Εγγραφή | Χάσατε τον κωδικό;

 
Forum
Κάτω

* Πληροφορίες χρήστη Αρχική | Ημερολόγιο | Σύνδεση | Εγγραφή
22 Σεπτέμβριος 2014, 17:15:38

  +  DPGR Virtual Community  
| | | |-Επεξεργασία (Συντονιστής: maria_k)

Σελίδες: [1] 2 |   Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Τονισμός φωτογραφιών στο Photoshop  (Αναγνώστηκε 10709 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
MANOS_mm
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 2955


Οι άνθρωποι κρίνονται από τις πράξεις τους.-


Προφίλ WWW
« στις: 21 Ιούλιος 2003, 12:18:58 »

Ποια είναι η καλύτερη μέθοδος τονισμού στο Photoshop ?
Ας προσπαθήσουμε να τη βρούμε , αφού πρώτα κατανοήσουμε τι ακριβώς ζητάμε όταν προσπαθούμε να τονίσουμε μια φωτογραφία , δίνοντάς της μια απόχρωση.

Αν ανατρέξουμε στο παρελθόν και στις παραδοσιακές μεθόδους τονισμού με χημικά , θα δούμε πως ο τονισμός δεν εφαρμόζεται συνολικά στην επιφάνεια του χαρτιού , αλλά αναλογικά. Εφαρμόζεται δηλαδή , μόνο στις φωτισμένες περιοχές του χαρτιού.
Έτσι , η λευκή βάση παραμένει λευκή , και οι γκρίζες-μαύρες περιοχές αποκτούν την απόχρωση που επιθυμούμε.

Όμως , όλη η τέχνη του τονισμού , βρίσκεται ακριβώς εδώ. Στο πως ακριβώς θα εφαρμοστεί αυτή η απόχρωση πάνω στις φωτισμένες περιοχές.
Γιατί αν εφαρμοστεί εντελώς αναλογικά (εξίσου σε φωτεινές και σκοτεινές περιοχές) , τότε το δυναμικό εύρος της εικόνας θα μειωθεί αισθητά , με αποτέλεσμα η εικόνα μας να φαίνεται επίπεδη και χωρίς ενδιαφέρον.
Θυμάστε την πρόσφατη συζήτηση που κάναμε εδώ για την σέπια και την φωτο της apmaria ? Το πρώτο που μας ενόχλησε ήταν πως μετατρέποντας την φωτο σε σέπια , η εικόνα φάνηκε κάπως επίπεδη.

Για να πάρουμε μια κλίμακα και ας εφαρμόσουμε δυο διαφορετικές μεθόδους.
Στη μέση η original εικόνα. Κάτω η σέπια που μας δίνει το έτοιμο action του Photoshop και πάνω η μέθοδος που θα εξετάσουμε παρακάτω.



Δεν ξέρω αν είναι ευδιάκριτες οι διαφορές. Αν παρατηρήσετε την εικόνα , θα διαπιστώσετε πως η μέθοδος της σέπιας , έδωσε ένα αποτέλεσμα που υπολείπεται σε δυναμικό εύρος , και έκτος απ’ αυτό , η μετάβαση από τον ένα τόνο στον άλλο , γίνεται πιο μαλακά , με αποτέλεσμα η εικόνα να χάνει σε ζωντάνια.

Αντιθέτως , η πρώτη μέθοδος (tritone) , διατήρησε και το εύρος της δυναμικής περιοχής , και ταυτόχρονα οι τόνοι «ξεκόλλησαν» κάπως , ο ένας απ’ τον άλλον.

Αυτό είναι και το ζητούμενο. Θέλουμε να εφαρμόσουμε τον τονισμό , αναλογικά μεν , αλλά μη γραμμικά. Θέλουμε να τονίσουμε περισσότερο τους ανοιχτούς – μεσαίους τόνους και λιγότερο τους μεσαίους-σκούρους τόνους.
Έτσι θα πετύχουμε μια αληθινή διχρωμία , η οποία θα δίνει βάθος , κοντράστ και ενδιαφέρον στη εικόνα μας.

Για να καταλάβουμε καλύτερα , θα πρέπει να ανατρέξουμε στις διτονικες μεθόδους εκτύπωσης των φωτογραφιών που γινόντουσαν στην λιθογραφία για να τυπωθούν βιβλία με ασπρόμαυρες φωτογραφίες. (μιλάμε για εποχές που το PS δεν είχε εφευρεθεί ακόμα)
Τύπωναν λοιπόν μια σκληρή εκδοχή της φωτογραφίας με μαύρο μελάνι , και από πάνω , τύπωναν μια πολύ μαλακή και απαλή εκδοχή της εικόνας με ένα κίτρινο μελάνι (χοντρικά τα γράφω)
Έτσι έπαιρναν το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Μια φωτογραφία με δυνατά μαύρα και ζεστά φωτεινά – μεσαία.

Αυτό θα προσπαθήσουμε να μιμηθούμε σήμερα.
Ευτυχώς το Photoshop έχει προβλέψει αυτές τις λειτουργίες και έτσι με μερικά κλικ μπορούμε να πετύχουμε τονισμούς για τους οποίους θα χρειαζόμασταν μεγάλη προσπάθεια και τέχνη για να τους πετύχουμε στο σκοτεινό θάλαμο

Πρώτο μέρος
Έτοιμες λειτουργίες (για λίγο βιαστικούς)

Ξεκινάμε με μια έγχρωμη φωτο



Κάνουμε 2 κινήσεις.
Η μια είναι να την μετατρέψουμε σε grayscale και αμέσως μετά επιλέγουμε «Duotone»



Μόλις πατήσουμε το Duotone , θα ανοίξει το παρακάτω παράθυρο.
Από το κυλιόμενο μενού ας επιλέξουμε tritone



Ωραία. Από εδώ και πέρα υπάρχουν 2 επιλογές.
Είτε θα διαλέξουμε κάποιον έτοιμο συνδυασμό , είτε θα κατασκευάσουμε μόνοι μας τον τονισμό που επιθυμούμε.
Ας ξεκινήσουμε με τα έτοιμα για τους «βιαστικούς»
Σημειωτέον πως οι έτοιμοι συνδυασμοί είναι εξαιρετικοί και αξίζει να περιηγηθείτε λιγάκι χαζεύοντάς τους και δοκιμαζοντάς τους.

Για να τους φορτώσουμε , πατάμε το κουμπάκι «Load» και ανοίγει το παρακάτω παράθυρο.
Από τη διαδρομή Photoshop 7 / Presets / Duotones / TRITONE / Pantone Tritones επιλέγουμε το “BI 437 burgundy 127 gold” και πατάμε load



Βλέπουμε πως φορτώθηκαν τα μελάνια και οι καμπύλες στο πινακάκι μας.
Πατάμε ΟΚ



Αυτό ήταν !  Cheesy
Η φωτογραφία μας αποκταει έναν αρκετά ενδιαφέροντα τονισμό , ο οποίος καθόλου δεν θυμίζει τις έτοιμες σέπιες – σούπες.
Πειράζουμε και ελάχιστα το contrast αν θέλουμε και τελειώσαμε



Πειραματισθείτε λίγο.
Φορτώστε διάφορους έτοιμους συνδυασμούς.
Δοκιμάστε και τα quadtone και παρατηρείτε πάντα τα χρώματα και τις καμπύλες που φορτώνονται . Είναι εξαιρετικά ενδιαφέροντα.

Μέρος δεύτερο
(για τους καλούς μαθητές)  Tongue

Όταν φορτώσομε τα presets , παρατηρήσαμε πως εκτός από τα κουτάκια με τα τρία χρώματα (tritone) , φορτώθηκαν δίπλα τους και κάποιες καμπύλες.



Εδώ λοιπόν είναι το ζουμί της υπόθεσης.
Τα παραθυράκια αυτά (με τις καμπύλες και τα χρώματα) είναι ενεργά.
Ας πατήσουμε μια φορά πάνω στο κουτάκι με την καμπύλη που βρίσκεται αριστερά από το μαύρο κουτάκι.
Θα εμφανιστεί αυτό



Το θυμάστε από τα curves ? Το ίδιο πράγμα είναι.
Εδώ δηλαδή , επιλέγουμε σε ποια τονική περιοχή θα εφαρμόσουμε το κάθε χρώμα.
Και όχι μόνο σε ποια , αλλά και πως. Συνήθως , τραβώντας την καμπύλη προς τα κάτω δεξιά , αδειάζουμε την εικόνα (την κάνουμε σκληρή)
Είναι λογικό να έχουμε ένα σκληρό μαύρο και ένα μαλακό ζεστό χρώμα.
Για λεπτομερέστερες ρυθμίσεις της καμπύλης , μπορούμε είτε να προσθέτουμε τιμές στον πίνακα , είτε να προσθέτουμε κόμβους πάνω στην καμπύλη μας.
Κάθε κλικ που κάνουμε πάνω στην καμπύλη , προσθέτουμε και έναν κόμβο ελέγχου.
Αν θέλουμε να αφαιρέσουμε κάποιον , τον τσιμπάμε και τον αφήνουμε έξω από το τετράγωνο του διαγράμματος και αυτός εξαφανίζεται.

Οι διαφορές που θα παρατηρήσετε πειράζοντας την καμπύλη , είναι τόσο σημαντικές που μάλλον θα «κολλήσετε» μερικές ώρες . Είναι σημαντικό να νιώθεις πως έχεις τον πραγματικό έλεγχο της εικόνας που επεξεργάζεσαι.
Φυσικά , αυτά δεν αφορούν μόνο τους τονισμούς.
Αυτά είναι το ουσιαστικό κέντρο του Photoshop. Είναι το πιο φωτογραφικό κομμάτι που ο κάθε φωτογράφος πρέπει να γνωρίζει.

Αν τώρα πατήσουμε το κουτάκι με το καφέ χρώμα , θα εμφανιστεί το παρακάτω παράθυρο με τις επιλογές χρώματος pantone



Ωχ , άντε άλλες μερικές χιλιάδες πειραματισμοί και εδώ !
Χοχο , ΟΚ δεν είναι απαραίτητα όλα αυτά.
Δείτε τα σαν παιχνίδι. Σαν παιχνίδι που βοηθάει να εξοικειωθούμε με την ουσία της φωτογραφικής επεξεργασίας στο Photoshop.

Γιατί , μπορεί ένα φωτογράφος να αγνοεί όλες τις γραφίστικες τεχνικές του PS , αλλά αυτά πρέπει να τα ξέρει γιατί θα τον βοηθήσουν σε πολλαπλά επίπεδα.
Ακόμα και η λήψη της φωτογραφίας βελτιώνεται όταν σιγά-σιγά μέσα στο κεφάλι σου εκτός από την εικόνα που βλέπεις , σχηματίζεται και το αντίστοιχο τονικό διάγραμμα !  Wink Είναι το ζουμί όπως είπαμε , και αξίζει τον κόπο .
Τελειώνοντας να πω πως αν πετύχουμε έναν συνδυασμό που μας ικανοποιεί ,μπορούμε να τον σώσουμε (save) για να τον εφαρμόζουμε στο μέλλον.





 Cool
Καταγράφηκε

η gallery μου στο :  http://www.manoslykakis.com


Αξιολόγηση μηνύματος (5):
Ioanna T
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 758


Καλημέρα σας :-)


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #1 στις: 21 Ιούλιος 2003, 12:30:42 »

Ούτε που ήξερα οτι υπήρχε αυτό...... πω πω πω πόσα έχω να μάθω ακόμα.
Καταγράφηκε

DTheo
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1752


Sony DSC-R1


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #2 στις: 21 Ιούλιος 2003, 12:36:25 »

Ωραία... Μόλις τύπωσα το άρθρο, για μελέτη στο σπίτι... Thank you Manos!

Υ.Γ.  Tongue (μεταφορά από άλλο φορουμ - ξέρεις εσύ!)

Καταγράφηκε
drf
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 5278


Αποσυνδεδεμένος


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #3 στις: 21 Ιούλιος 2003, 14:40:53 »

πολύ καλό tip!  Wink

ορίστε και ένα πρόχειρο δοκιμαστικό με τον 1ο τρόπο..  Grin


forum code:
* boat2.jpg (51.6 KB, 485x363 - εμφανίστηκε 229 φορές.)
Καταγράφηκε
Parias
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 620


Είναι τιμή μου να αποτελώ μέλος του DPGR


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #4 στις: 21 Ιούλιος 2003, 15:08:43 »

http://epaperpress.com/psphoto/index.html

εδω θα βρειτε ετοιμα Curves για διαφορα Toning Effects.

Kai me Fade Last Filter sto photoshop, τα προσαρμοζετε στα γουστα σας.
Καταγράφηκε


Dr. Kosmas Papagiannis
"Leaving aside the mysteries and the inequities of human talent, brains, taste, and reputations, the matter of art in photography may come down to this: it is the capture and projection of the delights of seeing; it is the defining of observation full and felt." W.Evans
Chrisphoto
Υποστηρικτής
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 662


Φωτογραφία και μοντελισμός !!!


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #5 στις: 21 Ιούλιος 2003, 16:00:59 »

Ποια είναι η καλύτερη μέθοδος τονισμού στο Photoshop ?

Μπράβο Μάνο, χαράς το κουράγιο σου να γράψεις όλη τη διαδικασία.
Εγώ έχω φάει μια βαρεμάρα μετά την Μήλο, που ούτε τις φωτογραφίες μου δεν έχω φτιάξει. Να συμπληρώσω όμως ότι μία άλλη μέθοδος είναι αφού έχει γίνει η φωτογραφία ασπρόμαυρη, να ξαναγίνει RGB και μέσω του variatons να πάρει την μονοχρωμία που θέλουμε.  Smiley

Συμπληρωματικά και φιλικά ChrisPhoto
Καταγράφηκε




ziriA
***
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 307


Keep Walking ... !!!!


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #6 στις: 21 Ιούλιος 2003, 16:01:20 »

Πολύ χρήσιμα όλα αυτά... αλλά υπάρχει κάτι το ανάλογο και για τις έγχρωμες?
Καταγράφηκε

Μινολτα Α200
Things should be as simple as possible but ... not simpler!!!
jonick33
Carpe Diem...!
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 3146


I believe...


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #7 στις: 21 Ιούλιος 2003, 16:08:51 »

Να συμπληρώσω όμως ότι μία άλλη μέθοδος είναι αφού έχει γίνει η φωτογραφία ασπρόμαυρη, να ξαναγίνει RGB και μέσω του variatons να πάρει την μονοχρωμία που θέλουμε.  Smiley



Να συμπληρώσω και εγώ πως για να γίνει μια φωτό ασπρόμαυρη, μπορεί να γίνει και όταν είναι RGB και απλά επιλέξεις τo adjust/ Desaturate...!!
Επίσης το adjust/channel mixer κάνει καλή δουλειά, όταν επιλέξεις το monochrome κάτω στην παλέτα του, και παίζοντας με τα channels ακριβώς από πάνω!!
« Τελευταία τροποποίηση: 17 Οκτώβριος 2003, 13:21:37 από jonick33 » Καταγράφηκε

MANOS_mm
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 2955


Οι άνθρωποι κρίνονται από τις πράξεις τους.-


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #8 στις: 21 Ιούλιος 2003, 16:57:40 »

@drf – Πολύ όμορφη έγινε η φωτο σου

@ ziriA - ….. Τι εννοείς ακριβώς ?

@ Jonick
Παράθεση
Να συμπληρώσω και εγώ πως για να γίνει μια φωτό ασπρόμαυρη, μπορεί να γίνει και όταν είναι RGB και απλά επιλέξεις τo adjust/ Desaturate...!!

Σωστό , αλλά έτσι δεν μας αφήνει να κάνουμε Duotone.
Αν προσέξεις , όσο η εικόνα μας είναι RGB , η επιλογή duotone είναι ανενεργή.

Πάντως το νόημα της διαδικασίας που περιέγραψα , δεν είναι να δώσουμε έναν χρωματισμό γενικά. Είναι να διαφοροποιήσουμε τον τονισμό , ανάλογα με την τονική περιοχή.
Αυτό είναι που δίνει μια «επαγγελματική» όψη στη φωτο μας.
Καταγράφηκε

η gallery μου στο :  http://www.manoslykakis.com


ziriA
***
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 307


Keep Walking ... !!!!


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #9 στις: 23 Ιούλιος 2003, 12:27:33 »

Μάνο απλά λέω αν υπάρχει τρόπος να φωτίσουμε με την ίδια φιλοσοφία μια έγχρωμη φωτογραφία. Γιατί πρέπει να την κάνουμε ασπρόμαυρη ή sepia? Εννοώ φυσικά κάτι πέρα από τα levels – saturation και τα κλασσικά εργαλεία.
Καταγράφηκε

Μινολτα Α200
Things should be as simple as possible but ... not simpler!!!
gf
conservator tempores acti
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 3341


Καληνύχτα :)


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #10 στις: 10 Σεπτέμβριος 2003, 11:56:04 »


Να συμπληρώσω και εγώ πως για να γίνει μια φωτό ασπρόμαυρη, μπορεί να γίνει και όταν είναι RGB και απλά επιλέξεις τo adjust/ Desaturate...!!
Επίσης το adjust/channel mixer κάνει καλή δουλειά, όταν επιλέξεις το monochrome κάτω στην παλέτα του, και παίζοντας με τα channels ακριβώς από πάνω!!
Σε 3 Photoshop tutorials που το έψαξα, αναφέρεται ότι το Adjust/Desaturate είναι ο λάθος τρόπος για α/μ.
Σαν σωστός υποδεικνύεται μεταξύ άλλων και αυτό με το channel mixer, φροντίζοντας όμως το άθροισμα των μεταβολών των 3 channels να είναι 100.
Καταγράφηκε

Photo Plugins. Δωρεάν Photoshop plugins για φωτογράφους. Θέλετε περισσότερα; recommended third party plugins.
jonick33
Carpe Diem...!
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 3146


I believe...


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #11 στις: 10 Σεπτέμβριος 2003, 12:20:10 »

Σε 3 Photoshop tutorials που το έψαξα, αναφέρεται ότι το Adjust/Desaturate είναι ο λάθος τρόπος για α/μ.

Σαν σωστός υποδεικνύεται μεταξύ άλλων και αυτό με το channel mixer, φροντίζοντας όμως το άθροισμα των μεταβολών των 3 channels να είναι 100.

 Roll Eyes

Σωστή η παρατήρησή σου gf... και να συμπληρώσω οτι μέσα στους σωστούς τρόπους μετατροπής σε α/μ φωτό, είναι και η εξής διαδικασία:

Μετατροπή της RGB εικόνας σε LAb Color

Επιλογή του Lightness channel (Ctrl + 1)

Μετατροπή της εικόνας σε Grayscale... και επιλέγοντας ΟΚ στο "Discard other channels"


 Smiley

Καταγράφηκε

MANOS_mm
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 2955


Οι άνθρωποι κρίνονται από τις πράξεις τους.-


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #12 στις: 12 Σεπτέμβριος 2003, 02:36:32 »

Παράθεση
το Adjust/Desaturate είναι ο λάθος τρόπος για α/μ


Χμμ , σωστό και λάθος ?  Roll Eyes

Για να δούμε ένα παράδειγμα.

Ας πάρω μια τυχαία φωτογραφια.
Όχι και τόσο τυχαία δηλαδή. Ήθελα μια που να έχει μια μεγάλη λευκή επιφάνεια.
Θα εξηγήσω παρακάτω το γιατί.



Ωραία.
Πειραματίστηκα αρκετά με τους τρόπους που περιέγραψε ο Jonick (και o gf) και κατέληξα .... στο ότι δεν μπορούμε να πούμε «σωστό και λάθος»
Διότι το αποτέλεσμα ειναι άμεσα συνδεδεμένο με το χρωματικό περιεχόμενο της φωτογραφίας μας.



Α = ενα απλό Desaturate
Β = Η πρώτη μέθοδος του Jonick (με channel mixer και με τις υποδείξεις του gf)
Γ = Η δεύτερη και συνθέτη μέθοδος του Jonick
Δ = Μια πειραγμένη εκδοχή του Β (έπαιζα απλώς με τις τιμές του channel mixer)

Το συμπέρασμα που βγάζω ειναι πως τα πάντα εξαρτώνται από το χρώμα της αρχικής φωτογραφίας.
Ομως , το ταπεινό Desaturate , δίνει μια χρυσή τομή (αλλά και χρυσή μετριότητα)
Το channel mixer στην default τιμή ειναι το πραγματικό λάθος της ιστορίας , αφού βασίζεται μόνο στις «κόκκινες» πληροφορίες της εικόνας , με αποτέλεσμα το συμπληρωματικό του κόκκινου που ειναι το μπλε , να εμφανίζεται ως μαύρο. Έτσι ο ουρανός έγινε μια μαυρίλα
Η τρίτη εκδοχή με την πιο σύνθετη μέθοδο του Jonick ειναι αρκετά ικανοποιητική , αλλά και πάλι δεν σου δίνει τον έλεγχο που θέλεις.

Η Δ ομως , δηλαδή το channel mixer , αλλά με την επισήμανση του gf , ειναι νομίζω η καλύτερη μέθοδος.
Διότι , κοιτάς τη φωτογραφια και αποφασίζεις από που θα «αντλήσεις» πληροφορίες
Αν η φωτο έχει πολλά μπλε , θα μειώσεις λίγο το κανάλι του κόκκινου και θα το συμπληρώσεις – ισόποσα – με το κανάλι του μπλε κ.ο.κ.  Wink

Συμπερασματικά , για ισορροπημένες – χρωματικά – φωτογραφίες , το Desaturate μας καλύπτει σε γενικές γραμμές.
Για φωτογραφίες ομως στις οποίες επικρατεί έντονα κάποιο χρώμα , τότε η μέθοδος του «channel mixer με πείραγμα» ειναι σαφώς προτιμότερη.

Όσο για την μεγάλη λευκή επιφάνεια , προσέξτε την αποτυχία όλων των εκδοχών έκτος του Desaturate ! (διότι ειναι μια χρυσή μετριότητα , η οποία ομως μας φυλάει από κάτι τέτοιες κακοτοπιές)

 Cool
Καταγράφηκε

η gallery μου στο :  http://www.manoslykakis.com


Αξιολόγηση μηνύματος (4):
gf
conservator tempores acti
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 3341


Καληνύχτα :)


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #13 στις: 12 Σεπτέμβριος 2003, 07:40:20 »

Εξαιρετική η συγκριτική παρουσίαση του Manos_mm. To desature αναφέρεται σαν λάθος τρόπος γιατί "... δίνει ένα τυποποιημένο αποτέλεσμα, στο οποίο δεν μπορούμε να ασκήσουμε έλεγχο...". Αυτό που προκύπτει και από την προηγούμενη σύγκριση.
Βοηθάει επίσης να ρίχνουμε μια ματιά στα Channels, πως μεταφράζεται σε α/μ το κάθε χρωματικό κανάλι, και στη συνέχεια με το channel mixer να δίνουμε το μεγαλύτερο συντελεστή βάρους στο αντίστοιχο χρώμα.
Καταγράφηκε

Photo Plugins. Δωρεάν Photoshop plugins για φωτογράφους. Θέλετε περισσότερα; recommended third party plugins.
Ζήσης Καρδιανός
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: leet



Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #14 στις: 23 Ιανουάριος 2006, 00:27:17 »

Με αρκετή καθυστέρηση από την αρχική δημοσίευση του άρθρου, θέλω να ρωτήσω το εξής:
Μετά την εφαρμογή τονισμού μέσω duotones συστήνεται να ξαναμετατρέπουμε την εικόνα σε sRGB προκειμένου να τυπώσουμε σε inkjet ή όχι ;
Πιστεύω πως η απάντηση θα είναι μάλλον θετική γιατί έτσι θα μπορούμε να εκμεταλλευτούμε όλα τα μελάνια του εκτυπωτή μας και όχι μόνο το μαύρο και θα μπορέσουμε να εκτυπώσουμε με χρήση icc profiles που δουλεύουν σε RGB χώρο.
Ομως αυτές οι συνεχείς μετατροπές σε τι βαθμό επηρεάζουν την ποιότητα του αρχείου μας;


Καταγράφηκε

Σελίδες: [1] 2 |   Πάνω
Μεταπήδηση σε: