Εγγραφή | Χάσατε τον κωδικό;

 
Forum
Κάτω

* Πληροφορίες χρήστη Αρχική | Ημερολόγιο | Σύνδεση | Εγγραφή
17 Απρίλιος 2014, 12:51:37

  +  DPGR Virtual Community  

Σελίδες: [1] 2 3 |   Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Κανόνας των τρίτων  (Αναγνώστηκε 7083 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Dimitris1984
Επισκέπτης
« στις: 06 Απρίλιος 2005, 00:06:51 »

Διαβαζω πολυ συχνα στο φορουμ και στην κριτικη αναφορες για τον κανονα των τριων στη φωτογραφια. Εψαξα αρκετα στο φορουν για να βρω τι ειναι αυτος ο κανονας αλλα δεν βρηκα τιποτα (ισως και να μου διεφυγε). Μηπως μπορει κανεις, λοιπον, να μου εξηγησει τι λεει αυτος ο κανονας. Ειμαι σιγουρος πως αρκετα μελη, αρχαριοι σαν εμενα θα εχουν την ιδια απορια, και σιγουρα θα ηταν καλο να τον μαθαιναμε...
Καταγράφηκε
Χάρης
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 4122


O tempora, o mores


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #1 στις: 06 Απρίλιος 2005, 00:13:31 »

Δημήτρη, ίσως να ήταν καλό να διαβάσεις αυτό το πολύ όμορφο άρθρο του Μάνου. Δεν αναφέρει ακριβώς τον κανόνα των τρίτων με τις ίδιες λέξεις, αλλά αν δεις τις τρεις πρώτες φωτογραφίες, μπορείς να καταλάβεις τί σημαίνει Wink

(Βάλ'το και στην αναζήτηση... σίγουρα κάτι θα σου βγάλει Wink )
Καταγράφηκε

Όταν οι άνθρωποι θέλουν να καταλάβουν κινέζικα, σκέφτονται πως πρέπει να μάθουν κινέζικα. Γιατί ποτέ δεν σκέφτονται πως πρέπει να μάθουν ζωγραφική φωτογραφία; Pablo Picasso

  |  raw.gr  |  mind company  |  visual poetry
Όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια...
MANOS_mm
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 2955


Οι άνθρωποι κρίνονται από τις πράξεις τους.-


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #2 στις: 06 Απρίλιος 2005, 00:32:40 »

Για μια βουτιά στα «βαθιά» , αξιζει η ανάγνωση του παρακάτω  Smiley

Από το δοκίμιο "L' INSTANT DECISIF"(Η αποφασιστική στιγμή) του  Ηenri Cartier-Bresson που μας είχε μεταφέρει ο gkar εδώ

Η σύνθεση

Για να εκφραστεί πλήρως η ταυτότητα ενός θέματος, θα πρέπει να τεθούν αυστηρά οι αισθητικοί συσχετισμοί. Πρέπει να στήσει κανείς τη μηχανή του στο χώρο σε σχέση με το αντικείμενο, κι εδώ αρχίζει ο μεγάλος τομέας της σύνθεσης. Η φωτογραφία είναι για μένα η αναγνώριση μέσα στην ίδια την πραγματικότητα ενός ρυθμού επιφανειών, γραμμών ή αξιών• το μάτι αποσπά το θέμα κι η μηχανή δεν έχει παρά να κάνει τη δουλειά της, να αποτυπώσει στο φίλμ την απόφαση του ματιού. Μια φωτογραφία βλέπεται στο σύνολό της, με μια ματιά, σαν πίνακας• η σύνθεση είναι μια συγχρονισμένη συμμαχία, ο οργανικός συντονισμός κάποιων ορατών στοιχείων. Δεν συνθέτουμε δίχως λόγο, χρειάζεται μια αναγκαιότητα, και δεν μπορούμε να ξεχωρίζουμε τη μορφή από το περιεχόμενο. Στη φωτογραφία υπάρχει μια καινούργια πλαστική, έργο των στιγμιαίων γραμμών• δουλεύουμε με την κίνηση, μ’ ένα είδος προαισθήματος της ζωής, και η φωτογραφία οφείλει να αγγίζει μέσω της κίνησης την εκφραστική ισορροπία.
Το μάτι μας πρέπει διαρκώς να μετρά, να αξιολογεί.
Τροποποιούμε την προοπτική με μια ελαφρά γονυκλισία, δημιουργούμε συγκλίσεις γραμμών με μια απλή, ανεπαίσθητη μετακίνηση της κεφαλής, και όλα ετούτα δεν μπορούν παρά να γίνονται με την ταχύτητα των αντανακλαστικών, αποκλείοντάς μας, ευτυχώς, από την προσπάθεια του να κάνουμε «Τέχνη». Συνθέτουμε σχεδόν ταυτόχρονα με το πάτημα του κουμπιού και τοποθετώντας τη μηχανή λίγο ή πολύ μακριά από το θέμα, σκιαγραφούμε τη λεπτομέρεια και είτε γινόμαστε εμείς οι εξουσιαστές του είτε εκείνο ο τύραννός μας. Κάποτε συμβαίνει να μένουμε ανικανοποίητοι και παγωμένοι, περιμένοντας κάτι να συμβεί, κάποτε όλα τελειώνουν δίχως να έρθει η επιθυμητή φωτογραφία και τότε κάποιος περνά, ακολουθούμε την πορεία του μέσα από το κάδρο, περιμένουμε, περιμένουμε.....τραβάμε και φεύγουμε με την αίσθηση πως κάτι έχουμε στις αποσκευές μας. Αργότερα, αν παίξουμε με τη  φωτογραφία βρίσκοντας τον γεωμετρικό μέσο και σχεδιάζοντας άλλα σχήματα, θα ανακαλύψουμε πως ενεργοποιώντας το κλείστρο εκείνη τη στιγμή, ορίσαμε ενστικτωδώς κάποιους συγκεκριμένους γεωμετρικούς τόπους άνευ των οποίων η φωτογραφία θα ήταν άμορφη και άπνοη. Η σύνθεση οφείλει να αποτελεί μία από τις διαρκείς ενασχολήσεις μας, αλλά όταν φωτογραφίζουμε δεν μπορεί παρά να είναι διαισθητική διότι ερχόμαστε αντιμέτωποι με στιγμές φευγαλέες όπου οι συσχετισμοί είναι ρευστοί. Για να βρει τη χρυσή τομή, ο φωτογράφος χρησιμοποιεί μόνο το μάτι του. Οποιαδήποτε γεωμετρική ανάλυση, οποιαδήποτε απλοποίηση σε ένα σχήμα, εξυπακούεται πως δεν μπορεί να υπάρξει παρά αφού έχει τραβηχτεί, εμφανιστεί και εκτυπωθεί η φωτογραφία και δεν μπορεί να χρησιμεύσει παρά μόνο ως υλικό προβληματισμού. Ελπίζω να μην έρθει ποτέ μία ημέρα όπου οι έμποροι θα πουλούν αναλογίες έτοιμες, χαραγμένες σε ημιδιάφανο γυαλί. Η επιλογή του φορμά της μηχανής παίζει μεγάλο ρόλο ως προς την έκφραση του θέματος• το τετράγωνο φορμά, επί παραδείγματι, εξαιτίας της ομοιομορφίας των πλευρών του, έχει την τάση να είναι στατικό• πίνακες τετράγωνοι εξάλλου δεν υπάρχουν. Εάν κόψουμε, έστω και λίγο μια καλή φωτογραφία, μοιραία καταστρέφουμε το παιγνίδι των αναλογιών• εκτός αυτού, πολύ σπάνια σώζεται μία αδύναμη, από τη λήψη της, σύνθεση μέσω της ανασύνθεσής της στον σκοτεινό θάλαμο και του κατακερματισμού του αρνητικού δια της μεγέθυνσης : η ακεραιότητα της εικόνας παύει να υπάρχει. Ακούμε συχνά να μιλούν για «γωνίες λήψεως», αλλά οι μόνες γωνίες που υπάρχουν είναι της γεωμετρίας και της σύνθεσης. Πρόκειται για τις μοναδικές που ισχύουν και όχι για εκείνες που αναζητά ο κύριος που ρίχνεται μπρούμυτα προς δημιουργία εντυπωσιασμών και άλλων εκκεντρικοτήτων.
Καταγράφηκε

η gallery μου στο :  http://www.manoslykakis.com


Αξιολόγηση μηνύματος (1):
Dimitris1984
Επισκέπτης
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #3 στις: 06 Απρίλιος 2005, 00:35:53 »

Ευχαριστω για τις γρηγορες απαντησεις σας. Οκ, λυθηκε η απορια μου. Το περιεργο ειναι οτι και εγω προσπαθω να μην βαζω το θεμα μου απαραιτητα στο κεντρο (πιστευω οτι υπαρχουν περιπτωσεις που πρεπει να ειναι στο κεντρο), απο τοτε που ξεκινησα να φωτογραφιζω ετσι παρατηρησα οτι οι φωτογραφιες μου ειναι αρκετα καλυτερες...
Καταγράφηκε
smeagol
Επισκέπτης
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #4 στις: 06 Απρίλιος 2005, 01:18:51 »

Μπράβο Μάνο.

Εγώ τα είπα κάπως πρακτικά αλλά εσύ το ανήγαγες σε επιστήμη.

Συνέχισε να διδάσκεις.  thumbs up
Καταγράφηκε
MANOS_mm
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 2955


Οι άνθρωποι κρίνονται από τις πράξεις τους.-


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #5 στις: 06 Απρίλιος 2005, 01:31:04 »


Συνέχισε να διδάσκεις.

Όχι εγώ, ο μακαρίτης ο Bresson
Ωραία τα λέει πράγματι. Και γενικά όλο το δοκίμιο που μας έβαλε ο gkar αξιζει να διαβαστεί. (.. και είναι γραμμένο πάνω από μισό αιώνα πριν  Roll Eyes )
Καταγράφηκε

η gallery μου στο :  http://www.manoslykakis.com


argi35
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 648


Είναι τιμή μου να αποτελώ μέλος του DPGR


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #6 στις: 06 Απρίλιος 2005, 01:58:33 »

Για να συμπληρώσω (όχι τον bresson τον Βαγγέλη ) ο κανόνας των τρίτων είναι η ευκολία για να βρούμε την χρυσή τομή που είναι εκεί κοντά , άρα δεν είναι φωτογραφικός κανόνας μα κανόνας όλων σχεδόν των τεχνών και αν δεν θυμάσαι απτό σχολείο Δημήτρη η χρυσή τομή είναι αν χωρίσουμε την μια πλευρά της εικόνας σε 2 μέρη
ο λόγος του μεγαλύτερου προς το μικρότερο = με τον λόγο του συνόλου προς το μεγαλύτερο τμήμα  (και ως συνεχεία αυτό είναι =1,618)
Άρα στη φωτογραφία του Βαγγέλη αν το κάνουμε αυτό έχουμε τις μαύρες γραμμές που βέβαια είναι πολύ κοντά στο να την χωρίσουμε στα τρία για ευκολία .

Αργύρης


« Τελευταία τροποποίηση: 14 Απρίλιος 2011, 10:14:03 από Dr_Michael » Καταγράφηκε

Αξιολόγηση μηνύματος (1):
vasssos
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 206


Music Is the Soundtrack of Life


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #7 στις: 06 Απρίλιος 2005, 05:53:11 »

ειχα και γω την ιδια απορια με τον Δημητρη.. να στε καλα παιδια..καθε μερα μαθαινουμε και κατι καινουργιο εδω μεσα..  προσκυνώ
Καταγράφηκε

"I have never let schooling interfere with my education"
Mark Twain
CLiCK
kkranis
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1292


The Circle


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #8 στις: 06 Απρίλιος 2005, 09:55:45 »

Παρ' όλο που συμφωνώ με όλα όσα λέχθηκαν πιο πάνω, θέλω να κάνω και μια παρατήρηση.

Όλοι οι "κανόνες" της σύνθεσης, μαζί και ο κανόνας των τρίτων, πρέπει να χρησιμοποιούνται με πολύ σύνεση. Ίσως ο τρόπος που έχουν παρουσιαστεί δεν είναι σωστός, με αποτέλεσμα κάποιοι φωτογράφοι που είναι στην αρχή ακόμα, να θεωρούν ότι αν ακολουθήσουν τους κανόνες αυτούς θα βγάλουν μια καλή φωτογραφία.

Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα.

Η φωτογραφία, όπως και καμιά τέχνη, δεν ορίζεται με κανόνες. Ούτε η μουσική, ούτε η ζωγραφική ούτε καμιά μορφή έκφρασης δεν είναι: "Βάζουμε 2 κιλά κρέας στην κατσαρόλα, μαζί με 2 σκελίδες σκόρδο και 3 γραμμάρια αλάτι, σωτάρουμε για 5 λεπτά και 43,3 δευτερόλεπτα, και..." . Αν ήταν έτσι τα πράγματα, όλοι θα ήταν μεγάλοι καλλιτέχνες.

Καλώς ή κακώς αυτά δεν ισχύουν. Η παράθεση του Manos_mm από το άρθρο του Bresson, δε μιλάει για κανόνες, αλλά για τη σύνθεση γενικά. Και υπάρχουν πάμπολλα αριστουργήματα της φωτογραφίας που δεν ακολουθούν κανένα κανόνα, αλλά παρ' όλα αυτά πετυχαίνουν αυτή τη μαγική ισορροπία μεταξύ φόρμας, θέματος και περιεχομένου που είναι το ζητούμενο.

Δεν απορίπτω τους κανόνες. Το αντίθετο. Είναι αυτοί που με βοήθησαν να καταφέρω να βγάλω σωστές τεχνικά φωτογραφίες. Δε με οδήγησαν όμως στο να βγάλω μια πραγματικά καλή φωτογραφία (ακόμα την παλεύω).

Καλοί οι κανόνες λοιπόν. Μπορεί να αποτελέσουν μια πραγματική βοήθεια. Μην τους αναγάγουμε όμως σε "ευαγγέλιο", γιατί θα καταντήσουμε να βγάζουμε τις ίδιες φωτογραφίες συνεχώς, χωρίς καμιά εσωτερικότητα και πραγματική έκφραση δική μας, ώστε να κάνουμε ένα πραγματικά δικό μας έργο.

Πάλι δεν τα έγραψα καλά.  Undecided Όποιος διάβασε ως εδώ, μπράβο του. Ήρωας  Grin
Καταγράφηκε

argi35
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 648


Είναι τιμή μου να αποτελώ μέλος του DPGR


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #9 στις: 06 Απρίλιος 2005, 10:50:28 »

"Βάζουμε 2 κιλά κρέας στην κατσαρόλα, μαζί με 2 σκελίδες σκόρδο και 3 γραμμάρια αλάτι, σωτάρουμε για 5 λεπτά και 43,3 δευτερόλεπτα, και..." .
"Βάζουμε ένα 400αρι στην μηχανή  , μαζί με ένα ευρηγωνιο 17mm  και 5,6 διάφραγμα , τοποθετούμε το θέμα στη χρυσή τομή εκθέτουμε  1/125 του δευτερόλεπτου  και..." Grin

Αργύρης
Καταγράφηκε

eyesite
**
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 147



Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #10 στις: 06 Απρίλιος 2005, 11:25:32 »

Καλός ο κανόνας των τρίτων.Αν όμως κάποιος καταφέρνει να τους ξεπερνά χώρις να χάνει την ισοροπία της η εικόνα,τοτε το θέαμα είναι''εντυπωσιακό''.
Καταγράφηκε

The world is not only stranger than you imagine, it is stranger than you can imagine.
kkranis
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1292


The Circle


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #11 στις: 06 Απρίλιος 2005, 11:31:05 »

Καλός ο κανόνας των τρίτων.Αν όμως κάποιος καταφέρνει να τους ξεπερνά χώρις να χάνει την ισοροπία της η εικόνα,τοτε το θέαμα είναι''εντυπωσιακό''.

Δεν είναι θέμα εντυπωσιασμού, και ο χαρακτηρισμός "εντυπωσιακό", είναι αν μη τι άλλο άστοχος.

Δε νομίζω να βρεις πολλές εντυπωσιακές φωτογραφίες μέσα στο έργο των μεγάλων φωτογράφων. Θα βρεις όμως πολλές "δυνατές" και "εσωτερικές" φωτογραφίες, που ακριβώς είναι τέτοιες, χαρακτηρίζονται ως έργα τέχνης και είναι διαχρονικές   Wink
Καταγράφηκε

kkranis
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1292


The Circle


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #12 στις: 06 Απρίλιος 2005, 23:04:34 »

Σχετικά με τους κανόνες της σύνθεσης (και το πόσο άχρηστοι είναι) ο Ansel Adams είχε πει ότι:

"Οι αποκαλούμενοι "κανόνες" φωτογραφικής σύνθεσης, είναι κατά τη γνώμη μου άνευ αντικειμένου, άκυροι και άσχετοι".

Και ακόμα μια φράση κάποιου (δε θυμάμαι ποιού) που λέει ο Π. Ριβέλλης συνέχεια είναι η εξής:

Το να χρειάζεται να ξέρει κάποιος κανόνες σύνθεσης για να βγάλει φωτογραφία είναι σα να χρειάζεται να ξέρει κάποιος το νόμο της βαρύτητας για να μπορεί να περπατάει...

Νομίζω ότι και οι δύο αυτές φράσεις λένε κάποια πράγματα σε όσουν έχουν τη δυνατότητα να δούν πέρα από "κανόνες" και στερεότυπα  Smiley
Καταγράφηκε

smeagol
Επισκέπτης
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #13 στις: 06 Απρίλιος 2005, 23:20:18 »

Η φωτογραφία, όπως και καμιά τέχνη, δεν ορίζεται με κανόνες. Ούτε η μουσική, ούτε η ζωγραφική ούτε καμιά μορφή έκφρασης δεν είναι: "Βάζουμε 2 κιλά κρέας στην κατσαρόλα, μαζί με 2 σκελίδες σκόρδο και 3 γραμμάρια αλάτι, σωτάρουμε για 5 λεπτά και 43,3 δευτερόλεπτα, και..." . Αν ήταν έτσι τα πράγματα, όλοι θα ήταν μεγάλοι καλλιτέχνες.

Αγαπητέ μου δεν είπα ότι τραβάμε και κάποιες τέτοιες γραμμές στο σκόπευτρο και φωτογραφίζουμε έτσι. Ο φιλος ρώτησε τι είναι ο κανόνας των τρίτων και του έδωσα μιά απλοϊκή εκδοχή του τι είναι. Δεν του είπα όμως να φωτογραφίζει οπωσδήποτε έχοντας ένα πλέγμα πάντα στο νού του. Ούτε ότι αν υπακούει μιά φωτογραφία στο πλέγμα αυτό είναι απαραίτητα και καλή. Συνταγές για καλή φωτογραφία δεν υπάρχουν.
Αυτό που υπάρχει είναι το έργο των μεγάλων φωτογράφων που αν το ψάξουμε και το αναλύσουμε ίσως να βρούμε τι είναι αυτά τα στοιχεία που τους έκαναν μεγάλους.
Πριν απ' όλα αυτό που χρειάζεται είναι να καλιεργήσουμε την αισθητική μας.

Οσο για το αν υπάρχουν η όχι κανόνες επίτρεψέ μου να διαφωνήσω.
Βεβαίως και υπάρχουν κανόνες. Φαντάζεσαι τι μουσική θα ήταν μιά μουσική που δεν θα έκανε χρήση των κανόνων της αρμονίας; Κάτι σε Ιάννη Ξενάκη περίπου. Δηλαδή ένα πακέτο ασπιρίνες και ωτοασπίδες και λίγα λέω. Υπάρχουν κανόνες αλλά δεν πρέπει να τους φωτογραφίζουμε. Οι κανόνες χρειάζονται μόνο για να δικαιολογήσουν τα τολμήματά μας. Κάτι σαν άλλοθι δηλαδή.
« Τελευταία τροποποίηση: 06 Απρίλιος 2005, 23:25:13 από smeagol » Καταγράφηκε
kkranis
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1292


The Circle


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #14 στις: 06 Απρίλιος 2005, 23:29:58 »

...

Αν παρατηρήσεις και άλλες φωτογραφίες θα διαπιστώσεις ότι στις καλές τηρείται ο κανόνας των τρίτων. Δεν είναι βέβαια απόλυτο γιατί υπάρχουν και θεματα όπως τα συμμετρικά που δεν επιδέχονται αυτόν τον κανόνα.
Είναι όμως ένας κανόνας που ισχύει στις περισσότερες.

... Δεν του είπα όμως να φωτογραφίζει οπωσδήποτε έχοντας ένα πλέγμα πάντα στο νού του. Ούτε ότι αν υπακούει μιά φωτογραφία στο πλέγμα αυτό είναι απαραίτητα και καλή. Συνταγές για καλή φωτογραφία δεν υπάρχουν.
...

 Cool

...Αργότερα, αν παίξουμε με τη  φωτογραφία βρίσκοντας τον γεωμετρικό μέσο και σχεδιάζοντας άλλα σχήματα, θα ανακαλύψουμε πως ενεργοποιώντας το κλείστρο εκείνη τη στιγμή, ορίσαμε ενστικτωδώς κάποιους συγκεκριμένους γεωμετρικούς τόπους άνευ των οποίων η φωτογραφία θα ήταν άμορφη και άπνοη. Η σύνθεση οφείλει να αποτελεί μία από τις διαρκείς ενασχολήσεις μας, αλλά όταν φωτογραφίζουμε δεν μπορεί παρά να είναι διαισθητική διότι ερχόμαστε αντιμέτωποι με στιγμές φευγαλέες όπου οι συσχετισμοί είναι ρευστοί. Για να βρει τη χρυσή τομή, ο φωτογράφος χρησιμοποιεί μόνο το μάτι του. Οποιαδήποτε γεωμετρική ανάλυση, οποιαδήποτε απλοποίηση σε ένα σχήμα, εξυπακούεται πως δεν μπορεί να υπάρξει παρά αφού έχει τραβηχτεί, εμφανιστεί και εκτυπωθεί η φωτογραφία και δεν μπορεί να χρησιμεύσει παρά μόνο ως υλικό προβληματισμού. Ελπίζω να μην έρθει ποτέ μία ημέρα όπου οι έμποροι θα πουλούν αναλογίες έτοιμες, χαραγμένες σε ημιδιάφανο γυαλί. Η επιλογή του φορμά της μηχανής παίζει μεγάλο ρόλο ως προς την έκφραση του θέματος• το τετράγωνο φορμά, επί παραδείγματι, εξαιτίας της ομοιομορφίας των πλευρών του, έχει την τάση να είναι στατικό• πίνακες τετράγωνοι εξάλλου δεν υπάρχουν. ...

Μπράβο Μάνο.

Εγώ τα είπα κάπως πρακτικά αλλά εσύ το ανήγαγες σε επιστήμη.

Συνέχισε να διδάσκεις.  thumbs up

O MάνοςΒresson είπε ακριβώς τα αντίθετα από αυτά που είπες εσύ, αγαπητέ Smeagol.

Κανένας μεγάλος φωτογράφος δεν ασχολήθηκε με τους κανόνες. Για αυτό άλλωστε, η πλειοψηφία από τα μεγαλύτερα έργα δεν υπακούουν σε κανένα απολύτως κανόνα, αλλά βγάζουν μια εσωτερικότητα, δηλαδή ένα τρόπο έκφρασης των εσώψυχων του καλλιτέχνη, που καμιά εντυπωσιακή, ουάου και διαφημιστική φωτογραφία δε μπορεί να βγάλει.
Καταγράφηκε

Σελίδες: [1] 2 3 |   Πάνω
Μεταπήδηση σε: