Εγγραφή | Χάσατε τον κωδικό;

 
Forum
Κάτω

* Πληροφορίες χρήστη Αρχική | Ημερολόγιο | Σύνδεση | Εγγραφή
01 Οκτώβριος 2014, 23:20:47

  +  DPGR Virtual Community  
| | | | |-Ξένοι Φωτογράφοι (Συντονιστής: noe)

Σελίδες: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 |   Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Antoine D'Agata  (Αναγνώστηκε 23941 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
mitsos1
Συνδρομητής
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 503


dimitris apostolos


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #75 στις: 17 Νοέμβριος 2011, 19:12:05 »

και να που ερχεται η ωρα των ''αναγκων''. με ποιον θα παω και ποιον θα αφησω..

J. Stratoudakis ειχες γραψει καποια στιγμη, καπου, κατι. καιρος να το χρησιμοποιησω.
''Γενικά η Τέχνη έχει να κάνει πρώτα με το ΕΓΩ και μετά με το ΕΜΕΙΣ αλλά ιδιαίτερα η Φωτογραφία είναι μια τελείως "μοναχική" τέχνη, άρα είναι λογικό ακόμα και σε συζητήσεις περι αυτής να προβάλλονται τα ΕΓΩ με φωτεινά γράμματα.''

μιας και αρχισαμε να κρινουμε λοιπον ο ενας τον αλλον (και εμμεσα τους εαυτους μας) θα πω το εξης. δεν μ αρεσουν συνολικα οι φωτογραφιες σου γιαννη. θεωρω οτι βρηκες ενα ''κολπο'' να χρησιμοποιεις το χρωμα ευχαριστα και τους-τα τεκταινομενα σε μια ποιητικη φορμα, κατι σαν συνταγη. επισης δεν μ αρεσουν του anef συνολικα για αλλους λογους. εχω αναφερθει κατα καιρους οτι δεν μ αρεσουν συνολικα και οι φωτογραφιες του d'agata, πολυ περισσοτερο του parr. μ αρεσουν μονο οι φωτογραφιες μου (τις βρισκω πιο αυθεντικες Tongue ) και το φωτογραφικο μου ''εγω'' στο συνολο και τιποτε αλλο Smiley

τι γινεται ομως..
οι φωτογραφιες μου ειναι παραστασεις μου και εκ των πραγματων δεν μπορουν να με μαγεψουν γιατι περικλειουν μεσα στην στιγμη τους, επιπλεον πραγματα που ηδη γνωριζω σαν δημιουργος τους. ειναι για πεταμα λοιπον, οσο αφορουν εμενα.
επισης ο φωτογραφικος μου λογος (και μιλαω συχνα) ειναι μια ταξινομηση λογου αλλων. ποιων αλλων? καταληγω..
δεν μπορω να ζησω χωρις την παραγωγη μελλοντικων φωτογραφιων του ντ αγκατα, παρρ, ανεφ, στρατουδακη (τυχαια αναφερθηκαν αυτα τα ονοματα λογω συζητησης, αυτα χρησιμοποιω μόνο). ειδικοτερα για στρατουδακη και ανεφ (κλπούς εδω μεσα),με ενδιαφερει και ο παραγωγικος περι-φωτογραφιας λογος τους.

δεν ξερω αν εγινα κατανοητος σε σχεση με το ''διαβασμα'' των 2 προηγουμενων σχολιων, και θα το πω πιο λιανα. το ''εγω'' των αλλων πρεπει να μας νοιαζει. δεν ειμαστε τιποτα ο ενας χωρις τον αλλον και δεν εχουμε περιθωρια να λειπει κανεις απο την γιορτη της φωτογραφιας Undecided

EDIT=φυσικα και κραταω τα λεγομενα του anef που ηταν παρων οσον αφορα το φωτογραφικό masterclass , φυσικα και κραταω το κτυπημα-καμπανακι του stratoudakis γενικως και ασχετα απο το συγκεκριμενο σεμιναριο.
« Τελευταία τροποποίηση: 17 Νοέμβριος 2011, 19:30:22 από mitsos1 » Καταγράφηκε

Αξιολόγηση μηνύματος (1):
Nikiforos
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1907


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #76 στις: 17 Νοέμβριος 2011, 19:41:46 »

Ο ελεύθερος λόγος χρειάστηκε αιώνες για να γίνει συνείδηση και κατάκτηση των λαών, αλλά βλέπουμε πως ο δημαγωγικός λόγος που δε χρειάστηκε ούτε ένα λεπτό μέσα στην ιστορία της ανθρωπότητας, έχει πάντα των πρωτοκαθεδρία. Το ζούμε άλλωστε αυτό τόσο έντονα τα τελευταία 2 χρόνια στην Ελλάδα που οι διακρίσεις και οι διαχωρισμοί να έχουν γίνει "πρώτη φύση" μας, σε τέτοιο βαθμό, που χωρίς τον "κακό άλλο" (έτερο) - ο οποίος καταγγέλεται από το δημαγωγικό μας λόγο -  να μην μπορεί να υπάρξει ο "καλός (έντιμος, αγαθών προθέσεων κλπ κλπ) εαυτός" μας.

Εμένα λ.χ. με εκνευρίζουν αφόρητα τα watermarks πάνω σε μια πολύ χαμηλής ανάλυσης φωτογραφία. Ειδικά με ενοχλούν αυτά που καταλαμβάνουν όλη την επιφάνεια της φωτογραφίας. Φτάνω στο σημείο να μη βλέπω πια τη φωτογραφία, αλλά μόνο τα γράμματα.
Τα watermarks μου λένε κάτι πολύ συγκεκριμένο για το φωτογράφο και για το τι πιστεύει για την αφεντιά του και το έργο του. Θα μου πει κανείς δικαίωμά του είναι, ασφαλώς και είναι έτσι, είναι όμως και δικό μου δικαίωμα να λέω ότι δε μου αρέσουν, ειδικά όταν μου θυμίζουν τα watermarks του Magnum (τα οποία επίσης δε μου αρέσουν).

Στο δια ταύτα: Το καλύτερο δεύτερο πράγμα (γιατί το πρώτο είναι η ίδια η φωτογραφική διαδικασία) που μπορεί να κάνει κάποιος που τον ενδιαφέρει η φωτογραφία και δη η φωτογραφία που ονομάζουμε καλλιτεχνική ή δημιουργική έκφραση, είναι τα workshop ή σεμινάρια φωτογράφισης και κριτικής στα ελληνικά. Ειδικά με κάποιους σπουδαίους δασκάλους - φωτογράφους. Έχει μόνο κέρδος όποιος συμμετέχει, πρώτα ως άνθρωπος και μετά ως φωτογράφος.
Τα υπόλοιπα (κριτικά και άλλα με στόμφο δοσμένα λχ για το υψηλό κόστος ή τα φράγκα που βγάζουν κλπ κλπ) για μένα είναι παπαρολογίες και αφόρητοι και απόλυτα πληκτικοί εγωισμοί.

Αγαπητέ Αντρέα (anef) με μεγάλη χαρά θα ακούσω και τη συνέχεια από την εμπειρία (και τη γνώση) που αποκόμισες από το σεμινάριο.
« Τελευταία τροποποίηση: 17 Νοέμβριος 2011, 19:43:26 από Nikiforos » Καταγράφηκε

Αξιολόγηση μηνύματος (1):
mitsos1
Συνδρομητής
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 503


dimitris apostolos


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #77 στις: 17 Νοέμβριος 2011, 20:06:36 »

Παράθεση
Ο ελεύθερος λόγος χρειάστηκε αιώνες για να γίνει συνείδηση και κατάκτηση των λαών, αλλά βλέπουμε πως ο δημαγωγικός λόγος που δε χρειάστηκε ούτε ένα λεπτό μέσα στην ιστορία της ανθρωπότητας, έχει πάντα των πρωτοκαθεδρία.

που το βλεπουμε nikiforos συγκεκριμενα στα τελευταια σχολια? γιατι οταν αναφερεσαι αοριστα σε δημαγωγικο λογο, μηπως δημαγωγεις ο ιδιος?

Παράθεση
και να που ερχεται η ωρα των ''αναγκων''. με ποιον θα παω και ποιον θα αφησω..
δυστυχως αρχιζουν τα στρατοπεδα. η με τον εναν ή με τον αλλον.
στο δια ταυτα. τα workshop μονο καλο κανουν Tongue  τελεια και παυλα.
οι μεγαλοι φωτογραφοι τρεχανε στα workshop. ο προσφατα αναγνωρισμενος Rimaldas Viksraitis workshop-ιαζε μπεκροπινοντας..

πραγματικα αναρωτιεμαι τι συζηταμε, τι μας αφηνουν καποιοι να συζητησουμε...
τελος απο μενα.
« Τελευταία τροποποίηση: 17 Νοέμβριος 2011, 20:10:29 από mitsos1 » Καταγράφηκε

Nikiforos
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1907


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #78 στις: 17 Νοέμβριος 2011, 20:13:24 »



Ουφ πολύ μεγάλη κούραση ...
Ό,τι καταλαβαίνεις Μήτσος, από το χεράκι δε θα πάρω κανέναν ...

Επ' ευκαιρίας:
Τα εύκολα συνθήματα ομόνοιας και ειρήνης, είναι εξίσου πληκτικά, για να μην πω δημαγωγικά, οφείλω να σου πω.
Καταγράφηκε

mitsos1
Συνδρομητής
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 503


dimitris apostolos


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #79 στις: 17 Νοέμβριος 2011, 20:19:38 »

κι εγω σ ευχαριστω για την συζητηση επι της ουσιας..
κραταω λοιπον οτι ο στρατουδακης πρεπει να αρχισει να παιρνει ναρκωτικα και ο ανεφ  εχει ''δηθεν'' φωτογραφιες.
ο,τι καταλαβαινεις κι εσυ..
Καταγράφηκε

anef
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 551



Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #80 στις: 17 Νοέμβριος 2011, 20:46:35 »

Ανεφ η κριτική δεν πρέπει να σε σοκάρει.

Stratoudakis δεν με σοκάρει καμιά κριτική.
Με σοκάρει η, σε βασανιστικό βαθμό, αβασάνιστη ευκολία με την οποία προσπαθεί ένας ατεκμηρίωτος λόγος να γίνει με το ζόρι κριτική.

Όλο το υπόλοιπο σεντόνι που παραθέτεις είναι για μένα άσχετο με το θέμα μας, και ως κοινωνική ανάλυση παντελώς αστήρικτη και γεμάτη κοινοτοπίες και κλισέ. Επειδή προβάλεις έναν λόγο περισπούδαστο, φοβάμαι πως αν αυτό ήταν γραφτό ενός φοιτητή μου θα τον έκοβα με 2 ασυζητητί (και πρέπει να σου πω ότι γενικά είμαι πολύ επιεικής δάσκαλος στις ανθρωπιστικές και κοινωνικές επιστήμες που διδάσκω για πάνω από μία δεκαετία).

ΥΓ. Οι φωτογραφίες σου εμένα πάντως μου αρέσουν αρκετά, η προσωπική σου έπαρση όμως καθόλου.

Καταγράφηκε

mitsos1
Συνδρομητής
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 503


dimitris apostolos


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #81 στις: 17 Νοέμβριος 2011, 20:53:01 »

διαφωνω καθετα με τα τελευταια σχολια.
ο νικος οικονομοπουλος λεει συνεχεια. ''η φωτογραφια για μενα''
ενταξει, εμεις που μιλαμε πιο συχνα, δεν μπορουμε σε καθε γραμμη να βαζουμε το ''για μενα''.
δημαγωγος-ξεδημαγωγος πρεπει να μιλαμε για εμας.
αλλιως μιλαμε για τους αλλους. ειτε λεκτικα ειτε φωτογραφικα.
και η αληθεια ειναι οτι σεβομαι ολους τους συγκεκριμενους ομιλωντες.
κι ας ξαναθεωρηθει αυτο δημαγωγικο.
Καταγράφηκε

image
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 669


"All things are photographable."


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #82 στις: 17 Νοέμβριος 2011, 21:17:12 »

Παράθεση
ο νικος οικονομοπουλος λεει συνεχεια. ''η φωτογραφια για μενα''
Μήτσο δεν το είπα έτσι. Και βέβαια για μένα (για σένα κτλ) υπάρχει μόνο η δική μου φωτογραφία. Αυτό είναι σωστό.
Αυτό που εννοούσα παραπάνω είναι πως δεν πρέπει να προσπαθούμε να πείσουμε (ή να επιβάλλουμε) τους άλλους πως μόνο η δική μας άποψη περί φωτογραφίας είναι η σωστή και μόνο. Πρέπει να είμαστε (ή να γίνουμε) ικανοί να μπορούμε να αναγνωρίσουμε ποιοι είναι πραγματικοί φωτογράφοι ή όχι, άσχετα με το αν κάνουν "διαφορετική" φωτογραφία από τη "δική" μας, και άσχετα αν μας αρέσουν οι φωτογραφίες τους ή όχι.
Απαραίτητη προϋπόθεση βεβαίως-βεβαίως, να μιλάμε για...φωτογραφίες (βεβαίως βεβαίως)
Να υπάρχει δηλαδή μια κοινή βάση, αφετηρία.
Ο Οικονομόπουλος, δεν σχολιάζει ποτέ συναδέλφους, όπως λέει ο
ίδιος
...
« Τελευταία τροποποίηση: 17 Νοέμβριος 2011, 21:24:59 από image » Καταγράφηκε

Οι ήττες είναι προσωρινές...


the image itself
anef
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 551



Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #83 στις: 17 Νοέμβριος 2011, 21:29:52 »

Μήτσο μου να με συμπαθάς αλλά δεν σε καταλαβαίνω.
Το θέμα δεν είναι να πούμε απλά ποιανού φωτογραφίες μας αρέσουν περισσότερο ή λιγότερο...

Έχω την πεποίθηση ότι όταν κάποιος γράφει δημόσια, και μάλιστα με ένα ύφος πεφωτισμένου που αποκαλύπτει τις αλήθειες που μέχρι τότε αγνοούσαν οι πτωχοί κοινοί θνητοί, θα πρέπει να εκτίθεται και στην κριτική. Ε, λοιπόν ο λόγος του κυρίου Στρατουδάκη μπορεί να φαίνεται ουάου σε ανθρώπους 18 ετών που μέχρι σήμερα έχουν ακούσει μόνο τον καθηγητή τους στο λύκειο να τους διδάσκει έκθεση ιδεών, στα δικά μου όμως αυτιά που έχουν βασανιστεί λίγο περισσότερο στον διεπιστημονικό λόγο ακούγονται απλά και μόνο σαν ΜΠΟΥΡΔΕΣ!

Και ο λόγος που αντιδρώ με τέτοιο τρόπο δεν είναι επειδή μου ασκήθηκε κριτική. Έχω ακούσει πολύ πιο σοβαρά πράγματα από το ότι σε κάποιον δεν αρέσουν οι φωτογραφίες μου. Η αντίδρασή μου είναι απέναντι στην έπαρση του τίποτε. Γιατί ο Στρατουδάκης μπορεί να έχει φωτογραφικό μάτι, όπως λέει και ο Image, αλλά όταν πιάνει την ανάλυση περί δυτικού κόσμου, σεξ και Γκέμπελς (ω τι συνδυασμός) δεν κάνει τίποτε άλλο παρά να αμπελοφιλοσοφεί και να αντιμετωπίζει το dpgr σαν το φωτογραφικό του καφενείο. Και επειδή δεν θέλουμε να είμαστε τα πρόβατα του κυρίου D'Agata (που τουλάχιστον είναι και μέγας και τρανός) δεν θα γίνουμε ούτε τα πρόβατα του κυρίου Στρατουδάκη που για την ώρα το μόνο κοινό με το πρακτορείο του Antoine είναι η χρήση water arks στις φωτογραφίες τους. Ήμαρτον πια!

« Τελευταία τροποποίηση: 17 Νοέμβριος 2011, 21:34:25 από anef » Καταγράφηκε

Αξιολόγηση μηνύματος (1):
Nikiforos
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1907


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #84 στις: 17 Νοέμβριος 2011, 21:39:52 »

Έχω την εμπειρία αρκετών σεμιναρίων. Και πολύ περισσότερων διαλέξεων ή παρουσιάσεων.
Και δεν υπήρξε ούτε μία φορά που να λυπηθώ τα λεφτά μου. Αντίθετα μακάρι να είχα περισσότερο χρόνο και περισσότερα χρήματα να διαθέσω. Ό,τι καλύτερο και δημιουργικότερο έχω κάνει.
Αυτό σαν πρώτη δήλωση, γιατί αρκετές φορές έχουμε ακούσει διάφορα εδώ στο dpgr, περί δημοκρατίας και άλλα ωραία και ευγενικά (δωρεάν πάντα) που αφορούν τη διδασκαλία, την ίδια στιγμή, που οι συζητήσεις για φακούς και άλλα συναφή που στην πλειοψηφία των περιπτώσεων θα στολίσουν τα ράφια μας, δίνουν και παίρνουν (και θα είχε πολύ ενδιαφέρον να κάνουμε ένα άθροισμα για πόσες χιλιάδες € μηνιαίως κάνουμε λόγο στο forum για πραγματικές, μελλοντικές ή υποθετικές αγορές εξοπλισμού, ενώ θεωρούμε ότι ένα σεμινάριο 200 ή 500 ή και 1000 € εξωφρενικό).


Το δεύτερο έχει να κάνει με την ίδια τη διδασκαλία κριτική των διαφόρων εισηγητών: κανείς, μα κανείς, ουδέποτε, ακόμη κι όταν ήταν υπεύθυνος μεγάλης γκαλερί της Νέας Υόρκης (και έβαζε ως απαραίτητο κριτήριο και το ευ - πώλητο, συγνώμη για την αδόκιμη έκφραση) δεν είπε ποτέ κάτι σε στυλ "αξιώματος" και μόνης "αλήθειας".
Απεναντίας το "μου αρέσει και το δε μου αρέσει" ήταν η αρχή και το τέλος της κουβέντας. Το "καταλαβαίνω πολύ καλά τι κάνεις, αλλά δεν είναι του γούστου μου" ή το "είναι συγκροτημένο και ώριμο, άσχετα αν εμένα δε μου αρέσει" είναι κουβέντες που ακούς από ανθρώπους που έχουν άποψη και θέση για τη φωτογραφία.
Από κει και πέρα, έγκειται στη δυνατότητα μετάδοσης του εισηγητή - δασκάλου και κυρίως έγκειται στη δυνατότητα να δεχτεί και να επεξεργαστεί το μήνυμα ο ακροατής -  φωτογράφος.
Μην μπερδευόμαστε με αυτά που βλέπουμε στο διαδίκτυο σε φωτογραφικά site και άλλες παρόμοιες σελίδες κριτικής ή παρουσιάσεων. Καμία απολύτως σχέση και καμία απολύτως ουσία (στις περισσότερες των περιπτώσεων, ας μη γελιόμαστε).

Συνήθως τα σεμινάρια "δουλεύουν" για πολύ καιρό μέσα στο μυαλό και στη ψυχή του φωτογράφου. Και τα πράγματα έρχονται και "κουμπώνουν" συν τω χρόνω.
Καταγράφηκε

Αξιολόγηση μηνύματος (1):
mitsos1
Συνδρομητής
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 503


dimitris apostolos


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #85 στις: 17 Νοέμβριος 2011, 21:49:43 »

διονυση image ο Νικος δεν το κανει, αλλα το εκανες εσυ. αυτο ειναι το προβλημα μου.
image και ααω, ειναι ο προσδιορισμος της ελληνικης φωτογραφιας για μενα.

anef, o στρατουδακης (νομιζω συμφωνεις) δεν ειναι ο χειροτερος εδω μεσα. το πιθανοτερο, πολλοι συμφωνουν, να κανω την μεγαλυτερη ζημια,εγω.

αυριο θα ανοιξω ενα νεο τοπικ περι προσδιορισμου φωτογραφιας. αν και προσωπικα την εχω καταλαβει μεσα μου, και απο  εσας τους δυο, τοσα χρονια εδω μεσα στο dpgr, νομιζω οτι πρεπει να ακουστουν νεα πραγματα αλλά και να ξανα-ακουστουν παλια πραγματα.

ο στρατ ειπε οτι εβαλαν στο μαγκνουμ τον παρρ και τον ντ αγκατα για ''θεαση''. δεν εχει και αδικο, αυτο και μονο μου φτανει απ οσα ειπε, λαθος..

καλο κλιμα κι ας θεωρηθω παλι δημαγωγος Smiley χαιρετάω

edit=τα σεμιναρια ειναι ενα hobby και αυτα. οπως οι αλλαγες των μηχανων, φακων κλπ.  θα τα πουμε απο αυριο στο νεο νημα (για να μεινουν και απειραχτα καποια νηματα)


Καταγράφηκε

Nikiforos
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1907


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #86 στις: 17 Νοέμβριος 2011, 21:55:20 »


edit=τα σεμιναρια ειναι ενα hobby και αυτα. οπως οι αλλαγες των μηχανων, φακων κλπ. 

 Huh Δε θα το πω ... αλλά θα πω τουλάχιστον άστοχο, ειδικά εδώ που γίνεται κουβέντα για ένα σεμινάριο. Δε νομίζεις; Μάλλον σαν κακία ακούστηκε αγαπητέ ...
Καταγράφηκε

lolo86
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 805


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #87 στις: 17 Νοέμβριος 2011, 23:27:50 »

«Αντιλαμβανόμενος – ας ελπίσουμε πως τα χω καταφέρει πια -  το  μέγεθος της βλακείας και της άγνοιας μου στο καλλιτεχνικό γίγνεσθαι».
Οι φωτογραφίες του Ντακότα δεν ξέρω πως είναι αλλά του Antoine D’ Αgata ξεφεύγουν -και αν όχι αυτό επιζητούν είναι αναγνωρίσιμο και στο λόγο και στην εικόνα- από τον όρο πορνογραφικές . Η επιβεβαίωση γίνεται με μια απλή παράθεση  κάποιου σχετικού «ντοκιμαντέρ αναπαραγωγής»  από σχετικούς διαδικτυακούς χώρους για να το εμπεδώσουμε... Πες πως το παρέθεσα! Και εδώ εντοπίζεται κάτι από το όλο  ζήτημα και το  στερεότυπο της υπόθεσης κατά τη γνώμη μου. Το θέμα, η γωνία  λήψης σε κάποιες φωτογραφίες.
Ο συγκεκριμένος φωτογράφος για μένα μετεωρίζεται ανάμεσα στην καθαρή υποβολή και συγκίνηση που μπορεί να αποδώσει μια καταγραφή από τη ζωή του και από την άλλη σε μια κουλτούρα - αρλούμπα ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΡΝΟ. Από πορνό ξέρω και είναι αναπόφευκτος ο συσχετισμός! Από την άλλη αν παγώσεις μια στιγμή από μια ταινία πορνό  θα δεις φωτογραφική φόρμα και πολύ δυνατή κιόλας. Θαρρώ πως πρέπει να αντιμετωπίζεται η φωτογραφία του όχι απλοϊκά ούτε πολύπλοκα αλλά απλά. Κι αυτό είναι υπέροχο και θαυμαστό στα μάτια μου. Ότι ξεφεύγει από αυτά και  καταπραΰνει τον εαυτό του. Απλά παίρνει φορά και τα λέει. Και αυτό έμενα με διχάζει ως θεατή. Από την μια με κερδίζει και από την άλλη  θέλω να τον χλευάσω αλλά κάτι με κρατάει. Αυτό το ονομάζω «στερεότυπο δικό μου. Δεν είμαι σε θέση να σε καταλάβω». Πάει αυτό για μένα.
Σχετικά με την παρούσα συζήτηση.

Έμεινα έκπληκτος κοιτώντας τις φωτογραφίες των μαθητών. Υπήρχαν φωτογραφίες που αλληλεπίδρασα μαζί τους και υπήρχαν φωτογραφίες που ήθελα να τις χλευάσω αλλά με κρατουσαν οι άλλες. Πάλι διχασμένος ένιωσα ως προς τις παραπάνω σκέψεις μου για αυτόν. Η επιλογή έχει άμεση σχέση με το φωτογράφο και αυτό το χει πει κάποιος πιο άξιος από μένα. Εδώ όμως θα δώσω ένα δίκιο στον J.stratoudakis για το όλο του κείμενο όσο κι αν κομπορρημονεύεται όσο κι αν με στεναχωρεί η μηδενική ανοχή που δείχνει και ο αυτοσαρκασμός του που δεν ξέρω τι κρύβει πραγματικά.  Ο «έρωτας» του για αυτό που φτιάχνει έτσι ψυχανεμίζομαι. Δηλαδή πως μπορεί κάποιος σε ένα μικρό χρονικό διάστημα να επηρεάσει με μια διδαχή την οπτική του και να κρατήσει μια ισορροπία με τον εαυτό του η με αυτό που του αρέσει στη φωτογραφία πραγματικά ώστε να προκύψει κάτι ολοκληρωμένο; Ειπώθηκε και πριν αυτό και δεν απαντήθηκε πιστεύω. όσο κι αν διαφωνείς –φωτογραφικά, φιλοσοφικά - δεν πρέπει να στέκεσαι λίγο επιφυλακτικός;
Θα συμφωνήσω με αυτό εδώ.
«Συνήθως τα σεμινάρια "δουλεύουν" για πολύ καιρό μέσα στο μυαλό και στη ψυχή του φωτογράφου. Και τα πράγματα έρχονται και "κουμπώνουν" συν τω χρόνω.»

Επιπροσθέτως να αναφέρουμε πως μιλάμε και για διαφορετικές απόψεις πάνω στη φωτογραφία από ότι έχω ψάξει στα βιογραφικά, site, blog σας και από ότι αναφέρεται. Και αυτό είναι που δυναμιτίζει τη συζήτηση πιστεύω.

Edit:
1)   όσο κι αν τσακώνεστε έμενα μου αρέσουν οι φωτογραφίες όλων. Έχετε κάποιες που τις κοιτώ εκστατικά όλοι σας. Με την  φράση που ξεκίνησα είμαι καλυμμένος νομίζω. Και οι τσακωμοί μάλλον σας βοηθάνε από ότι φαίνεται για αυτό τρώγεστε.
2)   Γιάννη έμενα δεν με ενοχλούν καθόλου τα water marks τις βλέπω μια χαρά τις φωτογραφίες σου όσο κι αν προσπαθείς  να τις κρύψεις πίσω από το όνομα σου  Smiley. Η τυπωμένη θα χει πάντα άλλη χάρη.
Και καλά κάνεις για μένα άμα νιώθεις έτσι καλυτέρα.  χαιρετάω
 
Καταγράφηκε

death and life ... time
anef
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 551



Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #88 στις: 17 Νοέμβριος 2011, 23:58:57 »

Θα συμφωνήσω απόλυτα ότι τα σεμινάρια, εργαστήρια ή ό,τι άλλο λειτουργούν πράγματι σε βάθος χρόνο και όχι εν θερμώ. Προσωπικά, αν και ήμουν τυχερός και μπόρεσα και κράτησα 2-3 από τις φωτογραφίες που έβγαλα εκείνο το πενθήμερο, θεωρώ ότι η συνάντηση με τον D'Agata άρχισε να πιάνει τόπο μέσα μου αφού τελείωσε το εργαστήριο. Ένα χρόνο μετά βλέπω ότι μου άφησε ερωτήματα και απορίες αλλά ταυτόχρονα μου έδωσε και μεγαλύτερη σιγουριά. Το αν με έκανε καλύτερο φωτογράφο δεν μπορώ να το πω εγώ αλλά σίγουρα με έκανε να αντιμετωπίζω τη φωτογραφία με θετικότερη διάθεση - δεν είναι αυτό εκπληκτικό, ένα τζάνκι που φωτογραφίζει την προσωπική του παρακμή, μέσα σε ένα κοκτέιλ ουσιών, να μπορεί να εμφυσήσει στους μαθητές του μια θετική διάθεση για το φωτογραφικό τους έργο;

Και για να τελειώσω με την "αντιπαράθεση" από τη δική μου τουλάχιστον μεριά, αυτή η αντιπαράθεση και η οργισμένη ίσως αντίδρασή μου στο τέλος, αφορά όχι το αν αρέσουν ή όχι οι φωτογραφίες οι δικές μου, του D'Agata ή του οποιουδήποτε άλλου. Αφορά την άρνησή μου να δεχθώ ότι η κριτική και η "ελευθερία του λόγου" νομιμοποιεί κάποιον να χαρακτηρίζει τους συμμετέχοντες σε ένα εργαστήριο φωτογραφίας "ξαναμμένες μαϊμούδες", πυρήνες κάποιου γενικού κακού, θύματα μιας Γκεμπελικής προπαγάνδας και άλλα τέτοια παραληρηματικά.
Καταγράφηκε

mitsos1
Συνδρομητής
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 503


dimitris apostolos


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #89 στις: 18 Νοέμβριος 2011, 11:56:15 »


edit=τα σεμιναρια ειναι ενα hobby και αυτα. οπως οι αλλαγες των μηχανων, φακων κλπ. 

 Huh Δε θα το πω ... αλλά θα πω τουλάχιστον άστοχο, ειδικά εδώ που γίνεται κουβέντα για ένα σεμινάριο. Δε νομίζεις; Μάλλον σαν κακία ακούστηκε αγαπητέ ...

δεν ειναι κακια νικηφορε. δεν συνηθιζω να λεω πραγματα που δεν πιστευω.
και εξηγουμαι..
θα πληρωνα καλλιστα να μαθω ενα μουσικο οργανο, θα πληρωνα να μαθω την τεχνικη της φωτογραφιας εως και την εφαρμοσμενη. δεν θα πληρωνα ομως καποιον συνθετη να μου μαθει να συνθετω.
η φωτογραφια ειναι προσωπικη υποθεση απο ενα σημειο και μετα, για να σου δειξει καποιος το δικο σου πρακτεο. να σου δειξει επιλογες θεματων, τροπους φωτογραφισης. ειναι σαν να σου δειχνει τον τροπο που πρεπει να ζεις. κι αυτο γιατι (για μενα) η φωτογραφια ειναι τα βιωματα μου και ο τροπος που φωτογραφιζω προσωπικος.

αν θα πληρωνα για το σεμιναριο του d agata? με χιλια, αν δεν ειχα προβλημα με τα αγγλικα μου (αληθεια δεν ξερω πως εγινε-γινονται οι συνενοησεις). οχι ομως για να μου μαθει να φωτογραφιζω (απ την στιγμη που δεν μιλαμε για εφαρμοσμενα πραγματα) αλλα για αυτο που ειπε λιγο πριν  ο ανεφ.. ''σίγουρα με έκανε να αντιμετωπίζω τη φωτογραφία με θετικότερη διάθεση'' .

χρησιμοποιησα την λεξη hobby λοιπον, με την εννοια της ""ενασχολησης"" που σου δινει εμμεσα ωθηση για φωτογραφια.
οπως αλλαζοντας μηχανη, σού δημιουργειται μια ωθηση για νεες φωτογραφησεις ετσι και απο ενα ή και πολλα σεμιναρια, αντιστοιχα παιρνεις πραγματα σε βαθος χρονου. οχι ομως αμεσα πραγματα ωστε να γινεις καλυτερος φωτογραφος.
και μην αναλυσω το ''καλυτερος'' φωτογραφος, γιατι με τις εννοιες ''καλυτερος'', ''επιτυχια'', ''πρωτος σε διαγωνισμο'', ''παρουσιαση σε σημαντικο σαιτ'' κλπ, δεν το κρυβω οτι δεν διατηρω και τις καλυτερες σχεσεις, οσον αφορα την φωτογραφια.

αυτα ειναι προσωπικη μου αποψη φυσικα. και οχι μονο μπορει να διαφωνησει κανείς, αλλα για μενα επιβαλλεται προς χαριν της συζητησης. αλλα κατι περι ''δημαγωγιας'' και ''κακιας'' που αφορουν συνολο του χαρακτηρα μου, οχι οτι μ ενοχλει (συνηθισμενος), αλλα δεν νομιζω οτι βοηθαει πουθενα..
« Τελευταία τροποποίηση: 18 Νοέμβριος 2011, 11:58:35 από mitsos1 » Καταγράφηκε

Σελίδες: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 |   Πάνω
Μεταπήδηση σε: