Εγγραφή | Χάσατε τον κωδικό;

 
Forum
Κάτω

* Πληροφορίες χρήστη Αρχική | Ημερολόγιο | Σύνδεση | Εγγραφή
17 Σεπτέμβριος 2014, 06:33:22

  +  DPGR Virtual Community  

Σελίδες: [1] 2 3 |   Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Η φωτογραφία της εβδομάδας 2/5 - 8/5/2009 από τον antonis66  (Αναγνώστηκε 4857 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Novus
Συνδρομητής
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 2100



Προφίλ WWW
« στις: 04 Μάιος 2009, 00:47:36 »



Η φωτογραφία της εβδομάδας (μελών του dpgr)
2/5 - 8/5/2009 από τον antonis66


 


Mε νωπές ακόμα τις εντυπώσεις, λόγω της συμμετοχής της στον πρόσφατο διαγωνισμό του dpgr, επιλέγεται σαν φωτογραφία της εβδομάδας αυτή η φωτογραφία του antonis66. Όχι φυσικά για να συνεχιστούν εδώ τα συγχαρητήρια μηνύματα για την διάκρισή της αλλά γιατί αυτή η ιδιαίτερη και πολύ καλή φωτογραφία μπορεί να θέσει σημαντικά ζητήματα για μια φωτογραφική συζήτηση.


Ναι μεν... αλλά... θα είναι ο δικός μου πρόλογος.

Ναι μεν... είναι μια πολύ εντυπωσιακή και άρτια έγχρωμη φωτογραφία. Μια φωτογραφημένη αναπαράσταση, όχι ακριβώς της ρεαλιστικής πραγματικότητας αλλά μιας κρυφής της πνευματικής υπόστασης. Ένα αντρόγυνο που φορά μάσκες, με τη χαρακτηριστική γλώσσα του σώματος να προδίδει τις ιεραρχίες, σε ένα κλασικό σαλόνι με το απαραίτητο κάδρο και μια κούκλα-παιδί στη μέση.

Μια αρχική αναπαράσταση της "εσωτερικής πλευράς" της οικογενειακής δομής, ένα σκηνοθετημένο σουρεαλιστικό γεγονός, μετατρέπεται με το μέσο σε ένα σημαντικό φωτογραφικό γεγονός.

Η φωτογράφισή του δημιουργεί μια ασφυκτική, μυστηριώδη και ατμοσφαρική εικόνα, και η περιγραφή αυτή είναι που αγγίζει απ' ευθείας τις λανθάνουσες "αλήθειες" του αρχικού γεγονότος, με ένα άμεσο οπτικό τρόπο, γι' αυτό η εικόνα συγκινεί, γιατί αυτή η αλήθεια αποκαλύπτεται από τη φόρμα σαν ένα οπτικό γεγονός, μακρυά από μια εγκεφαλική συλλογιστική ερμηνειών, ανεύρεσης αλληγοριών και παράλληλων νοημάτων.

Οι μάσκες πια στην εικόνα είναι τα μόνιμα πρόσωπα και η κούκλα είναι πάντα το παιδί. Η φόρμα σε καλεί σε μια απ' ευθείας οπτική επικοινωνία με το περιεχόμενο και σε μια άμεση συγκίνηση στη θέα και στην αναγνώρισή του. 

Ισχύουν όμως όλα αυτά? Μπορεί μια ιδέα, ένα προμελετημένο σενάριο με έντονους συμβολισμούς που διψούν για ερμηνείες να δώσουν φωτογραφία, φωτογραφική μεταμόρφωση και υπερβατικό των απλών εννοιών περιεχόμενο?


Αλλά... όπως ειπώθηκε και από τον image σε σχόλιό του, όλα αυτά παραπέμπουν άμεσα στη δουλειά "Τhe Family album of Lucybelle Crater" του Ralph Eugene Meatyard, και αυτό για μένα είναι ένα στοιχείο που αδυνατίζει το ειδικό βάρος της φωτογραφικής της αξίας διαχρονικά, παρ' όλο που έχουμε ένα σύγχρονο καί άψογο έγχρωμο remake. Ή όχι?
« Τελευταία τροποποίηση: 09 Φεβρουάριος 2010, 18:46:05 από Novus » Καταγράφηκε

Αξιολόγηση μηνύματος (6):
Chobe
Αισιόδοξος
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1063


Κρίνετε ίνα κριθείτε.


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #1 στις: 04 Μάιος 2009, 01:48:11 »

  Πολύ ενδιαφέρουσα γιά συζήτηση η φωτογραφία που προτείνει αυτή την εβδομάδα ο Novus.
  Από την πρώτη στιγμή, με το που την είδα στον διαγωνισμό, μου έβγαλε κάτι το εντελώς ξένο και φοβικό, άγνωστο νομίζω στην  πολύβουη,  συχνά φλύαρη αλλά και άκρως συναισθηματική ελληνική οικογένεια.
  Περιγράφει μία ψυχασθενική κατάσταση χωρίς ίχνος ανθρωπιάς και με μόνη αξία την πειθαρχία. Όλα στο κάδρο είναι τακτοποιημένα. Τα πάντα λειτουργούν έτσι όπως επιτάσσουν τα προσωπεία. Ακόμη και το μωρό, αντικαταστάθηκε με κούκλα που είναι προφανώς το πρότυπο μωρού, που δεν θα κάνει φασαρία, δεν θα δημιουργεί προβλήματα, θα υπάρχει όμως γιά να δικαιολογεί την ύπαρξη της οικογένειας, όπως ακριβώς προστάζει το "σωστό" κοινωνικό στάτους
Θα ήθελα πολύ να ακούσω διάφορες οπτικές και απόψεις.
  
« Τελευταία τροποποίηση: 04 Μάιος 2009, 02:21:09 από Chobe » Καταγράφηκε

amantes sunt amentes
(Οι ερώντες είναι άφρονες)

Το blog μου εδώ:
www.chobesplace.com

"wise people have something to say, fools have to say something"
StudioPhotoplan
Επισκέπτης
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #2 στις: 04 Μάιος 2009, 11:06:05 »

1. Την συγκεκριμένη φωτογραφία την είχα προσέξει από την πρώτη στιγμή
    που ανέβηκε στον Διαγωνισμό και μου είχε αρέσει.

2. Τον Ralph Eugene Meatyard δεν τον γνώριζα και άρα πολύ περισσότερο
    δεν γνώριζα και το συγκεκριμένο album του ώστε νά έχω μιά αναφορά
    γιά το κατά πόσο η φωτογραφία του Antonis66 είναι στείρο κοπιάρισμα
    ή απλά ένας καλλιτεχνικός επηρρεασμός. Παρότι και σήμερα δεν έχω
    καταφέρει να δώ όλο το album του Meatyard (το αναζήτησα στο internet
    αλλά δεν βρήκα κάτι-αν έχει κάποιος κάποιο link με περισσότερες φωτο-
    γραφίες από αυτό το album ας το παραθέσει), δεν μπορώ να θεωρήσω
    ότι το παιχνίδι με την μάσκα μπορεί να αποτελέσει πατέντα.Δεν νομίζω
    πως μπορεί ένα εκφραστικό εύρημα αυτής της μορφής, να κατοχυρωθεί
    σε κάποιον.(Άλλωστε δεν μιλάμε και γιά τα ανθρωπάκια του Γαΐτη).
    Η άποψή μου αυτή άλλωστε, λογικά, δεν πρέπει να διαφέρει και από την 
    συλλογική άποψη της Κριτικής Επιτροπής, αφού την έφερε σε μιά εξαιρετική
    (έκτη) θέση στον Διαγωνισμό.Διότι, αν "όλα αυτά παραπέμπουν άμεσα στη
    δουλειά Τhe Family album of Lucybelle Crater του Ralph Eugene Meatyard,..."

    τότε, όχι απλά  "αδυνατίζει το ειδικό βάρος της φωτογραφικής της αξίας διαχρονικά"
    αλλά κυριολεκτικά ακυρώνεται και μάλιστα με όχι ...τιμητικό τρόπο όλη η "νέα"
    φωτογραφία.Και σε τέτοια θέματα, μεσοβέζικες καταστάσεις τύπου "ολίγον έγκυος"
    δεν νοούνται και εδώ λίγο Novus μας τα "μπερδεύετε" τα πράγματα...
    (ως Επιτροπή εννοώ).
    
3. Ακόμη και αν έβλεπα με κάποιο τρόπο το συγκεκριμένο album του Meatyard
    και κατέληγα πως αναμφισβήτητα πρόκειται γιά ένα απόλυτο κοπιάρισμα μιάς
    ιδέας, το μόνο που ίσως θα μπορούσα να αναρωτηθώ τελικά τί είναι "χειρότερο" :
    Nα κοπιάρεις τον Meatyard ή να κοπιάρεις τον εαυτό σου ? Το ερώτημα είναι
    μάλλον ρητορικό, οπότε μην σπεύσετε να δώσετε απαντήσεις...
« Τελευταία τροποποίηση: 04 Μάιος 2009, 15:53:15 από Παύλος » Καταγράφηκε
Αξιολόγηση μηνύματος (1):
Dr_Michael
Ιδρυτής του DPGR
Διαχειριστής
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 10412


Panasonic LX3


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #3 στις: 04 Μάιος 2009, 11:48:51 »

Παρότι και σήμερα δεν έχω καταφέρει να δώ όλο το album του Meatyard (το αναζήτησα στο internet αλλά δεν βρήκα κάτι-αν έχει κάποιος κάποιο link με περισσότερες φωτογραφίες από αυτό το album ας το παραθέσει)

Δεν χρειάζεται να πας μακριά:
http://www.dpgr.gr/masters/thumbnails.php?album=18
http://www.dpgr.gr/forum/index.php?topic=21860.0
Καταγράφηκε

Αξιολόγηση μηνύματος (1):
noe
Καλλιτεχνική ομάδα
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 3211


Nikon F2


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #4 στις: 04 Μάιος 2009, 12:10:31 »

Τότε ας τις απλώσουμε στο τραπέζι και ας κάνουμε το παιχνίδι της σύγκρισης..

Ουδεμία σχέση..



     

   

Αντιλαμβάνομαι πως διαφορετικές σκέψεις είχαν στο μυαλό τους οι δύο φωτογράφοι, τόσο από το είδος της μάσκας αλλά και το όλο στήσιμο. Αν υποθέσουμε ότι ο Αντώνης είχε ως αφετηρία αυτές τις φωτογραφίες τότε μπράβο του, γιατί μόνο με μία φωτογραφία μπόρεσε να μου πει ότι δεν κατάφερα να δω από όλο το άλμπουμ του Meatyard.

Επειδή την συγκεκριμένη δουλειά του Meatyard την είχα απορρίψει από παλιά (προσωπικά γούστα), ποτέ δεν έκανα αυτόν τον παραλληλισμό όταν είδα την φωτογραφία του Αντώνη. Η προσέγγιση είναι εντελώς διαφορετική και αυτό είναι ακόμη πιο φανερό αν δείτε και τις υπόλοιπες φωτογραφίες με τις μάσκες του Αντώνη στο άλμπουμ visards.

Αντώνη περιμένω πιο αυστηρή επιλογή και χωρίς επαναλήψεις.. χαιρετάω
« Τελευταία τροποποίηση: 04 Μάιος 2009, 12:12:27 από noe » Καταγράφηκε

Hey you
Αξιολόγηση μηνύματος (7):
Αλέξανδρος
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 3579


Some say...


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #5 στις: 04 Μάιος 2009, 12:38:12 »

Ακόμα και αν πήρε τις συγκεκριμένες φωτογραφίες σαν αφορμή, δεν μπορώ να θεωρήσω τη συγκεκριμένη σαν "αντιγραφή".
Το μονο κοινό σημείο είναι η μάσκα.
Οκ, λίγο ασυνήθιστο, κάνει την διαφορά και είναι αιτία να "ανοίξει" η φωτογραφία στις οθόνες μας, αλλά μέχρι εκεί. (Ισως και το τετράγωνο κάδρο.)

Το χρώμα στη συγκεκριμένη "λειτουργεί" θετικά. Μου αρέσει πιο πολύ απο μία ασπρόμαυρη εκδοχή της.
Το στήσιμο περνάει τα μηνύματα που θέλει ο φωτογράφος χωρίς πολλά ερωτηματικά. (ίσως εδώ να χάνει κάπως; οτι είναι πιο "εύκολη" απο ότι ήθελε; χμ, δεν ξέρω...)

Συνολικά μου αρέσει αρκετά, θεωρώ την θέση που πήρε δίκαιη.
Καταγράφηκε

Ο εξοπλισμός μου
-----------------------------------------------
Οταν πέφτει βόμβα στο Σύνταγμα, μαζεύουν τους συνήθεις υπόπτους.
Οταν πέφτει βόμβα στην οικονομία, τα μαζεύουν απο μας...
Chobe
Αισιόδοξος
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1063


Κρίνετε ίνα κριθείτε.


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #6 στις: 04 Μάιος 2009, 14:21:27 »

  Μήτσο επέτρεψε μου να σου πω ότι δεν καταλαβαίνω πως γίνεται να συμφωνείς με τον Noe και τον Παύλο και ταυτόχρονα με τον Image από τη στιγμή που λένε αντίθετα πράγματα. (Για δες τι λες..  Smiley  )

   Η δική μου άποψη είναι πως η φωτογραφία πρέπει να ειδωθεί σαν μία αυτόνομη δημιουργία πέρα από επιρροές όχι διότι οι επιρροές είναι κακό πράγμα (ακριβώς το αντίθετο πιστεύω), αλλά διότι στην συγκεκριμένη περίπτωση, υποβαθμίζεται η προσπάθεια του φωτογράφου αλλά και η ίδια η συζήτηση όταν περιστρέφεται μόνο γύρω από αυτό το θέμα.
« Τελευταία τροποποίηση: 04 Μάιος 2009, 14:23:59 από Chobe » Καταγράφηκε

amantes sunt amentes
(Οι ερώντες είναι άφρονες)

Το blog μου εδώ:
www.chobesplace.com

"wise people have something to say, fools have to say something"
StudioPhotoplan
Επισκέπτης
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #7 στις: 04 Μάιος 2009, 15:26:50 »

απο κει και περα δεν σημαινει οτι συμφωνω αν οι δυο ομαδες θελουν την δικια τους πρωτη και την αντιπαλη στην δευτερη κατηγορια.. Roll Eyes

Φυσικά, ποτέ δεν τέθηκε τέτοιο θέμα ούτε καθ' υπόννοια.
« Τελευταία τροποποίηση: 04 Μάιος 2009, 15:29:08 από Παύλος » Καταγράφηκε
Αξιολόγηση μηνύματος (1):
Novus
Συνδρομητής
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 2100



Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #8 στις: 04 Μάιος 2009, 16:05:29 »

Τότε ας τις απλώσουμε στο τραπέζι και ας κάνουμε το παιχνίδι της σύγκρισης..

Ουδεμία σχέση..

     

Ουδεμία σχέση Νίκο? Τετράγωνο κάδρο (και οι δύο), ανδρόγυνο σε σκηνοθετημένη πόζα (και οι δύο), μάσκες (και οι δύο), σύμβολα μεσαίας τάξης =σαλόνι-αυτοκίνητο (και οι δύο).

Ας μιλήσουμε πρακτικά, δεν νομίζω ότι υπάρχει θεατής, που έχοντας υπ' όψιν του τη δουλειά του Meatyard, δεν θα ήταν αυτή το πρώτο πράγμα που θα σκεφτόταν βλέποντας την φωτογραφία του Αντώνη. Καλώς ή κακώς σε παραπέμπει άμεσα σ' αυτήν.

Λέγοντας αυτό δεν εννοώ ότι έχουμε ένα πιστό αντίγραφο. Αντίθετα ο Αντώνης το προχώρησε, δημιούργησε μια σύγχρονη έγχρωμη εκδοχή, κατάφερε με το χρώμα να προσθέτει στην ατμόσφαιρα και στο περιεχόμενο, πρόσθεσε και το νέο στοιχείο της κούκλας...

Εάν δεν υπήρχε ποτέ ιστορικά η πρωτότυπη υλοποίηση από τον Meatyard, αυτή η φωτογραφία θα ξεπερνούσε κατά πολύ τους ορίζοντες του dpgr, και ένα portfolio με ανάλογες φωτογραφίες πάνω σ' αυτό το concept, θα ήταν, κατά τη γνώμη μου, και αξιοδημοσιεύσιμο και ένα πολύ σημαντικό επίτευγμα στην ιστορία της καλλιτεχνικής φωτογραφίες.

Όμως αυτό είναι, αν θέλεις, το desavantage προσπαθειών που παραπέμπουν σε πρωτότυπες και ιστορικά καταξιωμένες δουλειές. Όσο καλές και να είναι πλανώνται στη σκιά τους και είναι "σαν αυτές", τα πηρούνια θα είναι πάντα "σαν του Κertesz".

Θα πρέπει να δείξουν κάτι πολύ πιο δυνατό κι καινοτόμο για να αποκτήσουν δική τους ταυτότητα. Η μάχη είναι άνιση συνήθως, και εδώ ομολογώ ότι ο Αντώνης με εξέπληξε γιατί παρουσίασε κάτι πολύ καλό, ίσως μου αρέσει περισσότερο η φωτογραφία του από αυτές στις οποίες παραπέμπει. Σαν concept όμως δεν ξέφυγε, δεν μπορώ να του το χρεώσω, ανήκει σε άλλον.

Η προσέγγιση είναι εντελώς διαφορετική και αυτό είναι ακόμη πιο φανερό αν δείτε και τις υπόλοιπες φωτογραφίες με τις μάσκες του Αντώνη στο άλμπουμ visards.

Στο διαγωνισμό όμως αξιολογήθηκε μεμονωμένα η συγκεκριμένη φωτογραφία. Όσον αφορά το άλμπουμ δεν βρίσκω να έχει η συγκεκριμένη μεγάλη συγγένεια με τις υπόλοιπες απρόμαυρες και επίσης την θεωρώ μακράν την καλύτερη.
« Τελευταία τροποποίηση: 04 Μάιος 2009, 16:30:51 από Novus » Καταγράφηκε

Αξιολόγηση μηνύματος (2):
Johnpap
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1072



Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #9 στις: 04 Μάιος 2009, 20:20:53 »

  Η φωτογραφία αυτή (και μένα) μου είχε κάνει εντύπωση από την πρώτη φορά που την είδα. Μου άρεσε ο φωτισμός (φυσικός), το χρώμα, η κούκλα στη μέση αλλά οι μάσκες με έδιωχναν από την φωτογραφία!

  Οι μάσκες λοιπόν που ενώ ήταν το εντυπωσιασιακό στοιχείο της φωτογραφίας ήταν και αυτό που την κάνει "ψεύτικη". Ψεύτικη όχι γιατί την χρήση μασκών την έχουμε ξαναδεί σε φωτογραφίες αρκετών (δεν θυμάμαι σχεδόν ποτέ ονόματα), ένα παράδειγμα με τον Meatyard ανέφερε ο Image. Άλλωστε "παρθενικές" ιδέες δεν μπορείς να βρεις εύκολα στην φωτογραφία εκτός αν ανατρέξεις στις αρχές του 20ου αιώνα και η αποκλειστικότητα στο στυλ δύσκολα να επιτευχθεί σήμερα.

 Οι μάσκες απλά δεν ταιριάζουν με τον χώρο και τους ανθρώπους, το μεσοαστικό ελληνικό σπίτι με το μεσήλικο ζευγάρι δεν δένει με τις "βενετσιάνικες" μάσκες. Η φωτογραφία θα ήταν πολύ καλύτερη (κατά την γνώμη μου) χωρίς τις μάσκες με την κούκλα να κυριαρχεί στον χώρο ανάμεσα στο ζευγάρι!

 Τέλος χωρίς να έχω διάθεση να δώσω οδηγίες για τις επιλογές στις φωτογραφίες της εβδομάδας, να πω ότι η φωτογραφία αυτή του Αντώνη είναι πολύ επίκαιρη (λόγω του διαγωνισμού) για να σχολιαστεί επιπλέον αυτή την στιγμή.
Καταγράφηκε

flemetakes
Επισκέπτης
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #10 στις: 04 Μάιος 2009, 21:03:26 »

πριν μιλήσουμε για επιρροές καλό θα ήταν να αφήσουμε τον φωτογράφο να μιλήσει ο ίδιος γι αυτές.

Θα συμφωνήσω με τον Johnpap. Η κούκλα είναι το κυρίαρχο πρόσωπο της φωτογραφίας και κατά την προσωπική μου άποψη είναι αμφίσημη η χρήση της (το ίδιο καλά μπορεί να παριστάνει ένα παιδί που υπάρχει ή την ανυπαρξία παιδιού στην οικογένεια), οι μάσκες μάλλον αδυνατίζουν την εικόνα.

Μου κάνει εντύπωση το στιλιζάρισμα και η κυριαρχία του φωτογράφου πάνω στο θέμα του, μου θυμίζει έντονα οικογενειακά στιγμιότυπα των αρχών του περασμένου αιώνα.

Η φωτογραφία μου κάνει εντύπωση, δεν μου αρέσει. Αποπνέει μια νευρωτική ατμόσφαιρα που με ξενίζει, όμως το κάνει καλά, αριστοτεχνικά θα έλεγα.

Για μένα η ανάγνωσή της είναι δύσκολη η αναγνώριση της αξίας της όμως είναι δεδομένη.
Καταγράφηκε
Novus
Συνδρομητής
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 2100



Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #11 στις: 04 Μάιος 2009, 21:29:23 »

πριν μιλήσουμε για επιρροές καλό θα ήταν να αφήσουμε τον φωτογράφο να μιλήσει ο ίδιος γι αυτές.

Πριν γράψεις κάτι καλό θα είναι να διαβάζεις καλύτερα τις τοποθετήσεις.

Κανένας δεν μίλησε για επιρροές (που αφορούν την εν γένει συγκρότηση του φωτογράφου). Αυτό που ειπώθηκε είναι το πού παραπέμπει η φωτογραφία (που αφορά αποκλειστικά το αποτέλεσμα μιας συγκεκριμένης εκτιθέμενης και κρινόμενης φωτογραφίας).

Φαντάζομαι ότι αντιλαμβάνεσαι τη διαφορά.
Καταγράφηκε

flemetakes
Επισκέπτης
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #12 στις: 04 Μάιος 2009, 22:11:28 »

Παράθεση
Η φωτογραφία είναι μια καλή φωτογραφία και είναι πολύ καλό για κάποιον φωτογράφο να έχει σπουδαία πρότυπα

Αν αυτό δεν υπονοεί επιρροή φίλε μου τότε αυτό που κάνει νιάου – νιάου στα κεραμίδια είναι σκύλος.
Καταγράφηκε
noe
Καλλιτεχνική ομάδα
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 3211


Nikon F2


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #13 στις: 04 Μάιος 2009, 22:14:31 »

Ουδεμία σχέση Νίκο? Τετράγωνο κάδρο (και οι δύο), ανδρόγυνο σε σκηνοθετημένη πόζα (και οι δύο), μάσκες (και οι δύο), σύμβολα μεσαίας τάξης =σαλόνι-αυτοκίνητο (και οι δύο).

Ας μιλήσουμε πρακτικά..

Νομίζω ότι παίζουμε με τις λέξεις και δεν θα μπω στο παιχνίδι να απαριθμήσω με την σειρά μου τις διαφορές, αυτές που φαίνονται και τις άλλες που νιώθω.
Άλλωστε τα πάντα έχουν φωτογραφηθεί, κάθε φωτογραφία προσπαθεί να εισχωρήσει σε μνήμες μας.

παράθεση από image:
Παράθεση
Γνωρίζοντας κάποια πράγματα εκ των προτέρων και οδηγώντας μέσα από ασφαλή "μονοπάτια", τα πάντα φαντάζουν σαφώς ευκολότερα.
Η φωτογραφία είναι μια καλή φωτογραφία και είναι πολύ καλό για κάποιον φωτογράφο να έχει σπουδαία πρότυπα.
Η ουσία όμως είναι πως αυτό δεν είναι παρα μόνο ένα στάδιο στην προσωπική πορεία του καθενός, αναζητώντας τον τελικό του προορισμό.
Έτσι, όσο γρηγορότερα "απογαλακτιζόμαστε" από τον κάθε κύριο Meatyard
τόσο πιο σίγουροι πρέπει να είμαστε για το ότι ακολουθούμε το σωστό δρόμο

Αν κάποιοι λοιπόν νιώθουν πως βλέπουν ξαναμασημένη τροφή, εγώ βλέπω μία προσπάθεια που καταφέρνει την υπέρβαση.
Γι' αυτό Γιώργο και λοιποί είμαι απόλυτος. Πιστεύω πως η οικογένεια με τις μάσκες του Meatyard (αν δεν κάνω λάθος είναι από τις τελευταίες του δουλειές) κλέβει δόξα από το υπόλοιπο έργο του. Έχει υπερεκτιμηθεί μετά θάνατον.
Μήπως να συμφωνήσουμε πως πρακτικά έχεις δίκιο και υπερβατικά έχω εγώ? Όχι βέβαια είναι καθαρά προσωπική υπόθεση του καθενός.
Ουδεμία σχέση λοιπόν υπερβάλλοντας για να τονίσω την αξία της φωτογραφίας του Αντώνη.

Να θυμίσω πως η συζήτηση γίνεται για τυχόν επιρροές και πόσο αυτές είναι δυνατό να σκιάσουν το έργο μας. Δεν αναφερόμαστε στην αξία της φωτογραφίας του Αντώνη σε σχέση με την σειρά της στον πρόσφατο διαγωνισμό. Για την σύγκριση με την υπόλοιπη δουλειά του θα συμφωνήσω, άλλωστε είναι ακόμη σε πειραματικό στάδιο (τα διαμαντάκια όμως φεγγίζουν). Wink


Υ.Γ. Γιατί έχω την αίσθηση ότι ο Αντώνης ούτε καν στο πίσω μέρος του μυαλού του δεν είχε τις φωτογραφίες του Meatyard όταν φωτογράφιζε? Όχι ότι δεν τον γνωρίζει ή σκέφτεται υποσυνείδητα, μα είναι τόσο διαφορετικές προσεγγίσεις..!!
« Τελευταία τροποποίηση: 04 Μάιος 2009, 22:24:18 από noe » Καταγράφηκε

Hey you
Nick_The_Greek
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 2931



Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #14 στις: 04 Μάιος 2009, 22:48:27 »

Παράθεση από Johnpap.                                                                                      ---------------------------------------------------------------------------------------------- Οι μάσκες απλά δεν ταιριάζουν με τον χώρο και τους ανθρώπους, το μεσοαστικό ελληνικό σπίτι με το μεσήλικο ζευγάρι δεν δένει με τις "βενετσιάνικες" μάσκες. Η φωτογραφία θα ήταν πολύ καλύτερη (κατά την γνώμη μου) χωρίς τις μάσκες με την κούκλα να κυριαρχεί στον χώρο ανάμεσα στο ζευγάρι!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Παράθεση από flemetakes.---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  Η φωτογραφία μου κάνει εντύπωση, δεν μου αρέσει. Αποπνέει μια νευρωτική ατμόσφαιρα που με ξενίζει, όμως το κάνει καλά, αριστοτεχνικά θα έλεγα.
Για μένα η ανάγνωσή της είναι δύσκολη η αναγνώριση της αξίας της όμως είναι δεδομένη.                                                                                 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Συμφωνώ απόλυτα με τις ως άνω απόψεις. Η συγκεκριμένη φωτογραφία με εντυπωσίασε για τα χρώματα τις και την τοποθέτηση της κούκλας στη θέση του υποθετικού παιδιού και την τεχνική αρτιότητα της. Δεν μου < χαϊδεύει > το μάτι, αντίθετα το < ενοχλεί >.
                                                                                                                                       


« Τελευταία τροποποίηση: 04 Μάιος 2009, 22:52:36 από Nick_The_Greek » Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] 2 3 |   Πάνω
Μεταπήδηση σε: