Εγγραφή | Χάσατε τον κωδικό;

 
Forum
Κάτω

* Πληροφορίες χρήστη Αρχική | Ημερολόγιο | Σύνδεση | Εγγραφή
21 Φεβρουάριος 2017, 05:05:29

  Εμφάνιση μηνυμάτων
Σελίδες: [1] 2 3 4 5 6 ... 31
1  Τίποτε άλλο; / Ξένοι Φωτογράφοι / Απ: Η νέα γενιά-Andy Spyra στις: 14 Νοέμβριος 2013, 15:42:30
o andy spyra στο burn magazine
http://www.burnmagazine.org/essays/2013/11/andy-spyra-exodus/#comment-232143
2  Αντε, την πήρα, τι κάνω μετά; / Φωτογραφίες προς επίδειξη και κριτική / Απ: Σχολιασμός πάνω στην αντίληψη του έτοιμου και πρωτότυπου περιεχομένου. στις: 04 Οκτώβριος 2013, 12:06:53
3  Ανακοινώσεις και θέματα σχετικά με την Κοινότητα DPGR / Η Κοινότητα DPGR / Απ: Έχετε κάνει φίλους και γνωριμίες μέσα από το site μας DPGR? στις: 17 Σεπτέμβριος 2013, 12:48:25

α ναι, τωρα θυμηθηκα. την melissa  Smiley ασχετα αυτη αν δεν με θυμαται Tongue
4  Αντε, την πήρα, τι κάνω μετά; / Φωτογραφίες προς επίδειξη και κριτική / Απ: Σχολιασμός πάνω στην αντίληψη του έτοιμου και πρωτότυπου περιεχομένου. στις: 08 Σεπτέμβριος 2013, 20:03:41
μου θυμισες μια ''jazz'' δικια μου.

οποιος την ''εξηγησει'' κερδιζει μια φωτο 13Χ18 τυπωμενη  Tongue
5  Αντε, την πήρα, τι κάνω μετά; / Φωτογραφίες προς επίδειξη και κριτική / Απ: Σχολιασμός πάνω στην αντίληψη του έτοιμου και πρωτότυπου περιεχομένου. στις: 08 Σεπτέμβριος 2013, 19:59:12
λετε οτι δεν καταλαβαινεται το ''παιχνιδι'' του ετοιμου περιεχομενου αλλά εγω βλεπω ενδιαφεροντα πραγματα κι ας φαινεται οτι χαιδευω αυτια.
η φωτο με το ψευτικο φεγγαρι του nosnaker σβηστηκε, την αφηνω αν και την εχω στο μυαλο μου.

η φωτο σου lolo εχει πολλα φωτογραφικα στοιχεια. ενα παρκιγκ με ενα αμαξι εξω απο το παρκιγκ, σταυροι στην πορτα που παραπεμπουν σε εκκλησια που ομως δεν ειναι, το προστατευτικο λυγισμενο και μαλιστα απο μεσα προς τα εξω (!), μια κοινη εισοδος αριστερα για τους πεζους αλλα με μια πορτα σκεπασμενη με κατι σαν σεντονι που μοιαζει να μην χρησιμοποιειται (κατι μου λεει οτι αν ειναι γειτονες, δεν τα πανε καλα Grin ).
τα στοιχεια δυσκολα θα συνδεθουν σε συγκεκριμενο περεχομενο αλλά αυτο ειναι που μ αρεσει. κατι τετοιες φωτογραφιες τις λεω ''jazz'', καθεσαι τις κοιτας και περιμενεις (ασκοπα) να βγαλεις ακρη Smiley
6  Αντε, την πήρα, τι κάνω μετά; / Φωτογραφίες προς επίδειξη και κριτική / Απ: Σχολιασμός πάνω στην αντίληψη του έτοιμου και πρωτότυπου περιεχομένου. στις: 04 Σεπτέμβριος 2013, 13:42:54
ja δεν πιστευω να την σκηνοθετησες.. να εισαι μηχανικος και να εκτισες τις οικοδομες, με τζαμι την μια, εχοντας σκοπο να βγαλεις αυτη την φωτογραφια.. (αστειακι Grin )

αντιληψη του ετοιμου ναι, πρωτοτυπο περιεχομενο ναι, αλλα καπως λιγο για μενα.
σιγουρα ομως υπαρχει. η συνεχεια του προσφατου οικοδομικου στυλ με αυτο των παλιοτερων εποχων, σε συνδυασμο με το σημερινο μοντερνο (το τζαμενιο κτιριο).
χμ.. ισως και να μην ειναι λιγο τελικα το περιεχομενο της..
7  Αντε, την πήρα, τι κάνω μετά; / Φωτογραφίες προς επίδειξη και κριτική / Απ: Σχολιασμός πάνω στην αντίληψη του έτοιμου και πρωτότυπου περιεχομένου. στις: 03 Σεπτέμβριος 2013, 20:00:28
σε σχεση και σαν συνεχεια απο μια συζητηση εδω..


ερχομαι να πω lolo86, οτι φυσικα αντιληφθηκες ετοιμο περιεχομενο και σ ευχαριστω που  μοιραζεσαι την φωτογαρφια μαζι μου (τουλαχιστον).
ο αδειος χωρος που θυμιζει μετα-εκθεση, αυτα που μειναν και άλλα ξεχαστηκαν (ασπρα χαρτια) ενω άλλα αντεξαν στον χρονο (η αφισα με τον τυπο που δεν με νοιαζει και ποιος ειναι), μου δινει αφορμη για σκεψεις περι του τι μενει τι φευγει. ποιος αποφασιζει τι θα μεινει και τι θα εξαφανιστει.. καιλοιπές σκεψεις συνειρμικα.
(η απλη φορμα της ειναι αριστη για μενα)


8  Τίποτε άλλο; / Διάφορα θέματα για τη φωτογραφία / Απ: Θεωρείτε την φωτογραφία, Δημιουργία; στις: 03 Σεπτέμβριος 2013, 17:37:29
nicksoti σου εβαλα θετικη πριν, γιατι με εναν συντομοτατο σχολιο εθεσες μια πραγματικοτητα περι δημιουργου-δοτη και θεατη-ακροατη-δεκτη, χρησιμοποιωντας λεξεις οπως..
δοτης, δωρο, μοιρασια, φιλοδοξια, δεκτης, αποτελεσμα, απογοητευση.

Παράθεση
Όσο για τη μοιρασιά, θεμιτή η φιλοδοξία να χαρεί ο δέκτης που θα λάβει κάτι, όπως όταν κάνεις ένα δώρο που θα αρέσει πολύ. Ακόμα κι αν είναι σίγουρο ότι στην επιλογή του έπαιξε - έστω και λίγο - ρόλο η αισθητική και η πρόθεση του δωρητή. Αν το τελευταίο γίνει σε υπερθετικό βαθμό, τότε το αποτέλεσμα θα απογοητεύσει και τους 2.

θα ηθελα να σε ρωτησω. τι γινεται στην περιπτωση που αισθανεσαι οτι δεχεσαι ενα ετοιμο εργο απο αλλον δοτη, σαν δωρο? ποσο σε νοιαζει να συμφωνησουν άλλοι με αυτο που γεμιζει την δικια σου ψυχη? αν υπαρξουν εχει καλως, αν δεν υπαρξουν ποσο απογοητευεσαι?
πχ.
γραφεις ενα ερωτικο τραγουδι για μια κοπελα η οποια ακουγοντας το δεν συγκινειται. απο την άλλη ακους αυτο το ερωτικο τραγουδι σε συγκινει (λες και γραφτηκε για σενα) και το παρουσιαζεις και σε αλλους που ομως το απορριπτουν.
και στις δυο περιπτωσεις απογοητευεσαι το ιδιο?

9  Αντε, την πήρα, τι κάνω μετά; / Φωτογραφίες προς επίδειξη και κριτική / Απ: Σχολιασμός πάνω στην αντίληψη του έτοιμου και πρωτότυπου περιεχομένου. στις: 29 Αύγουστος 2013, 14:06:42
μητσε μπερδευτηκες, αυτος ειναι φωτογραφος, εγω τι ειμαι δεν το ξερω εσυ πως το ξερεις ; αχ αυτη η ετικετοποιηση, κανει το αυγο κοτετσι  Smiley

ενταξει, γραψε λαθος, μπορει οχι ζωγραφος.
παντως τα χρωματακια σου τα ανακατευεις  Smiley  ωστε να σου κανει εντυπωση η φωτογραφια..
10  Τίποτε άλλο; / Διάφορα θέματα για τη φωτογραφία / Απ: Θεωρείτε την φωτογραφία, Δημιουργία; στις: 29 Αύγουστος 2013, 12:55:29
 savvko.. Cool Tongue
11  Τίποτε άλλο; / Διάφορα θέματα για τη φωτογραφία / Απ: Θεωρείτε την φωτογραφία, Δημιουργία; στις: 29 Αύγουστος 2013, 12:30:08
πολλες ερωτοαπαντησεις  Smiley

θα μου επιτρεψεις ομως να νοιωθω απλος θεατης, χωρις δημιουργικη διαθεση και να γνωριζω εγω για τον εαυτο μου ποιά στιγμη συγκινειται και ποια οχι, στην ολη χρονικη διαδικασια της φωτογραφιας (προ Tongue -στιγμη Undecided-μετεπειτα Cool), ε?

(η μοιρασια δεν εχει σχεση παντα με φιλοδοξιες, αλλά μπορει να ειναι η αφορμη να γνωρισεις ανθρωπους και να μοιραστεις κοινα πραγματα. αν ειχα φιλοδοξιες δεν θα ημουν ο αχωνευτος μητσος, ηξερα πως επρεπε να μιλαω)
12  Αντε, την πήρα, τι κάνω μετά; / Φωτογραφίες προς επίδειξη και κριτική / Απ: Σχολιασμός πάνω στην αντίληψη του έτοιμου και πρωτότυπου περιεχομένου. στις: 29 Αύγουστος 2013, 10:46:29
με το ''ετοιμο'' εννοω το μη σκηνοθετημενο.
με το ''πρωτοτυπο'' εννοω κατι που δεν εχουμε ξαναδει μεν, αλλά απο την άλλη το θεμα απο μονο του να μας αναγκαζει σε συνειρμους μη προφανεις.

πχ στις 2 αλλες φωτογραφιες σου βλεπω μονο οπτικα τρυκ-παιχνιδια και ως εκει.
το μπλε του πιτσιρικα με το μπλε του φορτηγου και..
το περιστερι με το δελφινι (αν ηταν τουλαχιστον γλαρος θα εφτιαχνα θαλασσινες ιστοριες Cool )

απο την άλλη βεβαια μπορει να μην αντιλαμβανομαι εγω κατι περισσοτερο και περιμενω να σ ακουσω και γιατι οχι να το δεχτω.
13  Τίποτε άλλο; / Διάφορα θέματα για τη φωτογραφία / Απ: Θεωρείτε την φωτογραφία, Δημιουργία; στις: 29 Αύγουστος 2013, 01:16:42
δεν ελεγα αυτο, καποιο άλλο που ηταν σχετικο με σκηνοθεσια ή δημιουργια, σε συνδυασμο με την συγκινηση.
αυτο ειναι πολυ γενικο για την τεχνη (ολες τις τεχνες μαζι), μιλα σωστα αλλα για την ικανοτητα του ''διαβασματος'' του αποτελεσματος και οχι για δρομους, που στην φωτογραφια ειναι διαφορετικοι, αλλά και επι μερους διαφορετικοι μεσα σε αυτην.
τελος παντων (και συνεχιζω) εγω σαν πρακτικος ανθρωπος μιλαω για δρομους, αναγνωρισιμους μεσα σε μια φωτογραφια.

απο τι να συγκινηθω μωρε, απο την δημιουργια μου-σκηνοθεσια μου?
θεωρω τον εαυτο μου που ασχολειται με την φωτογραφια, εναν ανθρωπο μεσαιας αντιληψης. στο αυτοματο βαζω την μηχανη, δεν εχω προβλημα να κροπαρω.
οταν αντιληφθω μια φωτογραφια εκει εξω οτι κατι μου λεει, την κλικαρω. και τις μαζευω. επειδη θεωρω οτι αντιγραφω ενα ετοιμο εργο (''εργο'' το θεωρω εγω με οση αντιληψη κατεβαζει η κουτρα μου), το θαυμαζω. πως θαυμαζει καποιος ενα αλλο ετοιμο εργο μουσικης, πινακα ζωγραφικης κλπ? και κανείς δεν μπορει να μου πει αν εχω 500, 1000, 3000 δισκους, αρκει να προλαβαινω και να χαιρομαι να τους ακουω (κανε τους δισκους φωτογραφιες τωρα)
στην συλλογη μου εχω και αλλων φωτογραφιες μικρων, μεγαλων, ασημαντων φωτογραφων. η συγκινηση που προερχεται απο αυτες, μεσω σκεψης του νου μου (οσο κι αν ειναι αυτη που μου εδωσε ο θεος) δεν διαφερει απο τις φωτογραφιες που εχω βγαλει εγω. απλως καποιες που μ αρεσουν τις ειδα εγω, καποιες καποιοι άλλοι.

οσο μεγαλωνω βαριεμαι καποιες παλιες μου, τις κραταω για να θυμαμαι που ημουν, να συγκρινω, να παρακολουθω αν βελτιωνεται η αντιληψη μου στο ''ωραιο'' (οχι στο αισθητικα ωραιο). και αυτο δεν εχει να κανει με μουσεια, τεχνες και καλλιτεχνες.
εχω κασετες του ασιμου, οχι αφοτου πεθανε και ολοι θυμηθηκαν να τον μελοποιησουν αλλά απο πριν. εχω φωτογραφιες απο φωτογραφο που τις πεταει κι εγω τις κραταω να τον παρουσιασω καποια στιγμη.

σε τελικη θεωρω χαζο να ενοιωθα συγκινηση αν σκηνοθετουσα ή εστω αν ενοιωθα οτι δημιουργω. δεν προσπαθησα ποτέ να γραψω ποιηση, να ζωγραφισω, να μαθω καποιο μουσικο οργανο. μου αρκει να ειμαι ακροατης και θεατης μόνο.η συγκινηση για εναν δημιουργο ερχεται μεσω αναγνωρισης του εργου του. δεν μ ενδιαφερει τετοιου ειδους συγκινηση.
εγω ασχοληθηκα και ασχολουμαι με την φωτογραφια γιατι νοιωθω πεντακαθαρος θεατης. αν τελικα βγει αποψη (συγκεκριμενη αρα και δημιουργικη) απο τις φωτογραφιες μου δεν θα ειμαι εγω που θα το κυνηγησω.

σε τελικη οποιος αισθανεται δημιουργος ας προτιμαει την πασαρελα των καλλιτεχνικων νηματων. αν θελει να μιλησουμε γι αυτο που δειχνει η φωτογραφια ανιδιοτελως, αν αυτο που απλα ειδαμε αξιζει ή οχι, αν μπορουμε να εξασκησουμε την αντιληψη μας μεσα απο κουβεντα, ξερει που θα με βρει.

14  Αντε, την πήρα, τι κάνω μετά; / Φωτογραφίες προς επίδειξη και κριτική / Απ: Σχολιασμός πάνω στην αντίληψη του έτοιμου και πρωτότυπου περιεχομένου. στις: 29 Αύγουστος 2013, 00:14:26
Παράθεση
κι ας μην ειναι "καλη" φωτογραφια λιγο συγκινηση μπορει να κουβαλαει.
lolo86 για την συγκινηση ετοιμαζω σεντονι αλλου Grin
αλλα σαν εισαγωγη θα ελεγα..
συγκινηση συμφωνα με τον ορισμο ειναι η συναισθηματικη ενταση. τι γινεται ομως.. συναισθηματα εχουν και τα ζωα. πχ αν βαλεις ενα σκυλο με μια φωτογραφιαρα ηλιοβασιλεματος τεραστια, εναν ανεμιστηρα στο χαμηλο σαν αερακι, λιγα λουλουδια εκει κοντα για μυρωδια, τον ''εφτιαξες'' τον σκυλο συναισθηματικα.
αν του βαλεις το πιρουνι του κερτεζ δεν θα διαφερει απο εναν ασπρο τοιχο, γι αυτον.

δεν πιστευω στις ''καλες'' φωτογραφιες που συγκινουν, αλλά (συμφωνω μαζι σου) εστω και σε ''μετριες'' (αισθητικο-φορμικα) αρκει να ταραζουν τον νου. αν ταραξει μια εικονα τον νου, ο καθενας ειναι γεματος αναμνησεις και βιωματα ωστε να κανει τους συνειρμους του και κατ επεκταση.. να συγκινηθει.
η φωτογραφια πρεπει να περναει απο τον νου πρωτα και να διεγειρει σε αποριες.
αυτο το καταφερνει η ποιηση-λογοτεχνια αλλά με εναν πιο κατευθυνομενο τροπο θα ελεγα, απο πλευρας δημιουργου. η μουσικη (η σκετη μουσικη) δεν χρειαζεται τον νου μας. δεν χρειαζεται να μου πει καποιος οτι ειναι η καλοκαιρινη καταιγιδα αυτο που ακουω απο τον βιβαλντι για να μαγευτω.

η φορμα και το αισθητικο θεμα, μικρη σημασια εχουν για μενα. εχουμε γεμισει ομορφες εικονες και καλλιτεχνικες φορμες που δεν λενε τιποτα μεσω φωτογραφιζομενων. δεν λεω βεβαια οτι δεν ειναι καλοδεχουμενα, τα θεωρω ομως συμπληρωματικα στο θεμα που διεγειρει σε περιεχομενο (συνειρμους εννοω,ειδικα οταν μιλαμε για φωτογραφια).
---------------------------------------------
SavvKo θα ελεγα ναι, μια χαρα . τα ''λειτουργικα'' περιοδικα προς ωραιοποιηση του γυναικειου φυλου, στον ταφο τους. ερχονται άλλα, με πανομοιοτυπο περιεχομενο Cheesy

lolo86 αυτη.. θα ηταν ο,τι πρεπει για φωτο βδομαδας προς περισσοτερη συζητηση. μου θυμιζει αρκετα αυτη του ritchie.
ειναι ευκολο να πεις οτι ειναι ο μπαμπας με τα παιδια του και ο ξαδελφος απο την ολλανδια, αλλά τι ειπωθηκε απο κατω..
ετσι και στην δικια σου. ειναι ευκολο να πεις οτι οι γυναικες τους(που δεν υπαρχουν στην φωτογραφια, αρα λαθος αναγνωση) πηραν τα μωρα και μπηκαν για ψωνια στο μαγαζι. αν δεις ομως το ''ψεμα'' της φωτογραφιας σου τελειωμο δεν θα εχουν οι συνειρμοι. δυο κουκλες κοντα τους, ακεφαλες οι άλλες, αδεια καροτσια, κεφατοι αυτοι και δοξα τω θεο ιστοριες.

path_rider  Undecided ισως εγω να μην βλεπω ή να χανω κατι..

nosnaker εισαι ζωγραφος, δικαιολογεισαι Smiley

SavvKo αν η φωτογραφια δεν ειναι παιχνιδι, τοτε ειναι που την χασαμε.. Smiley




15  Τίποτε άλλο; / Διάφορα θέματα για τη φωτογραφία / Απ: Θεωρείτε την φωτογραφία, Δημιουργία; στις: 28 Αύγουστος 2013, 23:30:54
ας σπασω το διαλειμμα μετα απο τον nosnaker και αφου σας ξαναδιαβασα.

το αποτελεσμα μιας εκφρασης που χρονικα θα καθιερωθει σαν τεχνη απο την κοινωνια, δεν της ενδιαφερει ο δρομος που ακολουθησε ο καλλιτεχνης.

άλλος χρησιμοποιει χρωμα και πινελο, άλλος τις λεξεις, άλλος τις νοτες απο το μουσικο του οργανο. ο φωτογραφος την φωτογραφικη μηχανη. σε ολες τις περιπτωσεις μετραει μονο.. το τελικο αποτελεσμα για τον θεατη-ακροατη.
Όμως.. ενας δημιουργος μουσικης ας πουμε, κρινει των άλλων τις μουσικες με γνωμονα και το δικο του εργο. κατ επεκταση ΔΕΝ κρινει τελειως ανιδιοτελως ένα εργο όπως κανει ενας απλος θεατης-ακροατης.
στην φωτογραφια υπαρχει κατι περιεργο. η ευκολια της, ειδικα στην ψηφιακη εποχη, οδηγει στο να μην υπαρχει (σχεδον) ανθρωπος που να μην εχει βγαλει καποιες φωτογραφιες, ουσιαστικα δημιουργωντας. αν δε, παρουσιαζει και τις οποιεσδηποτε φωτογραφιες του θεωρωντας τες 100% δημιουργιες του, η σχολιαστικη ανιδιοτελεια του μειωνεται (φυσιολογικως ανθρωπινο).
δεν υπαρχει λοιπον καθαρος θεατης φωτογραφιας. δεν μιλαω για την γιαγια μου, αλλά για τον οποιοδηποτε ξεκιναει να ασχοληθει σοβαρα με αυτην.

αναγκαστικα λοιπον και ασυνειδητα παρακολουθει και τον δρομο που ακολουθησε ενας δημιουργος. πχ οπως ο δημιουργος μουσικος δεν βλεπει στο συνολο ενα μουσκο κομματι καποιου άλλου για να το ευχαριστηθει (και να τον συγκινησει), αλλά μπαινει σε λεπτομερειες πχ επιμερους μουσικα γυρισματα που άλλα του αρεσουν και τα κραταει να τα χρησιμοποιησει και άλλα τα πεταει, ετσι και ο φωτογραφος αντικρυζοντας μια φωτογραφια..
διορθωνει καδρα, φωτισμους, διαφραγματα, αλλαζει το χρωμα σε α/μ και αντιθετα κλπ.

τελικα, η φωτογραφια ειναι καταδικασμενη (?) να μην θαυμαζεται καθαρα θεατικα και στο συνολο της, αλλά να εξεταζεται απο τους πανταχωθεν ασχολουμενους με αυτην, μεσα απο το προσωπικο δημιουργικο τους πρισμα εξεταζοντας, ασυνειδητα βεβαια, και τον δρομο που ακολουθησε ο φωτογραφος.
αυτος ο δρομος που ονομαζεται φωτο-αποψη ειναι που αναδεικνυει φωτογραφους, πειθοντας τους άλλους δημιουργους οτι δεν προκειται για αχταρμα, μανιερα αλλά κατι νέο. γιατι τα αποτελεσματα (οι φωτογραφιες δηλαδη), αν εκτεθουν μονες τους και μεμονωμενα, θα οδηγηθουν στον καιαδα, αφου θα εχουν περασει απο μια ιερα εξεταση, απο το μη καθαρα θεατικο ματι των άλλων δημιουργων..
----------------------------
στο ζουμι..
η φωτογραφια ειναι καθαρα δημιουργικη υποθεση?
αν θεωρησουμε οτι οποιαδηποτε φωτογραφια ουσιαστικα αντιγραφει κατι υπαρκτο, αμφιβαλλω. γιατι αυτο το υπαρκτο μπορει να ειναι εξ ολοκληρου σκηνοθεσια του φωτογραφου, μερικη σκηνοθεσια εως καθαρη αντιληψη ο,τι κατι καλο γινεται (οχι σιγουρα και το εξηγω παρακατω), αν μεταφερθει στο χαρτι.

αυτοι που λενε η επιλογη του καδρου, το διαφραγμα κλπ οτι ειναι δημιουργικες ενεργειες για να στειλουν την φωτογραφια στο 100% μιας δημιουργικης καταστασης, εξομειωνοντας την με την 100% σκηνοθετημενη φωτογραφια, ισως και να εχουν δικιο.
αλλα θα τους πω οτι και εκει παραμονευει η αντιληψη. ντιλετιαζουμε φωτογραφιες, βγαζουμε 5-6 απο ενα θεμα πετωντας τις 5 σαν παρα-δημιουργιες και τελικα αυτην που κραταμε, εχω μαθει και πολυ σωστα, την βλεπουμε και την ξαναβλεπουμε σε βαθος χρονου για να δουμε αν αντεχει, κρινοντας την οταν σβησει ο ενθουσιασμος μας. 
(δεν μιλαω για σκηνοθετημενες φωτογραφιες που οταν εκτελουν τον σκοπό τους, παρουσιαζονται αμεσως σαν τελειωμενη και ετοιμη δημιουργια, προς θεαση στο κοινο, περιμενοντας ουσιαστικα την συγκινηση εμμεσα, αν αναγνωριστει απο άλλους..)

ΥΓ. δεν βρισκω αυτο του ριβελλη που μιλαει για την συγκινηση (ωστε να συνεχισω αρκετα αγανακτισμενα Tongue), καποιος ας βοηθησει..
Σελίδες: [1] 2 3 4 5 6 ... 31