Εγγραφή | Χάσατε τον κωδικό;

 
Forum
Κάτω

* Πληροφορίες χρήστη Αρχική | Ημερολόγιο | Σύνδεση | Εγγραφή
18 Σεπτέμβριος 2014, 16:41:58

  +  DPGR Virtual Community  
| | | |-Επεξεργασία (Συντονιστής: maria_k)

Σελίδες: [1] |   Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Review - nik Sharpener Pro 2 Complete Edition  (Αναγνώστηκε 2390 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Nimrod7
Color Geek
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 3236


LCH(2) = Sqr(CIE_Lab(2) ^ 2 + CIE_Lab(3) ^ 2)


Προφίλ WWW
« στις: 05 Σεπτέμβριος 2005, 08:16:45 »

REVIEW
nik Sharpener Pro 2 - Complete Edition


Είδος: Sharpening Plugin για Photoshop και συμβατές με Photoshop Plugins εφαρμογές
Κατασκευαστής: nik Multimedia
Τιμή: Complete Edition 328,74€ με 16% ΦΠΑ, Inkjet Edition 197,14€ με 16% ΦΠΑ
Διαθέσιμο: Online και Boxed μέσω nik Multimedia και εξουσιοδωτημένων μεταπωλητών.
Demo Version: Download Demo

Όταν έρχεται η ώρα να κάνουμε sharpening στις φωτογραφίες μας, οι περισσότεροι απλά επιλέγουμε το γνωστό φίλτρο unsharp mask του Photoshop, και ορίζουμε το Radius και το Amount βάση του αποτελέσματος που βλέπουμε στο Preview Window, μέχρι να μας φανεί σωστό.  Πως όμως ξέρουμε ποιες είναι οι σωστές τιμές, αφού διαφορετικό sharpening χρειάζεται μια φωτογραφία που θα προβληθεί στο web και διαφορετικό μια φωτογραφία που θα εκτυπωθεί;

Workflow

Στη διαδικασία του sharpening πρέπει να λαμβάνονται υπόψη:
  • Η ποσότητα της λεπτομέρεια που υπάρχει στη φωτογραφία.
  • Το είδος της τεχνολογίας εκτύπωσης όπως Inkjet, Halftone (εκτυπωτικές πρέσες), Continuous tone (Minilab, εκτυπωτές Dye Sub, Fuji Pictrography).
  • Η ανάλυση εκτύπωσης.
  • Το είδος χαρτιού όπως Glossy, Semigloss, Matte, Fine Art
  • Η απόσταση που βλέπουμε τη φωτογραφία
Εδώ έρχεται να μας βοηθήσει το νέο nik Sharpener Pro 2 της Nik Multimedia. Αν δουλεύουμε σοβαρά με τις φωτογραφίες μας, κάθε βήμα στο workflow όπως το sharpening πρέπει να λαμβάνεται σοβαρά. Το nik Sharpener Pro 2 διαθέτει τα κατάλληλα εργαλεία, ώστε η διαδικασία του sharpening να γίνεται εύκολα και σωστά σε οποιοδήποτε είδος εικόνας.

Το workflow για σωστό sharpening είναι:
  • Raw Presharpenig - εφόσον η φωτογραφία προέρχεται από RAW αρχείο.
  • Selective -  Κατά τη κρίση του φωτογράφου, σε διαφορετικές περιοχές χρώματος, ή σε επιλεγμένα τμήματα της φωτογραφίας  χρησιμοποιώντας τις βούρτσες του Photshop.
  • Manufacturer Sharpening – Που εξαρτάται απο το που προορίζουμε τη φωτογραφία, όπως Display, Inkjet, Mini Lab.

Τα φίλτρα του Nik Sharpener Pro 2 Complete Edition

Raw Presharpening

Για να έχουμε σωστό sharpening πρέπει κατ’ αρχήν να ρυθμίσουμε τη φωτογραφική μηχανή, η τον Raw Converter να μην κάνει καθόλου Sharpening. Οι αλγόριθμοι στους Raw Converters είναι αρκετά ποιό απλοί από αυτούς που συναντάμε σε ειδικευμένα πακέτα, και μαζί με το  sharpening και κάνουν και ζημιά στη φωτογραφία.

Εισάγουμε το RAW αρχείο χωρίς καθόλου sharpening στο Photoshop, και επιλέγουμε το nik Sharpener Pro 2 Raw Presharpening plugin, ώστε να κάνουμε ένα ελαφρύ πρώτο sharpening στη φωτογραφία.


Nik Sharpener Pro 2 - Raw Presharpening Interface


Πριν, και μετά το nik Sharpener Pro 2 - Raw Presharpening

Selective

Η διαδικασία αυτή γίνεται κατά τη κρίση του φωτογράφου σε επιλεγμένα τμήματα της φωτογραφίας, όπως για παράδειγμα σε ένα πορτρέτο θα θέλαμε περισσότερο sharpening στα μάτια, προκειμένου να οδηγήσουμε το μάτι του θεατή εκεί, αλλά θα θέλαμε το ελάχιστο στο δέρμα, ώστε να μην είναι εμφανείς οι ατέλειες του δέρματος.

Το nik Sharpener Pro 2 διαθέτει δυο μεθόδους για Selective Sharpening. Η πρώτη μέθοδος βασίζεται στις περιοχές χρώματος, για παράδειγμα μπορούμε να ορίσουμε διαφορετικό sharpening στο μπλε ουρανό, διαφορετικό στο πράσινο γρασίδι.

Στη δεύτερη μέθοδο χρησιμοποιούμε τις βούρτσες του Photoshop και με το mouse «ζωγραφίζουμε» τις περιοχές που επιθυμούμε περισσότερο sharpening. Με αυτή τη μέθοδο υποστηρίζονται και τα Pen Tablets για καλύτερο Control, και sharpening βασισμένο στη πίεση.


Selective Sharpening Interface

Manufacturer Specific Sharpening

Το τελευταίο στάδιο Sharpening βασίζεται στο μέσο που σκοπεύουμε να εκτυπώσουμε η να προβάλλουμε τη φωτογραφία, και γίνεται μετά το τελικό resize.

Μπορούμε να επιλέξουμε κατ’ αρχή αν προορίζεται σε εκτυπωτή τεχνολογίας Inkjet, τον κατασκευαστή, όπως Epson, HP, Canon και Lexmark. Επίσης υπάρχει ξεχωριστό Sharpening για Continuous tone Devices όπως είναι οι Dye Sub, για τα MiniLab, για τα Fuji Pictrography, και ξεχωριστό sharpening για Halftone (εκτυπωτικές πρέσες). Διαφορετικό Sharpening γίνεται και αν προορίζουμε τη φωτογραφία για Display όπως Monitors και Projector.

Στις επιλογές ρυθμίζουμε επίσης τη διάσταση που θα εκτυπωθεί η φωτογραφία, το είδος χαρτιού (Texture Fine Art, Canvas, Plain Paper, Matte, Luster, Glossy), την ανάλυση που θα εκτυπώσουμε, και την απόσταση που θα βλέπουμε τη φωτογραφία.


Το Interface του nik Sharpener Pro 2 – Εδώ ορίζουμε το μέγεθος της εκτύπωσης, την απόσταση θέασης, το είδος χαρτιού, και την ανάλυση εκτύπωσης.


Επιλέγοντας Advanced, μπορούμε να επιλέξουμε το ποσοστό sharpening ανά περιοχή χρώματος. Μείωσα το φόντο και το δέρμα, ενώ τα αύξησα το sharpening στα μαλλιά. Παρατηρήστε τη διαφορά με το προηγούμενο screenshot.

Τεχνολογία

Όταν ορίσουμε όλες τις παραμέτρους του sharpening, ο nik Sharpener Pro 2 στη συνέχεια εκτελεί εξελιγμένους αλγόριθμους που ονομάζει Autoscan Process οι οποίοι αναλύουν την εικόνα προκειμένου να αποδώσουν τα μέγιστα αποτελέσματα. Οι αλγόριθμοι είναι ικανοί να αναγνωρίσουν διάφορες περιοχές της φωτογραφίας όπως τον ουρανό, η τα δέντρα και να προστατέψουν περιοχές που μπορεί να είναι oversharpened, η περιοχές που υπάρχει πιθανότητα να πάρουμε ανεπιθύμητες λεπτομέρειες (artifacts). Ο αλγόριθμος αυτός εκτελείτε και κρίνει κάθε φωτογραφία ξεχωριστά, όταν το nik Sharpener δουλεύει σε batch mode.

Συνοπτικά είναι ικανός να αναγνωρίσει:
  • Περιοχές της φωτογραφίας με διαφορετική λεπτομέρεια, και να κάνει ανάλογο sharpening.
  • Αν εντοπίσει περιοχές που έχουν ήδη γίνει sharpen, τις προστατεύει από over sharpening.
  • Να προστατεύσει περιοχές της εικόνας που πιθανών να παρουσιάσουν ανεπιθύμητες λεπτομέρειες (artifacts).

Ένα απο τα mode ανάλυσης του nik Sharpener Pro 2. Μπορούμε να δούμε χρωματικά το ποσοστό sharpening στη φωτογραφία

Νέα χαραχτηριστικά / Διαθέσιμες Εκδόσεις

Οι βελτιώσεις στη δεύτερη έκδοση του nik Sharpener Pro είναι οι παρακάτω:
  • Συμβατότητα με 16bit αρχεία.
  • RAW Presharpening
  • Ποιο εξελιγμένα Sharpening Controls
  • Δυνατότητες Shapening σε επιλεγμένα τμήματα της εικόνας χρησιμοποιώντας βούρτσες του Photoshop.
  • Sharpening βασισμένο στο κατασκευαστή εκτυπωτή.
  • Μεγαλύτερο παράθυρο Preview.
  • Δυνατότητα ανάλυσης του Sharpening.
To nik Sharpener Pro 2 κυκλοφορεί σε δύο εκδόσεις.

nik Sharpener 2 Pro Complete Edition περιλαμβάνει όλα τα εργαλεία που υπάρχουν διαθέσιμα, σε όλες τις μορφές εκτύπωσης, όπως Inkjet, Halftone, Continuous tone και Display. Η έκδοση αυτή περιλαμβάνει και το Raw Presharpening.  

nik Sharpener 2 Pro Inκjet Edition προορίζεται για επαγγελματίες που σκοπεύουν να εκτυπώνουν κυρίως σε Inkjet εκτυπωτές η να παρουσιάζουν τις φωτογραφίες σε Monitor η Projector, αλλά δεν υποστηρίζει όλες τις υπόλοιπες τεχνολογίες εκτύπωσης. Η έκδοση αυτή επίσης περιλαμβάνει το Raw Presharpening.

Επίλογος

Ο nik Sharpener 2.0 Pro παρά τη σωρεία επιλογών και δυνατοτήτων που διαθέτει, στην ουσία είναι πολύ εύχρηστος και κατανοητός. Στο interface του δεν έχουμε παρά να ορίσουμε τέσσερις κατανοητές ρυθμίσεις, όπως τη μάρκα εκτυπωτή, το χαρτί, την ανάλυση και την απόσταση που θα δούμε τη φωτογραφία, και όλα τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνει ο αλγόριθμος του nik Sharpener Pro 2.

Μικρή ένσταση έχω στο διαχωρισμό των χαρακτηριστικών ανάμεσα στη Complete και την Inkjet έκδοση. Θα προτιμούσα να ήταν λίγο διαφορετικός ο διαχωρισμός. Για παράδειγμα να υπήρχε μια έκδοση για μικρές διαστάσεις, η οποία θα επέτρεπε εκτυπώσεις σε Inkjet και Photo Labs εώς A3 μέγεθος, και μια έκδοση επαγγελματική με όλες τις υπόλοιπες τεχνολογίες εκτύπωσης, και υποστήριξη σε μεγέθη μεγαλύτερα απο A3. Έτσι όπως είναι αυτή τη στιγμή, κάποιος που επιθυμεί να εκτυπώνει σε φωτογραφικά εργαστήρια π.χ. 10 x 15cm είναι υποχρεωμένος να αγοράσει την Complete Edition, ενώ ταυτόχρονα έχει την δυνατότητα να τυπώνει π.χ. αφίσες 1,5 μέτρα σε Large Format Inkjet που θα ταίριαζε περισσότερο να ήταν στην Complete έκδοση.

Η τιμή του nik Sharpener είναι λίγο ανεβασμένη για τον απλό χρήστη. Το προϊόν όμως διαθέτει πολύ εξελιγμένα χαρακτηριστικά, που σε συνδυασμό με την ποιότητα του αποτελέσματος που παράγει, την εξοικονόμηση χρόνου λόγω ευκολία χρήσης, τις δυνατότητες επιλεκτικού sharpening,  και την δυνατότητα να κάνει sharpening βάση κατασκευαστή για εκτύπωτικά συστήματα ή displays, θα μας γλιτώσει από πολύ χρόνο και πειράματα, και θα βγάλει γρήγορα τα χρήματα του.


Η διαφορά σε Shaprening πριν, και μετά το resize. Ο nik Sharpener Pro 2 σε batch mode αναλύει κάθε φωτογραφία χωριστά και κάνει το κατάλληλο sharpening. Οι Raw Converter κάνουν sharpening πριν το resize μειώνωντας αισθητά τη λεπτομέρεια, ενώ τα φίλτρα του Photoshop σε batch θα καταστρέψουν τις φωτογραφίες που έχουν διαφορετική λεπτομέρεια απο την αρχική.

Πλεονεκτήματα

+ Ποιότητα Αποτελέσματος.
+ Manufacturer Specific Sharpening
+ 16 bit
+ Raw Presharpening
+ Ευκολία χρήσης
+ Δυό Mode Ανάλυσης
+ Επιλεκτικό Sharpening

Μειονεκτήματα

- Λίγο υψηλή τιμή για ερασιτέχνες.
- Περίεργος διαχωρισμός χαραχτηριστικών ανάμεσα στην Inkjet και στην Complete Edition


Βαθμολογία:   4,5 / 5 - Συνιστάται Ανεπιφύλακτα.


Ευχαριστούμε την nik Multimedia Ευρώπης που μας έστειλε το προϊόν για το Review.

Συγγραφή / Επιμέλεια: Καστανάκης Βασίλης (Nimrod7)
« Τελευταία τροποποίηση: 05 Σεπτέμβριος 2005, 21:25:55 από Nimrod7 » Καταγράφηκε

Αξιολόγηση μηνύματος (18):
NikosR
Οριστικά αποκλεισμένο μέλος βάση του όρου 13
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1183


Εκ γενετής αλλεργικός σε όλους τους 'Δάσκαλους'.


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #1 στις: 05 Σεπτέμβριος 2005, 11:27:03 »

Χρησιμοποιώ τα παλιό version και από ότι βλέπω, τουλάχιστον σε επίπεδο ευκολιών το νέο είναι άλλο πράγμα.

Με το παλιό έιχα πολύ καλά αποτελέσματα, αλλά πολλές φορές (επειδή είμαι ψυχωτικός) δεν το χρησιμοποιούσα μόνο του.

Το χρησιμοποιούσα είτε κάνοντας sharpen μόνο στο Luminosity για να αποφύγω colour artifacts, ή σε συνδυασμό με action για edge mask, όπου το δούλευε μόνο πάνω σε τμήματα που είχαν edges (λιγότερες ή περισσότερες) ανάλογα τη μάσκα. Επίσης το χρησιμοποιόυσε πολλές φορές σε 2 passes με διαφορετική μάσκα.

Λέω να κάνω upgrade και να δώ άν το καινούργιο μπορεί να με γλιτώσει απο όλον τον παραπάνω μπελά.

Καταγράφηκε

Nikon D200,D100,D70s,F100,F3HP, Nikkor 28F2.0AI, 28f2.8AIS, 20f4AI, 24f2.8AFD, 35f2AFD, 50f1.4AFD, 85f1.4AFD, 70-180 Micro AFD, 105 Micro AFD, 18-70DX, 80-400 VR, 70-200 AFS VR, 12-24 DX, 17-35 f2.8 AFS, Tokina 300 f2.8,Nikon TC1.7E,TCKenkoPro1.4, Καλλιέργεια, Ευγένεια, Ψυχή,
PS, Nikon Capture, Coolscan 4000ED, EPSON 2100, P2000, FlashTrax, Manfrotto CarbonOne+308RC2 Ballhead, Gitzo 1348/1321+Markins Ball M20, Manfrotto Monopod + head, Nikon SB29S RingFlash, Sigma EM140DG RingFlash, 2x Nikon SB800, Lowepro PhotoTrekker, MiniTrekker
Imagine
www.zeitgeistmovie.com
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 3593


Fighting for peace is like screwing for virginity


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #2 στις: 05 Σεπτέμβριος 2005, 12:02:01 »

Ευχαριστούμε για το review  thumbs up thumbs up

Δεν θα ήταν επιθυμητό να δούμε κάποιο συγκριτικό με άλλα εξειδικευμένα πακέτα, όπως π.χ. το Focal Blade κτλ; Προφανώς και υπάρχει διαφορά με το απλό USM, όμως τι γίνεται με τον πραγματικό ανταγωνισμό του;  Huh

Edit: Προσωπικά το βρίσκω απαράδεκτα ακριβό, από την στιγμή που είναι ένα εξειδικευμένο plug-in, και δεν έχει προχωρημένες δυνατότητες stand-alone.
Σε λίγο τα Plug-ins θα χρεώνονται πιο ακριβά από το πρόγραμμα...
Αν προσθέτονταν βαθμολογία value for money, νομίζω ότι σε σχέση με τον ανταγωνισμό - ακόμα και να έδινα καλύτερα αποτελέσματα - θα ήταν κάτω του μέτριου.

« Τελευταία τροποποίηση: 05 Σεπτέμβριος 2005, 12:10:00 από Imagine » Καταγράφηκε

War does not determine who is right, war determines who is left - www.zeitgeistmovie.com
Αν δεν έχεις χρόνο να κάνεις κάτι σωστά, φρόντισε να έχεις το χρόνο να το κάνεις ξανά...
Αυτά που κάνεις μιλάνε τόσο δυνατά που δεν ακούω αυτά που λες...
Foto@RT Magazine - Online Περιοδικό για την Φωτογραφική Τέχνη
Nimrod7
Color Geek
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 3236


LCH(2) = Sqr(CIE_Lab(2) ^ 2 + CIE_Lab(3) ^ 2)


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #3 στις: 05 Σεπτέμβριος 2005, 12:13:01 »

Δεν θα ήταν επιθυμητό να δούμε κάποιο συγκριτικό με άλλα εξειδικευμένα πακέτα, όπως π.χ. το Focal Blade κτλ; Προφανώς και υπάρχει διαφορά με το απλό USM, όμως τι γίνεται με τον πραγματικό ανταγωνισμό του;  Huh


Αν μας τα διαθέσουν ίσως.
Απο πλευράς δυνατοτήτων είναι εφικτό. Είναι όμως πολύ δύσκολο και τρομερά χρονοβόρο να κάνεις συγκρίσεις στις εκτυπώσεις και στο παραγόμενο αποτέλεσμα. Άσε που δεν μπορείς να βγάλεις εύκολα συμπέρασμα, αφού ένα sharpener μπορεί να παράγει καλό αποτέλεσμα σε epson, ενώ άλλο σε HP, άλλο σε οθόνες... εμέις δεν μπορούμε να δοκιμάσουμε όλους τους συνδιασμούς.

Εξάλλου ο καθέ ένας μπορεί να κατεβάσει demo, να κάνει μερικές εκτυπώσεις και να βρεί ποιό το καλύπτει στο δικό του workflow.  Smiley

Standalone Sharpener;  Huh
Πως μπορεί να ταιριάξει κάτι τέτοιο στο workflow.
« Τελευταία τροποποίηση: 05 Σεπτέμβριος 2005, 12:15:18 από Nimrod7 » Καταγράφηκε

MANOS_mm
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 2955


Οι άνθρωποι κρίνονται από τις πράξεις τους.-


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #4 στις: 06 Σεπτέμβριος 2005, 17:44:45 »

«έφαγα» πάρα πολλές ώρες συγκρίνοντας το nik Sharpener Pro 2 , με το Smart Sharpen και το Intellisharpen II

Το nik sharpener μου φάνηκε το χειρότερο από όλα. Σε κάθε περίπτωση δημιουργεί κόκκο με αποτέλεσμα να μειώνει το μικροκοντράστ της εικόνας.
Άσε που οι προ-επιλεγμένες τιμές είναι υπερβολικές.

Γενικά μου φάνηκε υπερβολικό και θορυβώδες.
Η αλήθεια είναι πως δεν ακολούθησα όλο το workflow (δεν τύπωσα)
Τι να πω ? Δεν το συμπάθησα . Αν σκεφτώ και την τιμή του …  Embarassed


Βασίλη, θερμά σε ευχαριστούμε για τις πολύτιμες πληροφορίες.  προσκυνώ
Καταγράφηκε

η gallery μου στο :  http://www.manoslykakis.com


Αξιολόγηση μηνύματος (1):
NikosR
Οριστικά αποκλεισμένο μέλος βάση του όρου 13
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1183


Εκ γενετής αλλεργικός σε όλους τους 'Δάσκαλους'.


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #5 στις: 07 Σεπτέμβριος 2005, 16:45:44 »

Σε κάθε περίπτωση δημιουργεί κόκκο με αποτέλεσμα να μειώνει το μικροκοντράστ της εικόνας.

Με το 'κόκκο' φαντάζομαι ότι εννοείς ότι τονίζει τον όποιο υπαρκό θόρυβο λόγω του sharpening? Πώς αυτό μειώνει το μικρoκοντραστ?

Δεν έχω λόγο να αμφισβητώ αυτό που βλέπεις (θόρυβο), το σχόλιό μου αφορά την σχέση με το μικροκοντράστ.
Καταγράφηκε

Nikon D200,D100,D70s,F100,F3HP, Nikkor 28F2.0AI, 28f2.8AIS, 20f4AI, 24f2.8AFD, 35f2AFD, 50f1.4AFD, 85f1.4AFD, 70-180 Micro AFD, 105 Micro AFD, 18-70DX, 80-400 VR, 70-200 AFS VR, 12-24 DX, 17-35 f2.8 AFS, Tokina 300 f2.8,Nikon TC1.7E,TCKenkoPro1.4, Καλλιέργεια, Ευγένεια, Ψυχή,
PS, Nikon Capture, Coolscan 4000ED, EPSON 2100, P2000, FlashTrax, Manfrotto CarbonOne+308RC2 Ballhead, Gitzo 1348/1321+Markins Ball M20, Manfrotto Monopod + head, Nikon SB29S RingFlash, Sigma EM140DG RingFlash, 2x Nikon SB800, Lowepro PhotoTrekker, MiniTrekker
MANOS_mm
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 2955


Οι άνθρωποι κρίνονται από τις πράξεις τους.-


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #6 στις: 07 Σεπτέμβριος 2005, 21:52:32 »


Δεν έχω λόγο να αμφισβητώ αυτό που βλέπεις (θόρυβο), το σχόλιό μου αφορά την σχέση με το μικροκοντράστ.

Να με αμφισβητείς όσο θέλεις, αλλιώς θα μέναμε μουγγοί.  Grin

Το παρατήρησα στην πράξη. Στην προσπάθεια να κάνει sharpening (κάπως υπερβολικά) βγάζει στην επιφάνεια θόρυβο, που δεν φαινόταν.
Από εκεί και πέρα, ισχύει το ίδιο με τον κόκκο.
Αν έχουμε ένα μαύρο και ένα άσπρο τετραγωνάκι και πάμε και τους προσθέσουμε μπόλικο κόκκο, τότε έχουμε πια ένα λιγότερο μαύρο τετραγωνάκι και ένα λιγότερο λευκό τετραγωνάκι και συνεπώς μικρότερο κοντράστ.
Έγραψα μικρό-κοντράστ, γιατί μπορεί η συνολική αίσθηση είναι πως αυξάνεται το κοντράστ αφού τονίζονται οι ακμές, στην ουσία όμως το εσωτερικό κοντράστ (μεταξύ μαλακών διαβαθμίσεων ) πέφτει

Άμα βρω τη φωτογραφία θα τη βάλω  χαιρετάω
Καταγράφηκε

η gallery μου στο :  http://www.manoslykakis.com


Nimrod7
Color Geek
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 3236


LCH(2) = Sqr(CIE_Lab(2) ^ 2 + CIE_Lab(3) ^ 2)


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #7 στις: 07 Σεπτέμβριος 2005, 22:26:30 »


Γενικά μου φάνηκε υπερβολικό και θορυβώδες.
Η αλήθεια είναι πως δεν ακολούθησα όλο το workflow (δεν τύπωσα)
Τι να πω ? Δεν το συμπάθησα . Αν σκεφτώ και την τιμή του …  Embarassed


Οι παρατηρήσεις σου Μάνο, αφορούν το Display Sharpening η κάποιο απο τα υπόλοιπα;
Καταγράφηκε

MANOS_mm
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 2955


Οι άνθρωποι κρίνονται από τις πράξεις τους.-


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #8 στις: 07 Σεπτέμβριος 2005, 22:30:14 »


Οι παρατηρήσεις σου Μάνο, αφορούν το Display Sharpening η κάποιο απο τα υπόλοιπα;


Ναι, το Display Sharpening κυρίως.
«Έπαιξα» και με τα υπόλοιπα, αλλά δεν είχε και τόσο νόημα.
Καταγράφηκε

η gallery μου στο :  http://www.manoslykakis.com


Dimitri
Καλλιτεχνική ομάδα
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 3414


I'm normal. It's everyone else that's weird.


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #9 στις: 07 Σεπτέμβριος 2005, 22:41:07 »

Και εγώ παρατήρησα το ίδιο στο display με αποτέλεσμα να μην χρησιμοποιώ τιμές μεγαλύτερες από 15-25% μια και σε ανοιχτόχρωμες επιφάνειες το αποτέλεσμα είναι μία "λάσπη" αν περάσω το 30-40%
Καταγράφηκε

Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...
Nimrod7
Color Geek
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 3236


LCH(2) = Sqr(CIE_Lab(2) ^ 2 + CIE_Lab(3) ^ 2)


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #10 στις: 07 Σεπτέμβριος 2005, 22:58:37 »

Τιμές παραπάνω απο 35 ούτε σε εμένα αποδίδουν. Απλά βάζεις αυτό που σου φαίνεται σωστά στο monitor. Ούτε στο unsharp mask είναι ωραίο να βάλεις Radius 70!

Σε monitors τα πράγματα είναι σχετικά εύκολα. Και το Intellisharpen και το Smart sharpen πάνω / κάτω θα δώσουν σχεδόν ίδια αποτελέσματα με το nik Sharpener. Δεν έχει νόημα να πληρώσεις 300 ευρώ μόνο γι' αυτό.

Για εκτυπώσεις όμως, τα δυό παραπάνω είναι παντελώς άχρηστα, και τρομερά χρονοβόρο να βγάλεις σοβαρό αποτέλεσμα. Ο nik Sharpener το αποτέλεσμα που έδωσε σε 30 περίπου φωτογραφίες σε Glossy, Pearl, και Fine Art χαρτιά ήταν άψογο απο όλες τις απόψεις, και το βασικό... ήταν αυτόματο.


Παρακάτω είναι μια απο τις φωτογραφίες που κανένας άνθρωπος στο κόσμο δεν θέλει να κάνει sharpening!
Είναι υποφωτισμένη, ISO 1600, με αισχρό φωτισμό, και τόνους θόρυβο:

RAW Import απο C1 Pro Sharpening 0, Noise Ninja Auto Profile /  Default Settings, nik Raw Presharpener 30, Color Correction, Bicubic (σκέτο) Resize 650 pixels, nik Display 30.



forum code:
* _Y1T1327.jpg (95.97 KB, 465x650 - εμφανίστηκε 69 φορές.)
Καταγράφηκε

NikosR
Οριστικά αποκλεισμένο μέλος βάση του όρου 13
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1183


Εκ γενετής αλλεργικός σε όλους τους 'Δάσκαλους'.


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #11 στις: 08 Σεπτέμβριος 2005, 10:41:33 »


Δεν έχω λόγο να αμφισβητώ αυτό που βλέπεις (θόρυβο), το σχόλιό μου αφορά την σχέση με το μικροκοντράστ.

Να με αμφισβητείς όσο θέλεις, αλλιώς θα μέναμε μουγγοί.  Grin

Το παρατήρησα στην πράξη. Στην προσπάθεια να κάνει sharpening (κάπως υπερβολικά) βγάζει στην επιφάνεια θόρυβο, που δεν φαινόταν.
Από εκεί και πέρα, ισχύει το ίδιο με τον κόκκο.
Αν έχουμε ένα μαύρο και ένα άσπρο τετραγωνάκι και πάμε και τους προσθέσουμε μπόλικο κόκκο, τότε έχουμε πια ένα λιγότερο μαύρο τετραγωνάκι και ένα λιγότερο λευκό τετραγωνάκι και συνεπώς μικρότερο κοντράστ.
Έγραψα μικρό-κοντράστ, γιατί μπορεί η συνολική αίσθηση είναι πως αυξάνεται το κοντράστ αφού τονίζονται οι ακμές, στην ουσία όμως το εσωτερικό κοντράστ (μεταξύ μαλακών διαβαθμίσεων ) πέφτει

Άμα βρω τη φωτογραφία θα τη βάλω  χαιρετάω


Προφανώς χρησιμοποιείς τον όρο microcontrast για να περιγράψεις κάτι άλλο από αυτό που συνήθως περιγράφουμε με αυτόν τον όρο.

Microcontrast συνήθως λέμε αυτό ακριβώς που αυξάνει η διαδικασία του sharpening. Την αντίθεση μεταξύ φωτεινών και σκοτεινών ακμών, σε αντιπαράθεση με το 'macro?'- contrast πού είναι αυτό που αλλάζει όταν π.χ. πειράξουμε το gamma στο levels.

Εσύ φαντάζομαι ότι αναφέρεσαι σε αυτό που κατ' αναλογία συμβαίνει όταν έχουμε μια ποσότητα lens flare σε μια φωτό. Το λεγόμενο 'flare factor'.

Εδώ http://www.shutterbug.net/features/0703sb_six/ είναι μια συμπαθητική απόπειρα να κατηγοριοποιηθούν τα διάφορα 'είδη' contrast.

Η συζήτηση είναι ακαδημαική.
Καταγράφηκε

Nikon D200,D100,D70s,F100,F3HP, Nikkor 28F2.0AI, 28f2.8AIS, 20f4AI, 24f2.8AFD, 35f2AFD, 50f1.4AFD, 85f1.4AFD, 70-180 Micro AFD, 105 Micro AFD, 18-70DX, 80-400 VR, 70-200 AFS VR, 12-24 DX, 17-35 f2.8 AFS, Tokina 300 f2.8,Nikon TC1.7E,TCKenkoPro1.4, Καλλιέργεια, Ευγένεια, Ψυχή,
PS, Nikon Capture, Coolscan 4000ED, EPSON 2100, P2000, FlashTrax, Manfrotto CarbonOne+308RC2 Ballhead, Gitzo 1348/1321+Markins Ball M20, Manfrotto Monopod + head, Nikon SB29S RingFlash, Sigma EM140DG RingFlash, 2x Nikon SB800, Lowepro PhotoTrekker, MiniTrekker
Σελίδες: [1] |   Πάνω
Μεταπήδηση σε: