Εγγραφή | Χάσατε τον κωδικό;

 
Forum
Κάτω

* Πληροφορίες χρήστη Αρχική | Ημερολόγιο | Σύνδεση | Εγγραφή
19 Απρίλιος 2014, 11:54:14

  +  DPGR Virtual Community  
| | | | |-Φακοί Canon (Συντονιστής: SaSi)

Σελίδες: [1] 2 |   Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Canon EF 24mm f1,4 L USM  (Αναγνώστηκε 4272 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
jonick33
Carpe Diem...!
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 3146


I believe...


Προφίλ WWW
« στις: 08 Μάιος 2005, 01:45:03 »

:: ::
Στοιχεία λήψης: Canon 300D | EF 100mm f2.8 Macro USM @ f2.8  |  f22  |  f2.8


Άλλος ένας φακός προστέθηκε στον εξοπλισμό...! Το κύριο χαρακτηριστικό που με ώθησε στο να τον αποκτήσω είναι το άνοιγμα διαγράγματος στο f1,4! Η ποιότητα εκεί δεν είναι και η καλύτερη δυνατή αλλά από το f2 και πάνω όλα γίνονται κάθαρα. Με πολύ λίγο φωτισμό σε κάποιο χώρο και μπορώ να έχω σε ISO 100 μέχρι και ταχύτητες 1/100 με f1,4.
Σε φωτογραφίες τοπίου με λιακάδα, το f1,4 είναι άχρηστο μιας και στα πιο φωτεινά σημεία, καίγονται, καθώς η 1/4000 ταχύτητα δεν φτάνει για να μην συμβεί κάτι τέτοιο.


Παρακάτω θα σας δείξω μερικά δείγματα (full crops) από τον φακό σε διάφορα διαφράγματα (τέρμα ανοιχτό f1,4 - f2,8 - f8) σε σχέση με τον Sigma 12-24 DG EX στα 24mm (τέρμα ανοιχτό f5,6 - f8), όσο αφορά το bokeh (βάθος πεδίου).

Χρησιμοποιήθηκε τρίποδο κατά την φωτογράφιση, RAW φορμά, mirror lock up, και μηδενικό sharpness στο C1Pro αλλά και στο Photoshop. Τα γράμματα USM είναι μέσα στο πεδίο εστίασης.


@ f1,4




: : :




@ f2,8



: : :




@ f8



: : :



Και τα ανάλογα δείγματα του Sigma...

Sigma @ f5,6



: : :




Sigma @ f8



: : :



Αυτό που παρατήρησα στον Sigma είναι ότι ενώ είναι στα ίδια mm με τον Canon, είναι  ελάχιστα πιο ευρυγώνιος, και έχει περισσότερη παραμόρφωση/προοπτική η οποία θυμίζει λίγο το εφέ distort/pinch του Photoshop. Επίσης ο Canon έχει chromatic aberration τονίζοντας το magenta ενώ ο Sigma το blue.


Και μερικά ακόμα δείγματα για το βάθος πεδίου από τον Canon...

@ f1,4



: :




@ f11



: :


Παρακάτω έφτιαξα ένα ani gif (160kb) για να σας δείξω την διαφορά του βάθους πεδίου που μπορεί να δημιουργήσει το ανοιχτό διάφραγμα, και να βοηθήσει στο να "ξεκολλήσει" το κυρίως θέμα από το φόντο.



f1,4 - f11


Είναι ένας φακός που στην 300D γίνεται περίπου 38mm και νομίζω πως είναι μια καλή επένδυση. Δημιουργεί ενδιαφέροντα καρέ (ούτε ευρυγωνία ούτε τέλε) και σε αναγκάζει να ψάχνεις περισσότερο κάποια σύνθεση. Εάν αργότερα γίνουν πιο προσιτοί οι 1.3x σένσορες ή οι fullframe, τότε σίγουρα θα αξιοποιείται και η ευρυγώνια δυνατότητά του.


 Smiley
« Τελευταία τροποποίηση: 08 Μάιος 2005, 02:22:11 από jonick33 » Καταγράφηκε

Αξιολόγηση μηνύματος (11):
Kostas_3
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 822



Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #1 στις: 08 Μάιος 2005, 16:20:05 »

Θα ήθελα να ρωτήσω ο 24-f1,4 εκτός ότι είναι πιο φωτεινός έχει και καλύτερη ποιότητα από τον 24-70 f2,8 που έχω εγώ?
« Τελευταία τροποποίηση: 08 Μάιος 2005, 16:21:14 από kostas_3 » Καταγράφηκε

Τα μεγάλα και σημαντικά βρίσκονται εντός μας και γύρω μας. Εμείς καλούμαστε απλώς να ανοίξουμε τα μάτια και να τα δούμε.
Μάνος Λυκάκης

«Καθόμουν και έκλαιγα για την Ελλάδα. Παναγιά μου βοήθα κι αυτή τη φορά τους Έλληνες»

Θόδωρος Κολοκοτρώνης


http://kostas-liougos.blogspot.gr
jonick33
Carpe Diem...!
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 3146


I believe...


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #2 στις: 08 Μάιος 2005, 16:29:36 »

Θα ήθελα να ρωτήσω ο 24-f1,4 εκτός ότι είναι πιο φωτεινός έχει και καλύτερη ποιότητα από τον 24-70 f2,8 που έχω εγώ?

Μια ακόμη σύγκριση μεταξύ των 24mm των φακών Canon θα βρεις εδώ.


Συνήθως οι prime έχουν καλύτερη ποιότητα από τους zoom...
Καταγράφηκε

Nimrod7
Color Geek
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 3236


LCH(2) = Sqr(CIE_Lab(2) ^ 2 + CIE_Lab(3) ^ 2)


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #3 στις: 09 Μάιος 2005, 10:31:02 »

Εύγε Νίκο,  πολύ καλό review. thumbs up  thumbs up

Θα ήθελα να μάθω λίγα παραπάνω για τη ταχύτητα εστίασης του φακού, και να δω μερικά δείγματα σε εξωτερικές συνθήκες φωτογράφησης.

Ευχαριστούμε. Cheesy
Καταγράφηκε

ΤhanosΤakis
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1113


Τιμή μου που συναναστρέφομαι εσάς, εδώ...


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #4 στις: 18 Μάιος 2005, 11:22:10 »

Μπράβο Νίκο.
Εξαιρετικό και πολύ κατατοπιστικό review.
Ευχαριστούμε!  Smiley
Καταγράφηκε

Με τις συμβουλές του MANOS_mm στο μυαλό...ιδού τα αποτελέσματα            Μεγάλοι Φωτογράφοι            Μind Company
minasdoc1978
*
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 90


Είναι τιμή μου να αποτελώ μέλος του DPGR


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #5 στις: 15 Μάιος 2007, 16:58:40 »

Πρόσφατα απέκτησα κι εγω τον εν λόγω φακό και εν γένει έχω τις καλύτερες εντυπώσεις. Νομίζω ότι κακώς θεωρείται κατώτερος του 35L. Η δικιά μου (τουλάχιστον) κόπια δεν έχει τίποτα να ζηλέψει απο τον 35αρη, τον οποίο έτυχε κάποτε να δοκιμάσω. Αναλυτικότερα:

Ποιότητα κατασκευής: Ως αναμενόταν εξαιρετική

Εστίαση: Ως προς την ταχύτητα είμαι ευχαριστημένος αν και δε φτάνει τον 60mm f/2.8 macro που είναι ο ταχύτερος φακός μου. Ως προς την ακρίβεια είμαι επίσης ευχαριστημένος αν και είχα διαβάσει ότι οι πολυ φωτεινοί φακοί (< 2.Cool πάσχουν στην 350D λόγω του ότι το σύστημα AF της μηχανής δεν είναι προσαρμοσμένο γιαυτούς αλλά από 2.8 και πάνω. Έχω ένα μικρό ποσοστό ανεστίαστων φωτογραφιών σε ανοιχτά διαφράγματα αλλά όχι μεγαλύτερο από τους υπόλοιπους φακούς canon που διαθέτω.

Οξύτητα: Wide open είναι πάρα πολύ καλός. Τα άκρα υστερούν λίγο σε σχέση με το κέντρο αλλά όχι κάτι τρομερό. Τα άκρα βέβαια ενδιαφέρουν μόνο σε τελείως flat θέματα λόγω μικρού βάθους πεδίου, αλλά ακόμα και σε αυτά δεν απογοητεύεσαι. Καθε αλλο. Ομολογώ ότι περίμενα πολύ χειρότερα αποτελέσματα. Με λίγα λόγια ο φακός μπορεί άνετα να χαρακτηριστεί sharp wide open. Σε f/1.8 τα πράγματα βελτιώνονται ακόμη περισσότερο και στο f/2.8 ο φακός έχει πιάσει ηδη τη μέγιστη απόδοση του στο κέντρο. Τα άκρα γενικά, σε όλα τα διαφράγματα ποτέ δε φτάνουν την οξύτητα του κέντρου αλλά η διαφορά είναι πραγματικά πολύ μικρή, δυσκολα αισθητή. Τα περί soft άκρων του 24L (σύμφωνα με το photozone) σε ότι αφορά τη δικιά μου κόπια δεν ίσχύουν. 

Χρωματικές εκτροπές: Εδώ ίσως είναι το πιο αδύνατο σημείο του. Στο πιο ανοιχτό διάφραγμα οι εκτροπες είναι αρκετες και ενοχλητικές. Πράγμα που δεν εκπλήσει βέβαια για τόσο φωτεινό ευρυγώνιο. Σε f/1.8-2 πάντως τα πράγματα βελτιώνονται αισθητά αν και το πρόβλημα εμφανίζεται σε πολύ ήπιο μη ενοχλητικό βαθμό ακόμα και στα κλειστά διαφράγματα.


Παραμόρφωση
: Σύμφωνα με το photozone Τv = -0,6. Εμπειρικά δεν έχω παρατηρήσει κάτι περισσότερο από αυτό που θεωρείται κατά τη γνωμη μου ικανοποιητικό.

Ελπίζω να βοήθησα τους υποψήφιους αγοραστές. Τον προτείνω ανεπιφύλακτα  Smiley
Καταγράφηκε

Canon EOS 6D, Tamron 24-70 f/2.8 VC, Canon 17-40 f/4 L, Canon 24 f/1.4L, Canon 85 f/1.2 L, Canon 100-400 f/4.5-5.6L IS, Metz 58 AF-1
jonick33
Carpe Diem...!
Επίτιμο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 3146


I believe...


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #6 στις: 15 Μάιος 2007, 19:12:21 »


Καλορίζικος ο φακός  Wink

Τα άκρα γενικά, σε όλα τα διαφράγματα ποτέ δε φτάνουν την οξύτητα του κέντρου αλλά η διαφορά είναι πραγματικά πολύ μικρή, δυσκολα αισθητή. Τα περί soft άκρων του 24L (σύμφωνα με το photozone) σε ότι αφορά τη δικιά μου κόπια δεν ίσχύουν. 



Μήπως το photozone αναφέρει περι soft άκρων μιας ίσως αναφέρεται σε full frame αισθητήρες όπου δεν υπάρχει το crop στις άκρες του φακού όπως συμβαίνει συγκεκριμένα στην 350D;

 Smiley
Καταγράφηκε

miou
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 3146


Baby, my heart is full of love and desire for U...


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #7 στις: 15 Μάιος 2007, 19:14:31 »

Αν δεν κάνω λάθος, ΟΛΑ τα τεστ του photozone γίνονται με 1.6χ μηχανή και συγκεκριμένα με 350D
Καταγράφηκε

SaSi
Συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 972



Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #8 στις: 15 Μάιος 2007, 21:22:25 »

Εριξα μια ματιά στο test του photozone. Πράγματι, ο φακός φαίνεται εξαιρετικός στο κέντρο και απαράδεκτος στα άκρα (βάσει των μετρήσεων).

Εριξα και μια ματιά στο αντίστοιχο test του 35/1.4 και διαπίστωσα ότι έχουμε αντίστοιχη εικόνα.

Η οξύτητα στο κέντρο για τον 24/1.4, ξεκινά από τα 1757 LW/PH για να κορυφωθεί στην έξοχη τιμή των 2174 (f/4) και στη συνέχεια να αρχίσει να μειώνεται (λόγω περίθλασης) μέχρι το f/8 που είναι το κλειστότερο διάφραγμα της δοκιμής.

Η οξύτητα στο κέντρο για τον 35/1.4 ξεκινά από 1873 για να κορυφωθεί στην "απλά εξαιρετική" τιμή των 2077 (f/2.Cool και να αρχίζει να μειώνεται από εκεί και μετά.

Για τα άκρα τώρα:
Ο EF24 ξεκινά από την απαράδεκτη (για L) τιμή των 1283 και αυξάνει σταθερά μέχρι και το f/8 της δοκιμής όπου φτάνει το 1742.
Ο EF35 ξεκινά από την μέτρια (για L) τιμή των 1574 και αυξάνει σταθερά μέχρι και το f/8 της δοκιμής όπου φτάνει το 1843.

Ακριβώς την ίδια εικόνα βλέπω και στα δοκίμια του www.the-digital-picture.com

Ενας ευρυγώνιος και φωτεινός φακός, δύσκολα μπορεί να είναι άριστος σε όλα του. Υποθέτω ότι στα πλαίσια της αριστοποίησης, η Canon "θυσιάζει" το λεγόμενο "field curvature" ώστε να πετύχει όλα τα άλλα.

Το αποτέλεσμα της κύρτωσης του πεδίου είναι ότι αν φωτογραφίσουμε επίπεδο αντικείμενο (όπως οι στόχοι των δοκιμών οξύτητας), η μηχανή θα εστιάσει στο κέντρο και τα άκρα δεν θα είναι εστιασμένα. Εστιάζονται σε κάποια μικρή απόσταση μπροστά από τον sensor/film. Φυσικά, με το κλείσιμο του διαφράγματος αυξάνει το βάθος πεδίου και εστιάζονται όλα καλύτερα.

Στην πράξη, σε φωτογραφία μακρινών αντικειμένων, το βάθος πεδίου του φακού επιτρέπει σε περισσότερα αντικείμενα να είναι εστιασμένα, ώστε να δίνει πολύ καλύτερα αποτελέσματα από τα τεστ με επίπεδους στόχους.

Παρεπιπτόντως, κοιτάζοντας το αντίστοιχο τεστ στο photozone για τον Sigma 30/1.4, παρατηρείται το ίδιο φαινόμενο ακόμα πιό έντονα.
Καταγράφηκε

EOS350D+BG-E3
EF50/1.8II-EF75-300/4-5.6USM-EF-S18-55/3.5-5.6-EF-S17-85/4-5.6IS-EF-S10-22/3.5-4.5USM, EF100/2.8USM,Sigma 80-400/4.5-5.6 EX APO, EF70-200/4L IS, EF500/4L IS
Ring Flash Sigma EM140DG, Panasonic PE-387S
minasdoc1978
*
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 90


Είναι τιμή μου να αποτελώ μέλος του DPGR


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #9 στις: 15 Μάιος 2007, 23:26:00 »


Ενας ευρυγώνιος και φωτεινός φακός, δύσκολα μπορεί να είναι άριστος σε όλα του. Υποθέτω ότι στα πλαίσια της αριστοποίησης, η Canon "θυσιάζει" το λεγόμενο "field curvature" ώστε να πετύχει όλα τα άλλα.

Στην πράξη, σε φωτογραφία μακρινών αντικειμένων, το βάθος πεδίου του φακού επιτρέπει σε περισσότερα αντικείμενα να είναι εστιασμένα, ώστε να δίνει πολύ καλύτερα αποτελέσματα από τα τεστ με επίπεδους στόχους.


Οι παρατηρήσεις μου όσον αφορά τις λήψεις wide open με σχετικά sharp άκρα αφορούν μακρινά flat θέματα (πχ κτίρια). Αντιθέτως οι δοκιμές που έκανα τώρα είτε σε κοντινό επίπεδο θέμα είτε σε μακρινό με μεγάλο βάθος επιβεβαιώνουν το field curvature που επισημαίνεις. Στις πολύ κοντινές λήψεις <1,5μ πολύ δύσκολα επιτυγχάνεις εστιασμένα άκρα wide open. Στις μακρινές μη επίπεδες wide open λήψεις δημιουργείται πολλές φορές η ψευδαίσθηση ότι το βάθος πεδίου είναι μεγαλύτερο στο κέντρο και πολύ μικρό στα άκρα, πράγμα που επίσης εξηγείται από το field curvature (αντικέιμενα πολύ πίσω από το κεντρικό σημείο εστίασης είναι εστιασμένα ένω αντικείμενα στην ίδια απόσταση αλλά στο άκρο του κάδρου είναι ανεστίαστα). Οπότε δίκιο έχεις ότι τα κακά αποτελέσματα του photozone οφείλονται σε αυτό. Σε μια "αναγκαστική" κατασκευαστική αδυναμία θα μπορούσαμε να πούμε λόγω του δύσκολου συνδυασμού φωτεινότητας και ευρυγώνιου που αν δεν κάνω λάθος δε λανσάρεται από εξίσου ή περισσότερο σοβαρές εταιρίες όπως η zeiss και η leica.

Άρα wide open έχουμε:
1) Σίγουρα sharp κέντρο σε οποιαδήποτε φωτογραφία
2) Τέλεια φωτογραφία όταν δε σε ενδιαφέρουν τα άκρα (θα ήταν έτσι κι αλλιώς ανεστίαστα)
3) Τέλεια φωτογραφία και στα άκρα όταν η "γεωμετρία" του θέματος "ταιριάζει" με τα οπτικά του φακού (το field curvature δηλαδή) ή όταν το θέμα είναι μακρινό και flat.

Στις υπόλοιπες περιπτώσεις απλα έχεις το f/1.4 που σου λύνει έτσι κι αλλιώς τα χέρια σε χαμηλό φωτισμό και μια μέτρια απόδοση στα άκρα
Καταγράφηκε

Canon EOS 6D, Tamron 24-70 f/2.8 VC, Canon 17-40 f/4 L, Canon 24 f/1.4L, Canon 85 f/1.2 L, Canon 100-400 f/4.5-5.6L IS, Metz 58 AF-1
Imagine
www.zeitgeistmovie.com
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 3593


Fighting for peace is like screwing for virginity


Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #10 στις: 16 Μάιος 2007, 00:09:43 »

Ο φακός αυτός όπως και οι περισσότεροι υπερ-φωτεινοί L αγοράζονται γι αυτό που ουσιαστικά τους διαφοροποιεί...είναι υπερ-φωτεινοί, πέρα από πολύ καλοί...

Για ποιον άλλο λόγο π.χ. να δώσεις τόσα πολλά λεφτά για έναν 24άρη όταν ήδη μπορείς να έχεις έναν καλό και αρκετά φωτεινό 24άρη με τον 24-70 f/2.8 L  ή με τον 17-55 f/2.8 IS Wink Roll Eyes Huh

Στο f/1.4~2.8 άλλωστε τα θέματα που θα φωτογραφηθούν, πολύ δύσκολα θα είναι τόσο "κρίσιμα" σε ότι αφορά το sharpness από άκρο σε άκρο - ειδικά σε κοντινά πλάνα όπου το βάθος πεδίου είναι οριακό...σε αυτές τις συνθήκες είτε επιζητάς το πιο "έντονο" selective focus, είτε "παίρνεις την λήψη" που κανένας f/2.8 ή ISed φακός δε θα σου πρόσφερε με την ίδια ικανότητα παγώματος κίνησης ή το ίδιο χαμηλό ISO speed (2 στοπ διαφορά είναι αυτά).

Αυτός που συνειδητοποιημένα αγοράζει έναν L prime τα γνωρίζει ή τουλάχιστον οφείλει να τα γνωρίζει αυτά. Όλοι οι φακοί της σειράς L είναι εξαιρετικοί, αλλά κανείς τους δεν είναι τέλειος: απλά αποτελεί έναν καλό συμβιβασμό μεταξύ δεδομένα ασυμβίβαστων πραγμάτων. Παραχωρήσεις γίνονται και θα γίνονται πάντα.

Έτσι αλλού υπερτερεί ο 24 f/1.4 L, αλλού ο TS-E 24mm f/3.5 L και σε κάποιες εφαρμογές αμφότεροι είναι τελείως περιττοί σε σχέση με κάποιον ποιοτικό zoom που καλύπτει τις ίδιες εστιακές αποστάσεις μας καλύπτει από πλευράς φωτεινότητας. Όταν πληρώνεις περισσότερα από €1000-1500 για ένα εργαλείο, οφείλεις να ξέρεις από πριν γιατί προτιμάς αυτήν, αντί των πολλών άλλων παραπλήσιων λύσεων της ίδιας περίπου εστιακής απόστασης, να αποδέχεσαι τις αδυναμίες αλλά και να "υποψιάζεσαι" πώς θα τις ξεπεράσεις ή θα τις βάλεις να δουλέψουν για εσένα. Ο φακός ακολουθεί τον φωτογράφο, όχι το ανάποδο.

Οφείλουμε να το ξέρουμε, ώστε να ωφεληθούμε κάποτε από τον εξοπλισμό μας, αντί διαρκώς να οφείλουμε στον προμηθευτή μας και πάλι να παραμένουμε ανικανοποίητοι  Wink
Καταγράφηκε

War does not determine who is right, war determines who is left - www.zeitgeistmovie.com
Αν δεν έχεις χρόνο να κάνεις κάτι σωστά, φρόντισε να έχεις το χρόνο να το κάνεις ξανά...
Αυτά που κάνεις μιλάνε τόσο δυνατά που δεν ακούω αυτά που λες...
Foto@RT Magazine - Online Περιοδικό για την Φωτογραφική Τέχνη
Αξιολόγηση μηνύματος (1):
M dip
**
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 156

...


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #11 στις: 01 Νοέμβριος 2007, 11:01:48 »

τον φακό αυτό τον δίνει το apothema.gr σε πολύ χαμηλή τιμή, γνωρίζετε αν συνεργάζεται με την eos 20d?

αυτό είναι το Link: http://www.apothema.gr/Product/5-1-159-1957/Canon/24-1_4_L_USM.html
Καταγράφηκε

miou
*****
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 3146


Baby, my heart is full of love and desire for U...


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #12 στις: 01 Νοέμβριος 2007, 11:04:56 »

Με την 20D συνεργάζεται μία χαρά. Ωστόσο είσαι σίγουρος οτι δεν πρόκειται για απάτη; Πρώτη φορά βλέπω φακό (και δη σειράς L) να τιμάται 50 ευρώ!!!!! Εκτός αν έχει γίνει λάθος στο site. O φακός αυτός κανονικά τιμάται γύρω στα 1200 ευρώ
Καταγράφηκε

M dip
**
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 156

...


Προφίλ WWW
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #13 στις: 01 Νοέμβριος 2007, 11:08:02 »

τι να πω, δεν ξέρω. Αλλά και μεταχ/μένος να ήταν σίγουρα θα στοιχιζε περισσότερο... Roll Eyes
Καταγράφηκε

aris64
**
Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 174



Προφίλ
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #14 στις: 01 Νοέμβριος 2007, 13:58:02 »

Η τιμή που αναφέρεται στο site αφορά το παρασολειγ του φακού και όχι τον ίδιο.Πήρα τηλέφωνο,δεν ήξεραν στη αρχή,αλλά μετά με πήραν τηλέφωνο και το διευκρίνισαν.Θα ήταν ωραίο και σαν όνειρο,εάν έκανε 50 ευρώ ένας τέτοιος φακός.
Καταγράφηκε

CANON EOS 600d,-CANON POWERSHOT S 90-NIKON COOLPIX4500-OLYMPUS MJU 6000 -SONY W50, ,CANON EF 50 1.8II, CANON EF 75X300 II ,CANON EF 70X200 F4 L IS, ,Samyang 85 mm f/1.4 Aspherical IF,CANON FLASH SPEEDLITE 430EXII,ΤΡΙΠΟΔΟ:JOBY GORILLAPOD SLR ZOOM.
Σελίδες: [1] 2 |   Πάνω
Μεταπήδηση σε: