dsrl μου, που όντως είναι σα μπαζούκας κι η τσάντα με τα φακούδια ασήκωτη...

φίλε ear τις αδικείς λίγο τις κομπακτ
υπάρχουν αξιοπρεπέστατες κομπακτ που μπορουν να σε ικανοποιήσουν πιστεύω
Αλλα και άν όχι πάλι, δεν είναι λογικό να μην έχουν την ίδια απόδοση με μια άλλη μηχανή πολλαπλάσιου μεγέθους? (και κόστους)

Απλά για να πλησιάσεις σε απόδοση θα πρέπει να πλησιάσεις και σε τιμή (πχ ΕP-1 η οποία είναι για μένα μια εξαιρετική μηχανή αλλα όχι και τόσο κομπακτ ούτε σε μέγεθος ούτε και σε τιμή)
Καταγράφηκε
peperr
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 2485


If it was a footrace, E-M1 should be Usain Bolt


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #238 στις: 13 Ιανουάριος 2011, 15:30:58 »

Για να μήν είμαι και αχάριστος να πω ότι κάτι με τα μοντέλα των dslr που αλλάζουνε συνέχεια κάτι με τα φοβερά φακουδάκια που κυκλοφορούν (ΟΜ, ASAHI) αμα το ψάξεις και έχεις και λίγο υπομονή φτιάχνεις με μεταχειρισμένα καλές επιλογές.

Να συμφωνήσω 100%, είναι κάτι "λίαν επίκαιρο" για μένα και τόσο "μαγικό" συνάμα, μαζεύω χειροκίνητους prime της Ζuiko και της Pentax, και βλέποντας τα αποτελέσματα θέλω να πάρω κι άλλους, να ψαχτώ ακόμα περισσότερο μαζί τους!
Και το καλό είναι ότι δεν βάζω το χέρι βαθιά μέσα στην τσέπη (λίγο, πάνω πάνω) Wink
Καταγράφηκε

Olympus Ε-5, Ε-Μ1, E-P3, TG-2
Fujifilm X100s, Panasonic GX7, GM1
Zuiko 50/2 Macro, 9-18, 14-35, 50-200 SWD, EC-14
mZuiko 12/2, 17/1.8, 45/1.8, 12-40, 14-42 ΕΖ, 40-150R, Lumix Χ 35-100, G 12-32, 45-200, Pleica 25/1.4, Sigma 30/2.8, 60/2.8, Samyang 7.5/3.5
Olympus OM 24/2.8, 35/2, 50/1.4, 50/3.5 Macro, 85/2, 135/2.8, 200/5, TC-2X
Pachinko
Συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 2160


θα μέδιωχνε η γυναίκα μου αν δεν ήμουν στο dpgr


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #239 στις: 13 Ιανουάριος 2011, 15:34:15 »

Κώστα, ευχαριστώ, χαίρομαι που σε διασκεδάζω  Grin

oι κόμπακτ έχουνε τα κολπάκια τους, θέλουνε προεστίαση γιατί αλλιώς το AF τους θα σε κρεμάσει, ειδικά μέσα στο σπίτι μόλις χαμηλώνει λίγο το φώς.  Προεστίασε στο περίπου και δεν πρόκειται να χάσεις ποτέ τις στιγμές σου, η κάμερα θα ανταποκρίνεται άμεσα.  Αυτό που λές για την επιδερμίδα έχεις δίκιο, η ψηφιακή κόμπακτ με τον αισθητήρα μεγέθους νυχιού βγάζει ένα συγκεκριμένο είδος φωτογραφίας με μία αισθητική περισσότερο σα σκίτσο παρά σα ζωγραφιά, και είναι αισθητική αβανταδόρικη για κάποια είδη φωτογράφισης πχ ασπρόμαυρη δρόμου, αλλά σε καμμία περίπτωση για όμορφα αναμνηστικά πορτραίτα. Εκεί βγάλτην DSLR με τα χίλια!  Αν θές κόμπακτ με παρόμοια αισθητική και βρεις κάποτε το χρόνο και την όρεξη δοκίμασε φιλμάτη, οι φιλμάτες είναι όλες φουλ φρέϊμ και το τελικό αποτέλεσμα είναι υπέροχο όσο μικρή κι αν είναι η κάμερα.

από τέχνη δε σκαμπάζω

ναι γιατί σκαμπάζω εγώ  Grin
Καταγράφηκε

αυτά δε γίνονται ούτε στα καράτε
Σελίδες: 1 ... 11 12 13 14 15 [16] 17 18 |   Πάνω
Μεταπήδηση σε: