Εγγραφή | Χάσατε τον κωδικό;

 
Forum
Κάτω

* Πληροφορίες χρήστη Αρχική | Ημερολόγιο | Σύνδεση | Εγγραφή
22 Αύγουστος 2014, 22:43:31

  +  DPGR Virtual Community  

Σελίδες: [1] 2 3 4 5 6 7 |   Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: φωτογραφίες που επηρέασαν το κοινό και την ιστορία.  (Αναγνώστηκε 44895 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
fotogenis
**
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 181


Φώτης


Προφίλ WWW
« στις: 13 Απρίλιος 2008, 08:43:55 »

Το θέμα αυτό έγινε αφού  ακούστηκαν και άλλες φωνές, εδώ στο DPGR ,στο ότι δεν υπήρχε  μια συγκεντρωτική παρουσίαση φωτογραφιών που συντάραξαν η επηρέασαν το κοινό, η βραβεύτηκαν από παγκόσμιους οργανισμούς δημοσιογραφίας . Έναυσμα όμως πήρα  και από την απόπειρα του περιοδικού LIFE να μαζέψει τέτοιου είδους φωτογραφίες, τις πιο αξιόλογες, από την συλλογή του. Η ενέργεια του αυτή είχε σαν αποτέλεσμά το βιβλίο «οι 100 φωτογραφίες που άλλαξαν τον κόσμο».
Νομίζω είναι άκρως ενδιαφέρουσες φωτογραφίες και πολυ διδακτικές ...!

 Εαν πούμε ότι οι ομιλίες υποκινούν, τα κύρια άρθρα πείθουν και τα ποιήματα εμπνέουν, μπορούν οι φωτογραφίες να αποδώσουν ομοίως;

Για αρκετές εβδομάδες την άνοιξη του 2003, το *LIFE ζήτησε  απαντήσεις σε αυτή  την ερώτηση στον ιστοχώρο του (www.LIFE.com) και στη σελίδα  του διαδικτυακού περιοδικού   www.digitaljournalist.org,  σε μία απευθείας σύνδεση  μαζί με το πανεπιστήμιο του Τέξας. Έλαβαν πάρα   πολλές απόψεις, οι περισσότερες από τις οποίες υποστήριζαν την δική τους άποψη , ότι μια φωτογραφία θα μπορούσε να αλλάξει τον κόσμο, αλλά έλαβαν και   μια λεπτομερή, ευφυή διάψευση από τον Joshua Haruni   «πραγματικά δεν πιστεύω ότι οι φωτογραφίες αλλάζουν στα αλήθεια τίποτα, πόσο μάλλον όλο τον κόσμο!.. Οι φωτογραφίες μπορούν να είναι πολύ όμορφες, πληροφοριακές, άσχημες ή οτιδήποτε άλλο ο κάθε φωτογράφος επιλέγει να μας παρουσιάσει. Οι φωτογραφίες μπορούν σίγουρα να μας εμπνεύσουν, αλλά η γραπτή λέξη έχει τη δυνατότητα να προκαλέσει τη φαντασία σε μεγαλύτερα βάθη από οποιαδήποτε φωτογραφία,  της οποίας τo περιεχόμενο περιορίζεται σε αυτό που υπάρχει στο πλαίσιο."
Αυτά είπε ο κ. Haruni που είναι   ένας αξιόλογος  documentary φωτογράφος.
Το επιχείρημά του  ανάγκασε το LIFE, για άλλη μια φορά ,να επαναπροσδιορίσει τη σκέψη του . Σύγκριναν τις σκέψεις του κ. Haruni's με  άλλων συμμετεχόντων  και κατέληξαν τελικά με αυτό: “ Είναι, στο τέλος, μια προσωπική σχέση μεταξύ του θεατή και της εικόνας. Η δύναμη μιας εικόνας είναι στο μυαλό του κάθε θεατή!”

* Το LIFE , είνα από τα πιο αναγνωρίσιμα και γνωστά εμπορικά σήματα εκδόσεων σε όλη την υφήλιο και κοσμούσε το ομώνυμο περιοδικό που έγινε παγκόσμια διάσημο για τις φωτογραφίες του και τους εξαίρετους φωτογράφους του. Το περιοδικό κυκλοφόρησε αρχικά ως εβδομαδιαία έκδοση το 1936. Διέκοψε την κυκλοφορία του το 1972, αλλά επέστρεψε σαν μηνιαίο μεταξύ  1978 – 2000.Το  LIFE κατά την περίοδο της κυκλοφορίας του δημοσίευσε  ένα ολόκληρο θησαυρό από εξαιρετικές φωτογραφίες. Σήμερα η συλλογή εικόνων του LIFE περιέχει  εκατομμύρια  φωτογραφιών, από το περιοδικό του, στο οποίο περιλαμβάνονται μερικές από τις πιό αναγνωρίσιμες εικόνες στον κόσμο και αντιπροσωπεύονται μερικοί από τους μεγαλύτερους φωτογράφους του 20ού αιώνα, όπως τον Alfred Eisenstaedt, Margert Bourke-White, Andreas Feininger and John Dominis.

Οι φωτογραφίες που ακλουθούν έχουν προέλευση από τις εξής πηγές.
Life.com 
worldsfamousphotos.com
digitaljournalist.org
(οι περισσότερες αναφέρουν την πηγή στη φωτογραφία)
Τα κείμενα αποτελούν ελεύθερη μετάφραση από τα ξενόγλωσσα κείμενα που συνόδευαν τις φωτο.) 

Δηλωση.
All the photographic materials used on this article  is copyrighted and all the copyrights are exclusively held by the respective photographers and their representatives.
Όλο τo φωτογραφικά υλικό που χρησιμοποιήθηκε σε αυτό το άρθρο  και όλα τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν  αποκλειστικά στους αντίστοιχους φωτογράφους και  αντιπρόσωπους τους. Χρησιμοποιούμε αυτό το διαθέσιμο υλικό στις προσπάθειές μας να εκπαιδεύσουμε το κοινό. Έχουμε περιλάβει την πλήρη μεγέθους εικόνα παρά ένα απλό link επειδή έχουμε διαπιστώσει ότι αυτές οι συνδέσεις  συχνά δεν ανταποκρίνονται. Πιστεύουμε ότι αυτό αποτελεί μια "δίκαιη χρήση"  οποιουδήποτε τέτοιου  υλικού, όπως προβλέπεται στην παράγραφο 107 του  αμερικανικού νόμου περί πνευματικών δικαιωμάτων. Σύμφωνα με το 17 U.S.C. παράγραφος 107.



..1β...1γ..1δ

..2β..2γ..2δ

..3β..3γ..3δ

..4β..4γ..4δ   

..5β..5γ..5δ

..6β..6γ..6δ

..7β..7γ

Φωτο 1α Photographer: Huynh Cong Ut (Associated Press)
Source: wikipedia.org
Το κορίτσι στην εικόνα είναι γνωστό ως Kim Phuc (γεννημένο το 1963), ένα ενιαχρονο   γυμνό κοριτσάκι  που τρέχει  καιγόμενο από  πολλαπλά σοβαρά εγκαύματα στη πλάτη που υπέστη μετά από επίθεση με βόμβες   napalm . Ο φωτογράφος Huynh Cong Ut, γνωστό  στους συναδέλφους του ως  Nick, εργαζόταν εκεί ως φωτοδημοσιογράφος  για το  Associated Press και τράβηξε  διάφορες φωτογραφίες των χωρικών που προσπαθούσαν να δραπετεύσουν από τις  napalm. Αυτή η συγκεκριμένη φωτογραφία  που συνοψίζει την αγριότητα και την τραγωδία της σύγκρουσης,  κέρδισε το βραβείο Pulitzer και έγινε μια από τις πιο δημοσιευμένες φωτογραφίες του πολέμου του Βιετνάμ. Το αγόρι είναι ο μεγαλύτερος  αδελφός της Tam που επέζησε της επίθεσης αλλά έχασε το ένα του μάτι. Ο  Ut (ο φωτογράφος) είχε ρίξει νερό επάνω στο κορίτσι και την είχε μαζέψει , αυτήν και μερικά  άλλα παιδιά πηγαίνοντας τα  σε ένα νοσοκομείο κοντά στη Saigon όπου πέρασε δεκατέσσερις μήνες για να επουλωθούν  τα φρικιαστικά εγκαύματα στο δέρμα της. Αργότερα, αυτό το κορίτσι σπούδασε  ιατρική και τώρα είναι  μέλος της ΟΥΝΕΣΚΟ και ζει στον Καναδά.

Φωτο 1β Source: life.com
1968.  Ο  Nguyen Ngoc loan  προϊστάμενος της, εθνικής αστυνομίας του νότιου Βιετνάμ, έκανε ό,τι  μπορούσε για να κρατήσει τους αντάρτες Viet Cong έξω από τη Saigon. Παρά το ότι ο loan εκτέλεσε αυτό το φυλακισμένο με την υπόνοια ότι είναι από τους αρχηγούς  των ομάδων των  Viet Cong, ο φωτογράφος Eddie Adams AP άνοιξε το διάφραγμα της μηχανής του και τράβηξε αυτή τη φωτογραφία. Ο Adams κέρδισε με τη φωτογραφία αυτή το βραβείο Pulitzer .Μια εικόνα που,   όπως και τόσες άλλες του πολέμου, μετέστρεψαν  την κοινή γνώμη ενάντια στον πόλεμο.

Φωτο 1γ  Photographer: Stuart Franklin Magnum
Source: life.com
Πλατεία  Tiananmen 1989 Κινα.
 Η  απεργία πείνας στην πλατεία  Tiananmen από 3.000 σπουδαστές στο Πεκίνο είχε μετατραπεί  σε μια διαμαρτυρία του κόσμου με  περισσότερο από ένα εκατομμύριο ανθρώπους να φωνάζουν για τις αδικίες ενάντια σε ένα έθνος απαιτώντας ότι ήρθε η ώρα για   μεταρρύθμιση. Για επτά εβδομάδες οι σπουδαστές της Λαϊκής Δημοκρατίας,  διαμαρτύρονταν  στη πλατεία Tiananmen με την κυβέρνηση να αποστέλλει  τους στρατιώτες και τα άρματα  για να συγκρατήσουν την εξέγερση.
 Όταν ένας νεαρός  πήγε και στάθηκε μπροστά από μία γραμμή αρμάτων ο κόσμος δεν περίμενε  ότι ο νεαρός άνδρας απλά δεν  μετακινιόταν! Όρθιος ,μπροστά από τα άρματα, φορτωμένος  με τις   τσάντες από τα ψώνια  του ! ένας ήρωας είχε  γεννηθεί! Ένας δεύτερος ήρωας προέκυψε δεδομένου ότι ο οδηγός του άρματος αρνήθηκε να συντρίψει αυτό  τον άνθρωπο, και οδήγησε αντ' αυτού το άρμα του γύρω από απ’ αυτόν . Σύντομα αυτό το όνειρο θα τελείωνε, και το αίμα θα γέμιζε την πλατεία Tiananmen. Αυτή η εικόνα όμως που  είχε παρουσιαστεί έδειξε  σε εκατομμύρια Κινέζους ότι υπάρχει ελπίδα!

Φωτο 1δ  Biafra  1969. Όταν  το Igbos της ανατολικής Νιγηρίας ανακηρύχτηκε ανεξάρτητο το 1967, η  Νιγηρία απέκλεισε τη κύρια χώρα- biafra .Μέσα σε τρία χρόνια πολέμου, περισσότεροι από ένα εκατομμύριο άνθρωποι πέθαναν, κυρίως από την πείνα.
Από την πείνα, τα παιδιά που στερούντο πρωτεϊνών, ανάπτυσσαν συχνά την ασθένεια  kwashiorkor, η οποία ανάγκαζε τους μυς τους να ατονούν και τις κοιλιές τους να προεξέχουν. Ο πολεμικός ανταποκριτής και φωτογράφος Don McCullin  παρουσίασε αυτή τη  τραγωδία στο κόσμο και είχε πει χαρακτηριστικά "Συγκλονίστηκα  από τη θέα 900 παιδιών που ζούσαν  σε ένα στρατόπεδο στο  squalor που θεωρείτο  σημείο θανάτου,"  "Έχασα όλο μου το ενδιαφέρον για τη φωτογράφιση των στρατιωτών στη δράση."
 Η παγκόσμια κοινότητα επενέβη τότε για να βοηθήσει τη Biafra, και έμαθε τα πρώτα της  βασικά μαθήματα για την απάμβλυνση  της ογκώδους πείνας που επιδεινώνετε από ένα πόλεμο- Ένα πρόβλημα που κωφεύει  ακόμα στις απλές λύσεις!

Φωτο 2α    Nagasaki 1945
το σύννεφο του μανιταριού από την ατομική βόμβα ήταν κάτι πρωτοφανές όταν παρουσιάστηκε στο ευρύ κοινό. Ήταν μια παντοδύναμη και τρομερή εικόνα για τη δύναμη που εξαπολύθηκε . Στις 6 Αυγούστου η πρώτη ατομική βόμβα σκότωσε κατ' εκτίμηση 80.000 ανθρώπους στην ιαπωνική πόλη της Χιροσίμα. Δεν υπήρξε όμως  καμία γρήγορη παράδοση, και τρεις ημέρες αργότερα μια δεύτερη βόμβα εξερράγη 500 μέτρα επάνω από το έδαφος στο Ναγκασάκι. Η τρομακτική   δύναμη του αέρα, οι ακτίνες θερμότητας που έφταναν σε αρκετές χιλιάδες βαθμούς και η ακτινοβολία κατέστρεψαν τα πάντα  , σκοτώνοντας και τραυματίζοντας 150.000 ενώ πολλαπλάσιοι θα πέθαιναν  στα χρόνια που θα ακολουθούσαν . Σε αντιδιαστολή με τις πολύ εξειδικευμένες  εικόνες του πολέμου που είχαν φέρει το πόνο σε κάθε σπίτι , αυτές οι εικόνες  από την Ιαπωνία που ήταν και τα περισσότερα θύματα , ήταν συγκλονίστηκες και σοκαριστηκές  περισσότερο για την διαφαινόμενη μακροχρόνια προοπτική, που παρουσίαζε το πόσο μεγαλύτερο μέγεθος καταστροφής ήταν τελικά.

Φωτο 2β      Breaker Boys1910
Ότι ο Charles Dickens έκανε με τις λέξεις για τα ανήλικα άστεγα του Λονδίνου, ο Lewis Hine το έκανε με τις φωτογραφίες του  για τους νεαρούς laborers(εργάτες) στις Ηνωμένες Πολιτείες. Το 1908 η εθνική Επιτροπή παιδικής εργασίας έκανε εκστρατεία για να ξαναβάλει  περίπου δυο   εκατομμύρια νέους εργαζομένους  πίσω στα σχολεία και  προσέλαβε  τον Hine για να το δείξει με τις εικόνες του. Ο φωτογράφος ταξίδεψε στις  μισές πολιτείες , και τράβηξε τις εικόνες των παιδιών που εργάζονται στα ορυχεία, τους μύλους  και τους δρόμους. Εδώ έχει φωτογραφίσει τα "αγόρια της διαλογής"  των οποίων η εργασία ήταν να χωριστεί ο άνθρακας από την πλάκα, στο νότιο Pittston, PA. Για άλλη μια φορά, οι εικόνες συγκλόνισαν  το κοινό με έναν τρόπο που οι κρύες στατιστικές δεν μπορούσαν και η χώρα αναγκάστηκε να θεσπίσει  νόμους, απαγορεύοντας έτσι την παιδική εργασία.

Φωτο 2γ     South of the DMZ 1966
Σε αντίθεση με τους περιορισμούς που τέθηκαν  στον Τύπο για τις εμπόλεμες  συγκρούσεις, και ακόμη και στο ενσωματωμένο πρόγραμμα δεοντολογίας  που χρησιμοποιήθηκε στον πρόσφατο ιρακινό  πόλεμο, οι ανταποκριτές και οι φωτογράφοι  στο Βιετνάμ  μπορούσαν, όπως ο walter Cronkite έγραψε στο LIFE, "να συνοδεύουν  τα στρατεύματα οπουδήποτε χωρίς εμπόδια  και χωρίς καμία λογοκρισία. .. Αυτό το σύστημα-ή η έλλειψη ενός -κράτησε το αμερικανικό και διεθνές  κοινό καλά  ενημερωμένο  για τα προβλήματα των στρατιωτών , τις οπισθοχωρήσεις τους και την ζωή τους εκεί.  Το ότι κατάφεραν να φτάσουν έξω εκείνες οι φωτογραφίες  είναι ένα πεμπτουσιακό παράδειγμα των ισχυρών  εικόνων  που βγήκαν από το Βιετνάμ. "Οι έγχρωμες φωτογραφίες  των βασανισμένων βιετναμέζων χωρικών και των πληγωμένων αμερικανών κληρωτών που ο  Larry φωτογράφησε   και το LIFE  δημοσίευσε, αρχικά το 1962, ενίσχυσαν  την κατακραυγή ενάντια στην αμερικανική παρουσία στο Βιετνάμ," η Susan Sontag έγραψε στο δοκίμιό της "εξετάζοντας τον πόλεμο," στις 9 Δεκεμβρίου ..2002, στο New yorker "  Ο Burrows ήταν ο πρώτος σημαντικός φωτογράφος που φωτογράφισε ένα ολόκληρο  πόλεμο με χρώμα  άλλο ένα κέρδος στον συγκλονισμό της κοινής γνώμης." Ο  Burrows σκοτώθηκε όταν καταρρίφθηκε το ελικόπτερο  στο οποίο επέβαινε πάνω από το Λάος το 1971.

Φωτο 2δ
Αυτή η φωτογραφία λήφθηκε  στις 10 Νοεμβρίου ..1962 (από λιγότερο από 500 πόδ. ύψος με μια ταχύτητα 713 mph).  Παρουσιάζει ένα  σοβιετικής κατασκευής πύραυλο SA-2 εδάφους-αέρος Tο γνωστό βλήμα (SAMs) στην θέση εκκίνησης του. Λέγετε ότι αυτό ήταν η αγαπημένη φωτογραφία του Προέδρου Kennedy, και τοποθετήθηκε στο οβάλ γραφείο. Χρησιμοποιούσε  αυτήν την φωτογραφία για να καταδείξει τη φύση της απειλής που τα επιθετικά όπλα παρείχαν. Το σχέδιο με τα τέμνοντα  σημεία που περιβάλλουν τις περιοχές θεωρείται ότι είναι δίχτυα παραλλαγής..

Φωτο 3α    Earthrise 1968 Ο φωτογράφος  Galen Rowell  το αποκάλεσε "η πιο δραστική  περιβαλλοντική φωτογραφία που λήφθηκε ποτέ." πάρθηκε την παραμονή των Χριστουγέννων, το 1968, κοντά στο τέλος ενός από τα πιο ταραχώδη χρόνια που γνώρισαν ποτέ οι ΗΠΑ.   Η εμπνευσμένη  φωτογραφία  Earthrise δείχνει την εύθραυστη ύπαρξή μας και τη θέση μας στον κόσμο. Για χρόνια, ο Frank Borman και ο Bill Anders της αποστολής  απόλλων 8, είχαν την σκέψη, ο ένας για τον άλλο, ότι ήταν αυτός που πήρε την εικόνα. Μια έρευνα για δύο ρόλους σε μια ταινία φάνηκε να αποδεικνύει  ότι Borman είχε πάρει ένα προηγούμενο μ/α  πλάνο, και η έγχρωμη  φωτογραφία, που κόσμησε αργότερα ένα αμερικάνικο γραμματόσημο και διάφορες εκδόσεις  βιβλίων, ήταν από τον Anders.

Φωτο 3β    Lynching 1930   Ένας όχλος 10.000 λευκών μετέφερε  τις βαρειές και τους κασμάδες  στις πόρτες  των φυλακών   για να αρπάξουν με τη βία αυτούς τους δύο νέους Μαύρους που κατηγορήθηκαν για το βιασμό ενός λευκού κοριτσιού. ο θείος του κοριτσιού κατάφερε να σώσει τη ζωή ενός τρίτου με την πιστοποίηση της αθωότητας του.   Τα  περισσότερα, από τα σχεδόν 5.000 λυντσαρίσματα, που τεκμηριώθηκαν  κατα τη  δεκαετία του '60 διαπράχτηκαν στο νότο. (Οι απαγχονισμοί, οι ξυλοδαρμοί και οι ακρωτηριασμοί ονομάστηκαν  «πρόταση του δικαστή  Lynch.» Μερικές φωτογραφίες από λυντσαρίσματα  έγιναν κάρτες και  σχεδιάστηκαν για να προωθήσουν την  υπεροχή της λευκής φυλής.   
Τελικά οι διάφοροι οργανισμοί κακοποιημένων και (παραδόξως?), τα «ευτυχή πλήθη» που ζητωκραύγαζαν  κατέληξε σήμερα να είναι τόσα πολλά, όσα πολλά ήταν και τότε! . Σήμερα οι εικόνες υπενθυμίζουν σε μας ότι δεν έχουμε απομακρυνθεί και τόσο μακριά από τη βαρβαρότητα όσο θα επιθυμούσαμε .
 
Φωτο 3γ  Migrant Mother 1936
Αυτή η καλιφορνέζα αγρότισσα  ηλικίας 32 ετών ( φωτογραφία,) είχε μόλις πωλήσει  τη σκηνή όπου ζούσε και τις ρόδες από το αυτοκίνητό της για να αγοράσει  τρόφιμα για τα επτά παιδιά της. Η Dorothea Lange, που δούλευε  για την ομοσπονδιακή κυβέρνηση,  πήρε αυτές τις εικόνες για να καταγράψει πώς η κατάθλιψη με την εξαθλίωση συνέργησε καταστρέφοντας  τις  ζωές αυτών των ανθρώπων . Μαζί με  κείμενα  του συζύγου της, οικονομολόγου Paul Taylor, η εργασία της Lange  ενισχύθηκε για να πείσει  κοινό και  κυβέρνηση για την ανάγκη να ενισχυθούν τα εργατικά χέρια στους διαφόρους τομείς της γεωργίας . Η  Lange είχε δηλώσει  αργότερα  ότι αυτή η γυναίκα,  της οποίας το όνομα ούτε καν ήξερε , φάνηκε να καταλαβαίνει  ότι « οι φωτογραφίες  μου θα την βοηθούσαν, και έτσι με βοήθησε.»
 
 Φωτο 3δ    1827      θεωρείτε η πρώτη φωτογραφία στο κόσμο.
Από το 1793, ο Γάλλος Nicιphore Niιpce και ο αδελφός του Claude φαντάστηκαν μια φωτογραφική διαδικασία και κατά τη διάρκεια των επόμενων  χρόνων ο Nicιphore πειραματίστηκε με τις διάφορες φωτοευαίσθητες ουσίες και τις φωτογραφικές μηχανές. Το 1824 παρήγαγε μια άποψη από το παράθυρό του σε ένα μεταλλικό πιάτο που καλύφθηκε με  άσφαλτο. Αυτή και οι περισσότερες  εικόνες που διαμορφώνονται από το Niιpce στα 1820 δεν υπάρχουν πια, αλλά η συγκεχυμένη εικόνα ενός σπιτιού περιστεριών και μιας στέγης σιταποθηκών που δημιουργήθηκε  το καλοκαίρι του 1827(φωτογραφία) είναι μια καλή αντιπροσώπευση της τέχνης του Niιpce. Για να δημιουργήσει αυτό που αποκάλεσε  "ηλιογράφο," ή σχέδιο ήλιων ο Niιpce  κράτησε   χρόνο έκθεσης κάτι περισσότερο από οκτώ ώρες !!
Η φωτογραφία, αν και ακόμα δεν ήταν καθόλου πρακτική, είχε εφευρεθεί!!

 Φωτο 4α    Photographer: Steve McCurry    Και φυσικά δεν θα έλειπε το Αφγανό κορίτσι, εικόνα που ανήκει  στον φωτογράφο Steve McCurry του  National Geographic. Η  Sharbat Gula ήταν ένας από τους σπουδαστές σε ένα άτυπο σχολείο που βρισκόταν μέσα σε ένα στρατόπεδο προσφύγων. 
Ο McCurry, σπάνια έβρισκε την ευκαιρία να φωτογραφίσει   Αφγανές γυναίκες, έτσι επωφελήθηκε της ευκαιρίας και συνέλαβε την φωτογραφία της. Το κορίτσι ήταν τότε  περίπου 12 ετών. Ο McCurry  έκανε  την φωτογράφιση για την κάλυψη του εξωφύλλου του  National Geographic της επόμενης χρονιάς.
 Η  ταυτότητά του κοριτσιού αποκαλύφθηκε το 1992.

Φωτο 4β   Φωτογράφος- Oded Balilty      Αυτή η εικόνα κέρδισε το βραβείο    Pulitzer στο Breaking News  το 2007. Η λεζάντα της φωτογραφίας γράφει, «απονέμεται σε Oded Balilty του  Associated Press  για την εξαιρετική φωτογραφία του, μιας μοναχικής ,εβραϊκής καταγωγής, γυναίκας που προκαλεί τις ισραηλινές δυνάμεις ασφάλειας καθώς απομακρύνουν τους παράνομους εποίκους στη Δυτική Όχθη.»

Φωτο 4γ    Photographer: Arthur Sasse, © Bettmann/CORBIS  Source: nital.it       
Ο Αλβέρτος Einstein είναι πιθανώς ένας από τους δημοφιλέστερες φιγούρες όλων των εποχών. Θεωρείται μεγαλοφυΐα επειδή δημιούργησε τη θεωρία της σχετικότητας, και έτσι, προκάλεσε τους νόμους του Newton, που ήταν η βάση όλων όσων ήταν γνωστά στη φυσική μέχρι τις αρχές του 20ού αιώνα. Αλλά, ως πρόσωπο, θεωρήθηκε beatnik,  αυτή η φωτογραφία , που  είναι μια από τις διασημότερες για τον  Einstein και που  πάρθηκε  στις 14 Μαρτίου ..1951  το αποδεικνύει .

Φωτο 4δ  Photographer: Stanley J. Forman  Source: bbc.co.uk     
Στις 22 Ιουλίου ..1975, ο φωτογράφος  Stanley J. Forman που δούλευε  για την  αμερικανική εφημερίδα Boston Herald , πήρε  την πληροφορία για μια  Πυρκαγιά στην οδό Marlborough!" Αναρριχημένος στο πυροσβεστικό όχημα,  ο Forman κατέγραψε την εικόνα μιας νέας γυναίκας, της Diana Bryant, και ενός πολύ νέου κοριτσιού της Tiare Jones, όταν έπεφταν αβοήθητες από το καιγόμενο κτήριο . Παρά την ηρωική προσπάθεια, ενός πυροσβέστης που προσπάθησε να τις αρπάξει και που  ήταν ακριβώς δευτερόλεπτα μακριά από τη διάσωση τους, η Diana Bryant ανασύρθηκε  νεκρή και μόνο το  κορίτσι κατάφερε να  επιζήσει.
Η κάλυψη αυτού του τραγικού γεγονότος με αυτές τις φωτογραφίες  χάρισε στο Stanley Forman ένα βραβείο Pulitzer. Αλλά το σημαντικότερο είναι ότι η εργασία του προετοίμασε  το έδαφος για τη Βοστώνη  άλλα και για τις ΗΠΑ  γενικότερα για να θεσπίσουν τους πιο σκληρούς κανόνες πυρασφάλειας.

Φωτο 5α   Photographer: Unknown  Source: USHMM
   Η φωτογραφία αυτή ειναι από το προσωπικό λεύκωμα ενός στρατιώτη Einsatzgruppen,(ειδικές δυνάμεις των SS) που έγραφε στο οπισθόφυλλο του  «τελευταίος Εβραίος της Vinnitsa,»
παρουσιάζει ένα μέλος Einsatzgruppen ενώ είναι έτοιμο  να πυροβολήσει ένα εβραϊκης καταγωγής άτομο που είναι γονατίζμένο μπροστά από έναν  μαζικό τάφο στη Vinnitsa, της Ουκρανίας το 1941.
Οι 28.000 Εβραίοι από τη Vinnitsa και τις γύρω περιοχές  κατασφάχτηκαν εκείνη τη χρονιά . Αποτελεί μια από τις συγκλονιστικότερες φωτογραφίες του 2ου παγκ. πολέμου.
 
Φωτο 5β  Photographer: Harold Edgerton Source: stanford.edu
 Η Διάσημη φωτογραφία  (ψηλής ταχύτητας) του  Harold Edgerton's που παρουσιάζει  μια σφαίρας την ώρα που διαπερνά  ένα μήλο. Λήφθηκε  το 1964 και έγινε μια από τις πλέον διάσημες φωτογραφίες, ειδικά επειδή ήταν μια  ασυνήθιστη φωτογραφία βασισμένη σε ένα μεγάλο επίτευγμα στην  φωτογραφία υψηλής ταχύτητας. Ο  Edgerton, καθηγητής στο MIT, είναι επίσης ο εφευρέτης του    strobe flash (στροβοσκόπιο) και πρωτοπόρος της φωτογραφίας δράσης. Συνεργάστηκε με τον Ζακ- Yves Cousteau  φωτογραφίζοντας μερικούς από τους βαθύτερους βυθούς στον κόσμο.

Φωτο 5γ   Photographer: Jean-Marc Bouju    Source: pdnonline.com
 Αυτή η βραβευμένη   φωτογραφία   παρουσιάζει ένα ιρακινό να παρηγορεί  το γιο του σε ένα χώρο συγκέντρωσης  αιχμαλώτων πολέμου στο Najaf του Ιράκ στις 31 Μαρτίου 2003.  Ο φωτογράφος Jean-kataka'cj Bouju AP έχει κερδίσει με αυτή τη φωτογραφία του το παγκόσμιο βραβείο Τύπου για το 2003.
Ο Jean-kataka'cj κέρδισε επίσης το βραβείο Pulitzer του 1995 στη φωτογραφία «χαρακτηριστικών γνωρισμάτων» και το βραβείο Pulitzer του 1999 στη φωτογραφία ειδήσεων . Με τα συρματοπλέγματα σε πρώτο πλάνο , η εικόνα παρουσιάζει έναν πατέρα που έχει τεθεί υπό κράτηση από το 101ο  αερομεταφερόμενο τμήμα  στρατού. Το άτομο φέρει μια τσάντα πάνω από το κεφάλι του, ενώ αυτός και ο γιος του είναι περιτριγυρισμένοι από το συρματόπλεγμα.

Φωτο 5δ    Photographer: Carol Guzy  Source: washingtonpost.com
 Η φωτογραφία αποτελεί την συμμετοχή της Washington Post  στα βραβεία  Pulitzer (2000) και  επιδεικνύει  έναν παιδάκι, πρόσφυγα του Κοσόβου, τον Agim Shala, να περνά μέσω ενός συρματοπλέγματος στα χέρια των παππούδων και γιαγιάδων του σε ένα στρατόπεδο που οργανώθηκε από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα στο Kukes στην Αλβανία. Τα μέλη της οικογένειας Shala επανασυνδέθηκαν εδώ μετά που διέφυγαν από τις συγκρούσεις στο Κόσοβο.

Φωτο 6α    VJ Day Kiss, 1945  Photographer: ALFRED EISENSTAEDT Collection: LIFE
Η διάσημη φωτογραφία του  αμερικανού ναυτικού   που φιλά  μία νοσοκόμα με ένα παθητικό φιλί εκφράζοντας τη χαρά του, ενώ  χιλιάδες άλλοι κατακλύζουν τη περιοχή  για να γιορτάσουν τη μακροχρόνια αναμενόμενη  νίκη επί της Ιαπωνίας.

Φωτο 6β  Photographer: Charles O’Rear  Source: wikipedia.org
 «ευδαιμονία»  είναι το όνομα αυτής της φωτογραφίας  τοπίου στη κομητεία Napa  της Καλιφόρνια. Χαρακτηρίζετε από  τους κυκλικούς πράσινους λόφους και έναν γαλανό ουρανό με τα σύννεφα. Η πασίγνωστη εικόνα χρησιμοποιείται ως ταπετσαρία(wallpaper) υπολογιστών προεπιλογής για το luna theme στο πρόγραμμα της Microsoft windows XP. Η φωτογραφία λήφθηκε από τον επαγγελματία φωτογράφο Charles O'Rear,  κάτοικος της Σάντα Έλενα στη  Napa, για την επιχείρηση HighTurn digital-design . Ο  O'Rear έχει πάρει επίσης τις φωτογραφίες της κοιλάδας Napa για το   National Geographic Magazine .Η φωτογραφία του ενέπνευσε  την διαφημιστική  εκστρατεία της Microsoft,  αξίας  200 εκατομμυρίων  για τα   windows XP.

Φωτο 6γ   Φωτογρ. Alberto Korda's
 Η διάσημη φωτογραφία του Alberto Korda's για τον Che Guevara λήφθηκε στις 5 Μαρτίου του 1960 σε μια κουβανική  υπηρεσία κηδειών  για τα θύματα της έκρηξης  Coubre,  αλλά δημοσιεύθηκε επτά έτη αργότερα. Ο  Guevara ήταν 31  χρονών  όταν λήφθηκε η φωτογραφία. Το ινστιτούτο τέχνης του  Μέρυλαντ  αποκάλεσε τη φωτογραφία Korda, τη διασημότερη φωτογραφία στον κόσμο και ένα σύμβολο του 20ού αιώνα!
Ο  Korda χρησιμοποίησε μία  Leica Μ2 με έναν φακό 90mm και με φίλμ Kodak Plus-X. Στον ίδιο φίλμ υπήρχαν φωτογραφίες του Jean-Paul Sartre και της  Simone de Beauvoir που ήταν, εκείνη την περίοδο, πολυτιμότερες για τις κουβανικές εφημερίδες
και έτσι η φωτογραφία δεν δημοσιεύθηκε.

Φωτο 6δ   photographer: Diane Arbus
Η φωτογραφία αυτή παρουσιάζει ένα αγόρι που σφίγγει  στο δεξί του χέρι  μια χειροβομβίδα παιχνίδι, ενώ στο αριστερό  του κρατάει μία πέτρα  ενώ η έκφραση του προσώπου του  είναι άκρως μανιακή. Η  Arbus συνέλαβε αυτήν την φωτογραφία έχοντας το μικρό να γυροφέρνει κοντά της μέχρι να βρει την κατάλληλη γωνία. Το αγόρι όμως  έγινε ανυπόμονο και της είπε  να τελειώνει επιτέλους και να πάρει την φωτογραφία!" Η έκφρασή του δείχνει αυτήν ακριβώς την ανυπομονησία του!
 Το αγόρι στη φωτογραφία είναι ο Colin Wood, γιος του παίκτη αντισφαίρισης, Sidney Wood.
Η αρχική  φωτογραφίας  πωλήθηκε για  $408.000 τον Απρίλιο του 2005 στη Νέα Υόρκη στη δημοπρασία Christies.
αυτή η φωτογραφία χρησιμοποιήθηκε επίσης στο εξώφυλλο  του δίσκου του συγκροτήματος  SNFU με τίτλο "Και κανένας άλλος δεν θέλησε  να παίξει".

Φωτο 7α   Ο φωτογράφος Arnold Genthe πήρε τη διασημότερη φωτογραφία της καταστροφής του Σαν Φρανσίσκο από το μεγάλο σεισμό  στις 18 Απριλίου, του 1906
Ο  Arnold είχε πει: "Διαπίστωσα ότι οι φωτογραφικές μηχανές  μου είχαν κτυπηθεί από τα συντρίμμια που έπεφταν και είχαν καταστεί  άχρηστες. Πήγα τρέχοντας στην οδό  Μοντγκόμερυ ,στο κατάστημα του George Kahn, που ήταν  έμπορος , και του ζήτησα  να μου δανείσει μια φωτογραφική μηχανή. "Πάρτε ότι θέλετε. Αυτό το μέρος όπου να' ναι θα καταρρεύσει ." Επέλεξα την καλύτερη μικρή φωτογραφική μηχανή, μια  3A Kodak Special. Γέμισα τις τσέπες μου με φιλμ και άρχισα ...."

Φωτο 7β   Photographer: Frank Fournier  Source: wikipedia.org
Η  Omayra Sanchez ήταν ένα από τα 25.000 θύματα του  ηφαιστείου Nevado del Ruiz (Κολομβία) που εξερράγη στις 14 Νοεμβρίου, το 1985. η  13χρονη   είχε παγιδευτεί στο νερό και το τσιμέντο για 3 ημέρες, δυστυχώς δεν υπήρχε τρόπος να διασωθεί!. Η εικόνα λήφθηκε λίγο πριν αυτή ξεψυχήσει  και προκάλεσε  διαμάχη για την δουλεία του φωτογράφου και την απραξία της κολομβιανής κυβέρνησης, εν μέσω  της τραγωδίας, όταν δημοσιεύθηκε παγκοσμίως μετά  το θάνατο του  κοριτσιού.

Φωτο 7γ   ©Art Kane Archives 
Αυτή η φωτογραφία λήφθηκε από τον φωτογράφο Art Kane για το περιοδικό Esquire
Το 1958  και παρουσιάζει τους θρύλους της μουσικής τζαζ , μεταξύ άλλων και η  Mary Lou Williams. Η φωτογραφία είναι σε δρόμο του Χάρλεμ και θεωρήται η διασημότερη φωτογραφία στην ιστορία της τζαζ. Αποτέλεσε την αιτία για το γύρισμα της ταινίας του 1994 του Jean Bach, «A Great Day in Harlem».

Φωτο 7δ  Photographer: Kevin Carter  Source: Wikipedia.org
Η φωτογραφία  αυτή κέρδισε το   βραβείο Pulitzer"  το 1994 κατά τη διάρκεια  πείνας που μάστιζε  το Σουδάν. Η εικόνα απεικονίζει ένα κτυπημένο  παιδί που σέρνεται   προς ένα στρατόπεδο τροφίμων των Ηνωμένων Εθνών, που βρισκόταν  ένα χιλιόμετρο μακριά. Ο γύπας περιμένει το παιδί να πεθάνει έτσι ώστε να μπορέσει να το φάει!! Αυτή η εικόνα συγκλόνισε ολόκληρο τον κόσμο. Κανένας δεν έμαθε τι απέγινε το παιδάκι ενώ ο φωτογράφος έφυγε μόλις πήρε την φωτογραφία.
3 μήνες αργότερα ο φωτογράφος αυτοκτόνησε από κατάθλιψη.
 


 Οποίος άλλος έχει τέτοιο υλικό μπορεί να συμπληρώνει παιδιά . χαιρετάω









« Τελευταία τροποποίηση: 13 Απρίλιος 2008, 17:02:10 από fotogenis » Καταγράφηκε

"Είναι φρικτή και επικίνδυνη αλαζονεία να πιστεύεις ότι μόνον εσύ έχεις δίκιο,ότι έχεις ένα μαγικό μάτι που βλέπει την αλήθεια."


http://photographytrain.blogspot.com/
Αξιολόγηση μηνύματος (57):
leonkoum
***
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 484

Φανατικά Φανατικός Ερασιτέχνης...


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #1 στις: 13 Απρίλιος 2008, 08:49:03 »

Ενα μεγαλο 'μπραβο' απο μενα... χαιρετάω
Καταγράφηκε

Nikon dSLR Dxxx
Νikkor xx-xx mm f2.8
Nikkor xx-xxx mm f2.8 D (πρωην)
Dr_Michael
Ιδρυτής του DPGR
Διαχειριστής
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 10412


Panasonic LX3


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #2 στις: 13 Απρίλιος 2008, 11:13:03 »

Clip_16; Huh

Θέμα που αποτελεί έναυσμα για πολύ χρήσιμες συζητήσεις για τη φωτογραφία.
Συγχαρητήρια! Στολίζει ήδη την αρχική σελίδα.
« Τελευταία τροποποίηση: 13 Απρίλιος 2008, 11:31:59 από Dr_Michael » Καταγράφηκε

Alexis_5 to 1
***
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 450



Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #3 στις: 13 Απρίλιος 2008, 11:29:07 »

 προσκυνώ προσκυνώ προσκυνώ προσκυνώ εξαιρετικό!!  thumbs up thumbs up thumbs up
Καταγράφηκε

fotogenis
**
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 181


Φώτης


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #4 στις: 13 Απρίλιος 2008, 12:38:56 »

Σας ευχαριστώ πολύ όλους και ειδικά τον φίλο gf για το pm που έστειλε με 2 διορθώσεις που ήταν απαραίτητες. χαιρετάω
Καταγράφηκε

"Είναι φρικτή και επικίνδυνη αλαζονεία να πιστεύεις ότι μόνον εσύ έχεις δίκιο,ότι έχεις ένα μαγικό μάτι που βλέπει την αλήθεια."


http://photographytrain.blogspot.com/
lakis20vt
**
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 136


ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΣ


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #5 στις: 13 Απρίλιος 2008, 12:44:46 »

ευχαριστουμε παρα πολυ.  thumbs up thumbs up
Καταγράφηκε

ozzy
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1848


Στη νέα τάξη πραγμάτων, τα πράγματα είμαστε εμείς.


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #6 στις: 13 Απρίλιος 2008, 12:52:31 »

Πάρα πολύ καλή δουλειά φίλε fotogenis και συγχαρητήρια! thumbs up
Θα σταθώ σε μια απο τις ιστορικές φωτογραφίες που μας παράθεσες:

....
..

....
7α   Ο φωτογράφος Arnold Genthe πήρε τη διασημότερη φωτογραφία της καταστροφής του Σαν Φρανσίσκο από το μεγάλο σεισμό  στις 18 Απριλίου, του 1906
Ο  Arnold είχε πεί: "Διαπίστωσα ότι οι φωτογραφικές μηχανές  μου είχαν κτυπηθεί από τα συντρίμμια που έπεφταν και είχαν καταστεί  άχρηστες. Πήγα τρέχοντας στην οδό  Μοντγκόμερυ ,στο κατάστημα του George Kahn, που ήταν  έμπορός , και του ζήτησα  να μου δανείσει μια φωτογραφική μηχανή. "Πάρτε ότι θέλετε. Αυτό το μέρος όπου ναναι θα καταρρεύσει ." Επέλεξα την καλύτερη μικρή φωτογραφική μηχανή, μια  3A Kodak Special. Γέμισα τις τσέπες μου με φιλμ και άρχισα ...."

....

Είδα πρόσφατα στην TV ένα ενδιαφέρον ντοκιμαντέρ για το γνωστό ρήγμα του San Andreas, που η ενεργοποίησή του (σε συνδυασμό και με άλλους παράγοντες, όπως αυθαίρετη δόμηση σε μπαζωμένες παράλιες εκτάσεις, ξύλινα σπίτια με υποτυπώδη θεμελίωση κλπ) έφεραν τα καταστροφικά αποτελέσματα, που αποτύπωσε ο Arnold Genthe στο San Francisco του 1906.

Σε αυτό το ντοκιμαντέρ κάποιος ηθοποιός αναπαριστούσε (ομολογουμένως χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία) τον Genthe και το άγχος του για να να επιστρέψει απο τους αδιάβατους δρόμους στο σπίτι - studio του, που το βρήκε κατεστραμμένο, να βρει ανοιχτό φωτογραφικό κατάστημα, να γεμίσει τις τσέπες του με φιλμ, τον κίνδυνο που αντιμετώπισε με τους δημοτικούς πολιτοφύλακες, επειδη τον πέρασαν για πλιατσικολόγο κλπ. 

Μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο του Arnold Genthe με τίτλο "As I Remember" που γράφτηκε 30 χρόνια μετά απο εκείνο τον σεισμό.

Μπορείτε επίσης να διαβάσετε τις αναμνήσεις και εμπειρίες απο την καταστροφή, γνωστών και μη εξαιρετέων άλλων ανθρώπων του πνεύματος και της τέχνης, όπως του Jack London, Enrico Caruso κλπ.

Ξανά συγχαρητήρια!
« Τελευταία τροποποίηση: 13 Απρίλιος 2008, 19:08:15 από OZZY » Καταγράφηκε

Αξιολόγηση μηνύματος (1):
ozzy
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1848


Στη νέα τάξη πραγμάτων, τα πράγματα είμαστε εμείς.


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #7 στις: 13 Απρίλιος 2008, 13:39:45 »

Eπανέρχομαι:

..
.
...
4α    Photographer: Steve McCurry    Και φυσικά δεν θα έλειπε το Αφγανό κορίτσι, εικόνα που ανήκει  στον φωτογράφο Steve McCurry του  National Geographic. Η  Sharbat Gula ήταν ένας από τους σπουδαστές σε ένα άτυπο σχολείο που βρισκόταν μέσα σε ενα στρατόπεδο προσφύγων. 
Ο McCurry, σπάνια έβρισκε την ευκαιρία να φωτογραφίσει   Αφγανές γυναίκες, έτσι επωφελήθηκε της ευκαιρίας και συνέλαβε την φωτογραφία της. Το κορίτσι ήταν τότε  περίπου 12 ετών. Ο McCurry  έκανε  την φωτογράφιση για την κάλυψη του εξωφύλλου του  National Geographic της επόμενης χρονιάς.
 Η  ταυτότητά του κοριτσιού αποκαλύφθηκε το 1992.
....


H "αποκάλυψη" απο τον Steve McCurry και το άρθρο απο την Cathy Newman
(National Geographic)

Καταγράφηκε

Αξιολόγηση μηνύματος (2):
D.Zografos
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1155


Δημητρης Ζωγραφος


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #8 στις: 13 Απρίλιος 2008, 14:50:59 »

Μπραβο σου thumbs up thumbs up thumbs up
Καταγράφηκε

fotogenis
**
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 181


Φώτης


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #9 στις: 13 Απρίλιος 2008, 17:38:14 »

Ένα ευχαριστώ και πάλι, και ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ στο φίλο "χταπόδι" που είχε την ευγενή καλοσύνη να περιποιηθεί το κείμενο(bold γράμματα αραίωμα των ενοτήτων)και να μου το στείλει έτοιμο για την αλλαγή (αυτό θα πει "ομάδα" dpgr!) τον ευχαριστώ πολύ!
θέλω να πώ εδώ ότι δεν ήταν καμία δουλεία του ποδαριού αυτό παιδιά και πήρε πολύ χρόνο,αν και εγώ μαζεύω υλικό (φωτογραφικό)εδώ και πολύ καιρό(χρόνια). οι φωτογραφίες και τα κείμενα που είχα ήταν όλα στα αγγλικά , σε word ή σε  PDF, οπόταν έπρεπε να μεταφραστούν τα κείμενα να μπουν οι φωτο στην gallery και να γίνουν upload . ο αγαπητός  Dr_Michael που έχει την εύλογη απορία τι είναι το clip-16 η 12 κλπ θέλω να του πω ότι όταν έπαιρνα φώτο από την word η το pdf για paste στο γκάλλερυ(το δικό μου element 6) για κάποιο λόγο παραμόρφωνε (λίγο αλλά ορατό) τα πιξελ της φώτο ενω δεν το έκανε αν πήγαινες μέσω του clipart της word.
φυσικά δεν ήταν μόνο αυτό το υλικό ,είναι πολύ μεγαλύτερο, αλλά όταν άρχισα να το βάζω.. τρόμαξα,λέω τώρα θα μας την πούνε Grin οπότε είπα για κάποιο δεύτερο στάδιο!  χαιρετάω
Καταγράφηκε

"Είναι φρικτή και επικίνδυνη αλαζονεία να πιστεύεις ότι μόνον εσύ έχεις δίκιο,ότι έχεις ένα μαγικό μάτι που βλέπει την αλήθεια."


http://photographytrain.blogspot.com/
ozzy
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1848


Στη νέα τάξη πραγμάτων, τα πράγματα είμαστε εμείς.


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #10 στις: 13 Απρίλιος 2008, 18:28:26 »

Μιας και τόφερε η κουβέντα: Ποιος πίστευε ότι αυτή η φωτό που εμφανίζεται άμα τη εγκαταστάσει των ΧΡ ήταν αληθινή και οχι photoshop-ιά - ψηφιακή δημιουργία?
(εταιρεία λογισμικού άλλωστε η Μ$)
« Τελευταία τροποποίηση: 13 Απρίλιος 2008, 20:34:45 από Dr_Michael » Καταγράφηκε

pulsar
*
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 83


/meet you there/


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #11 στις: 14 Απρίλιος 2008, 00:44:33 »

Μιας και τόφερε η κουβέντα: Ποιος πίστευε ότι αυτή η φωτό που εμφανίζεται άμα τη εγκαταστάσει των ΧΡ ήταν αληθινή και οχι photoshop-ιά - ψηφιακή δημιουργία?
(εταιρεία λογισμικού άλλωστε η Μ$)

Αυτή ακριβώς ήταν και η δική μου σκέψη!  Grin

Συγχαρητήρια για το thread, ρούφηξα το αρχικό ποστ χωρίς να καταφέρει να με αποσπάσει τίποτα.
Καταγράφηκε

Canon user Grin
santaface
***
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 216


G7


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #12 στις: 14 Απρίλιος 2008, 04:28:37 »

τελειο! μπραβο! thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up προσκυνώ προσκυνώ προσκυνώ προσκυνώ προσκυνώ προσκυνώ
Καταγράφηκε

Digital: Canon EOS 5D Mark III, Canon EOS 5D Mark II+Grip. Canon EOS 5D+Grip, Canon EOS 40D+Grip, Canon EF 14mm f2.8L USM, Canon EF 17-40mm f4L USM, Canon EF 50mm f1.4 USM, Canon EF 24-105mm f4L IS USM, Canon EF 70-200mm f4L IS USM, Canon Speedlight 600 RT, Manfrotto 055 XPROB + Manfrotto 486 RC2, <br />Film: Canon AV-1, Canon AE-1 Program, Canon FD 50mm f1.4, Canon FD 50mm f1.8, Hoya 50-150mm f3.8, Hoya 100-300mm f5.6<br /><br /><br />Οι φωτογραφιες μου στο flickr: http://www.flickr.com/photos/georgesantamouris/
harrycap
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 63



Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #13 στις: 14 Απρίλιος 2008, 10:44:06 »

Συγχαρητήρια! Εξαιρετικό θέμα. Μπράβο σου fotogenis.
Καταγράφηκε
mandragoras
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1106


δεν λεμε τιποτα..


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #14 στις: 14 Απρίλιος 2008, 11:33:24 »

εξαιρετικο ολο το θεμα σε ευχαριστουμε χαιρετάω χαιρετάω
Καταγράφηκε

OLYMPUS OMD-EM-1
OLYMPUS OMD-EM-10
OLYMPUS EPL2
OLYMPUS EPM-1

SAMSUNG EX-1

LENS  OLYMPUS MFT 12-40mm2.8 14-42 RII  14-150  45mm1.8  25mm1.8   17mm 2.8
LENS OLYMPUS 4/3     ED 9-18    PANCAKE 25MM
LENS PANASONIC LUMIX 14-45   PANCAKE 14mm
LENS HOLGA 25mm

olympus om 10  + 28mm
Σελίδες: [1] 2 3 4 5 6 7 |   Πάνω
Μεταπήδηση σε: