Εγγραφή | Χάσατε τον κωδικό;

 
Forum
Κάτω

* Πληροφορίες χρήστη Αρχική | Ημερολόγιο | Σύνδεση | Εγγραφή
26 Μάρτιος 2017, 06:33:00

  +  DPGR Virtual Community  
| | | | |-Μεγάλοι Φωτογράφοι (Συντονιστής: noe)

Σελίδες: [1] |   Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Αφιέρωμα στον Edward Weston  (Αναγνώστηκε 12494 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
argi35
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 648


Είναι τιμή μου να αποτελώ μέλος του DPGR


Προφίλ
« στις: 06 Ιούλιος 2005, 13:27:49 »

Edward Weston1886-1958

  Ο Edward Weston ήταν ένας από τους  διασημότερους φωτογράφους  του 20ού αιώνα. Η κληρονομιά του περιλαμβάνει αρκετές χιλιάδες με άψογη σύνθεση και έξοχα τυπωμένες φωτογραφίες που έχουν επηρεάσει τους φωτογράφους σε όλο τον κόσμο για 60 έτη. Φωτογράφιζε  τοπία , μορφές όπως η αγκινάρα, τα κοχύλια, τους βράχους  μέχρι γυμνά και πορτρέτα χρησιμοποιώντας πάντα  φωτογραφικές μηχανές μεγάλου format 
Η λεπτή χρήση των τόνων και το γλυπτική φόρμα των εργασιών του έχουν γίνει τα πρότυπα με τα οποία κρίνεται η πιο  πρόσφατη φωτογραφική πρακτική.
  Ο Ansel Adams έχει γράψει: "Weston είναι, υπό την πραγματική έννοια, ένας από τους λίγους δημιουργικούς καλλιτέχνες σήμερα. …….Η εργασία του φωτίζει το ανθρώπινο εσωτερικό ταξίδι προς την τελειότητα του πνεύματος."

  Ο Edward Weston γεννήθηκε το 1886 στο Highland Park του Illinois και παρακολούθησε το σχολείο μέσης εκπαίδευσης του Oakland.Όταν ήταν δέκα έξι ετών ο πατέρας του του έδωσε μια φωτογραφική μηχανή Kodak Bulls-Eye και άρχισε να φωτογραφίζει στο αγρόκτημα της θείας του και στα πάρκα του Σικάγου. Το 1906 Weston ταξίδεψε στην Καλιφόρνια όπου εργάστηκε από σπίτι σε σπίτι ως φωτογράφος πορτρέτου. Από το 1908 ως το 1911 παρακολούθησε μαθήματα  στο Illinois College of Photography. Παντρεύτηκε την Flora Chandler το 1909 και γέννησαν σύντομα δύο γιους: Ο Edward Chandler Weston, το 1910 και τον Theodore Brett Weston το 1911. Μεταξύ 1911 και 1922 ο Weston είχε δικό του  στούντιο πορτρέτου στο  Tropico της Καλιφόρνια. Έγινε επιτυχημένος φωτογράφος πορτραίτου  δουλεύοντας  τις τεχνικές soft-focus και Pictorial style Γιαυτη του την δραστηριότητα  κέρδισε πολλά επαγγελματικά βραβεία. Άρχισε επίσης να δημοσιεύσει τα άρθρα στα περιοδικά  American Photography, Photo Era και  Photo-Miniature  όπου εξέδωσε το 1917 το άρθρο του "μέθοδοι Weston" που αφορούσε το  μη συμβατικό πορτρέτο.
  Μετά μια έκθεση μοντέρνας τέχνης που παρακολούθησε στο Σαν Φρανσίσκο το 1915, ο Weston έγινε όλο και περισσότερο δυσαρεστημένος με την εργασία του. Μέχρι το 1920 πειραματιζόταν με το hard-edged style.
  Το 1922 ο Weston ταξίδεψε στο Οχάιο για να επισκεφτεί την αδελφή του και πήρε τις φωτογραφίες των εγκαταστάσεων χάλυβα Armco. Αυτές οι βιομηχανικές φωτογραφίες, παρόμοιες με την εργασία από Sheeler, ήταν  εικόνες ειλικρινείς, και αληθινές  . Ο  Weston έγραψε αργότερα, "η φωτογραφική μηχανή πρέπει να χρησιμοποιηθεί για να καταγράφει  τη ζωή, για την απόδοση της ουσίας του ίδιο του θέματος , οποίο και αν είναι αυτό , είτε  γυαλισμένος χάλυβας είτε  συνταρακτική σάρκα."
Από το Οχάιο πήγε στη Νέα Υόρκη και συνάντησε τον Alfred Stieglitz, Paul Strand και Charles Sheeler Από εκείνη την στιγμή ο Weston αρνήθηκε τον Πικτσουραλισμό και άρχισε μια περίοδος αυτοανάλυσης και αυτοπειθαρχίας κάνοντας και  ταξίδια στο Μεξικό Το 1923 άνοιξε ένα στούντιο με τη μαθητευόμενη και ερωμένη του Tina Modotti, της οποίας  έκανε τα σημαντικά πορτρέτα και τις μελέτες του πάνω στο γυμνό  Μέσω της Modotti, που έγινε γρήγορα ολοκληρωμένη φωτογράφος ο Weston έγινε φίλος με τους καλλιτέχνες της μεξικάνικης αναγέννησης συμπεριλαμβανομένου του Rivera, Siqueiros, και Orozco Το 1924 Weston εγκατέλειψε τη χρήση των τεχνικών soft-focus  εξ ολοκλήρου και άρχισε να  μελέτα φυσικές φόρμες. Επέστρεψε στην Καλιφόρνια μόνιμα το 1926 και άρχισε την εργασία για την οποία είναι επάξια διάσημος , φυσικές φόρμες , close-ups , γυμνά και τοπία
  Το 1932 εγινε μέλος της ομάδας " f/64"μαζι με τον Ansel Adams, Imogen Cunningham, Consuelo Kanaga και άλλους. Επέλεξαν αυτόν τον οπτικό όρο επειδή έθεταν συνήθως τους φακούς τους σε εκείνο το άνοιγμα για να εξασφαλίσουν τη μέγιστη οξύτητα εικόνας στο μεγαλύτερο του βάθος πεδίου. . Η τέχνη του Edward Weston, ένα βιβλίο σχεδόν 40 φωτογραφιών, δημοσιεύθηκε το ίδιο έτος.
  Ήταν ο πρώτος φωτογράφος που του απονέμεται μια υποτροφία Guggenheim το 1937.
Μια σημαντική έκθεση 300 έργων  του  Weston διοργανώθηκε στο μουσείο μοντέρνας τέχνης της Νέα Υόρκη το 1946. Το επόμενο έτος ο Weston άρχισε τα πειράματα με την έγχρωμη φωτογραφία και αποτέλεσε το αντικείμενο της  ταινίας ''ο φωτογράφος'',  του Willard Van Dyke.
Η εργασία του άρχισε να παρακωλύεται  από  την ασθένεια parkinson. Πήρε τις τελευταίες φωτογραφίες του το 1948 στο σημείο Lobos. Κατά τη διάρκεια των επόμενων 10 ετών σταδιακά καταστεί ανίκανος να φωτογραφίζει και επόπτευε την εκτύπωση των φωτογραφιών όλης του της ζωής από τους γιους του, Brett και Cole
Ο Weston πέθανε στο Carmel το 1958 σε ηλικια 72 ετων
 


 







Μια φώτο απο την ''Φωτογραφια ημέρας'' του thanostakis εδώ
Δυο γυμνά από την Virgo εδώ
Ένα πορτραίτο από τον Kand εδώ


Όλο το άλμπουμ του Edward Weston εδώ
« Τελευταία τροποποίηση: 08 Μάιος 2007, 13:20:14 από argi35 » Καταγράφηκε

Αξιολόγηση μηνύματος (11):
digibill
Επισκέπτης
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #1 στις: 12 Απρίλιος 2006, 12:43:57 »

Πρωτανακάλυψα τον Weston τυχαία σε κάποιο βιβλίο φωτογραφίας, και θυμάμαι ότι με είχε εντυπωσιάσει ο τρόπςο με τον οποίο χειρίστηκε την φόρμα μιας πιπεριάς (!!) για να κατασκευάσει ένα τεχνικά άρτιο έργο, τόσο άρτιο που να αποκτά και περιεχόμενο!

Ξαναασχολήθηκα μαζί του μόλις προ 2 ημερών, όταν ανακάλυψα ένα λεύκωμά του σε βιβλιοπωλείο που επισκέφθηκα (Edward Weston, εκδ. Taschen) και βλέποντας συνολικά το έργο του, απλα ενθουσιάτηκα Smiley

Θα ήθελα να σταθώ σε δυο σημεία σου:

Η κληρονομιά του περιλαμβάνει αρκετές χιλιάδες με άψογη σύνθεση και έξοχα τυπωμένες φωτογραφίες

και

Παράθεση
Η λεπτή χρήση των τόνων και το γλυπτική φόρμα των εργασιών του

Το δεύτερο θα έλεγα ότι χαρακτηρίζει γενικότερα την δουλειά του, μιας και ακόμη και οι φωτογραφίες που δεν ανήκουν στον κύκλο των εντυπωσιακών still life του, με τις πεντακάθαρες φόρμες και τους αμέτρητους τόννους, είναι στην ουσία έξυπνοι χειρισμοί φόρμας. Όλο το έργο του είναι μια μαεστρική μελέτη και περθστροφή γύρω από την φόρμα.

Θα ήθελα επίσης να ακούσω λίγα περισσότερα για το πρώτο σημείο: είχε αναπτύξει κάποιες ιδιαίτερες τεχνικές για την εκτύπωση των εικόνων του; Πώς κατα φερνε να πάρει αυτά τα τόσο πλούσια τονικά αποτελέσματα, με το υπέροχο ασπρόμαυρο και το έξοχο κόντραστ; Κοιτάω και ξανακοιτάω τις φωτογραφίες στο λεύκωμα και μένω με το στόμα ανοιχτό!! Ειδικά τα still life του είναι σχεδόν τρισδιάστατα!!
Καταγράφηκε
argi35
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 648


Είναι τιμή μου να αποτελώ μέλος του DPGR


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #2 στις: 13 Απρίλιος 2006, 12:36:14 »

Όταν ξεκίνησα το post δεν υπήρχε στο dpgr gallery μεγάλων φωτογράφων  Ο manos_mm ξεκίνησε την gallery του Weston και την συμπλήρωσα εγώ .

Πατώντας στην Φώτο μεταφέρεστε στην gallery του Edward Weston










« Τελευταία τροποποίηση: 01 Μάιος 2007, 21:17:15 από argi35 » Καταγράφηκε

Σελίδες: [1] |   Πάνω
Μεταπήδηση σε: