Εγγραφή | Χάσατε τον κωδικό;

 
Forum
Κάτω

* Πληροφορίες χρήστη Αρχική | Ημερολόγιο | Σύνδεση | Εγγραφή
31 Ιούλιος 2014, 22:39:44

  +  DPGR Virtual Community  

Σελίδες: 1 ... 17 18 19 20 21 [22] |   Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Άρθρο - Τα πιο συνηθισμένα λάθη των νέων φωτογράφων  (Αναγνώστηκε 91578 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
gr76
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 70


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #315 στις: 23 Ιούλιος 2014, 17:44:46 »

Την ισορροπία λευκού την αλλάζουμε αναλόγως την φωτογραφία, που θέλουμε να τραβήξουμε;  
την αλλαζουμε αναλογα με το φως. η μηχανη σου μπορει να εχει ρυθμιση λιακαδας, συννεφιας, σκιας, λαμπας πυρακτωσεως, λαμπας φθορισμου. επιλεγεις. εστω τωρα οτι βγαζεις μια νυχτερινη σκηνη με τριποδο και ο δημος εχει λαμπα φθορισμου στον δρομο ενω απο ενα παραθυρο φεγγει μια λαμπα πυρακτωσεως. αν ρυθμισης για το φως του δημου στον δρομο τα χρωματα θα ειναι ισοροπημενα εκει αλλα κιτρινωπά εκει που φωτιζονται απο την λαμπα πυρακτωσεως. αντιθετα αν ρυθμισεις για την δευτερη περιπτωση εκει που φωτιζονται απο την λαμπα φθορισμου θα πρασινιζουν μπλεδιζουν. εστω οτι βγαζεις ενα πορτρετο διπλα σε ενα κτηριο που δημιουργει σκια πανω του. μπορεις να ρυθμισεις την μηχανη για σκια ή να χρησιμοποιησεις το φλας (το φλας εχει χαρακτηριστικα λιακαδας οποτε παλι πρεπει να εχεις την καταληλη ρυθμιση). η μηχανη σου εχει και αυτοματη ρυθμιση ισοροπιας λευκου, μπορεις να την χρησιμοποιεις για να διευκολυνεσαι. 
Καταγράφηκε
infin1te
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 260


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #316 στις: 23 Ιούλιος 2014, 20:32:51 »

Την ισορροπία λευκού την αλλάζουμε αναλόγως την φωτογραφία, που θέλουμε να τραβήξουμε; Κ αν πως; Δεν εννοώ πως το κάνει η μηχανή μου αλλά τι φωτογραφίζω κ αλλάζω τις "τιμές"; Αν το λέω σωστά. Ευχαριστώ 
εκτος απο τις αυτοματες προρυθμισεις που ειπωθηκαν πριν οπως πχ λαμπα πυρακτωσεως, λαμπα φθορισμο κτλ στις προηγμενες μηχανες ρυθμιζεις την ισσοροπια λευκου με 2 χειροκινητους τροπους.
1ος αν υπαρχει ρυθμιση ισσοροπιας λευκου στην κλιμακα kelvin το ρυθμιζεις εκει (εχει την μεγιστη λεπτομερεια αλλα μπορει να ταλαιπωρηθεις πολυ λογω αυτης της λεπτομερειας)
2ος Ψαχνεις ενα γκρι τομεα στη φωτογραφια σου να σημαδεψεις ή αν εχεις γκρι καρτα  τη στηνεις και βαζεις τη μηχανη να φωτομετρησει την ισσοροπια λευκου εκει (επειδη συχνα ολα τα γκρι μας φαινονται ιδια αλλα μια μονο αποχρωση γκρι κανει για να ρυθμισεις σωστα την ισορροπια λευκου, αν δεν εχεις τη γκρι καρτα αυτη η μεθοδος συχνα σφαλλει).
« Τελευταία τροποποίηση: 23 Ιούλιος 2014, 20:36:28 από infin1te » Καταγράφηκε
Αρίστος
*
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 4


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #317 στις: 24 Ιούλιος 2014, 00:53:58 »

Σας ευχαριστώ πολύ κατ΄αρχήν για την ανταπόκριση.
Αλλά συγγνώμη αν γίνομαι κουραστικός, γιατί θέλω να το καταλάβω αυτό το κομμάτι. Την αυτόματη διαδικασία την κατάλαβα. Όσον αφορά την χειροκίνητη διαδικασία, βρίσκω μια γκρι επιφάνεια κ κάνω φωτομέτρηση χειροκίνητα.ΟΚ;
Αυτή την διαδικασία την κάνω ξανά μόλις αλλάξω περιβάλλον κ θέμα στην φωτογραφία μου ή μένει πάντα η ίδια;
Καταγράφηκε
infin1te
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 260


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #318 στις: 24 Ιούλιος 2014, 08:30:22 »

Σας ευχαριστώ πολύ κατ΄αρχήν για την ανταπόκριση.
Αλλά συγγνώμη αν γίνομαι κουραστικός, γιατί θέλω να το καταλάβω αυτό το κομμάτι. Την αυτόματη διαδικασία την κατάλαβα. Όσον αφορά την χειροκίνητη διαδικασία, βρίσκω μια γκρι επιφάνεια κ κάνω φωτομέτρηση χειροκίνητα.ΟΚ;
Αυτή την διαδικασία την κάνω ξανά μόλις αλλάξω περιβάλλον κ θέμα στην φωτογραφία μου ή μένει πάντα η ίδια;
την κανεις σε καθε φωτογραφια ξεχωριστα. Η τουλαχιστον για καθε συνθηκη και πεδιο φωτογραφισης. Πχ εισαι σε ενα εσωτερικο χωρο οπως ενα παρτυ ή τα εγκανια ενος μαγαζιου και για λογους χρονου θες να τραβηξεις jpeg. Φτιαχνεις την ισορροπία λευκού σου με όποιο τρόπο θες και την αποθηκεύεις και ολο το βραδυ τραβάς με την προρυθμισμένη ισορροπία λευκού.
Αλλά αναλόγως με τη σκηνή και τη χρηση φλάς ή οχι ίσως έχεις καποιες αστοχίες αλλα θα είναι λιγότερες εν δυνάμει αν αφήσει την μηχανή όλο το βράδυ στο AWB (auro white balance). Αυτο βέβαια εξαρτάται και απο τη μηχανή αν εχει εξυπνο προγραμματισμό, γενικά οι περισσοτερες σύγχρονες μηχανές ακόμα και οι compact κανουν καλή δουλειά στο αυτόματο.
Αν κάνεις σοβαρή φωτογράφιση οι αστοχίες ισορροπίας λευκού διορθώνονται δύσκολα στην επεξεργασία. Οπως προείπα ολα τα παραπανω ισχυουν οταν τραβας jpeg. Για αυτο οταν κανεις σοβαρη φωτογραφιση επιλέγεις raw. Η ισορροπια λευκου γινεται στην επεξεργασια (ένας σοβαρός λόγος απο τους πολλούς)
Αυτο που σου είπα με την γκρι καρτα θα το καταλαβεις περισσοτερο οταν κανεις επεξεργασια ενος raw αρχειου στο lightroom πχ. Οταν πας στο πεδιο ισορροπιας λευκου για να το σουλουπωσεις σου εχει και την επιλογη με ενα σταυρο που μεγεθυνει την εικονα σε επιπεδο πιξελ για να βρεις ενα γκρι και να κανεις τη διορθωση. μαλιστα το χρωμα του σταυρου ειναι ακριβως το γκρι που πρεπει ετσι ωστε οταν βρεις το πιξελ με την καταλληλη αποχρωση ουσιαστικα ο σταυρος εξαφανιζεται και ετσι καταλαβαινεις οτι αυτο το πιξελ ειναι το σωστο
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 ... 17 18 19 20 21 [22] |   Πάνω
Μεταπήδηση σε: